[Wojny Plemienne Wilkołaków] I: Apokanos
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Zdolności, zdolności - jakie zdolności by wam się przydały po tym update, z tych co jeszcze ich nie ma?]
Smoku:
Ale wiesz, że Res-Were to tylko zwłoki przemieniejające się w wilkołaki i leżą na ziemii? Przeniosłeś ich i położyłeś za murami wioski i ruszyłeś na południe słysząc odgłosy wybuchów w lesie. Zdaję się świątynia Unjara właśnie upadła... Gdy przybyłeś do Satereia pojawiło się 5 Entów, jako że to nie twój patron nie możesz ich kontrolować. Stoisz przy jego świątyni. Nagle przybyło 20 paladynów na mechanicznych rumakach. Ich dowódca: Ta świątynia będzie celem następnego ataku. I przemówił Saterei: Możesz zrezygnować ze swoich patronów, a ja ci dam wielką potęgę - ale musisz utrzymać tą świątynię przed nadciągającymi hordami!
Goras:
10 ochotników się znalazło, dodatkowo kilku zombie pyta się czy mogli by się do ciebie przyłączyć? Jeden z nich sugeruje, że zna sposób zniszczenia Apokanosa.
Pavciooo:
Wróciłeś do wioski, ludzie wylegli z domostw i w tym momencie przywdziewają wszyscy swoje zbroje, niektórzy zdaję się są Cyborgami. Mury w magiczny sposób rozrastają się. Ostrzeżenie - za dwie tury rozpocznie się oblężenie, wrota zostaną zatrzaśnięte. W świątyni otrzymałeś dar, że twoi Res-Were natychmiast przemienili się w twoich Współplemieńców. Zyskałeś dwa poziomy.
Memo:
Twój Żuk zniknął, gdy krzyknąłeś te słowa. Zostałeś wyklęty i nie masz już dostępu do żadnych zdolności oprócz ewolucyjnych. Wpadłeś do rzeki, masz jeszcze szansę przeprosić i wyjść na brzeg lub kontynuować podróż i wpłynąć w podziemny tunel do Sanktuarium Apokanosa. Tym czasem świątynia Żukiego została zniszczona przez Hordę. Zyskałeś 3 poziomy.
Tomek:
Tylko zgliszcza i dużo trupów, zapewne większość Hordy stanowią Upiory lub Demony bo niewiele ich ciał tu widać. Oddział wojskowy Karenbaumów został zmasakrowany.
MM:
Przyłączyło się do ciebie 10 kuszników.
Asd7:
Gdy wyczułeś, że Horda się zbliża zabiłeś wszystkich wieśniaków w pobliżu, a swoich Res-Were ukryłeś w małej jamie w ziemii, wejście zamaskowałeś sianem. Horda może jednak cię odkryć... Przechodzi obok... Zyskałeś poziom.
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado (4 tury)
- 2*Sylwerstyl (4 tury)
- 3*Normalny (turę)
Ilość zabitych: 10
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 2:
Żywotność: 16
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość zabitych: 2
MM, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość najemników: 10
- Kusznik (człowiek) - Strzelanie4, s3 - Kusze (każdy 10 srebrnych bełtów)
Ilość zabitych: 0
Asd7, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- Normalny (za turę)
- Sylwerado (za 3 tury)
- 7*Plusus (za 2 tury)
- Mały - żw2, s2, sz2
Ilość zabitych: 2
Tomek, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 2*Plusus (za 2 tury)
- Sylwer (za 4 tury)
Ilość zabitych: 3
Memo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 3
- 3*Kiepski - żw3, s3, sz3
Ilość zabitych: 3
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Daikon - 6 tur
- 2*Plusus - 3 tury
- 3*Normalny - 2 tury
- Sylwer - 4 tury
- Sylwerado - 4 tury
Ilość zabitych: 10
Smoku:
Ale wiesz, że Res-Were to tylko zwłoki przemieniejające się w wilkołaki i leżą na ziemii? Przeniosłeś ich i położyłeś za murami wioski i ruszyłeś na południe słysząc odgłosy wybuchów w lesie. Zdaję się świątynia Unjara właśnie upadła... Gdy przybyłeś do Satereia pojawiło się 5 Entów, jako że to nie twój patron nie możesz ich kontrolować. Stoisz przy jego świątyni. Nagle przybyło 20 paladynów na mechanicznych rumakach. Ich dowódca: Ta świątynia będzie celem następnego ataku. I przemówił Saterei: Możesz zrezygnować ze swoich patronów, a ja ci dam wielką potęgę - ale musisz utrzymać tą świątynię przed nadciągającymi hordami!
Goras:
10 ochotników się znalazło, dodatkowo kilku zombie pyta się czy mogli by się do ciebie przyłączyć? Jeden z nich sugeruje, że zna sposób zniszczenia Apokanosa.
Pavciooo:
Wróciłeś do wioski, ludzie wylegli z domostw i w tym momencie przywdziewają wszyscy swoje zbroje, niektórzy zdaję się są Cyborgami. Mury w magiczny sposób rozrastają się. Ostrzeżenie - za dwie tury rozpocznie się oblężenie, wrota zostaną zatrzaśnięte. W świątyni otrzymałeś dar, że twoi Res-Were natychmiast przemienili się w twoich Współplemieńców. Zyskałeś dwa poziomy.
Memo:
Twój Żuk zniknął, gdy krzyknąłeś te słowa. Zostałeś wyklęty i nie masz już dostępu do żadnych zdolności oprócz ewolucyjnych. Wpadłeś do rzeki, masz jeszcze szansę przeprosić i wyjść na brzeg lub kontynuować podróż i wpłynąć w podziemny tunel do Sanktuarium Apokanosa. Tym czasem świątynia Żukiego została zniszczona przez Hordę. Zyskałeś 3 poziomy.
Tomek:
Tylko zgliszcza i dużo trupów, zapewne większość Hordy stanowią Upiory lub Demony bo niewiele ich ciał tu widać. Oddział wojskowy Karenbaumów został zmasakrowany.
MM:
Przyłączyło się do ciebie 10 kuszników.
Asd7:
Gdy wyczułeś, że Horda się zbliża zabiłeś wszystkich wieśniaków w pobliżu, a swoich Res-Were ukryłeś w małej jamie w ziemii, wejście zamaskowałeś sianem. Horda może jednak cię odkryć... Przechodzi obok... Zyskałeś poziom.
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado (4 tury)
- 2*Sylwerstyl (4 tury)
- 3*Normalny (turę)
Ilość zabitych: 10
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 2:
Żywotność: 16
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość zabitych: 2
MM, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość najemników: 10
- Kusznik (człowiek) - Strzelanie4, s3 - Kusze (każdy 10 srebrnych bełtów)
Ilość zabitych: 0
Asd7, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- Normalny (za turę)
- Sylwerado (za 3 tury)
- 7*Plusus (za 2 tury)
- Mały - żw2, s2, sz2
Ilość zabitych: 2
Tomek, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 2*Plusus (za 2 tury)
- Sylwer (za 4 tury)
Ilość zabitych: 3
Memo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 3
- 3*Kiepski - żw3, s3, sz3
Ilość zabitych: 3
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Daikon - 6 tur
- 2*Plusus - 3 tury
- 3*Normalny - 2 tury
- Sylwer - 4 tury
- Sylwerado - 4 tury
Ilość zabitych: 10
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 18:05 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Twardość skóry lvl1
Stalowe pazury lvl1
Masowa ewolucja lvl1
Razem z mymi współplemieńcami wpływam w tunel prowadzący do Sanktuarium Apokanosa.
Stalowe pazury lvl1
Masowa ewolucja lvl1
Razem z mymi współplemieńcami wpływam w tunel prowadzący do Sanktuarium Apokanosa.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 17:35 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:
Masowa ewolucja level 1
Dołączcie do nas. Razem będziemy siać śmierć i zniszczenie.
Oczywiście ze możecie sie przyłączyć do mojej armii.
Musimy się dozbroić i isc walczyć. Możecie isc zalatywać bron dla mojej armii, a ty wyjaw mi sekret i plan.
Biorę moich Res-Ware i idziemy sie ukryć do jakiejś groty, domu. gdzieś gdzie będziemy bezpieczni.
Kiedy ich schowam, przywdziewam ludzką postać i ide szukać jeszcze chętnych. Kiedy ich znajdę zanoszę do reszty Tam tez każe czekać Zombii. Pod wieczór ide do Dowódcy wojska aby z nim porozmawiać o współpracy. Po drodze wstępuje pomodlić sie do świątyni i poprosić bogów o pomoc w walce z Apokanosem.
Proponuje dowódcy wojsk aby przyznał mi jeden oddział, staram sie go przekonać ze jestem wystarczająco doświadczonym dowódcą i dzielnie będę mu " służył "
Dołączcie do nas. Razem będziemy siać śmierć i zniszczenie.
Oczywiście ze możecie sie przyłączyć do mojej armii.
Musimy się dozbroić i isc walczyć. Możecie isc zalatywać bron dla mojej armii, a ty wyjaw mi sekret i plan.
Biorę moich Res-Ware i idziemy sie ukryć do jakiejś groty, domu. gdzieś gdzie będziemy bezpieczni.
Kiedy ich schowam, przywdziewam ludzką postać i ide szukać jeszcze chętnych. Kiedy ich znajdę zanoszę do reszty Tam tez każe czekać Zombii. Pod wieczór ide do Dowódcy wojska aby z nim porozmawiać o współpracy. Po drodze wstępuje pomodlić sie do świątyni i poprosić bogów o pomoc w walce z Apokanosem.
Proponuje dowódcy wojsk aby przyznał mi jeden oddział, staram sie go przekonać ze jestem wystarczająco doświadczonym dowódcą i dzielnie będę mu " służył "
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Asd7
Entior level 1 - 2 wilkołaków może sobie nawzajem dać moc szybkich ciosów
Udaję się jak najszybciej w stronę świątyni ( ale uważam żeby nie zdradzić gdzie schowałem Res-Were) licząc na to, że bóstwo wysłucha próźb dwojga swych wiernych sług i odda pod naszą komendę grupę entów dzięki której powstrzymamy atak hordy Apokanosa tym samym potwierdzając swą potęgę.
Entior level 1 - 2 wilkołaków może sobie nawzajem dać moc szybkich ciosów
Udaję się jak najszybciej w stronę świątyni ( ale uważam żeby nie zdradzić gdzie schowałem Res-Were) licząc na to, że bóstwo wysłucha próźb dwojga swych wiernych sług i odda pod naszą komendę grupę entów dzięki której powstrzymamy atak hordy Apokanosa tym samym potwierdzając swą potęgę.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Smoku, Asd7:
Przechodząc na stronę Satereia straciłeś patronów w innych - teraz za wszelką cenę musisz obronić tą świątynię lub zginąć. Zyskałeś do pomocy 5 Entów. Asd7 pojawił się i również dostał pod komendę 5 Entów. Saterei widząc, że Apokanos przysłał posiłki wzmocnił was jak najbardziej tylko mógł - sprawił że wasi Res-Were przemienili się i stoją przy was (choć niestety nie dostaliście za nich zdolności [z wyjątkiem tych którzy i tak mieli się pojawić - Smoku 3 poziomy zyskuje a Asd7 dwa poziomy]).
Goras:
Nie ma w mieście groty, ale zostawiłeś ich poprostu przy ścianie, nikt ich nie załatwi (przynajmniej od kiedy Sergi nie żyje). Zgromadziłeś całkiem niezły oddział - a jeszcze dojdą do tego Wilkołaki. A to jak zniszczyć Apokanosa prześle na PW niedługo
Pavciooo:
Tak, na pewno, odwal się. - powiedzieli wojownicy. Kilku młodych wieśniaków jednak się zgłosiło. Wyszliście szybko na zewnątrz i przemieniłeś ich, a potem wniosłeś do środka. Okazało się, że jeden z wieśniaków wiedział o Apokanosie - wszelkie info pojawi się na PW niedługo. Zyskujesz poziom.
Memo:
Cisza, mrok. Dla ciebie czas zmienił swój bieg, dla swojego pana walczyłeś na pierwszych liniach z armiami Oligana w Świecie Bogów. Po zmuszeniu go do wycofania się wróciłeś i odrazu zostałeś teleportowany do następnej bitwy. Za udział w poprzedniej zostałeś nagrodzony 10 poziomami i kilkoma sługami, dodatkowo możesz wydać punkty poziomu żeby mieć moce Oligana i Żukiego (bez wymaganych ofiar). Przed tobą świątynie Satereia broniona przez 20 ludzkich Paladynów i dwóch Wilkołaków razem z 10 Entami.
Tomek:
Udało ci się odnaleźć siedmiu małych ludzików, których szybko przemieniłeś zyskując odrazu osiem poziomów! Nagle od strony Świątyni Żukiego pojawił się ogień i wypalił olbrzymi tunel w lesie. Coś się zbliża. I to coś ma ostre kły.
MM:
Tak, świątynie Unjara została już zniszczona. Widzisz jak Horda pod przywództwem Mema zaraz zetrze się ze strażnikami Świątynie Satereia. Kusznicy nie zgadzają się, a w pobliżu nie ma już nikogo kogo byś z łatwością przemienił.
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 4:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (3 tury)
- 2*Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (3 tury)
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość magicznych istot: 5
- 5*Ent - żw5, s8, sz2, Podatność: Ogień
Ilość zabitych: 10
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5
- 8*Normalny (za dwie tury)
Ilość zabitych: 10
MM, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość najemników: 10
- Kusznik (człowiek) - Strzelanie4, s3 - Kusze (każdy 10 srebrnych bełtów)
Ilość zabitych: 0
Asd7, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2
- Normalny - żw5, s5, sz5
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 2 tury)
- 7*Plusus - żw10, s7, sz5, TwardośćSkóry2 (za 1 turę)
- Mały - żw2, s2, sz2
Ilość magicznych istot: 5
- 5*Ent - żw5, s8, sz2, Podatność: Ogień
Ilość zabitych: 10
Tomek, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 9:
Żywotność: 37
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 7
- 2*Plusus (za 2 tury)
- Sylwer (za 4 tury)
- 7*Mały - żw2, s2, sz2
Ilość zabitych: 10
Memo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 13:
Żywotność: 49
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 10
- 3*Kiepski - żw3, s3, sz3
- 2*Katastrofos - żw25, s10, sz10, TwardośćSkóry5, StalowePazury5, MasowaEwolucja5
- 4*Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3
Ilość sług: 50
- 5*Trujący Pomiot - żw5, Trucizna5, Podatność: Ogień
- 2*Mroczniak (demon)- Walka Bronią Białą - Niewidzialna Kosa Ponurego Żniwiarza
- 2*Napalony Żniwiarz - Walka Bronią Białą, Wieczna Sfera Ognia - Kosa Napalonego Żniwiarza
- Otwieracz (demon)- Otwieranie Wrót Infernalnych, Super Szybkość
- 40*Maczeciarz (zombie) - BrońBiała3 - Maczety
Ilość zabitych: 102
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Daikon - 5 tur
- 2*Plusus - 2 tury
- 3*Normalny - 1 tury
- Sylwer - 3 tury
- Sylwerado - 3 tury
Ilość najemników: 100
- 50*Zombie - żw1
- 25*Maczeciarz - BrońBiała3 - Maczety
- 25*Srebrni Wojownicy - BrońBiała3, żw3 - Srebrne Sztylety
Ilość zabitych: 10
Przechodząc na stronę Satereia straciłeś patronów w innych - teraz za wszelką cenę musisz obronić tą świątynię lub zginąć. Zyskałeś do pomocy 5 Entów. Asd7 pojawił się i również dostał pod komendę 5 Entów. Saterei widząc, że Apokanos przysłał posiłki wzmocnił was jak najbardziej tylko mógł - sprawił że wasi Res-Were przemienili się i stoją przy was (choć niestety nie dostaliście za nich zdolności [z wyjątkiem tych którzy i tak mieli się pojawić - Smoku 3 poziomy zyskuje a Asd7 dwa poziomy]).
Goras:
Nie ma w mieście groty, ale zostawiłeś ich poprostu przy ścianie, nikt ich nie załatwi (przynajmniej od kiedy Sergi nie żyje). Zgromadziłeś całkiem niezły oddział - a jeszcze dojdą do tego Wilkołaki. A to jak zniszczyć Apokanosa prześle na PW niedługo
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pavciooo:
Tak, na pewno, odwal się. - powiedzieli wojownicy. Kilku młodych wieśniaków jednak się zgłosiło. Wyszliście szybko na zewnątrz i przemieniłeś ich, a potem wniosłeś do środka. Okazało się, że jeden z wieśniaków wiedział o Apokanosie - wszelkie info pojawi się na PW niedługo. Zyskujesz poziom.
Memo:
Cisza, mrok. Dla ciebie czas zmienił swój bieg, dla swojego pana walczyłeś na pierwszych liniach z armiami Oligana w Świecie Bogów. Po zmuszeniu go do wycofania się wróciłeś i odrazu zostałeś teleportowany do następnej bitwy. Za udział w poprzedniej zostałeś nagrodzony 10 poziomami i kilkoma sługami, dodatkowo możesz wydać punkty poziomu żeby mieć moce Oligana i Żukiego (bez wymaganych ofiar). Przed tobą świątynie Satereia broniona przez 20 ludzkich Paladynów i dwóch Wilkołaków razem z 10 Entami.
Tomek:
Udało ci się odnaleźć siedmiu małych ludzików, których szybko przemieniłeś zyskując odrazu osiem poziomów! Nagle od strony Świątyni Żukiego pojawił się ogień i wypalił olbrzymi tunel w lesie. Coś się zbliża. I to coś ma ostre kły.
MM:
Tak, świątynie Unjara została już zniszczona. Widzisz jak Horda pod przywództwem Mema zaraz zetrze się ze strażnikami Świątynie Satereia. Kusznicy nie zgadzają się, a w pobliżu nie ma już nikogo kogo byś z łatwością przemienił.
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 4:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (3 tury)
- 2*Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (3 tury)
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość magicznych istot: 5
- 5*Ent - żw5, s8, sz2, Podatność: Ogień
Ilość zabitych: 10
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5
- 8*Normalny (za dwie tury)
Ilość zabitych: 10
MM, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość najemników: 10
- Kusznik (człowiek) - Strzelanie4, s3 - Kusze (każdy 10 srebrnych bełtów)
Ilość zabitych: 0
Asd7, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2
- Normalny - żw5, s5, sz5
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 2 tury)
- 7*Plusus - żw10, s7, sz5, TwardośćSkóry2 (za 1 turę)
- Mały - żw2, s2, sz2
Ilość magicznych istot: 5
- 5*Ent - żw5, s8, sz2, Podatność: Ogień
Ilość zabitych: 10
Tomek, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 9:
Żywotność: 37
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 7
- 2*Plusus (za 2 tury)
- Sylwer (za 4 tury)
- 7*Mały - żw2, s2, sz2
Ilość zabitych: 10
Memo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 13:
Żywotność: 49
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 10
- 3*Kiepski - żw3, s3, sz3
- 2*Katastrofos - żw25, s10, sz10, TwardośćSkóry5, StalowePazury5, MasowaEwolucja5
- 4*Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3
Ilość sług: 50
- 5*Trujący Pomiot - żw5, Trucizna5, Podatność: Ogień
- 2*Mroczniak (demon)- Walka Bronią Białą - Niewidzialna Kosa Ponurego Żniwiarza
- 2*Napalony Żniwiarz - Walka Bronią Białą, Wieczna Sfera Ognia - Kosa Napalonego Żniwiarza
- Otwieracz (demon)- Otwieranie Wrót Infernalnych, Super Szybkość
- 40*Maczeciarz (zombie) - BrońBiała3 - Maczety
Ilość zabitych: 102
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Daikon - 5 tur
- 2*Plusus - 2 tury
- 3*Normalny - 1 tury
- Sylwer - 3 tury
- Sylwerado - 3 tury
Ilość najemników: 100
- 50*Zombie - żw1
- 25*Maczeciarz - BrońBiała3 - Maczety
- 25*Srebrni Wojownicy - BrońBiała3, żw3 - Srebrne Sztylety
Ilość zabitych: 10
Ostatnio zmieniony wtorek, 29 sierpnia 2006, 11:51 przez AC, łącznie zmieniany 3 razy.
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Zabijam jednego współplemieńca i odprawiam rytuał Vonader, po czym dobijam do poziomu 5 oraz biorę twrdość skóry do 3. Zamieniam się w człowieka i jak najszybciej mogę lecę do Apokanosa złżyć mu propozycje przyłączenia się. Moim sługom każe się ukrywać aż do mojego powrotu.[/img]
Meniyaki tsukete shinugaii!
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
oligan na 3
roztaczam wokół siebie chmurę trucizny, entom rozkazuję za pomocą swoich gałęziowych rąk uderzać a sługów Mema i odrzucac w bok, jak któryś padnie blisko mnie to paralizuje trucizną i biegnę paraliżowac następnych, moje wilkołaki wykańczają tych sparaliżowanych, przegryzając im gardła, staram się zachowac dystans od Mema, i liczę na pomoc ze strony Asc7 i paladnów
roztaczam wokół siebie chmurę trucizny, entom rozkazuję za pomocą swoich gałęziowych rąk uderzać a sługów Mema i odrzucac w bok, jak któryś padnie blisko mnie to paralizuje trucizną i biegnę paraliżowac następnych, moje wilkołaki wykańczają tych sparaliżowanych, przegryzając im gardła, staram się zachowac dystans od Mema, i liczę na pomoc ze strony Asc7 i paladnów
Ostatnio zmieniony wtorek, 29 sierpnia 2006, 12:02 przez Smoku, łącznie zmieniany 2 razy.
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Asd7
Kandor level 1 - 4 wilkołaków może sprawić że ich szybkość uników wzrasta dwukrotnie
Kandor level 2 - 6 wilkołaków może użyć jednej ze zdolności użytych w danej turze przez wrogów
Enty ustawiam w lini z entami Smoka aby atakowały zbliżających się przeciwników. Nakazuję swoim wilkołakom stanać w lini przed entami i zionoć ogniem gdy przeciwnik wejdzie tylko w zasięg. Następnie mają się wycofać i atakować przweciwników przewracanych przez enty.
Wszyscy mają uważać żeby nie wyłapać w plecy od kuszników.
Kandor level 1 - 4 wilkołaków może sprawić że ich szybkość uników wzrasta dwukrotnie
Kandor level 2 - 6 wilkołaków może użyć jednej ze zdolności użytych w danej turze przez wrogów
Enty ustawiam w lini z entami Smoka aby atakowały zbliżających się przeciwników. Nakazuję swoim wilkołakom stanać w lini przed entami i zionoć ogniem gdy przeciwnik wejdzie tylko w zasięg. Następnie mają się wycofać i atakować przweciwników przewracanych przez enty.
Wszyscy mają uważać żeby nie wyłapać w plecy od kuszników.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:
-Żołnierze jeszcze nie jesteśmy gotowi do zniszczenia zła. Poczekajcie tu na mnie i uważajcie na siebie. Udaje się do świątynni prosić bogów o pomoc w walce z Moim największym wrogiem. O bogowie, wspomożycie swojego sługę, dajcie mi moc destrukcji abym zniszczył to co zagraża waszym świątynią. Dajcie mi moc perswazji, moc ognia i wody, moce ziemi i powietrza. Kiedy oczymuje moce od bogów udaj sie do koszar i staram sie przeciągnąć żołnierzy na moja stronę. Wojowie! Nadeszły ciężkie czasy dla naszego państwa. Miałem tego nie ujawniać ale zostałem zmuszony. Jestem nieślubnym synem naszego wielkiego władcy, zabitego przez panów zła. dołączcie do mojej armii, aby pomścić króla, i wybawić świat. Na pewno oczyma cie Dużą nagrodę. Ziemia, pieniądze, kobiety, wszystko to będzie wasze.Kiedy wszyscy przystąpią do mnie wysyłam 5 wojów do południowego lasu. Aby znaleźli cos ciekawego tam.
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Masowa ewolucja lvl2,3,4,5
Srebrzystość lvl1,2,3,4,5
Skok lvl1
Teraz tak:
*11 laserowych promieni zostaje równocześnie wystrzelonych w Smoka.
*10 maczeciarzy staje na lini strzełu kuszników Mistrza i odbija bełty.
*30 maczeciarzy staje w szyku 3*10 i czeka na atak. Ale ustawiają się tak, by enty ich nie dosięgnęły.
*Otwieracz otwiera Infernalne Wrota za entami.
*Po jednym Mroczniaku i Napalonym Żniwiarzu na każdą flankę.
*Ja i 10 wilkołaków stoimy za maczeciarzami i w razie ewentualnej szarży kawalerii paladynów, przeskakujemy przez zombiaki i stalowymi pazurami przebijamy ich zbroje w okolicach serc/głów zabijając ich.
Srebrzystość lvl1,2,3,4,5
Skok lvl1
Teraz tak:
*11 laserowych promieni zostaje równocześnie wystrzelonych w Smoka.
*10 maczeciarzy staje na lini strzełu kuszników Mistrza i odbija bełty.
*30 maczeciarzy staje w szyku 3*10 i czeka na atak. Ale ustawiają się tak, by enty ich nie dosięgnęły.
*Otwieracz otwiera Infernalne Wrota za entami.
*Po jednym Mroczniaku i Napalonym Żniwiarzu na każdą flankę.
*Ja i 10 wilkołaków stoimy za maczeciarzami i w razie ewentualnej szarży kawalerii paladynów, przeskakujemy przez zombiaki i stalowymi pazurami przebijamy ich zbroje w okolicach serc/głów zabijając ich.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Smoku, Asd7, MM, Memo:
Prawdziwie apokaliptyczna bitwa rozpętała się przy świątynie Satereia. Pierwszy raz w historii jakichkolwiek wojen Trucizna została połączona z Laserem. Błyszczące właściwości Trucizny odbły w losowym kierunku wszystkie lasery.
[k6: 1 - Memo, 2 - MM, 3 - Asd7, 4 - npc dobra, 5 - npc zła, 6 - słudzy Smoka]: 6, 3, 5, 3, 1, 2, 2, 1, 6, 1, 4
[moc lasera w APW2 wynosiła 20; po odbiciu od trucizny zwiększe go o k20]: 4
[uniki trudność 2 czyli szybkość - 2; o ile wiem wszyscy mają 5]
Memo: 10, 3 (unik), 10
MM: 7, 2 (unik)
Asd7: 5, 8
Pierwszy z laserów trafił prosto w czterech entów i usmażył ich na miejscu, wszyscy zdziwieni stanęli w miejscu, wtedy laser uderzył prosto w Asd7 odrzucając go na skały. Nieprzytomny stracił postać wilkołaka. Następny laser uderzył w zombiech mordując połowę. Czwarty laser poleciał prosto w nieprzytomnego Asd7 i trafił prosto w czaszkę. Jego mózg wybuchł i pokrył kilka metrów kwadratowych kawałkami tkanki. Jeden z zombiech się obślinił na ten widok. Następny laser uderzył w Mema, który dopiero teraz poruszył się i uniknął kolejnego w chwili gdy MM oberwał silnie. Jego zwłoki upadły nim dosięgnął je kolejny promień. Memo przystanął na moment gdy zobaczył scenę śmierci MM. Sługa Apokanosa chwilę później dostał przedostatnim promieniem w serce i zginął na miejscu. Chwilę później Otwieracz otworzył Infernalne Wrota i Memo i Asd7 i MM dostali szansę: pod postaciami nowych istot zejdą znów na to Pole Bitwy i przetestują nowe właściwości i zdolności. Wybierzcie nową postać (jeśli wiele wybierze jedno sam wam poprzydzielam): Życie, Śmierć, Mechanika. Niewybranie do 4:44 rano 30 sierpnia 2006 roku skończy waszą grę w tym miejscu.
Smoku zdziwiony razem z pozostałymi przy życiu sojusznikami z łatwością odparł atak (głównie dzięki zionięciu ogniem współplemieńców Asd7). I zyskuje 4 poziomy.
Goras:
5 wojów wcale nie wróciło. A jako ostatni obrońca Plugawych Bogów dostałeś od nich wszystkich pierwszy i drugi poziom ich mocy. Plus zyskałeś 2 poziomy i sługi Tomka które zostawił w mieście. Plus cały Plugawy Panteon jest twoim patronem.
Pavciooo:
Kandor i Entior dają ci możliwość używania ich mocy levelu 1 i 2 bez współplemieńców.
Tomek:
Czy zdążyłeś zanim kościany smok zniszczył świątynie Hadryka (zasady, zasady!)? Niech los zadecyduje, masz sporą szybkość to od trudności odejmę 1 więc wystarczy żeby wypadło 1-6 żebyś przeżył.
k10: 7 (o człowieku, te kości są całkowicie nieprzewidywalne, sam jestem w tym momencie zdziwiony)
Świątynie Hadryka spłonęła gdy przelatywałeś nad Niedostępnymi Skałami. Wyzionąłeś ducha a twoje ciało padło prosto na ostre jak brzytwa kamienie i pokrojone jak salceson leżało aż robactwo je zutylizowało. (jak coś to rezerwowy jeśli ktoś z tamtej trójki będzie jednak chciał umrzeć)
Tomek skończył marnie!!
[Choć ma jeszcze szansę wrócić jako rezerwowy, to jednak jego punkty do ligi kończą się w tym miejscu, no może oprócz punktów zabójstw graczy]
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 8:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (2 tury)
- 2*Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (2 tury)
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość magicznych istot: 5
- 5*Ent - żw5, s8, sz2, Podatność: Ogień
Ilość zabitych: 56
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5
- 8*Normalny (za 1 turę)
Ilość zabitych: 10
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 4:
Żywotność: 25
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Daikon - 4 tur
- 2*Plusus - 1 tury
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
- Sylwer - 2 tury
- Sylwerado - 2 tury
- 2*Plusus (za 1 tury)
- Sylwer (za 3 tury)
Ilość najemników: 95
- 45*Zombie - żw1
- 25*Maczeciarz - BrońBiała3 - Maczety
- 25*Srebrni Wojownicy - BrońBiała3, żw3 - Srebrne Sztylety
Ilość zabitych: 10
Prawdziwie apokaliptyczna bitwa rozpętała się przy świątynie Satereia. Pierwszy raz w historii jakichkolwiek wojen Trucizna została połączona z Laserem. Błyszczące właściwości Trucizny odbły w losowym kierunku wszystkie lasery.
[k6: 1 - Memo, 2 - MM, 3 - Asd7, 4 - npc dobra, 5 - npc zła, 6 - słudzy Smoka]: 6, 3, 5, 3, 1, 2, 2, 1, 6, 1, 4
[moc lasera w APW2 wynosiła 20; po odbiciu od trucizny zwiększe go o k20]: 4
[uniki trudność 2 czyli szybkość - 2; o ile wiem wszyscy mają 5]
Memo: 10, 3 (unik), 10
MM: 7, 2 (unik)
Asd7: 5, 8
Pierwszy z laserów trafił prosto w czterech entów i usmażył ich na miejscu, wszyscy zdziwieni stanęli w miejscu, wtedy laser uderzył prosto w Asd7 odrzucając go na skały. Nieprzytomny stracił postać wilkołaka. Następny laser uderzył w zombiech mordując połowę. Czwarty laser poleciał prosto w nieprzytomnego Asd7 i trafił prosto w czaszkę. Jego mózg wybuchł i pokrył kilka metrów kwadratowych kawałkami tkanki. Jeden z zombiech się obślinił na ten widok. Następny laser uderzył w Mema, który dopiero teraz poruszył się i uniknął kolejnego w chwili gdy MM oberwał silnie. Jego zwłoki upadły nim dosięgnął je kolejny promień. Memo przystanął na moment gdy zobaczył scenę śmierci MM. Sługa Apokanosa chwilę później dostał przedostatnim promieniem w serce i zginął na miejscu. Chwilę później Otwieracz otworzył Infernalne Wrota i Memo i Asd7 i MM dostali szansę: pod postaciami nowych istot zejdą znów na to Pole Bitwy i przetestują nowe właściwości i zdolności. Wybierzcie nową postać (jeśli wiele wybierze jedno sam wam poprzydzielam): Życie, Śmierć, Mechanika. Niewybranie do 4:44 rano 30 sierpnia 2006 roku skończy waszą grę w tym miejscu.
Smoku zdziwiony razem z pozostałymi przy życiu sojusznikami z łatwością odparł atak (głównie dzięki zionięciu ogniem współplemieńców Asd7). I zyskuje 4 poziomy.
Goras:
5 wojów wcale nie wróciło. A jako ostatni obrońca Plugawych Bogów dostałeś od nich wszystkich pierwszy i drugi poziom ich mocy. Plus zyskałeś 2 poziomy i sługi Tomka które zostawił w mieście. Plus cały Plugawy Panteon jest twoim patronem.
Pavciooo:
Kandor i Entior dają ci możliwość używania ich mocy levelu 1 i 2 bez współplemieńców.
Tomek:
Czy zdążyłeś zanim kościany smok zniszczył świątynie Hadryka (zasady, zasady!)? Niech los zadecyduje, masz sporą szybkość to od trudności odejmę 1 więc wystarczy żeby wypadło 1-6 żebyś przeżył.
k10: 7 (o człowieku, te kości są całkowicie nieprzewidywalne, sam jestem w tym momencie zdziwiony)
Świątynie Hadryka spłonęła gdy przelatywałeś nad Niedostępnymi Skałami. Wyzionąłeś ducha a twoje ciało padło prosto na ostre jak brzytwa kamienie i pokrojone jak salceson leżało aż robactwo je zutylizowało. (jak coś to rezerwowy jeśli ktoś z tamtej trójki będzie jednak chciał umrzeć)
Tomek skończył marnie!!
[Choć ma jeszcze szansę wrócić jako rezerwowy, to jednak jego punkty do ligi kończą się w tym miejscu, no może oprócz punktów zabójstw graczy]
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 8:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (2 tury)
- 2*Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (2 tury)
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość magicznych istot: 5
- 5*Ent - żw5, s8, sz2, Podatność: Ogień
Ilość zabitych: 56
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5
- 8*Normalny (za 1 turę)
Ilość zabitych: 10
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 4:
Żywotność: 25
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Daikon - 4 tur
- 2*Plusus - 1 tury
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
- Sylwer - 2 tury
- Sylwerado - 2 tury
- 2*Plusus (za 1 tury)
- Sylwer (za 3 tury)
Ilość najemników: 95
- 45*Zombie - żw1
- 25*Maczeciarz - BrońBiała3 - Maczety
- 25*Srebrni Wojownicy - BrońBiała3, żw3 - Srebrne Sztylety
Ilość zabitych: 10
Ostatnio zmieniony środa, 30 sierpnia 2006, 10:47 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)