Infernalista lvl. 4,5
Demonologia lvl. 1,2
Przyzywam golema i lece z moimi sługami koło Tesco. Sługi zostają w bezpiecznej odległości z rozkazem przemiany lub ataku wszystkiego co napotkają oprócz mojego sojusznika. Ja natomiast zawisam wysoko nad Tesco i przyzywam wodę z chmur, którą zamieniam w wielką lodową kulę i rzucam na sklep. - Żryjcie lód ludzkie psie pomioty - Następnie jeżeli jeszce zdąże to lece do bloku na którym stoi Bielik i otwieram na dachu Wrota Piekieł, każąc moim sługom pilnować osiedla. - Przejażdżka jest za darmo piesku.
Widząc nadbiegających wrogów każe swoim wilkołakom wziąśc najsilniejszych którzy się przemieniają i ja też to robię po czym korzystam z umiejetności skok i przeskakuje na inny dach w raz z moimi pomocnikami .Wiedząc że nie pokonam napastników.. Ale mam nadzieję, że otwarte wrota piekieł pochłonom Shade'a. Jeśli już mi nic nie zgaraża czyszczę blok na którym wylądowałem.
Rzucili sie na mnie ;]
Stare chińskie przysłowie mówi: "Jak nie wiesz co powiedzieć, to powiedz stare chińskie przysłowie"
Biorę dla siebie po sztuce każdej broni.W rękach trzymam najmocniejszą pukawkę a reszte sprzętu ze znalezionego składziku rozdaje mojej ekipe.
Pytam sie majora czy da się zdobyć prakujace elementy do statku i czy jest jakaś inna droga wyjścia z tego miejsca.
Jeśli jest i można zdobyć brakujace elementy statku ruszam w tym kierunku, jeśli nie to razem z ekipą biegne w miejsce gdzie pozostało najwięcej żywych ludzi.
Dante:
Co prawda nie chciałem tego, ale odpadasz jako drugi gracz Nagły błysk i koniec z tobą. Z lotu ptaka było tylko widać jak Hala Sportowa zawaliła się do wielkiego krateru. Jeśli nie wiesz co się stało: Asd7 chwilę za nim przeszedł do Świata3 wrzucił do Świata2 Walizkową Bombę Atomową.
DANTE WYPAROWUJE RAZEM Z MAGAZYNEM 88!!
[zapraszam do następnych gier tego typu]
Shade:
Tomek ci rozwalił Res-Were w Tesco A z ludzi których po drodze zgarnąłeś zyskałeś jeden poziom (blok 5 wyczyszczony przez Sergiego wcześniej) no ale za to dogoniłeś Bielika i skoczyłeś między blokami razem z nim...
Bielik (i Shade):
Skoczyłeś gdy tylko pojawił się Shade... niestety on też dysponuje Skokiem, więc w powietrzu dostałeś pazurami po wilczej mordzie. To chyba nie był zbyt dobry pomysł, żeby tu przechodzić. Mignęło czerwone światło i obaj znaleźliście się na Infernalnych Pustkowiach. Tam wśród płonących stepów rozegraliście straszliwy bój. Niestety Bielik jako niedoświadczony szybko poległ pod srebrnymi ciosami Shade'a. Ale czemu nie wziął sobie 5 zdolności ewolucyjnych do których miał prawo? Niestety błędy mają swoje konsekwencje.... po wszystkim Shade wrócił na dach na którym czekali jego Współplemieńcy i Współplemieńcy Bielika którzy zmienili barwy. Shade też zyskuje 3 poziomy za dodatkowych Współplemieńców.
BIELIK JUŻ NIE ZATAŃCZY
[ale cię Sergi podpuścił zapraszam w przyszłości]
Tomek:
Wszystko wykonane zgodnie z planem - Tesco rozwalone, ale gdy Shade i Bielik wpadli w bramę sekundę później Shade stał na bloku z portalem ze sługami swoimi i Bielika. Twoi zombie są między blokami.
Sergi:
Z akcji w tamtym świecie zrobiłeś 5 poziomów. No i 2 się twoich obudziło. Teraz jesteś znów tutaj - na dachu Tesco, w który "ktoś" przywalił wielką, lodową kulą. Razem ze swoim plemieniem i ze swoimi Res-Were.
Sergi, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 15:
Żywotność: 46
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 7 (3 w drodze)
2*Słabi - s3, sz3, żw3
- 5*Normal - s5,sz5,żw5
- 2*Limit - za 2 tury
- Sill - za 3 tury
Ilość zabitych: 100 Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 19:
Żywotność: 24
Ekwipunek:
Ilość sług: 195
- 2*Kierowca - kierowca3
- Toyama - BrońBiała6 - maczeta
- 5*Łajzy - BrońBiała2, Sztuki Walki2 - gazrurki Shade, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 26:
Żywotność: 88
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 13 (2 w drodze)
- 10*Normal - s5, sz5, żw5
- 2*Żul - s4, sz5, żw4
- Srebrny Kieł - s4,sz4,żw4, Srebrzystość2
- 2*Normal (za turę)
- Katastrofos (za 4 tury)
Ilość zabitych: 130
-"O kutwa co to było?" - Lece wysoko nad parking TESCO i patrzę co sie stało. Gdy już się zorientowałem, że jest przerąbana sytuacja - "O cholera jest nieciekawie" - Wyciagam wodę z chmur i rzucam w armię Pavcia, gdy woda juz doleci i zacznie zalewać jego sługi zamieniam ją w lód. Następnie otwieram Infernalne Wrota i proszę Lorda aby zniszczył tak powstałe lodowe figurki. - " Yo bracie Lordzie widzisz tych tam zamrożonych? Mówili, że nie masz jaj by ich pokroić" - następnie każe moim sługom pozamieniać wszystko co się da na osiedlu bloków i wracam do nich.
Ostatnio zmieniony sobota, 12 sierpnia 2006, 12:30 przez t0m3ek, łącznie zmieniany 1 raz.
Broń białą 1
Handel 1
Zbieractwo 1
Mścicielstwo1
Czynienie Strachu 1
Wilkołak widząc nadciągającego wroga przeskoczył na dach poprzedniego budynku i znikną w portalu. W następnym świecie nakłania wszystkie drzewa żeby atakowały wrogów (oczywiście jeśli zostanie zaatakowany)
Wilkołak spojrzał w koło siebię. Musiał odnaleść jeszcze kilku godnych na przemianę. Rzucił się pędem do parku, mordując i przemieniajac wszystko co może. Gdy to wykona najszybciej zaczął mordowac ludzki pomiot aby rosnąć w siłe i być gotowy do ostatecznej rozgrywki. Wie że musi uratować chonor zielonych stworów.
the toxicity of our city, of our city,
new, what do you own the world?
how do you own disorder, disorder
now, somewhere between the sacred silence,
sacred silence and sleep,
somewhere, between the sacred silence and sleep
disorder, disorder, disorder,
Mgła na lvl5
Infernalista na lvl5
Demonologia na lvl5
A zasadził ci ktoś kiedyś kopa? na lvl5
Szybkość +3
Dwóm przemienieńcom daję Kamikadze 3, i karzę im i temu co nie znalazł Zapała wcześniej zamienić się w szczury i przeprowadzić wielki atak kamikadze na Mema, tam gdzie Memo stoi ze swoim ludźmy tworzę mgłę, oraz otwieram w tamtym miejscu infernalne wrota. Za pomocą pedagogiki daję najlepszym sługom Demonologia 5 i karzę przyzywać demony i nasłać je na Mema.
Nagle widzę, że przyleciał Tomek i zbiera wodę z chmur. Wrzeszczę do niego: A zasadził ci ktoś kiedyś kopa?- poczym wzbijam się w powietrze i z maksymalną moją szybkością (czyli 4 ) lecę do niego i używam mojej mocy zabijając Tomka z kopa. Jeśli jakieś jego sługi się napatoczą niedaleko też ich traktuję kopem.
Następnie patrzę, czy szczury-kamikadze zabiły Mema, czy moze zabiły go demony, czy może jakimś cudem przeżył.
Memo- mam takie pytano... Jak ty chcesz dać swoim strzelanie na lvl5, skoro w karcie u ciebie zobaczyłem, że masz MOCE PRZYWÓDCY na poziomie 2, a żeby nauczyć strzelania lvl5 musisz mieć pedagogikę na lvl5 czyli też mocy przywódcy na 5 (Jeśli czegoś nie zauważyłem to przepraszam, ale wydaje mi się że nie możesz dać im tej mocy)
A ja nadal robię mniejwięcej to samo, tylko że mgła bardziej w strone Tesco ma się rozciągać, a wrota ustawiam tuż obok miejsca w którym ludzie będą przebiegać ;]
Pavciooo - w sumie to nigdy nie zastanawiałem się do czego służą te cyferki przy poszczególnych mocach. W każdym razie mam zarówno pedagogikę, jak i strzelanie na lvl5 w mojej karcie tutaj. I skoro AC mi je zaliczył, to znaczy chyba, że problemu nie ma.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę! Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Taaa, mój błąd, mój błąd - no ale zazwyczaj jest tak że jak update mija a mój błąd jest wcześniej to to zostaje - Memo ma Pedagogikę lvl 5, ale nie ma następujących mocy (więc Memo wymień je teraz i ewentualnie dopisz coś do posta po tym moim poście):
W takim razem tamten post kasuję cały, bo to mi zepsuło całą strategię zapytanie: jak w takim razie można mieć moce powyżej 5 lvl skoro maks. to 5?
---
Woda lvl3,4,5
Rusznikarstwo lvl1,2,3,4,5
Fortyfikacje lvl1,2,3,4,5
Łowiectwo wampirów technologiczne lvl1
Trans lvl1,2,3,4,5
Chaos lvl2
---
pedagogika z poprzedniej tury:
*wszyscy prócz Bumi (Bumiego?) dostają strzelanie do lvl5.
*Skinheadzi, Zdzisiu, Hamil, Miśka, Bumi i dwóch strzleców dostają łowiectwo wampirów na 3.
pedagogika na tą turę:
*Wszyscy (17) dostaje wodę lvl 5.
*Franek, Zdzisiek, Bumi, Hamil, Miśka i trzech strzelców dostają Rusznikarstwo lvl5.
---
Teleportuję Pavciaaa do stawu, po czym szybko zamrażamy wodę. Teleportujemy się do TESCO i robimy bardzo dużo broni. 5 snajperek dla strzelców, miniguna dla Bumi (jeśli mogę), 11/12 (zależnie czy zrobimy miniguna) zajebistych karabinów oraz po 2 pistolety dla każdego. Później robimy jeszcze amunicję dodatkowo raniącą wampiry i wilkołaki. Wybiegamy i strzelamy do wszystkich zombiaków i wilkołaków jakie widzimy.
--- EDIT:
@Pavciooo
Nie, nie za dużo. Zanim coś zarzucisz przeczytaj opis umiejętności.
Ostatnio zmieniony sobota, 12 sierpnia 2006, 16:05 przez Memo, łącznie zmieniany 2 razy.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę! Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Jeśli uda mu się mnie teleportować do jeziora to natychmiast używam swojej teleportacji na miejsce gdzie jest mgła, żeby nie udało mu się nas zamrozić.
Trans level 1 - raz na 5 tur możesz teleportować się ze swoimi zwolennikami w dowolne miejsce planszy
Trans level 2 - raz na 3 tury możesz chować się razem ze swoimi zwolennikami na turę w Świecie Drugim (nic tam nie możecie robić)
Trans level 3 - raz na 4 tury możesz teleportować jednego wroga z jego zwolennikami w dowolne miejsce planszy
Trans level 4 - w Świecie Drugim możecie lokalizować i walczyć z Upiorami (ale tylko 2 tury)
Trans level 5 - możesz zamknąć dostęp do Świata Drugiego w ogóle
Pierwszy teleport (z poziomu 1) do TESCO
Drugi teleport (z poziomu 3) Pavciaaa do stawu.
Chyba, że mogę użyć tylko jednego z nich na turę to przepraszam i używam tylko mojego do TESCO.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę! Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!