[Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon się zregenerował i wyleczył KG po czym przez 2 i 3 rzucił razem ze sługami do 1, zmieniając po drodze każdego kogo napotkał. Musiał zregenerować siły aby znów mieć siłę i Legion do walki z tymi dwoma oszołomami - Kainem i BRSem. Nagle w jego głowie zgościł szatański plan.
Kaczor - już raz zdołaliśmy zdusić wspólnego wroga. Nie sądzisz, że lepiej żeby to, któryś z nas zwyciężył niż abyśmy obaj polegli? Proponuje sojusz anty ZZ!
Kaczor - już raz zdołaliśmy zdusić wspólnego wroga. Nie sądzisz, że lepiej żeby to, któryś z nas zwyciężył niż abyśmy obaj polegli? Proponuje sojusz anty ZZ!
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor tworzy mgle(a to ci niespodzianka) po czym formuje luzny szyk swoimi slugami, ktore go otaczaja. Dwa golemy ida lawa przodem, jeden obok Wladcy. Sam BIALY WLADCA posyla ognika na poszukiwanie Kaina. Otrzymawszy komunikat od Hodona, sam odpowiada-"luz, tylko po ainhilacji Zenka, 2 tury pokoju, na oddalenie sie od siebie. Zeby nie poniesc zbyt wielkich strat. Gdy ognik odnajdzie Kaina, dwa golemy szarzuja nan i staraja sie utluc. Gdy Kaczor odnajdzie zwloki, tworzy golema. Dalej, pod postacia Szczura, siedzi skitrany na nodze Golema, gotow uciec w razie potrzeby. Jesli jego slugi znajda Zenka, wszystkie lawa ida do przodu, za nimi Golem(y). Gdy zgina slugi, golem ma zaatakowac samego wladce. Kaczor zas w formie szczura kryje sie w dziurze. Gdy znajdzie sie bardzo-dogodny-moment zeby zaatakowac ZZ, od razu zmienia postac i robi to za pomoca swych wielkich pazurow. Jesli nie, dalej sie kryje. Jezeli nie znajdzie ani Kaina ani Zenka, biegnie do 6 o przejmuje kogo tylko sie da. Mgla umozliwi mu podejscie ciche jako szczur i atak juz w postaci zmienionj. Po tym manerwrze wchodza inne slugi i przejmuja wszystko co sie da. Aha. Jesli Kaczor nie znajdzie trupow- zabija swojego zombie i tworzy golema. Przed 6, lub przed walka z jakims z wladcow. W razie ogromnych klopotow, teleportuje sie na zolte pole i tam zaszywa.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Anty ZZ miałem na myśli sojusz Zniszczyć Zenka. Zresztą mam jeszcze lepszy pmysł - sojusz dopóki nie zostaniemy tylko my dwaj! Co ty na to?
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47

-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
BRS spojrzał nienawistnie na wrogów. Jego amia była zbyt mała… a jeśli zorganizują l przeciwko niemu, aż strach pomyśleć…
Stworzył ognika i posłał go dyskretnie za Hodonem, a sam puścił się w odwrotnym kierunku. Najpierw wbiegł do 5, później zbadał okolice 6 i 4, patrząc się w Lordi niczym w boga… Zamienia wszystkich w okolicy, podnosi wartościowe przedmioty i nagle nadaje wiadomość do Kaina:
- Mielono… zrywam sojusz! Mam cię dość! .
Tak się złożyło, że stał właśnie oko w oko z Kainem…
Stworzył ognika i posłał go dyskretnie za Hodonem, a sam puścił się w odwrotnym kierunku. Najpierw wbiegł do 5, później zbadał okolice 6 i 4, patrząc się w Lordi niczym w boga… Zamienia wszystkich w okolicy, podnosi wartościowe przedmioty i nagle nadaje wiadomość do Kaina:
- Mielono… zrywam sojusz! Mam cię dość! .
Tak się złożyło, że stał właśnie oko w oko z Kainem…

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
W tej kolejce wystąpi, uwaga, uwaga: Lordi! A utworem będzie Chainsaw Buffet!! Teledysk pochodzi z innego utworu grupy.
Blood Red Sandman
Ognik poszedł za Hodonem, który udaje się wg niego do 1. W 5 nie ma nikogo, z wyjątkiem Kaina, ale on ma teraz immunitet. We mgle ciężko sięszuka, ale w okolicach 6 i 4 znajdujesz kilku ludzi, którzy uciekali w kierunku bunkra na południowym wschodzie. Jest ich w sumie 12. Kiedy zrywasz sojusz, akurat wpada na ciebie Kain... 1 poziom.
Kaczor
Tworzysz mgłę, a potem rzucasz Ognika za Kainem. Niestety, jeszcze go nie znalazł. Z kolei twoje Golemy i tak by mu nic nie mogły zrobić, bo ma immunitet. Natomiast Zenek kieruje się właśnie do 3. Gonisz go, ale immunitet nie pozwala ci atakować. Oglądasz zatem biernie, jak wybija wszystkich w 3, po czym... znika,a z nim jego sługi.
Margrabia Hodon
Leczysz siebie i KG, po czym ruszasz do 1. W 2 dopadłeś 12 ludzi, ale za to wzbudziłeś panikę, więc reszta zaczęła uciekać do bunkra. Niestety, gdy ruszyłeś do 1, zostałeś ostrzelany przez wieżyczki i 10 ludzi w zbrojach. Kosztowało cię to utratę Króla Goblinów i wszystkich sług, w tym nowych. Za to odbijasz to sobie w 1, gdzie dopadasz 11 ludzi. W sumie 23 sługi - 3 poziomy.
Kain
Wpadasz do 4, gdzie zdobywasz 4 ludzi, reszta ucieka. Mało, mało... zgubiłeś ich we mgle. W 5 nie ma nikogo, a gdy wchodziłeś do 6, przed samymi drzwiami wpadłeś na Blood Red Sandma. Stwierdził, że zrywa sojusz z tobą... 1 poziom.
Wszyscy
Na Bazarze są dostępne następujące towary:
Magazynek do pistoletu - 8 pocisków - 15 palców
Granat Sercowy - 20 palców
Pocisk do wyrzutni napalmu - 2 serca 5 palców
Kościana Zbroja - 30 palców
Pistolet - 3 serca
Miecz łańcuchowy - 4 serca
Magazynek do pistoletu bolterowego (30 nabojów) - 6 serc
Pistolet bolterowy - 1 żuchwa
Najemnik - Mniejszy Demon - 1 żuchwa
Najemnik - Staszek Szybki - żw15, s4, sz20, BrońBiała7, PonuryŻniwiarz5 - Kosa Ponurego Żniwiarza - 2 żuchwy
Możliwość zamówienia sobie występu konkretnego zespołu w następnej turze - 5 żuchw
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 20/28
Sługi: 20/195
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 16/58
3 Golemy Z Mięsa
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/17
HP: 18/35
Sługi: 11/166
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 3/19
Sługi: 4/142
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 23/23
HP: 25/29
Sługi: 36/232
Blood Red Sandman
Ognik poszedł za Hodonem, który udaje się wg niego do 1. W 5 nie ma nikogo, z wyjątkiem Kaina, ale on ma teraz immunitet. We mgle ciężko sięszuka, ale w okolicach 6 i 4 znajdujesz kilku ludzi, którzy uciekali w kierunku bunkra na południowym wschodzie. Jest ich w sumie 12. Kiedy zrywasz sojusz, akurat wpada na ciebie Kain... 1 poziom.
Kaczor
Tworzysz mgłę, a potem rzucasz Ognika za Kainem. Niestety, jeszcze go nie znalazł. Z kolei twoje Golemy i tak by mu nic nie mogły zrobić, bo ma immunitet. Natomiast Zenek kieruje się właśnie do 3. Gonisz go, ale immunitet nie pozwala ci atakować. Oglądasz zatem biernie, jak wybija wszystkich w 3, po czym... znika,a z nim jego sługi.
Margrabia Hodon
Leczysz siebie i KG, po czym ruszasz do 1. W 2 dopadłeś 12 ludzi, ale za to wzbudziłeś panikę, więc reszta zaczęła uciekać do bunkra. Niestety, gdy ruszyłeś do 1, zostałeś ostrzelany przez wieżyczki i 10 ludzi w zbrojach. Kosztowało cię to utratę Króla Goblinów i wszystkich sług, w tym nowych. Za to odbijasz to sobie w 1, gdzie dopadasz 11 ludzi. W sumie 23 sługi - 3 poziomy.
Kain
Wpadasz do 4, gdzie zdobywasz 4 ludzi, reszta ucieka. Mało, mało... zgubiłeś ich we mgle. W 5 nie ma nikogo, a gdy wchodziłeś do 6, przed samymi drzwiami wpadłeś na Blood Red Sandma. Stwierdził, że zrywa sojusz z tobą... 1 poziom.
Wszyscy
Na Bazarze są dostępne następujące towary:
Magazynek do pistoletu - 8 pocisków - 15 palców
Granat Sercowy - 20 palców
Pocisk do wyrzutni napalmu - 2 serca 5 palców
Kościana Zbroja - 30 palców
Pistolet - 3 serca
Miecz łańcuchowy - 4 serca
Magazynek do pistoletu bolterowego (30 nabojów) - 6 serc
Pistolet bolterowy - 1 żuchwa
Najemnik - Mniejszy Demon - 1 żuchwa
Najemnik - Staszek Szybki - żw15, s4, sz20, BrońBiała7, PonuryŻniwiarz5 - Kosa Ponurego Żniwiarza - 2 żuchwy
Możliwość zamówienia sobie występu konkretnego zespołu w następnej turze - 5 żuchw
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 20/28
Sługi: 20/195
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 16/58
3 Golemy Z Mięsa
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/17
HP: 18/35
Sługi: 11/166
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 3/19
Sługi: 4/142
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 23/23
HP: 25/29
Sługi: 36/232

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor podejrzewajac najgorsze, rzuca sie w przeciwnym kierunku. Zarzuca poszukiwanie Kaina, posyla ognika w miejsce znikniecia ZZ. Zostawia tam tez wiekszosc zombiech. Bierze ze soba 2 i wszystkie Golemy. Nadal pod postacia szczura udaje sie do wyrwy w murze vi sa vi 1. Zanim do niej dobiegnie, zabija jednego ze swych zombie-tworzy golema. 2 posyla na zwiad, ktory wyglada w sposob nastepojacy: Zombie biegnie na leb na szuje atakujac wszystko co sie da i relacjonuje co widzi. Przejmuje tez jak kogos sie da. Jesli sie da, golemy szarzuja za nim i tez przejmuja. Kaczor-chowa sie w dziurze i czeka. Reszta zombiech ma rozkaz walczyc do konca w jego sluzbie, jesli armia ZZ sie pojawi.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon się zregenerował po czym ze zwłok wezwał Golema. Następnie wuszył na wschód - w kierunku 6. Zmienia po drodze kogo się da. Jeszcze nim ruszy w drogę nasyła na Kaina Ponurego Żniwiaża.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
BRS wykonał wyrok błyskawicznie. Kain stał tuż przed nim, ranny, zmęczoy. Jeśli nie teraz, to kiedy? BRS zatrzymał wroga Wytchnieniem, po czym wypalił mu w łeb ognistą kulę. Jeśli nie załatwia ona sprawy, przywołuje piłę łańcuchową i elegancko odcina adwersarzowi łeb. Aż do skutku. Gdy jest po wszystkim, trzymając piłę w górze, zbiera artefakty i inne przedmioty należące do byłego sojusznika. Czeka na raport ognika i biegnie do 3, gdzie robi rzeź. Jeśli starcza czasu, robi to samo w 1. Gdy widzi, albo dostaje raport o wrogu, staje w miejscu i czeka na dogodną okazję do błyskawicznego ataku z zaskoczenia.


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
A w tej kolejce zagra dla nas Ensiferum! Utworem będzie Into Battle!
Informacja. Po rozmowach z paroma z graczy, doszedłem do wniosku, że chyba nie do końca załapaliście legendę. Otóż na żółty obszar jak najbardziej da się wejść, ale tylko po specjalnie przystosowanym wejściu (białe pole w kształcie odwróconego T).
Blood Red Sandman, Kain
Kiedy BRS rzucił Wytchnienie, Kain zniknął. Liczył, że zamiana w szczura da mu przewagę i pozwoli zgubić wroga we mgle, ale się przeliczył... Dla byłego sojusznika był widoczny jak na dłoni, tej dłoni, z której po chwili wyleciała kula ognia, kończąc jego (nie)życie...
Kain został zniszczony raz na zawsze!
Dzięki za grę, zapraszamy na stanowisko komentatora sportowego w dawnym temacie rekrutacyjnym.
Blood Red Sandman dostaje 5 leveli za zabicie Kaina!
Blood Red Sandman
Udało ci się! Zabiłeś Mielonkę, który właśnie obrócił się w proch! Ha! Wymiatasz! Znalazłeś przy nim dwa artefakty i alternator samochodowy. Mignął ci gdzieś czyjś Ponury Żniwiarz... lepiej miej się na baczności. Ruszasz do 3, gdzie znajdujesz sługi Kaczora! Nagle znikąd pojawiają się inne zombi, które szarżują na ciebie i wybuchają! Niszczą większość twoich i wrogich sług, a ty sam wypadasz przez okno na ulicę... Widzisz, jak przez linie Kaczora przedzierają się wielkie, zielone stwory, szarżujące teraz prosto na ciebie... z kolei w 3 najwyraźniej toczy się zażarta walka.
Kaczor
Nie możesz zamienić się w szczura, możesz to robić najwyżej raz na 2 tury. Ruszasz do dziury, sługa wysłany na zwiady... ginie, przekraczając ją! Po chwili wypadają z niej wielkie, zielone stwory, które niszczą twojego nowego golema paroma strzałami z dziwacznego pistoletu, poprawionymi ciosem wielkiego toporzyska. Potem rzucają się na resztę golemów, którym dorównują wzrostem, a przewyższają je w barach. Zombi, które zostawiłeś w 3, donoszą, że wchodzi tam Blood Red Sandman, a po chwili słyszysz głośny huk. Widzisz, jak Czerwony Władca wypada z okna 3...
Margrabia Hodon
Twój Ponury powrócił, donosząc, że ktoś już zabił tamtego. Zostaje przy tobie, może ci służyć jako ochrona przeciw atakom wrogich Ponurych lub do ataku na nieprzyjaciół. Znowu dostajesz serię z wieżyczek - pada twój nowy Golem, klniesz cicho pod nosem. W 6 łapiesz 14 ludzi. Zawsze coś. 2 poziomy.
Wszyscy
Na bazarze są dostępne te same towary, co w tamtej turze, plus:
- Energomiecz - 5 serc 9 palców
- Bateria do Energomiecza (na 10 ciosów) - 1 serce
Blood Red Sandman
Poziom 20/24
HP: 18/32
Sługi: 6/195
Ekwipunek specjalny - kopesz, alternator, piła łańcuchowa
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 0/58
2 Golemy Z Mięsa
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 17/19
HP: 37/37
Sługi: 11/180
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
WYELIMINOWANY
Zenek Zabójca
Poziom: 23/23
HP: 25/29
Sługi: 25/232
Informacja. Po rozmowach z paroma z graczy, doszedłem do wniosku, że chyba nie do końca załapaliście legendę. Otóż na żółty obszar jak najbardziej da się wejść, ale tylko po specjalnie przystosowanym wejściu (białe pole w kształcie odwróconego T).
Blood Red Sandman, Kain
Kiedy BRS rzucił Wytchnienie, Kain zniknął. Liczył, że zamiana w szczura da mu przewagę i pozwoli zgubić wroga we mgle, ale się przeliczył... Dla byłego sojusznika był widoczny jak na dłoni, tej dłoni, z której po chwili wyleciała kula ognia, kończąc jego (nie)życie...
Kain został zniszczony raz na zawsze!
Dzięki za grę, zapraszamy na stanowisko komentatora sportowego w dawnym temacie rekrutacyjnym.
Blood Red Sandman dostaje 5 leveli za zabicie Kaina!
Blood Red Sandman
Udało ci się! Zabiłeś Mielonkę, który właśnie obrócił się w proch! Ha! Wymiatasz! Znalazłeś przy nim dwa artefakty i alternator samochodowy. Mignął ci gdzieś czyjś Ponury Żniwiarz... lepiej miej się na baczności. Ruszasz do 3, gdzie znajdujesz sługi Kaczora! Nagle znikąd pojawiają się inne zombi, które szarżują na ciebie i wybuchają! Niszczą większość twoich i wrogich sług, a ty sam wypadasz przez okno na ulicę... Widzisz, jak przez linie Kaczora przedzierają się wielkie, zielone stwory, szarżujące teraz prosto na ciebie... z kolei w 3 najwyraźniej toczy się zażarta walka.
Kaczor
Nie możesz zamienić się w szczura, możesz to robić najwyżej raz na 2 tury. Ruszasz do dziury, sługa wysłany na zwiady... ginie, przekraczając ją! Po chwili wypadają z niej wielkie, zielone stwory, które niszczą twojego nowego golema paroma strzałami z dziwacznego pistoletu, poprawionymi ciosem wielkiego toporzyska. Potem rzucają się na resztę golemów, którym dorównują wzrostem, a przewyższają je w barach. Zombi, które zostawiłeś w 3, donoszą, że wchodzi tam Blood Red Sandman, a po chwili słyszysz głośny huk. Widzisz, jak Czerwony Władca wypada z okna 3...
Margrabia Hodon
Twój Ponury powrócił, donosząc, że ktoś już zabił tamtego. Zostaje przy tobie, może ci służyć jako ochrona przeciw atakom wrogich Ponurych lub do ataku na nieprzyjaciół. Znowu dostajesz serię z wieżyczek - pada twój nowy Golem, klniesz cicho pod nosem. W 6 łapiesz 14 ludzi. Zawsze coś. 2 poziomy.
Wszyscy
Na bazarze są dostępne te same towary, co w tamtej turze, plus:
- Energomiecz - 5 serc 9 palców
- Bateria do Energomiecza (na 10 ciosów) - 1 serce
Blood Red Sandman
Poziom 20/24
HP: 18/32
Sługi: 6/195
Ekwipunek specjalny - kopesz, alternator, piła łańcuchowa
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 0/58
2 Golemy Z Mięsa
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 17/19
HP: 37/37
Sługi: 11/180
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
WYELIMINOWANY
Zenek Zabójca
Poziom: 23/23
HP: 25/29
Sługi: 25/232

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Z poleglego slugi Kaczor tworzy golema. Usilnie stara sie przejac dziwne stwory. Atakuje je pazurami, dla wiekszej skutecznosci. Mgla powinna utrudnic im trafienie go, w dodatku zaczal poruszac sie najszybciej jak mogl, atakowac z doskoku. Ognik ktorego stworzyl w miedzyczasie, stoi na strazy ostrzegajac wladce nielicznych juz bialych przed ewentualnymi zagrozeniami nadchadzacymi od tylu.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
Pokonanie Kaina było niewątpliwym sukcesem, ale BS nie mógł pozwolić sobie na próżnowanie. Gdy zobaczył dwa wielkie, zielone stwory, przypominające mu mamusię, zaczął szybko analizować sytuację. Stworzył żywiołaka ognia i nasłał go na najbliższych wrogów, Wytchnieniem zatrzymał Kaczora, a sam podążył na tyły 1, o ile jest tam względnie spokojnie. Przemienia ludzi, leczy sobie życie, a potem używa swej mocy, by pomnożyć swą żywotność przez cztery. Mijając potwory biegnie, wysyłając swoich poddanych przodem na ostrzał, najszybciej jak potrafi, mijając dwie wieżyczki i wbiega przez T na górę... tam patrzy- jest tu pierwszy. Przemienia wszystkich w okolicach, podnosi wartościowe przedmioty, szerzy masakrę piłą łańcuchową, w razie czego ukrywa się, stoi w miejscu i leczy. Ogólnie oczyszcza czerwone budynki, robiąc wszystko, co tylko może. Jest jednak ostrożny...acz krwiożerczy

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Z któregoś z okolicznych trupów Hodon stwożył Golema. Z jednego sługi zrobił sierżanta i go ulepszył. Zregenerowawszy swe siły ruszył w kierunku 5 szukając ludzi do pożarcia. W międzyczasie wysłał ponurego aby odebrał życie BRSa.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
A w tej kolejce soundtrack zapewni nam Iron Maiden. Ponownie wykonają utwór Out Of The Silent Planet.
Blood Red Sandman
Twój żywiołak nawet nie zdołał zbliżyć się do wroga, dostał parę kul z pistoletu zielonych i padł. Szarżujesz na południe, jednak wpadasz pod ciężki ostrzał z wieżyczek i... karabinów ludzi, stojących między nimi. Nie przerywasz szarży, te komary nie robią na tobie wrażenia, masz w końcu tyle zdrowia. Twoje sługi jednak nie mają tyle szczęścia. Padają jak muchy. Dopadasz niemal do linii... ale nagle coś wybucha ci pod stopami! Lecisz wysoko w górę i lądujesz koło Lordi na budynku 6. Oprócz bliskości twoich idoli masz stąd też doskonały widok na teren bitwy. Widzisz, że na północy, przez dziury w murze, wlewają się na teren zielone stwory. Na północnym wschodzie mają nawet czołg! Przy środkowej wyrwie bije się z nimi (z niezłym skutkiem) Zenek Zabójca i jego sługi. Na południu jest długa linia ludzi, okopanych i uzbrojonych po zęby. Widzisz wśród nich również dwóch Wybrańców. Na południowym zachodzie widzisz ludzi, bezbronnych cywili, wbiegających do bunkra, bronionego przez żołnierzy. Nagle przylatuje do ciebie Ponury Żniwiarz! Na szczęście zarówno twoja moc, jak i magiczne właściwości twej piły umożliwiają ci zrobienie z niego sałatki jarzynowej. Hmm... nawet ładnie pachnie.
Kaczor
We mgle nie masz problemów z wyślizganiem wroga, jednak w pewnym momencie coś cię zatrzymuje w miejscu! Musisz teraz bronić się przed potworami. Przejmujesz jednego, drugiego, walka zaognia się... jeszcze dwóch i zaczynasz mieć przewagę. Reszta ucieka, jednak na odchodnym dostajesz parę kul. Poniosłeś ciężkie obrażenia... w tym momencie tracisz wolną wolę, coś zaczyna ci wydawać rozkazy...
Margrabia Hodon
W okolicy nie ma, niestety, stosownych zwłok. Promujesz jednego ze swoich na sierżanta. W 5 już nikogo nie ma. Twój nasłany na wroga Ponury... to dziwne, ale przestaje nadawać.
Wszyscy
Na Bazarze dostępny jest nowy obiekt.
Hełm Kosmicznych Marines - chroni głowę, umożliwia widzenie niewidzialnych, w ciemnościach i mgle - 1 żuchwa 5 serc
Błędy ortograficzne w statystykach są celowe.
Blood Red Sandman
Poziom 24/24
HP: 100/32
Sługi: 0/195
Ekwipunek specjalny - kopesz, alternator, piła łańcuchowa
Kaczor
Poziom: 11/11
HP: 12/20
Sługi: 3/61
2 Golemy Z Mięsa
3 Orków - Broń Biała 1, Strzelanie (broń Hi-tech) 2, Siła 5, ŻW 3, Orkowe Splufy, Orkowe Tasaki
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 19/19
HP: 37/37
Sługi: 11/180
Sierżant Żywych Trupów
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Zenek Zabójca
Poziom: 23/23
HP: 25/29
Sługi: 25/232
Blood Red Sandman
Twój żywiołak nawet nie zdołał zbliżyć się do wroga, dostał parę kul z pistoletu zielonych i padł. Szarżujesz na południe, jednak wpadasz pod ciężki ostrzał z wieżyczek i... karabinów ludzi, stojących między nimi. Nie przerywasz szarży, te komary nie robią na tobie wrażenia, masz w końcu tyle zdrowia. Twoje sługi jednak nie mają tyle szczęścia. Padają jak muchy. Dopadasz niemal do linii... ale nagle coś wybucha ci pod stopami! Lecisz wysoko w górę i lądujesz koło Lordi na budynku 6. Oprócz bliskości twoich idoli masz stąd też doskonały widok na teren bitwy. Widzisz, że na północy, przez dziury w murze, wlewają się na teren zielone stwory. Na północnym wschodzie mają nawet czołg! Przy środkowej wyrwie bije się z nimi (z niezłym skutkiem) Zenek Zabójca i jego sługi. Na południu jest długa linia ludzi, okopanych i uzbrojonych po zęby. Widzisz wśród nich również dwóch Wybrańców. Na południowym zachodzie widzisz ludzi, bezbronnych cywili, wbiegających do bunkra, bronionego przez żołnierzy. Nagle przylatuje do ciebie Ponury Żniwiarz! Na szczęście zarówno twoja moc, jak i magiczne właściwości twej piły umożliwiają ci zrobienie z niego sałatki jarzynowej. Hmm... nawet ładnie pachnie.
Kaczor
We mgle nie masz problemów z wyślizganiem wroga, jednak w pewnym momencie coś cię zatrzymuje w miejscu! Musisz teraz bronić się przed potworami. Przejmujesz jednego, drugiego, walka zaognia się... jeszcze dwóch i zaczynasz mieć przewagę. Reszta ucieka, jednak na odchodnym dostajesz parę kul. Poniosłeś ciężkie obrażenia... w tym momencie tracisz wolną wolę, coś zaczyna ci wydawać rozkazy...
Margrabia Hodon
W okolicy nie ma, niestety, stosownych zwłok. Promujesz jednego ze swoich na sierżanta. W 5 już nikogo nie ma. Twój nasłany na wroga Ponury... to dziwne, ale przestaje nadawać.
Wszyscy
Na Bazarze dostępny jest nowy obiekt.
Hełm Kosmicznych Marines - chroni głowę, umożliwia widzenie niewidzialnych, w ciemnościach i mgle - 1 żuchwa 5 serc
Błędy ortograficzne w statystykach są celowe.
Blood Red Sandman
Poziom 24/24
HP: 100/32
Sługi: 0/195
Ekwipunek specjalny - kopesz, alternator, piła łańcuchowa
Kaczor
Poziom: 11/11
HP: 12/20
Sługi: 3/61
2 Golemy Z Mięsa
3 Orków - Broń Biała 1, Strzelanie (broń Hi-tech) 2, Siła 5, ŻW 3, Orkowe Splufy, Orkowe Tasaki
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 19/19
HP: 37/37
Sługi: 11/180
Sierżant Żywych Trupów
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Zenek Zabójca
Poziom: 23/23
HP: 25/29
Sługi: 25/232
Ostatnio zmieniony piątek, 25 maja 2007, 17:56 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 1 raz.

-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów
BLOOD RED SANDMAN rozgląda się dokładnie po okolicy i planuje posunięcia... nie ma sług, ma dużo zdrowia. Du bunkra się nie dostanie, na północy nie ma szans... ale ma przewagę w wiadomościach.
Widzi Kaczora. Przewiesza sobie piłę przez ramię i zatrzymuje wroga Wytchnieniem ( z wysokości). Posyła w biednego Kaczora kulę ognia... Następnie tworzy żywiołaka i nasyła go na wroga, pogłębiajWytchnienie, a sam zeskakuje ostrożnie i z piłą w ręku robi masakrę. Dzięki dużej ilości życia jest odważny, ale unika ciosów wrogów.
Jeśli pokonuje Kaczora (uważa na jego Golemy, nasyła na nie żywiołaka) zajmuje się okolicznymi orkami, przejmując je. Dalej podąża w kierunku, gdzie widział czołg, ale powoli, przejmując ludzi i orków w okolicy. Gdy widzi machinę zatrzymuje się i robi rozeznanie, spróbuje połapać się w słabych punktach czołgów. Ognika wysyła w między czasie, by zorientował się, jak idzie Zenkowi...
Widzi Kaczora. Przewiesza sobie piłę przez ramię i zatrzymuje wroga Wytchnieniem ( z wysokości). Posyła w biednego Kaczora kulę ognia... Następnie tworzy żywiołaka i nasyła go na wroga, pogłębiajWytchnienie, a sam zeskakuje ostrożnie i z piłą w ręku robi masakrę. Dzięki dużej ilości życia jest odważny, ale unika ciosów wrogów.
Jeśli pokonuje Kaczora (uważa na jego Golemy, nasyła na nie żywiołaka) zajmuje się okolicznymi orkami, przejmując je. Dalej podąża w kierunku, gdzie widział czołg, ale powoli, przejmując ludzi i orków w okolicy. Gdy widzi machinę zatrzymuje się i robi rozeznanie, spróbuje połapać się w słabych punktach czołgów. Ognika wysyła w między czasie, by zorientował się, jak idzie Zenkowi...
