Strona 1 z 2

[MRK] Kraina mlekiem płynąca...

: poniedziałek, 23 stycznia 2006, 20:58
autor: CoB
Szanowne MRK zapraszam do swojej pierwszej (dziewiczej ;) ) sesji forumowej. Gra się KROWAMI żyjącymi spokojnie na jednym z bieszczadzkich pól.

Karta postaci:

Imię krowy:
Specjalne zdolności: (wymyślacie sami. Mogę niedopuścić :twisted: )

Atrybuty (20 pkt do rozdzielenia, max 8 )
Zasób mleka (używa się na specjalne zdolności i do leczenia ran):
Siła wymion (potęga ciosu mlekiem):
Zręczność kopyt (szybkość, zręczność):
Zgąbczenie mózgu (intelekt):

Historia postaci:


REKRUTACJA OTWARTA!

: poniedziałek, 23 stycznia 2006, 21:09
autor: Thaevis
Ok no to jako pierwszy wysyłam postać
Imię Krowy:Mandaryna :wink: (Gospodyni która ją tak ochrzciła nie rozróżniała już zabardzo zielonego od pomarańczowego )
Specjalne zdolności:
-Strzelanie z wymion ( masakrujące serie jak z karabinu maszynowego)
- robienie specjalnie zmutowanych krowich placków
- MUUUUUUCZENIE :)
Atrybuty:
Zasób mleka-5
Siła wymion-8
Zręczność Kopyt-2
Zgąbczenie mózgu-5
Historia:Mandaryna nie była od urodzenia zieloną krową, miała szczęśliwe dzieciństwo, aż do chwili kiedy wpadła do studni pełnej odpadów Radioaktywnych, tam też usłyszała po raz pierwszy głos Matki Mućki który kazał jej zemścić się na świecie !!

: poniedziałek, 23 stycznia 2006, 21:13
autor: AC
Imię krowy: Wiaczesława
Specjalne zdolności:
- Padanie na kolana (dzięki niezwykłej zręczności może padać dzięki czemu przeciwnicy się podcinają; ta moc też daje uniki)
- Brahmin (raz dziennie może machać głową tak szybko że powstanie złudzenie dwóch głów, co dziwniejsze dodaje to 2 do intelektu na czas 10 minut)
- MUwienie (ta zdolność pozwala muczeć w kodzie morsa)
- Ollie'90 (ta krowa może w jednym skoku przekręcić się o 90 stopni)

Atrybuty:
Zasób mleka (używa się na specjalne zdolności i do leczenia ran): 4
Siła wymion (potęga ciosu mlekiem): 4
Zręczność kopyt (szybkość, zręczność): 6
Zgąbczenie mózgu (intelekt): 6

Historia postaci: Krowa Tony Hawka. Widziała Matrixa. Dostała nagrodę za udział w konkursie krowich matematyków.

: poniedziałek, 23 stycznia 2006, 22:01
autor: pl_bruce_pl
Imię krowy:Krowa :P
Specjalne zdolności:
- Puszczanie (nie)zabojczych oparów z odbytu i mordy
- Wydobywanie iskier poprzez pocieranie kopytem o róg/rożek i głowy
- Machaniem ogonem na 2 długości ciała.
- Podskok i spadnięcie na deske(na wrog:P)
Atrybuty
Zasób mleka (używa się na specjalne zdolności i do leczenia ran):8
Siła wymion (potęga ciosu mlekiem):2
Zręczność kopyt (szybkość, zręczność):4
Zgąbczenie mózgu (intelekt):6

Historia postaci: Krowa urodziła się koło czarnobyla i została deportowana do angli gdzie spotkała inne krowy, ale czuła coś że jest jakaś inna od innych krów, a mianowicie zawsze w nocy widziała zieloną poświate ktura oświetlała pobliskie okolice, i zawsze jej było ciepło gdy inne krowy się trzęsły. Po roku zuważyła że krowy zaczynały znikać, poruszona tą sprawą postanowiła wyruszyć w misje i poznać prawde jaką skrywali ludzie.

: wtorek, 24 stycznia 2006, 08:25
autor: Gavrill
Imię krowy: Mućka (oryginalnie)

Specjalne zdolności:
- plucie przeżutą trawą (oślepienie przeciwników)
- robienie kupy (łatwo poślizgnąć się na takiej "minie")
- ostry sik (strumień moczu pod ciśnieniem, skierowany w usta lub oczy przeciwnika może skończyc się dla niego trwałym kalectwem)

Atrybuty:
Zasób mleka: 6
Siła wymion: 2
Zręczność kopyt: 7
Zgąbczenie mózgu: 5

Historia:
Mućka nie znała swojego ojca. Mama opowiadała jej, że małego cielaczka zrobił pan Inseminator :) Wychowana na zielonych łąkach wiodła spokojne, ciche, wiejskie życie aż do czasu, gdy wzięła udział w castingu do reklamy czekolady M*lka. W czasie kręcenia reklamówek pokłóciła się ze świstakiem i perfidny gryzoń, w wyniku matacji Mućki, poszedł
siedzieć. Po nakręceniu reklamy Mućka osiadła na bieszczadzkich pastwiskach, chcąc spokojnie oddawać się produkowaniu mleka.

: wtorek, 24 stycznia 2006, 08:36
autor: M_M
ja też zagram

: wtorek, 24 stycznia 2006, 09:22
autor: Kloner
Ja gram :)

: wtorek, 24 stycznia 2006, 10:13
autor: Seto
Imię krowy: Genowefa
Specjalne zdolności:
-Szarża rogami -biegnie na "przeciwnika" i nabija go na rogi (a przynajmniej usiłuje)
-Cios kung-fuj ogonem -mocny cios ogonem prosto w głowe
-MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUczenie -krowa portrafi wydawać z siebie dźwięk zwany muczeniem

Atrybuty
Zasób mleka 7
Siła wymion 5
Zręczność kopyt 5
Zgąbczenie mózgu 3

Historia: Gienka oddziedziczyła swoje imię po ciotecznej siostrze brata matki wuja męża Mariana z warzywniaka. Wychowywała się na farmie pośród innych ziwerząt. Ale pewnego spokojnego dnia miała zostać wysłana do masarni. To ją zdenerwowało i dzięki szarży rogami i fung-fuj ogone powybijała wszystkich ludzi na farmie a sama stała się jej panią! Po tym incedencie wszystkie zwierzęta na farmie żyły długo i szczęśliwie :P

: wtorek, 24 stycznia 2006, 11:08
autor: CoB
Seto sprecyzuj umiejętności (napisz co robią) i napisz historię postaci. Czekam jeszcze cały wtorek, później zaczynamy :D

: wtorek, 24 stycznia 2006, 11:23
autor: Seth
Ja też gram. Postac podeślę później :D

: wtorek, 24 stycznia 2006, 11:49
autor: M_M
Imię krowy: Ty krowo!
Specjalne zdolności:
- Sprint
- Uciekanie z farmy
- Puszczalska
- Dyplomacja
- Broń bojowa - Topór
- Błyskawiczny refleks
- seksapil
- głupota
- radioaktywność ???

Atrybuty
Zasób mleka (używa się na specjalne zdolności i do leczenia ran): 2
Siła wymion (potęga ciosu mlekiem): 3
Zręczność kopyt (szybkość, zręczność): 14
Zgąbczenie mózgu (intelekt): 1

Historia postaci: Ty krowo nigdy nie była i raczej nie będzie normalną krową. Zamiast zająć się dawaniem mleka, ta ciągle spieprza z farmy. Robi to dlatego, ponieważ chce urodzić jak najwięcej radioaktywnych cielaków a na jej fermie nie ma byków.

: wtorek, 24 stycznia 2006, 12:14
autor: Seto
Zmieniłem karte dodałem historie i co robią umiejętności

: wtorek, 24 stycznia 2006, 12:21
autor: Epyon
Też gram. Postać później. ;)

: wtorek, 24 stycznia 2006, 14:39
autor: Villemo
Karta postaci:

Imię krowy: B-512
Specjalne zdolności:
- rozdymanie się - patrz w historii
- świecenie w ciemnościach
- dawanie radioaktywnego mleka
- gazy
-wymiotowanie na wpół strawioną, żrącą trawą
Atrybuty
Zasób mleka (używa się na specjalne zdolności i do leczenia ran): 5
Siła wymion (potęga ciosu mlekiem): 2
Zręczność kopyt (szybkość, zręczność): 6
Zgąbczenie mózgu (intelekt): 7

Historia postaci:
Matka B-512 została wystawiona na sprzedaż na targu niewolników. Niestety została zakupion przez zoofila. Co się działo później nie trzeba wyjaśniać ^_^. Po kilkunastu miesiącach na świat przyszła Ona - B-512. Jej ojciec - Szymon(:P) był wściekły, że nie urodził mu się syn. Chciał ukamieniować matkę B-512. Wtedy użyła ona po raz pierwszy swoich niezwykłych zdolności. Zaczęła się ona pić ze swego koryta. Zacytuję kabaret 'ani mru mru': "I pił, i pił, i pił, i pił..." Nie, nie pękła ona. B-512 rozdęła się tak, że przygwoździła swojego ojca do ściany obory, aż zginął w wielkich męczarniach. B-512 była wolna. Jej matka niestety nie przeżyła. Umarła na skutek olbrzymiej ulgi, widząc martwego Szymona(:P). Zdolności B-512 szybko zasłynęły w calej Łące, aż w końcu dotarły do MRK - Mafii Radioaktywnych Krów. B-512 została porwana. Przeprowadzano na niej serie bolesnych mutacji i testów. Tak oto stała się: radioaktywną krową!

: wtorek, 24 stycznia 2006, 21:34
autor: CoB
pl_bruce_pl - dodaj jeszcze 1 punkt do atrybutów, ale to w czasie seji ;)
Reszta graczy - karty postaci przyjęte.
Ci Którzy Zadeklarowali Grę, A Nie Dali Kart - czekam jeszcze, ale sesje już zaczynam :P

: wtorek, 24 stycznia 2006, 22:38
autor: Seth
Imię: LeMuu
Specjalne Zdolności:
Prezencja(nosi modny zielony beret i mówi z śmiesznym akcentem, który zdaje się oczarowywac inne krowy... nie wiadomo czemu...)
Piroman(potrafi zapalic zapałkę nad swoim tyłkiem)
Szalona Krowa(może wpaśc w szał, tracąc kontrolę nad swoimi ruchami, lecz zdobywając destrukcyjną siłę)
Latarka W Oczach(jak w opisie, jej użycie spala zasób mleka)

Atrybuty:
Zasób Mleka:8
Siła Wymion:3
Zręcznośc Kopyt:3
Zgąbczenie Mózgu:6

Historia: LeMuu to kryptonim nadany jej przez inne krowy. Mimo swojego urodzenia, jest bardzo męską krową i brzydzi się byków. Została przywieziona z Francji z której została wygnana pod karą śmierci, za wszczynanie buntu. Osądzona została wydalona z ukochanej ojczyzny, mając łzy na swoim pysku i nucąc (mucząc) narodowy hymn... Patriotyzm przetrwał, tak samo jak niechęc do byków i pragnienie ukochanej wolności, dla której byłaby w stanie poświęcic życie...
Krąża plotki o programie biomodyfikacji przeprowadzanym na tej krowie.

: środa, 25 stycznia 2006, 06:51
autor: Epyon
Imię: Cappo di Tutti di Frutti di Mare di Mućka
Specjalne Zdolności:
-znajomości (chyba nie muszę tłumaczyć :P)
-bojowe radioaktywne wymiona (coś jak armatka wodna. W skład chemiczny tego płynu wchodzi mleko i uran :twisted: )
-spokojny krok i czujny wzrok

Zasób mleka: 4
Siła wymion: 8
Zręczność kopyt: 4
Zgąbczenie mózgu: 4

Historia postaci: Cappo di Tutti etc. był zwyklą krową z pastwiska. Jednak jego rodzice mieli koszachty z Rodziną. Razu pewnego zostali zamordowani, a Cappo di ... przyjęty do mafii jako spadkobierca. SZybko zdobył pozycję, aż doszedł na sam szczyt!