Strona 1 z 10
[Świat Pasem]Pradawni Władcy (pobór trwa)
: środa, 18 stycznia 2006, 16:11
autor: Mr.Zeth
Witam w rekrutacji kolejnej sesji w moim systemie "Świat Pasem".
Tu będziemy mieć doczynienia z czymś innym od "Zarkanah". Sesja będzie bardziej storytellingowa i nei aż tak skomplikowana, z racji "cofnięcia w czasie". Gracz wcieli sie w jednego z sześciu Pradawnych Władców Świata Pasem. Jego zadaniem bedzie tryumf nad resztą metodami militarnymi, dyplomatycznymi lub ekonomicznymi. Będę wymagał conajmniej 2 upd8tów dziennie, chyba, ze ktoś poda mi jakiś przkonywujący powód niebytnosci na forum. Oczekuję również w miarę rozbudowanych wypowiedzi. Ta sesja ma być ciekawa, a nie miałka. Ludzie, którym się nie chce rozpisywać - dziękuję

kiepsko również znoszę błędy ortograficzne... kłują mnie w oczy. Dyslektycy - sorry.
Co od samej sesji gracze mogą sie spodziewać sporej swobody. Moce magiczne świata są w regresie, ludzie nei znają magii, a to co nieznane budzi strach i respekt. Nieliczni wybrańcy otrzymali od swych bogów tzw. "dary", czyli rodzaj magii. Mapy tesz bedą dośc elastyczne, jakoże większość świata nie została odkryta.
Oto kontynenty i ich krótka charakterystyka:
(w razie jakby ktoś sie nie doczytał z czcionki na mapie

)
Argahna:
Kontynent w 80% pokryty lasem liściastym. Około 20 tysięcy mieszkańców w samych miastach, ponad drugie tyle we wsiach.
Miasta od (kolejno południa):
Gahn: największe miasto skupiajace połowę mieszczan i prawie całą arystokrację. ma najlepiej rozwinięty system strażniczy i pozostałe miasta są zależne odeń w ten czy inny sposób. Gahn słynie z kopalni drogocennych kruszców i solidnych wyrobów z drewna i stali.
Zegge: Miasto to skupia wwiększość ludności zrzeszonej w różnego rodzaju gildiach. Najpotężniejszą jest "Gesthena" - organizacja Wyznawców Gestheta - boga wojny. Przyjmowany do niej jest każdy, kto umie władać jakimkolwiek orężem, ale nieliczni dochodzą powyżej stopnia "adiutant". Zegge słynie z bezpieczeństwa i ostrego, jak topór kata, prawa.
Wrota: To miasto zostało wybudowane na ruinach cywilizacji, która najwyraźniej była tu przed kolonizatorami. Ogromny monolit przypominający bramę dał nazwę temu miastu. Wrota są stolicą kultury Argahny. Słyną ze szkoły bardów i Wielkiej Biblioteki.
Kontynent zamieszkują elfy (większość populacji), ludzie (ok33%) i krasnoludy (9%)
: środa, 18 stycznia 2006, 16:11
autor: Mr.Zeth
Nattra:
Niegdyś stanowiła kontytnent, ale zosała rodzielona przez trzęsienie ziemi. Większość miast posiada rozwinięty port. W njwiększym - Etten - znajduje sie świątynia Syrth. Syrth jest boginią wody, której tutejsza ludność oddaje cześć. Ludzie tu są prości, zaludnienie kontytnentu nie przekracza 35 tysięcy. Gildii brak.
Kastana, Hinge, Kell i Etten to bardziej znaczące miasta, współistniejące w związku handlowo - ochronnym. Dwa pozostałe miasta Szatra i Sedn są mniejsze, ale niezależne. Wszystkie miasta bez wyjatku, czerpią z wszechobecnej wody. Te, które leża daleko od morza korzystają z jezior.
Wyspy zamieszkane są przez ludzi czarnych (50%), białych (10%) i9 elfy śniade (25%) i blade (15%)
Korteeos:
Nikt nie jest w stanie wytłumaczyć, czemu ten kontytnent jest taki zimny. Ludzie szukają rozwiązania w kulcie Uvergh - Bogini agonii. Mimo niesprzyjających warunków w samych miastach jest ponad 30 tysiecy mieszkańców. Nie am tu za to wielu wiosek. Powierzchnię kontynentu pokrywaja zamarznięte jeziora, śnieżne turnie i lasy liglaste.
Thoera: Miasto znane z największego portu wielorybniczego oraz ośrodek związanych zeń gałęzi przemysłu.
Girlinin: Port wojenny. Zasilany przez inne miasta, będący czymś w rodzaju Kapitolu. Tam ma swą siedzibę Danaos - frakcja Mroźnych Morderców.
Fanht: Największa sieć kopalni tego świata. Wewnątrz gór Szpicowych można znaleźć każdy rodzaj kopalnego kruszcu o znanym i nieznanym wykorzystaniu.
Xenth: na początku była to baza wypadowa Danaos, ale przeistoczyła się w samodzielne miasto. Danaos tylko pilnują porządku w "Mieście Kości Mamuciej".
Populacja Korteeos to przeważnie ludzie (45%), syreny (25%), drowy (10%) i krasnoludy (8%). Resztę stanowi Elficka arystokracja, ich rodziny i służba.
Issillah:
Kontynent nazwany imienim boga - węża. Jego kult jest tu jak prawo powszechne, a strażnikiem Słowa Węża jest każdy mieszkaniec. Kult mówi: "kochał bediesz braci swych, siostry swe, a gardził obcym będziesz". Większość mieszkańców to Erynianie - ludzie o błekintnej skórze i delikatnej budowie. Podprządkowali sobie jednak Scracerów - jaszczuroludzi. Mało jest tu innych ras. Tylko ci, którzy udowodnili, że nei są "obcy" otrzymali zgodę na zamieszkanie. Rośliny tego kontynentu to pełny przekrój. Od olbrzymich paproci na północy po drzewa iglaste na południu. Częste są również pustynie.
Jer: Osrodek Kultu Węża. To cel pielgrzymek, w kierunku Komnaty jaj muszą być wznoszone modły, w przeciwnym wypadku nie trafią do Węża. Jer słynie z wyrobów wiklinowych i garncarskich, oraz jubilerskich.
Inshan: Port Issillah. Znany z produkcji szybkich i lekkich łodzi.
Sz'tta: Tu znajdują sie największe fermy Ziela moczarowego - chleba powszedniego mieszkańców kontynentu.
Ajstilis: To miasto - więzienie. Są tu kamieniołomy, pola, hodowla legwanów i pokorna służba Wężowi.
Populacja Issillah to w większosci erynianie (75%) i scarcerzy (20%). Reszta to ludzie i elfy o różnym odcieniu skóry.
: środa, 18 stycznia 2006, 16:11
autor: Mr.Zeth
Taros:
Ognisty, parny i duszny kontynent pokryty Czarnymi Dębami i pustyniami popielnymi. WQ tych niegościnnych warunkach żyją Drakoni i ludzie, wyznający tą smocza rasę jako bogów.
Troth: Kapitol ludzi. Słynie z wyrobów z obsydianu i spożywczych z pszczyny - roddzaju rośliny o wielkich lisciach.
Axa: Miasto Drakonów. Maja tu wstęp tylko kapłani Smoków.
Styrr: Największa ferma Dibbenów - ssaków, hodowanych na mleko i mięso. Raj dla podniebienia.
Arthanarg: Port słynący z olbrzymiej latarni moskiej. W większej częsci ułożony an filarach wystajacych z morza stworzonych przez Drakonów.
Ludzie stanowią większoąć populacji tej krainy (90%), reszta to krasnoludy (8%) i drakoni (2%).
Stemenia:
Kontynent zdominowany przez Nasho - wyznawców Boga Życia - Esztara. na tym żyznym kontynencie ludzie ślepo oddają się wiarze, podsycanej przez narkotyczne ziele - zutten - wykorzystywane neimal w każdej potrawie.
Ske - najlepsze warunki do uprawy zutten są właśnie tu. Mieszkańcy korzystaja z tego faktu. Ske to "latające miasto" ale wcale nie ze względów fizycznych.
Nessa i Hanos - miasta połączone mostem wzniesionym na chwałę Esztera. Budowany przez noce i dnie przez "natchnionych" stoi od wieków przepuszczajac zutten w jedną, a mięso i owoce w drugą.
Unteraz - najwięsze miasto, zwane również Miastem Zbieraczy. Tu zbieractwo jest zawodem. Grupy ludzi zapuszczaja się głeboko do wewnątrz kontynentu i zbierają owoce różnych drzew i krzewów jakoże czasy owocowania różnych roślin są odmienne i "zawsze mozna coś znaleźć".
Populacja Stemenii jest złożona z ludzi, elfów, krasnoludów, archonów, aniołów i diabli wiedzą czego jeszcze.
Co do gry. Włądców może być 6, każdy moze mieć pomocnika więc do gry moze wejść do 12 graczy. Historia niestety będzie narzucona, miejsce rozpoczęcia przygody - też.
Karta postaci:
Imię:
Moc (władca) lub zawód(pomocnik) (podałem pozycje startowe dla władców i ich pomocników. Historię przedstawię w PW): Życie - Taros (Styrr), Agonia - Argahna (jedno z bagien), Gaia (ogień i ziemia) - Korteeos(Xenth), Uranos (powietrze i woda) - Issillah (Jer), Charmonia - Nattra(Etten), Mentalita - Stemenia (Ske)
Wygląd postaci (można fantazjować):
Rasa: (wybrać spomiędzy wystepujacych na kontynentach, nie można wybrać Drakona)
Ekwipunek: (z umiarem)
Środek transportu: koń (średnio), krot (rodzaj olbrzymiej, mądrej i powolnej, acz wytrzmałej żaby), terkan (silny, wytrzymały i mało zwinny byk), streth (lekki, szybki i głupi strusiopodobny ptak), rakasz (silny ale mało wytrzymały kot), istirra (lekka, dość mądra zebra)
Musicie również określic swoje silne i słabe punkty - daję wam 40 pkt do rozdania poiędzy następujące:
Siła
Zwinność
Zręcznosć
Wiedza
Zmysł mentalny
Tężyzna fizyczna
Inicjatywa
W razie pytań uderzać na gg nr 2248735!!!
: środa, 18 stycznia 2006, 16:12
autor: Kloner
Ja gram

: środa, 18 stycznia 2006, 16:12
autor: BLACKs
Ja gram postać dam niedługo.
Lubię się rozpisywać więc sobie zagram

. Jeśli łaskawy MG pozwoli

.
: środa, 18 stycznia 2006, 16:15
autor: Mr.Zeth
o czekamy na wszystkich 6 władców, sesję uruchomię najdalej za 3 dni, chyba, ze sie zbierze 12 ludzi szybciej XD
: środa, 18 stycznia 2006, 16:22
autor: Eglarest
Zgląszam sie Do gry

postać dam jak anjszybciej bede mógł

na szczególowe pytania mam andzieje ze udzielisz mi odpowiedzi na GG i PW
i mam nadzieje ze do gry przyjmiesz.
: środa, 18 stycznia 2006, 16:32
autor: Zapał
Zgłaszam się chętnie, karte dam dzisiaj, może zaraz, ale raczej wieczorem.
: środa, 18 stycznia 2006, 16:35
autor: Kloner
Imię: Drizzt (:D)
Moc Gaia (ogień i ziemia) - Korteeos(Xenth)
Wygląd postaci (można fantazjować): Wysoki, długie białe włosy, dobrze zbudowany, oczy fiołkowe. Szata kapłańska posiada liczne inkanacje płomieni, na to wszystko ubrana jest biała szata, która zakrywa szate kapłańską, tak żeby inni brali go za mędrca
Rasa: Drow
Ekwipunek: Miecz, laska czarnoksięska, szata kapłańska
Środek transportu: rakasz (silny ale mało wytrzymały kot)
Siła 4
Zwinność 5
Zręcznosć 5
Wiedza 9
Zmysł mentalny 9
Tężyzna fizyczna 4
Inicjatywa 4
: środa, 18 stycznia 2006, 16:52
autor: Mr.Zeth
Ok, witamy na pokłądzie Klonera - Drizzt!
czekam na następnych...
: środa, 18 stycznia 2006, 16:57
autor: Zapał
Imię: Pyron
Moc-Życie - Taros (Styrr)
Wygląd postaci (można fantazjować): Wysoki, krótkie czarne włosy, dobrze zbudowany, czerwone oczy, ubrany w czerwony pancerz imitujący smocze łuski oraz w podobny hełm zasłaniający twarz.
Rasa: Człowiek
Ekwipunek: Miecz dwuręczny, Czerony pancerz imitujący smocze łuski oraz podobny hełm zasłaniający twarz(ale nie oczy) Złoty sygnet z wizerunkiem smoka na ręce.
Środek transportu: terkan (silny, wytrzymały i mało zwinny byk)(szkoda że nia ma smoka:P)
Siła 8
Zwinność 4
Zręcznosć 4
Wiedza 2
Zmysł mentalny 9
Tężyzna fizyczna 9
Inicjatywa 4
Mam pytanie co do zmysłu mentalnego, czy to jest siła woli czy coś takiego?
: środa, 18 stycznia 2006, 17:02
autor: AC
mam nadzieję, że wiesz, że gram

: środa, 18 stycznia 2006, 17:03
autor: Mr.Zeth
poniekąd tak. jest to
również moc do przesuwania obiektów siłą woli, telepatii itp. Witamy Zapała na pokładzie!
AC... nadzieję zawsze można mieć

: środa, 18 stycznia 2006, 17:04
autor: M_M
zagram i ja
: środa, 18 stycznia 2006, 17:38
autor: Mr.Zeth
Dla uzupełnienia... wy na początku nie bedziecie mieli władzy.. trzeba będzie ją ZDOBYĆ!
: środa, 18 stycznia 2006, 18:12
autor: Villemo
Imię: Anciol (czyta się jako ancjol a nie anciol

)
moc: Agonia
Wygląd postaci:
niezła no nie? ^^
Rasa: Anioł
Ekwipunek:
miecz, sukienka jak w wyglądzie

Środek transportu: własne skrzydła (bądź zebra ^^)
Siła 4
Zwinność 7
Zręcznosć 7
Wiedza8
Zmysł mentalny5
Tężyzna fizyczna4
Inicjatywa 5
: środa, 18 stycznia 2006, 18:18
autor: Mr.Zeth
Witamy na pokładzie Villemo
