Strona 1 z 1

Swiat Pasem: Zarkanah

: wtorek, 20 grudnia 2005, 13:57
autor: Mr.Zeth
Do tej sesji rekrutacja juz była (na innym forum) ale skoro mus to mus...

Graczy jest 7. Ponieważ umieszczenie ich kart postaci to byłaby niezła "tyrawa" dla mojego słabego łacza nie zrobie tago. Podam tylko ksywe gracza na forum, imię jego postaci, jej profesję i rasę Grają:

Kroolitshek - Kotomi Strażniczka Lasu Anielica
Pavciooo - Pavelius Barbarzyńca Drakon
Seto - Sebastianus Czarny Wojwonik Nefalem
Smoku - Notragath Upiór Arlekin
AC - Fink Wynalazca Archon

to była stara brygada, doszły 2 nowe osoby:

Blacksoul - Asmondeusz Nekromanta Demon Ognia
Kloner - bezimienny (jeszcze :P) Zabójca Leśny Elf


Ponieważ zamieściłem tą rekrutację "Żeby było zgodne z regulaminem" proszę o NIE wpisywanie się tu. Rekrutacja jest zamknięta.

Ok oto mapka całokształtu:
Obrazek

Opis kontynentow i zwiazanych z nimi niuansów:
Faranoss:

teren i klimat: trawiasty łąki, lasy liściaste (drzewa przypominają dęby), temperatury 10-30 w lecie i 0-20 w zimie, czasem burze, częściej deszcze (ulewy powiązane z powodziami), brak śniegu

Demografia: na wyżynach i w górach stojących w sercu Lasu Nimf żyją krasnoludy i Narkhamowie, skąd nazwy szczytów - "Młot" "Kowadło" i "Tryb" (wejścia do fortec krasnoludów są w Lesie Nimf). W miastach żyją Krasnoludy, Elfy i Archoni, niekiedy można też spotkać Anioła lub Mernianina.

Polityka i historia: Patriarchat. Po latach od Wielkiej Wojny o Martwe Marchie, w której śmierć poniosły wszelkie złe istoty Feranoss stał się oazą spokoju. Po jakimś czasie nawet zbójcy na drogach okradali kupców tylko z pieniędzy, a towar i właścicieli zostawiali w spokoju (wmiast spalić towaru i zabić kupca). Spadło powodzenie Gildii Kergonu (zabójcy, złodzieje itp.). Panuje altruizm i spokój, z pewnymi odstępstwami - tworzą się powoli grupy prześladowców innych ras (coś jak faszyści).

Gildie: Wojownicy Świata, Kergon, Magowie Riftu, Świątynia Thirel, Order Wiecznego Płomienia, Straż Wody, Theragzan (magowie i wojownicy elektryczności), Złote Słońce (Wynalazcy)

Lokacje:
Las Nimf – Magiczny las, żyły w nim Leśne elfy, jednak nie dają o sobie znać od ponad 500 lat. Ponoć jest tam wiele ruin i grobowców, których jeszcze nie przeekspolrowano...
Góry – w ich wnętrzu pracują krasnoludy i wspomagający ich Narkhamowie. Powstają tam Wynalazki i oręż najlepszej próby, jak są tam również realizowane zwykłe lub masowe zamówienia.
Palec Golema – Wewnatrz tej niewielkiej, bo mierzącej 500m wysokości, górze jest ogromne laboratorium i hala konstrukcyjna Klanu Koła.
Wybrzeże Kości – Tu często można znaleźć niepokojące przedmioty wyrzucane przez morze podczas sztormów. Ponoć część z nich pochodzi z martwych marchii.
Grzbiet i Łzy Dreada – Gdy bóg Dread przejrzał na oczy po tym jak w szale zamordował swe dzieci padł na ziemię i zaczął szlochać, Bog Sprawiedliwości wreszcie przejął się jego losem i zamienił go w kamień, by ten przestał cierpieć. Jezioro to pozostałość po jego łzach, ponoć żyją tam Driady, a na jego dnie leży zatopiona cytadela.
Zatoka Kazus – Tu są przeprowadzane ćwiczenia niepotrzebnej już floty, stanowią jednak widowisko niedzielnych nocy.

Na tym kontynencie jest pełno wsi różnego rodzaju.

Martwy Kontynent:
Teren i klimat: od Wielkiej Wojny 10 000 lat temu tereny wymarły do reszty. Martwe lasy, skalne pustkowia, popielne pustynie, Trupie góry. Pada tu często śnieg, deszcz i grad, z reguły spore zachmurzenie. Czasami burze popielne i Wichry Śmierci. Temperatury poniżej 10 stopni w przez cały rok i czasem gwałtownie wzrastają nawet do 40.

Demografia: Brak, ten kontynent jako przeklęty nie jest zasiedlany

Polityka i Historia: Przed Wielkimi Wojnami był to Kontynent Nekromantów – czarna ziemia. 10 000 lat temu ziemie te były świadkiem największej wojny jaką widział ten świat. Wojska dobra i zła starły się na Martwych marchiach, zwyciężyły te pierwsze – z boską pomocą. Chciano skolonizować ten kontynent, jednak gdy stwierdzono, że żadna mapa tu nie pomoże opuszczono go i nazwano przeklętym. Nikt nie wie ja jakiej zasadzie kontynent cały czas się zmienia, tak samo jak nie wiadomo ile bogactw pozostało gdzieś w martwej ziemi.

Gildie:brak

Lokacje:
Dwa Kły – Góry, na których wznosił się kiedyś Czarny Kasztel – stolica państwa nekromantów. Mięso tam gnije tylko do pewnego momentu i w górach leży pełno ścierwa, a odór rozkładu czuć już z odległości ponad 1 kilometra.
Martwe Marchie – tu toczyły się wszystkie bitwy Wielkich Wojen. Na tych terenach leżą niezliczone ruiny, krypty, katakumby i cytadele. Należy pamietać, że gdy nadejdzie burza popielna teren ulega zmianom.
Krater Gozzu to jeden z punktów orientacyjnych. Tu uderzył Bóg Sprawiedliwości, by umożliwić siłom Dobra bezpieczne lądowanie.
Zęby Gargoth – łańcuch górski, w którym ponoć mieszkają niedobitki sił zła. Są również punktem orientacyjnym.


Sellun:

Teren i Klimat: Ciepła, dżdżysta lokacja. Dżungle i bagna. Brak opadów innych niż deszcz, czasem monsuny.

Demografia: Elfy i Ludzie

Polityka i Historia: Od wieków w Kraterze Tasali jest miasto wynalazców: Elfów i ludzi. Ponoć krater jest miejscem upadku giganta ognia po przegranej walce o władzę.

Gildie: Wynalazcy Tasali, Wojownicy Świata, Klepsydryni (coś jak nasi krzyżowcy)

Lokacje: Krater Tasali – olbrzymie miasto wynalazców, pełne przemyślnych konstrukcji i ciekawej architektury.

Rohmai:

Teren i Klimat: Turnie, mroźne równiny i lasy iglaste. Temperatura w głębi kontynentu spada nawet do –49 stopni. Brak opadów innych niż snieg, częste burze śnieżne i zawieje.

Demografia: Głównie barbarzyńcy różnej rasy.

Polityka i Historia: Rohmai zawsze było związkiem plemion, które zjednoczenie zawdzięczały Wielkim Wojnom. Teraz znów rozpadły się i żyją oddzielnie.

Gildie: Klan Niedźwiedzia, Klan Wilka, Klan Yeti, Klan Mermanita, Klan Kry

Lokacje: Wieczna turnia – nikt nie rozumie, czemu w głębi tej lokacji może panować tak niska temperatura, podczas, gdy nad morzem jest dodatnia. Wiąże się to ponoć ze śmierci wodnego giganta, który umierając przeklął ten świat i jego serce zamarzło wiecznym lodem.

Turuga:

Teren i Klimat: Gorąca dżungla, Skalne pustkowie i pustynia. Temperatura tutaj nie spada poniżej 15 stopni. Opady sporadyczne acz wyjątkowo obfite (trwające do 3-6ciu dni).

Demografia: Elfy wysokie i Leśne, Ludzie, Merianie, Oświecenie, Ludzie Pustyni, Demony.

Polityka i Historia: Na turudze jest 2 władców. Jeden włada pustynią, a drugi-dżunglą. Turuga wg legendy powstałą w wyniku śmierci giganta ziemi- Agattha -najpotężniejszego giganta zabitego przez Bogów w Czasie Rozliczeń. Gigant upadł na twarz, a jego głowa odpadając od reszty korpusu utworzyła wielką wyspę.

Gildie: Kergon, Wojownicy Świata, Klepsydryni, Pięść Pustyni, Magowie Wiatru, Magowie Ziemi, Braterstwo Łuku i Kuszy.

Lokacje: Wielka Pustynia Sorthoth: Od wieków nikt nie zapuszczał się wgłąb pustyni, chociaż krążą legendy o mieście – widmie poruszającego się po pustyni.
Dżungla Taksig: Po całej tej dżungli porozrzucane są osady Leśnych Elfów, jak i zejścia do podziemi, w których niegdyś żyły, a może i dalej żyją Drowy. Jest tu wiele świątyń, których nie zbadano, lub próbowano, ale żadne człowiek nie wyszedł zeń żyw.
Skalne Pustkowie: Teren równie martwy jak pustynia. Są tu stare zamczyska – dawne fortece Czarnych Lordów, częściowo już splądrowane, ale wiadomo, że Czarni Lordowie, nie oddają swych najcenniejszych skarbów łatwo. Zapewne lwia ich część już nigdy nie zobaczy światła dnia.
Głowa Agatta – wyspa na której wyjątkowo wyrósł las liściasty, ponoć żyją tam Żywiołaki, jednak nikt nie chce sprawdzać – wody wokół tej wyspy są tak niepewne, że żaden statek nie podpłynie dość blisko, by móc wysadzić załogę.
Lewa i Prawa Ręka Agatta – martwe zakończenia kontynentu. Na każdej Ręce stoi 5 zamków, symbolizujacych palce giganta. Zamki te są opuszczone od dawian dawna i nie wiadomo, do czego mogły służyć.
Jezioro Dreo – ślad po włóczni Parseus – bogini wojny, która zadał śmiertelny cios Agatowi. Jezioro to jest niezwykle głębokie, a w nocy ponoć słychać z niego słodkie głosy nucące pieśni.

: czwartek, 16 lutego 2006, 13:57
autor: Revotur
Czy moge sie podlaczyc? ^^

: czwartek, 16 lutego 2006, 17:11
autor: Kiva
I ja: Czy mogłabym dołączyć ? Grałam na rpg na innym forum ale szlak to trafił i zostałam pozbawiona 300 ileś postów i w ogóle wszystkiego :( Byłabym wdzięczna za odpowiedź :D (pewnie już nie można xD)

: czwartek, 16 lutego 2006, 17:27
autor: Revotur
Ja tam po znajomosci wejde (mam nadzieje :wink: )
No wiesz, protekcja i takie tam :D

P.S.
[autoreklama]
mozesz wejsc na moja sesje :wink: (FreeSesja)
[/autoreklama]

: czwartek, 16 lutego 2006, 19:37
autor: Mr.Zeth
Oboje wejdziecie, ale rekrutacja do tej sesji miała 4 fazy... i sporo poprawianych postów. Najlepiej na gg się dogadać... Ja 2 nowe osóbki - bardzo chętnie na sesję przyjmę ;)

: czwartek, 16 lutego 2006, 21:14
autor: Pavciooo
Ja ze swojej strony dodam, że chętnie przywitamy nowych kompanów (lub przeciwników- zależnie od tego czy wasze postacie będą dobre czy złe :) )

Kotomi nie ma, Kloner zamula często, więc ktoś nowy mi i Seto się przyda ;) Chociaż Smoku i Blacksoul lub AC też myślę że by nie narzekali jakby wsparcie dostali ;)

: czwartek, 16 lutego 2006, 21:25
autor: AC
z moim super oddziałem zła sobie poradzę sam :lol:

: piątek, 17 lutego 2006, 07:34
autor: Kloner
Pavciooo pisze:Kloner zamula często
Wypraszam sobie :P To ży wy nie ruszacie się na weekendy i ferie z domu, nie oznacza ża ja tego nie robie, swoją drogą jadę na imprezę dziś i wruce po południu w sobote :) Mr. Z nie denerwuj się :P

: piątek, 17 lutego 2006, 10:28
autor: Revotur
Ja tam juz na wstepie moge sie tym poszczycic, ze moja pierwsza postac (bo razem z MG stworzylismy dwie) Mr.Z zachowa dla potomnych jako przyklad idealnie zrobionego bohatera (byl zbyt idealny abym mogl nim grac ^^) :D

: piątek, 17 lutego 2006, 10:34
autor: Mr.Zeth
innemy słowy ywszedł taki chłam, ze szkoda gadać. mam go zapisanego pod nazwą "JAKnieROBICpostaci" :D

: sobota, 25 lutego 2006, 16:26
autor: ..::Oka::..
E.. mogę siędołączyć ^^?

: sobota, 25 lutego 2006, 18:19
autor: Mr.Zeth
Jasne, daj znać na gg, to zrobimy Ci postać. Tylko musisz nie mieć nic przeciwko dość skomplikjoanemu systemowi :)