Strona 1 z 2
					
				[Warhammer] Exodus [Temat Organizacyjny]
				: wtorek, 6 stycznia 2009, 15:34
				autor: Tadeus
				 
Bezahltag, 16 Dzień Nachexen, 2522 roku. 
Armia chaosu 10 dni temu przekroczyła górny nurt Talabecu, niosąc północnym prowincjom ogień i śmierć. Zaatakowano niespodziewanie i bezlitośnie, z samym końcem zimy. W czasie, w którym rzekę pokrywał jeszcze lodowy kożuch, a wojska elektorów nadal zimowały w garnizonach. Z marszu zajęte zostały północne twierdze, broniące granicy między Kislevem a Ostlandem. Starczyło tych paru dni, by mroczna armia wbiła się głęboko w tereny Imperium, niszcząc i plugawiąc wszystko, co napotkała na swojej drodze.  
Przyczajone dotąd w lasach bestie, słysząc zew swych stwórców, wkroczyły na trakty. Ich niespodziewane ataki wywołały dezorientacje i odcięły uchodźcom z północy drogę odwrotu. Gościńce zapchane zostały wozami wymordowanych uciekinierów. Niemożliwa, stała się podróż i koordynacja działań obronnych. Gońcy, przenoszący rozkazy, w większości znikali bez śladu. Zaczęło się jawnie mówić o zdradzie sojuszniczych oddziałów. Na północy zapanował chaos. 
W tym czasie, w samym środku całego zamieszania, w małym leśnym forcie nieopodal miasteczka Roezfels, zebrała się grupa uchodźców. W niepojęty sposób udało się im przetrwać terror północy. Ocalili życie ale bezpowrotnie utracili część siebie..
O czym będzie kampania, każdy widzi.
Postaram się w jakiś kreatywny sposób wykorzystać daną nam w nowej edycji Burzę Chaosu.
Jeśli ktoś jest maniakiem kanonu i zawartych w podręcznikach faktów, niech lepiej sobie odpuści.
Ta Burza będzie mocno autorska i zależna od poczynań graczy.
Czego nam trzeba, by zacząć?
3-4 graczy
Czego trzeba graczom?
- Czasu, by odpisać średnio 2 razy w tygodniu
- Chęci, by napisane posty składały się z paru zdań i zawierały również przemyślenia postaci
- Kreatywności, by współtworzyć tę opowieść, a nie być tylko jej pasywnym odbiorcą
Co trzeba zrobić, by zostać graczem?
- stworzyć początkującą postać na 
http://www.malleus.dk (z jakimś łatwym loginem i passem, bo będę się tam musiał logować)
- wysłać mi na PW dobry koncept/historię
Co znaczy dobry?
- Chciałbym zobaczyć bohaterów głębokich, odmienionych, ciekawych. Wyluzowani poszukiwacze przygód, którzy sobie przypadkiem tamtędy podróżują, nie przejdą.
Tak więc, zapraszam do zabawy 

 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: środa, 7 stycznia 2009, 15:06
				autor: Łukasz
				Zgłaszam się. Zagram cyrulikiem, KP w weekend.
			 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: czwartek, 8 stycznia 2009, 19:56
				autor: Isengrim Faoiltiarna
				Niedługo wyślę kartę mojego banity z innej sesji po kilku przeróbkach 

 Mam też pytanie co do postaci, ale to na pw 

 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: czwartek, 8 stycznia 2009, 20:47
				autor: mone0
				Znam styl prowadzenia, wiec się zgłaszam.
Co do postaci to na pw/gg
			 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: wtorek, 13 stycznia 2009, 20:19
				autor: Tadeus
				Jest już parę zgłoszeń na privie. Jakby ktoś miał jakieś dodatkowe pytania, to zapraszam na GG 1035792.
			 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: środa, 14 stycznia 2009, 23:03
				autor: QuartZ
				Można mnie spokojnie doliczyć 

 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: niedziela, 18 stycznia 2009, 22:20
				autor: Szasza
				Nie obrazisz się, jeśli zreanimuję mojego kapłana Morra z 
padniętej sesji? 
 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: poniedziałek, 19 stycznia 2009, 00:00
				autor: Tadeus
				Jeśli przystosujesz go do ostatnich wydarzeń, to nie widzę problemu. Oczywiście mam nadzieje, że chcesz nim grać, bo jest taką ciekawą, wyjątkową osobą, a nie dlatego, że po prostu nie chce ci się tworzyć nowej postaci 
 
No i pamiętaj, że gramy raczej bohaterami początkującymi, więc może to być tylko akolita Morra.
 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: wtorek, 20 stycznia 2009, 15:55
				autor: Tadeus
				Mamy dwóch graczy. Osoby, które prosiłem o wstrzymanie się, ze wzgłedu na brak pozostałych chętnych, mogą już śmiało przysyłać KP.
Ok ruszyło. Kto ma już zatwierdzoną kartę, może coś o sobie napisać 

 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: środa, 21 stycznia 2009, 21:05
				autor: QuartZ
				Będę miał małe opóźnienie z kartą itd. do czwartku z powodów osobistych ... wspólgraczy przepraszam.
Edit (sobota rano).
Wybaczcie wszyscy że dopiero teraz, ale właśnie siadam do pisania. W piątek byłem na pogrzebie i nie miałem siły nic napisać już. Mam nadzieję, że rozumiecie.
			 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus
				: sobota, 24 stycznia 2009, 14:21
				autor: Tadeus
				Od teraz jest to temat organizacyjny. Wiec jesli macie jakies pytania, pomysly, czy ogloszenia, ktore wedlug was beda istotne i dla innych graczy, mozecie je zadawac tutaj.
			 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus [Temat Organizacyjny]
				: niedziela, 25 stycznia 2009, 17:47
				autor: Szasza
				Skorzystam z tej zmiany jako pierwszy i zapytam, czy można w tym temacie ustalać taktykę walki?
Jest to znacznie wygodniejsze niż PW  

 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus [Temat Organizacyjny]
				: niedziela, 25 stycznia 2009, 17:49
				autor: Tadeus
				Jasne. Ten temat jest dla was, wiec korzystajcie do woli 
 
 
Co do danych taktycznych:
W momencie rozpoczecia akcji rodzina jest 180 krokow od bramy, chlopiec 200, zraniony zwierzoczlek 270 , a reszta bandy 40 krokow dalej. 
Krok to dla uproszczenia kolo metra.
 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus [Temat Organizacyjny]
				: niedziela, 25 stycznia 2009, 17:58
				autor: Szasza
				Z prostego obliczenia wynika, że przynajmniej 3 tury miną zanim zetrzemy się z wrogiem.
A ja już chciałem wyskakać się po plecach powalonego zwierzoludzia 

 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus [Temat Organizacyjny]
				: niedziela, 25 stycznia 2009, 21:45
				autor: Tadeus
				Byly pytania, co do sposobu rozegrania tej walki, wiec postaram sie to dokladniej wytlumaczyc.
Zwierzoludzi jest 6. Jeden biegnacy przodem jest ranny w noge i moze tylko utykac.
Ludzi jest czterech. Matka, ojciec, syn i nastepny syn, ktory przewrocil sie i zostal w tyle.
Te 4 wyniki rzutow tycza sie tylko waszych postaci. W przypadku sterowanego przez was NPC, sami decydujecie o tym, jak sobie poradzi. Mozecie tez za niego rzucic, jesli chcecie.
Rzuty sa orientacyjne. Jesli macie 2 bardzo dobre wyniki i 2 tragiczne, to po prostu w 2 dwoch momentach pojdzie wam bardzo dobrze, a w reszcie wszystko zacznie sie sypac. Nie musicie tez zachowac kolejnosci sukcesow/porazek. Wazne, by bylo dynamicznie, ciekawie i fajnie.
NPC moga zostac zranieni albo umrzec, jesli waszym zdaniem doda to dramatyzmu.
Krasnolud, jesli zdecyduje sie dolaczyc do walki wrecz, bedzie musial wpierw dobiec do reszty.
To wasze pole walki i wasza opowiesc. Wykorzystajcie to 

 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus [Temat Organizacyjny]
				: niedziela, 25 stycznia 2009, 22:24
				autor: mone0
				Razem z Saszą wpadliśmy na taki pomysł:
1 etap: łucznik z wieży oddaje strzał [celny bądź nie w zwierzoczłeka innego niż trafiony do tej pory],
2 etap: Hannes tratuje pierwszego zranionego w walce zwierza,
3 etap: Hannes zawraca ratując chłopca,
4 etap: cała reszta wyprzedza rodzinę i staje naprzeciw nadbiegającym,
5 etap: walka właściwa; Hieronimus zajmuje się 1 zwierzem, Faustmann i pozostali 2 chłopi atakują 1 zwierza [przez 1 turę]; strażnik osłania ich przed 3 zwierzami.
Przedyskutujmy, czy coś zmienić, może coś dodać?
			 
			
					
				Re: [Warhammer] Exodus [Temat Organizacyjny]
				: niedziela, 25 stycznia 2009, 22:38
				autor: QuartZ
				Gdyby po moim wpisie ktoś się zastanawiał "czy on to robi celowo" to powiem, że NIE. Rzuty mam jakie mam, a dla postaci którą też mam opisać (strażnik) zrobiłem dodatkowe rzuty i będę się ich trzymał. Nie moja wina że wyszły jakie wyszły (ale przynajmniej może być z tymi wartościami weselej niż gdybym dostał 1/1/1/1 

).