Strona 1 z 2

[WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV

: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 22:26
autor: BlindKitty
Dobra, rekrutację czas zacząć.

Tym razem założenia sesji są nieco inne. Musicie, drodzy gracze, w głosowaniu wybrać frakcję i zgłosić się tutaj. Następnie nastąpi podział ról - wszyscy przyjęci do sesji (3-5 zapewne graczy) będą stanowili jeden oddział do zadań specjalnych (z góry zastrzegam, że nastawiony bojowo). Karty postaci stworzycie dopiero wtedy - będą prościutkie, z niewielką ilością mechaniki. Ogólnie nastawcie się na komandosów, wysadzaczy itp. choć jeden czy dwóch 'gadaczy' pewnie też będzie potrzebnych.

Rozgrywka będzie generalnie polegała na tym, że będziecie dostawali misje do wypełnienia. Na początku jako zgrana ekipa którejś z frakcji, a potem... A potem się zobaczy. Kilka nowych sił się ujawni, może ktoś będzie chciał was przekabacić, może zechcecie się rozdzielić? To już wasza rzecz. W każdym razie postaram się żeby było co robić... I od czasu do czasu będę na podstawie różnych działań, głównie waszych, choć zapewne nie tylko, zmieniał tabelkę obrazującą rozkład sił w mieście. A właściwie dwie tabelki... Ale o tym dowiecie się później ]:->

W każdym razie - zgłaszać chęć udziału w czymś takim, tutaj i jednocześnie głosować w ankiecie (chyba że jest wam to obojętne). No i przeczytać kalendarium, kto go jeszcze nie zna.

MG pozdrawia :P

Kalendarium
17-04-2009 Niewielka grupa polskich rewolucjonistów podnosi rewoltę, kiedy rząd Donalda Tuska uchwala pełne i bezwarunkowe przyjęcie przez Polskę Europejskiej Karty Praw Podstawowych
22-04-2009 Sejm idzie z dymem, rewolucjoniści po zdobyciu popracia wojska (nikt nigdy nie dowiedział się jakimi środkami) opanowywują większą część Polski
23-04-2009 Front Liberalny (jak nazywają się polscy rewolucjoniści) ogłaszają swój program ostrych i daleko idących reform gospodarczych i obyczajowych (minimalne podatki, drastyczne ograniczenie roli państwa, całkowity zakaz aborcji etc.)
24-04-2009 USA i UE podpisują tajne porozumienie na mocy którego Polska ma zostać zaatakowana i ma być w niej ustanowiony ponownie rząd o celach bardziej odpowiadających zachodniemu światu
01-05-2009 Rozpoczyna się pełnoskalowa ofensywa od strony Niemiec.
02-05-2009 Wrocław zostaje ogłoszony miastem-twierdzą, gdy oddziały amerykańskie docierają do Leśnicy. Tego samego dnia Rosja w porozumieniu z USA i UE rozpoczyna atak z Obwodu Kaliningradzkiego.
07-05-2009 Trwają walki o Wrocław, dalej na północ siły niemiecko-francusko-amerykańskie osiągają już linię Wisły. Rosjanie opanowali już północno-wschodnią część kraju. Drogą lotniczą docierają do Polski pierwsze oddziały chińskie.
09-05-2009 Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia opowiadają się przeciwko polityce UE wobec Polski. Ostatnie punkty oporu jednak pozostały już tylko we Wrocławiu i w Tatrach, mimo wsparcia Chin. Sytuacja zbliża się do poziomu grożącego wybuchem wojny światowej.
14-05-2009 W Niemczech wybucha powstanie. Dziś nie jest do końca pewne, co je wywołało, ponieważ było bardzo ograniczone w zasięgu i szybko stłumione, a późniejsze wydarzenia zatarły wszelkie ślady.
17-05-2009 W ruinach Wrocławia bronią się jeszcze oddziały chińskie i polskie, miasto-twierdza stoi jednak już na granicy upadku. Górskie punkty oporu mimo wsparcia Czechów i Słowaków zostały już zdobyte. Chińska Republika Ludowa, w celu uniemożliwienia tzw. Koalicji Północnej wprowadzenia w Polsce swego planu, rozpoczyna ofensywę lądową na Syberię. Oficjalnie wypowiada wojnę USA, a co za tym idzie krajom NATO, oraz Federacji Rosyjskiej.
lata 2009-2012 Konflikt, który nawany zostaje Trzecią Wojną Światową, trwa głównie na terenach Europy, zaangażowane są jednak niemal wszystkie kraje świata.
09-09-2012 Rosjanie w desperacji uruchamiają swój arsenał nuklearny. Kilkadziesiąt głowic trafia głównie w terytorium Polski, gdzie aktualnie przebiega linia frontu zachodniego. Miasto-twierdza Wrocław, jeden z głównych punktów oporu osi Polska-Chiny, mimo że wycelowano w niego rakietę, nie zostaje zniszczony. Później będzie się mówiło, że stare ruskie graty zawiodły. Front wschodni leży podówczas w okolicach południowo-wschodniej Syberii. Odpowiedź Chin jest natychmiastowa. Rakiety niszczą dwanaście największych miast Rosji i prawie trzydzieści baz rakietowych, a także wszystkie rosyjskie okręty podwodne wyposażone w głowice nuklearne. Spośród stu dwudziestu amerykańskich rakiet, które zostały wystrzelone w Chiny sto czternaście zostało strąconych ponad atmosferą przez wystrzelone w tajemnicy chińskie satelity antyrakietowe. Pozostałych sześć rakiet, mających zniszczyć chińskie nuklearne okręty podwodne, spóźnia się.

14-09-2012 Podpisany zostaje rozejm. Duża część Syberii zostaje przekazana Chińczykom, tak że Chiny rozciągają się teraz dużo dalej na północ, ale nie dalej na zachód. Zachodnia Polska, w znacznej większości zamieniona w nuklearne zgliszcza, zostaje przekazana w więkoszości Niemcom, południowy zachód trafia do Czech. Polska w ramach rekompensaty otrzymuje obwód kaliningradzki, setki bilionów dolarów i euro pomocy na odbudowę, pełne prawo do samostanowienia i duże obszary terenu na wschodzie. Ukraina i Białoruś zostają wynagrodzone terenami dawniej należącymi do Rosji. Wrocław, niezdobyty przez całą wojnę, zostaje ogłoszony Wolnym Miastem. Położony teraz na styku Polski, Czech i Niemiec przyjmuje oficjalnie nazwę angielską - Free City of Vratislavia. Każda z trzech zamieszkujących go teraz nacji nazywa go oczywiście po swojemu. W następnych latach Wrocław rozwija się błyskawicznie, dzięki nowym możliwościom które powstają jak zawsze w takim miejscu.

14-02-2020 DZIŚ!

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 22:36
autor: Zaknafein
Ja się zgłaszam, oczywiście. Jeszcze jeno nie wiem, czy Korpem, czy może wyprodukuję coś nowego. ;)

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 23:01
autor: Perzyn
Ja się zgłaszam, ta sama postać co wcześniej, choć może tym razem nieco lepiej opiszę historię. A co do frakcji - a kto najlepiej płaci?

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: wtorek, 30 grudnia 2008, 10:19
autor: Wilczy Głód
Piszę się na to. Co do postaci, nie będę się na razie wypowiadał, bo z tego co zrozumiałem jeszcze nie mamy za wiele do gadania w ich sprawie :) A frakcja? Hmm... Pomyślimy.

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: wtorek, 30 grudnia 2008, 17:06
autor: BlindKitty
Hm... Siemens płaci sporo, ale mocno uzależnia płatność od konkretnego zlecenia. CIA płaci niewiele mniej, a bardziej regularnie. Reszta zdecydowanie słabiej, choć najgorszej Triada (ale za to zapewnia dostęp do najlepszego sprzętu). Ogólnie praca dla rządu jest płatna słabiej, sprzęt - ten lepszy - jest trudno dostępny, ale za to pracujecie najbardziej legalnie i macie najlepsze plecy... Coś za coś :)

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: wtorek, 30 grudnia 2008, 21:38
autor: Ant
Możesz liczyć na mnie. Postać będzie nieco inna niż w ostatniej sesji

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: wtorek, 30 grudnia 2008, 23:26
autor: Perzyn
To ja optuję za Rządem, moja postać i tak jest przesadnie oszczędnym kutwą a sprzętu używa dobrej jakości, ale stosunkowo łatwo dostępnego (z jednym wyjątkiem mlehehehe :twisted: ).

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: środa, 31 grudnia 2008, 16:41
autor: scorez
Się zgłaszam do sesji, ale nigdy nie potrafiłem robić karty postaci do WoD.
Pewnie dlatego że nigdy nie grałem w to w realu.

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: piątek, 2 stycznia 2009, 09:49
autor: BlindKitty
Karty i tak będą na mojej radosnej mechanice którą stworzę na poczekaniu w niedzielę, więc nie ma się co przejmować ;)

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze

: piątek, 2 stycznia 2009, 12:27
autor: Darlar
Ja nie specjalnie rozumiem co ma Wod do Cyber Punka. To sesja w świecie mroku czy w cyberze?
A po drugie po wybuchu kilkudziesięciu bomb europa byłaby niezdatna do życia przez jakieś 300 lat, wziąłeś to pod uwagę?:D To kwestia tego, że ludzią leciała by piana z ust i na plecach rosły bąble wielkości telewizora.

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV

: niedziela, 4 stycznia 2009, 18:49
autor: BlindKitty
Pracujecie dla Rządu Wolnego Miasta Wrocławia!

Wrzucam tu zarys karty postaci, tzn. tego co chcę na niej widzieć.

Imiona, nazwiska, ksywy i inne takie:

Wygląd:

Współczynniki:

Umiejętności:

Koncept (parę zdań o tym kim postać jest, co robi teraz, a co robiła w przeszłości, jak się zachowuje i jaki ma charakter):

Odnośnie współczynników - jest 10 zwykłych i 2 bojowe. Zaczynacie mając każdy na 1. Podniesienie współczynnika kosztuje 5 x Nowy Poziom Współczynnika.
Siła
1 - Lebioda
2 - Słabeusz
3 - Przeciętniak
4 - Silny
5 - Przypak
6 - Mocarz
7 - Tytan

Zręczność
1 - Dziurawe ręce
2 - Niezręczny
3 - Przeciętniak
4 - Zręczny
5 - Sprawny
6 - Kasiarz
7 - Kwinto

Zwinność
1 - Paralita
2 - Krzywy
3 - Przeciętniak
4 - Zwinny
5 - Gimnastyk
6 - Gumowy
7 - Kot

Wytrzymałość
1 - Anemik
2 - Cherlak
3 - Przeciętniak
4 - Twardy
5 - Maratończyk
6 - Triatlonista
7 - Czlowiek z żelaza

Charyzma
1 - Socjopata
2 - Gbur
3 - Przeciętniak
4 - Uprzejmy
5 - Fascynujący
6 - Dusza towarzystwa
7 - Sukkub/Inkub

Charakter
1 - Mięczak
2 - Tchórz
3 - Przeciętniak
4 - Odważny
5 - Bohaterski
6 - Nieustraszony
7 - Grande cojones

Manipulacja
1 - Frajer
2 - Niewiarygodny
3 - Przeciętniak
4 - Wkręcacz
5 - Blagier
6 - Łgarz
7 - Urodzony kłamca

Inteligencja
1 - Tuman
2 - Ciemniak
3 - Przeciętniak
4 - Inteligent
5 - Rozumny
6 - Myśliciel
7 - Geniusz

Wiedza
1 - Analfabet
2 - Małoumny
3 - Przeciętniak
4 - Krzyżówkowicz
5 - Ekspert
6 - Erudyta
7 - Omnibus

Percepcja
1 - Autystyczny
2 - Niespostrzegawczy
3 - Przeciętniak
4 - Spostrzegawczy
5 - Bystry
6 - Czujny
7 - Oczy dookoła głowy

Walka/Strzelanie
1 - Niewyszkolony
2 - Samouk
3 - Przeszkolony
4 - Doświadczony
5 - Ekspert
6 - Wyjadacz
7 - Mistrz

Umiejętności również obejmują skalę od 1 do 7. Rozwój umiejętności niebojowych (znajdźcie sobie kartę postaci do Neuroshimy) kosztuje 2 x Nowy Poziom Umiejętności. Kupienie nowej umiejętności kosztuje 5 punktów.
Z umiejętnościami bojowymi (Pistolety, Karabiny etc. - Broń Maszynowa odpowiada za strzelanie serią, z czegokolwiek by nią nie strzelać) jest nieco inaczej. Dzielą się bowiem na główne, poboczne i specjalizację.
= Pistolety
+lekkie
+ciężkie
+rewolwery
+pistolety maszynowe
= Karabiny
+szturmowe
+snajperskie
+maszynowe
+subkarabinki
= Broń maszynowa
+pistolety maszynowe
+lekkie karabiny
+ciężkie karabiny
+broń stacjonarna
= Łuk
+tradycyjny
+bloczkowy
= Kusza
+tradycyjna
+nowoczesna
= Bijatyka
+ciosy
+chwyty
+bloki/uniki
= Broń ręczna
+kłuta
+sieczna
+obuchowa

Rozwój umiejętności głównej kosztuje 2 x nowy poziom umiejętności. Rozwój umiejętności pobocznej kosztuje 1 x nowy poziom umiejętności. Specjalizację bierze się w konkretnym rodzaju (albo nawet egzemplarzu, jeśli jest mocno przerobiony) broni, i jej podnoszenie kosztuje 1 x nowy poziom umiejętności. Kupienie nowej umiejętności specjalnej lub specjalizacji to 3 punkty.

Na początek macie do wydania 300 punktów na Współczynniki, 100 na umiejętności i 100 na co chcecie. A potem rzecz jasna będziecie zdobywać doświadczenie.

Każdy kto się zgłosił, niech przyśle kartę - na razie wezmę wszystkich, najwyżej potem niektórzy zginą jak nie będą prezentowali zadowalającego mnie poziomu.
Ach, i podczas walk będę wymagał postu co 24h najrzadziej. Jeśli ktoś nie odpisze raz czy dwa, to nie ma problemu, uznam że postać chowa się i modli o przetrwanie, ale nie przesadzać. Na co dzień post co dwa, trzy dni wystarczy; jak ktoś nie będzie długo pisał, to będę updateował uznając że olewa rzeczywistość/idzie tam gdzie reszta.

Na karty zaczekam... Do piątku, dajmy na to.

Jeszcze jedno - potrzeba mi spośród 5 ludzi 2 'cyngli' z mile widzianymi umiejętnościami skradania się i ukrywania; 1 szpiega/zabójcy; 1 eksperta od materiałów wybuchowych; 1 'gadacza'. Perzyn ma już postać 'cyngla', więc albo ustalcie tu kto kim gra, albo miejcie nadzieję że nikt nie będzie lepszy. Ach, ktoś powinien znać się też na elektronice, pewnie pirotechnik, bo jemu najłatwiej. Vistim, jeśli zdecyduje że ma czas, będzie 3. cynglem albo 2. szpiegiem/zabójcą.

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV

: niedziela, 4 stycznia 2009, 20:55
autor: Ant
Zamawiam postać pirotechnika znającego się na elektronice... i nie tylko

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV

: niedziela, 4 stycznia 2009, 21:31
autor: BlindKitty
Jeszcze jedno:

Przy umiejejętnościach bojowych, rzecz jasna, kumuluje się Współczynnik Strzelanie, umiejętność główna (np. Karabiny), umiejętność poboczna (np. Karabiny snajperskie) i specjalizacja (np. Walther WA 2000). Także jeśli ktoś ma Strzelanie 3, Karabiny 2, Karabiny snajperskie 2 i Walther WA 2000 na 4, to suma premi do testu strzelania z takiego karabinu wynosi 11.

Poziomy umiejętności:
0 - nie umie
1 - początkujący
2 - niedoświadczony
3 - doświadczony
4 - znawca
5 - wybitny znawca
6 - ekspert
7 - mistrz

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV

: poniedziałek, 5 stycznia 2009, 12:06
autor: Vistim
Ja się zgłaszam. Postać inna niż ostatnio. Napiszę później co i jak dokładnie. Prawdopodobie zabójca/szpieg.

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV

: poniedziałek, 5 stycznia 2009, 15:56
autor: Wilczy Głód
Łooo... praca dla Rządu - brzmi dumnie.:)

Myślę, że mocno zmienię koncepcję postaci w stosunku do poprzedniej sesji FCV. Będę gościem od gadania. Mam tylko nadzieję, że brak większych umiejętności bojowych, nie spowoduje szybkiej śmierci tej postaci... :)

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV

: poniedziałek, 5 stycznia 2009, 18:49
autor: BlindKitty
@Wilczy - lepiej żeby (na wszelki wypadek) umiał trochę walczyć wręcz (Bijatyka - uniki). To pozwoli w razie większej zadymy kiedy dopadnie go cyberpsychol z mieczem jakoś dać sobie radę. No i jak będzie umiał w razie czego strzelić w dobrą stronę z pistoletu to nie zaszkodzi, ale konieczne nie będzie, w końcu macie pracować jako zespół - kto inny będzie strzelał ;)

Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV

: poniedziałek, 5 stycznia 2009, 21:01
autor: Perzyn
Mały prezent ode mnie, jako pomoc przy robieniu mechaniki i liczeniu punktów. Łączne koszty wykupienia odpowiednich poziomów Współczynników i Umiejętności.

Współczynniki:

2 poziom: - 10 punktów
3 poziom: - 25 punktów
4 poziom: - 45 punktów
5 poziom: - 70 punktów
6 poziom: - 100 punktów
7 poziom: - 135 punktów

Umiejętności:

1 poziom: - 5 punktów
2 poziom: - 9 punktów
3 poziom: - 15 punktów
4 poziom: - 23 punktów
5 poziom: - 33 punktów
6 poziom: - 45 punktów
7poziom: - 59 punktów