Strona 1 z 5

[WFRP 2.0] Władca Zimy [Otwarta/Komentarze]

: niedziela, 31 sierpnia 2008, 14:43
autor: mone0
Dla chętnych odbycia przygody w ostępach Wielkiego Księstwa Ostlandu owa rekrutacja została utworzona.

Moje wymagania co do graczy:
1. Gracze znający treść przygody nie powinni brać w niej udziału.
2. Nie toleruje osób, które są na bakier z ortografią [chyba, że odgrywają osoby sepleniące, niewykształcone].
3. Współpraca w grupie, gdyż od tego zależy powodzenie przygody.
4. Odgrywanie postaci stawiam ponad rzezią.



Wymagania co do BG:
1. Są to zwiadowcy lekkiej kawalerii, a zatem wojskowi.
2. Uwzględnić pierwszą profesję [tylko umiejętności i ekwipunek, bez rozwinięć]
3. Magowie nie są preferowani w wojsku.

Karta postaci:

Imię:
Nazwisko:
Ksywka*:
Rasa**:
Wiek:
Płeć:
Waga:
Wzrost:
Znak gwiezdny:
Miejsce urodzenia***:
Znaki szczególne:
Wygląd:
Osobowość:
Historia postaci:

Schemat rozwinięć
WW: +20
US: +10
K: +10
Odp: +10
Zr: +15
Int:+10
SW: +20
Ogd:
A: +1
Żyw: +4
S:
Wt:
Sz:
Mag:
PO:
PP:

Zdolności:
silny cios, rozbrajanie, ogłuszanie, wyczucie kierunku

Umiejętności:
jeździectwo, opieka nad zwierzętami, mocna głowa, sekretny język bitewny, uniki, nawigacja

Ekwipunek: [własność cesarza]
koń z oporządzeniem, kawaleryjska broń ręczna, kaftan lub koszulka kolcza, lekki hełm z osłoną karku i policzków, skórzane rękawice, bretonka [tarcza w kształcie migdała], naramienniki, mundur/tunika w barwach prowincji lub formacji [tzn. kolory ostlandu czarno-białe, czasem z błękitnym piórem], kusza pistoletowa.

* niewymagane,
** tutaj wymagania to człowiek, ponieważ służy w armii Ostlandu,
*** nie wymagam konkretnego [chociaż bez przesady], umiejętności do znajomości języka i krainy należy uzupełnić w umiejętnościach.

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: niedziela, 31 sierpnia 2008, 15:08
autor: ulger
Do kiedy można przesyłać karty?

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: niedziela, 31 sierpnia 2008, 15:12
autor: mone0
Nie mam konkretnych ograniczeń czasowych. Myślę, że 2 tygodnie powinny wystarczyć do skompletowania drużyny.
Jeśli chodzi o ilość graczy to myślę, że max. 6 osób, przy czym wybiorę najlepsze karty.

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: niedziela, 31 sierpnia 2008, 15:56
autor: Sakwan
Wyczekuj karty ^^

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: niedziela, 31 sierpnia 2008, 17:30
autor: ulger
Pytanie odnośnie profesji - standardowo wybieramy profesję początkową (bez uzupełniania schematu rozwinięć) a następnie dopisujemy sprzęt, umiejętności i zdolności wyliczone w Twoim poście?

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: niedziela, 31 sierpnia 2008, 18:05
autor: mone0
ekwipunek i umiejętności profesji podstawowej [bez rozwinięć] + ekwipunek, umiejętności zwiadowcy lekkiej kawalerii i 1 rozwinięcie cechy.

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: poniedziałek, 1 września 2008, 17:02
autor: Bussumarus
Sesja prowadzona przez mone0, nie przegapie takiej okazji :D. Wyczekuj karty :).

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: poniedziałek, 1 września 2008, 18:42
autor: mone0
W chwili obecnej mam 1 kartę postaci i 2 chętnych. Potrzebujemy do gry jeszcze kilka osób i pozostałe KP. Możecie wybierać jakąkolwiek profesję podstawową.

Moja sugestia: Ostland jest krainą, w której dominują góry i lasy, ale zdarzają się też większe osady. Starajcie dobrać właściwie do tych realiów.

Wasze postacie odsłużyły już trochę w wojsku, więc znacie się zarówno między sobą jak i znacie swoje wierzchowce.

Jeżeli ktoś potrzebuje materiałów dotyczących odgrywania trepów w wfrp to proszę o pw.

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: poniedziałek, 1 września 2008, 19:11
autor: Suigetsu
Jeśli można to ja się zgłaszam, a kartę wyśle jutro około 11:15 :D

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: poniedziałek, 1 września 2008, 19:55
autor: mone0
Tak jak pisałem wyżej czekam na karty postaci. Proszę wziąć na poważnie tą sprawę, ponieważ będę przywiązywał dużą wagę do odgrywania postaci.
Ustalmy, że do dnia 13 września dostanę wszystkie karty i 13.09. założę temat.

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: wtorek, 2 września 2008, 22:39
autor: ulger
karta poszła, mam nadzieję, że się spodoba :smile:

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: środa, 3 września 2008, 08:18
autor: mone0
Myślałem, że nie będzie problemu, ale muszę wprowadzić kilka korekt.
Jeżeli już opisujecie historię postaci to proszę nie pisać dat, ponieważ zaczynamy w trochę zmodyfikowanym świecie tzn w roku 2506 KI.
Większość wsi i miasteczek jest wymysłem twórców kampanii i nie ma żadnego pokrycia z tymi w "Dziedzictwie Sigmara".
Jednym słowem inwazja Archaona nie doszła jeszcze do skutku.

Mam już 2 karty, czekam na kolejne.

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: środa, 3 września 2008, 13:42
autor: ulger
Szkoda, że nie napisałeś tego od razu ale trudno - zmodyfikowana karta powinna być dziś wieczorem albo jutro rano. A skoro już się tutaj rozpisuję to mam pytanie - jaka jest minimalna liczba chętnych graczy niezbędna by sesja w ogóle ruszyła?

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: środa, 3 września 2008, 16:04
autor: mone0
To ma być oddział wojskowy składający się z kilku ludzi o różnorodnym wachlarzu umiejętności. Myślę, że 4 osoby to niezbędne minimum.

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: czwartek, 4 września 2008, 18:36
autor: Ninerl
Hmm, ja chętnie wyślę swoją dziewoję :smile: ... Tylko czy musi ona mieć koniecznie kusze pistoletową? Zresztą, jak zobaczysz kartę, to mi napiszesz....

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: piątek, 5 września 2008, 08:47
autor: mone0
To jest ekwipunek Wielkiego Księcia - kto zgubi, zniszczy, straci w boju ten płaci [albo inaczej - nie dostanie żołdu]. Koń też należy do księcia, więc trzeba o niego dbać.
***
Jak na razie bez zmian, choć tyle osób wysyła mi karty ;p

Re: [WFRP 2.0] Władca Zimy

: sobota, 6 września 2008, 13:58
autor: ulger
Nie przejmuj się. Z moich (nie ukrywam, że dość skromnych) doświadczeń w robieniu rekrutacji wynika, że jeśli choć połowa z tych co udzielają się w wątku wyśle karty to i tak możesz mówić o szczęściu.