[WFRP 2.0] Władca Zimy [Otwarta/Komentarze]
: niedziela, 31 sierpnia 2008, 14:43
Dla chętnych odbycia przygody w ostępach Wielkiego Księstwa Ostlandu owa rekrutacja została utworzona.
Moje wymagania co do graczy:
1. Gracze znający treść przygody nie powinni brać w niej udziału.
2. Nie toleruje osób, które są na bakier z ortografią [chyba, że odgrywają osoby sepleniące, niewykształcone].
3. Współpraca w grupie, gdyż od tego zależy powodzenie przygody.
4. Odgrywanie postaci stawiam ponad rzezią.
Wymagania co do BG:
1. Są to zwiadowcy lekkiej kawalerii, a zatem wojskowi.
2. Uwzględnić pierwszą profesję [tylko umiejętności i ekwipunek, bez rozwinięć]
3. Magowie nie są preferowani w wojsku.
Karta postaci:
Imię:
Nazwisko:
Ksywka*:
Rasa**:
Wiek:
Płeć:
Waga:
Wzrost:
Znak gwiezdny:
Miejsce urodzenia***:
Znaki szczególne:
Wygląd:
Osobowość:
Historia postaci:
Schemat rozwinięć
WW: +20
US: +10
K: +10
Odp: +10
Zr: +15
Int:+10
SW: +20
Ogd:
A: +1
Żyw: +4
S:
Wt:
Sz:
Mag:
PO:
PP:
Zdolności:
silny cios, rozbrajanie, ogłuszanie, wyczucie kierunku
Umiejętności:
jeździectwo, opieka nad zwierzętami, mocna głowa, sekretny język bitewny, uniki, nawigacja
Ekwipunek: [własność cesarza]
koń z oporządzeniem, kawaleryjska broń ręczna, kaftan lub koszulka kolcza, lekki hełm z osłoną karku i policzków, skórzane rękawice, bretonka [tarcza w kształcie migdała], naramienniki, mundur/tunika w barwach prowincji lub formacji [tzn. kolory ostlandu czarno-białe, czasem z błękitnym piórem], kusza pistoletowa.
* niewymagane,
** tutaj wymagania to człowiek, ponieważ służy w armii Ostlandu,
*** nie wymagam konkretnego [chociaż bez przesady], umiejętności do znajomości języka i krainy należy uzupełnić w umiejętnościach.
Moje wymagania co do graczy:
1. Gracze znający treść przygody nie powinni brać w niej udziału.
2. Nie toleruje osób, które są na bakier z ortografią [chyba, że odgrywają osoby sepleniące, niewykształcone].
3. Współpraca w grupie, gdyż od tego zależy powodzenie przygody.
4. Odgrywanie postaci stawiam ponad rzezią.
Wymagania co do BG:
1. Są to zwiadowcy lekkiej kawalerii, a zatem wojskowi.
2. Uwzględnić pierwszą profesję [tylko umiejętności i ekwipunek, bez rozwinięć]
3. Magowie nie są preferowani w wojsku.
Karta postaci:
Imię:
Nazwisko:
Ksywka*:
Rasa**:
Wiek:
Płeć:
Waga:
Wzrost:
Znak gwiezdny:
Miejsce urodzenia***:
Znaki szczególne:
Wygląd:
Osobowość:
Historia postaci:
Schemat rozwinięć
WW: +20
US: +10
K: +10
Odp: +10
Zr: +15
Int:+10
SW: +20
Ogd:
A: +1
Żyw: +4
S:
Wt:
Sz:
Mag:
PO:
PP:
Zdolności:
silny cios, rozbrajanie, ogłuszanie, wyczucie kierunku
Umiejętności:
jeździectwo, opieka nad zwierzętami, mocna głowa, sekretny język bitewny, uniki, nawigacja
Ekwipunek: [własność cesarza]
koń z oporządzeniem, kawaleryjska broń ręczna, kaftan lub koszulka kolcza, lekki hełm z osłoną karku i policzków, skórzane rękawice, bretonka [tarcza w kształcie migdała], naramienniki, mundur/tunika w barwach prowincji lub formacji [tzn. kolory ostlandu czarno-białe, czasem z błękitnym piórem], kusza pistoletowa.
* niewymagane,
** tutaj wymagania to człowiek, ponieważ służy w armii Ostlandu,
*** nie wymagam konkretnego [chociaż bez przesady], umiejętności do znajomości języka i krainy należy uzupełnić w umiejętnościach.