Strona 1 z 4

[Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 01:28
autor: ulger
Ogłaszam nabór na sesję wfrp (2 ed). Przygoda będzie rozgrywana w oparciu o mini kampanię do gry ZC „Serce grozy“ nieco zmodyfikowaną by lepiej pasowała do realiów młotka. Osoby, którym zdarzyło się grać w wyżej wymienioną przygodę proszone są o nie zgłaszanie się. W końcu po co psuć zabawę sobie i innym? Sesja ruszy jeśli znajdzie się co najmniej dwójka chętnych. Optymalny skład drużyny to moim zdaniem cztery osoby i raczej nie przyjmę większej ilości graczy chyba, że napiszecie bardzo dobre karty.

Teraz kilka uwag odnośnie profilu przygody. Postaram się położyć nacisk na główkowanie wobec czego oczekuję od zgłaszających się osób zdolności logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem postów prowadzącego. Oprócz tego będzie również trochę nawalanki więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Nie zmienia to jednak faktu, iż pd będziecie dostawać głównie za myślenie. Jeśli chodzi o zakres stosowania mechaniki to sesja będzie storytellingowa z rzutami w nielicznych momentach (kluczowe walki itd.). Co do tempa gry to myślę, że jeden post tygodniowo wystarczy. Sam mam niewiele czasu na granie więc i od Was nie będę wymagał pośpiechu.

Postacie tworzycie w oparciu o reguły z podręcznika. Wasi bohaterowie mają być w trakcie kompletowania pierwszej profesji (powiedzmy dodatkowe 3 rozwinięcia oprócz darmowego). Ze względu na specyfikę przygody byłoby dobrze gdyby w drużynie znalazł się złodziej i osoba zawodowo zajmująca się takimi dziedzinami jak historia czy teologia. Ekwipunek jaki chcecie (w granicach zdrowego rozsądku ;) ). Karty sporządzone według poniższego wzoru przesyłajcie na PW. Jeszcze jedno - przygoda rozpoczyna się na obrzeżach Altdorfu - proszę o uwzględnienie tego w trakcie pisania historii.

KARTA POSTACI:

Imię:
Rasa:
Profesja:
Wiek:
Wzrost :
Waga:
Wygląd:
Osobowość:
Znak gwiezdny:
Rodzina:
Bóstwo:

Cechy główne:

WW
US
K
Odp
Zr
Int
SW
Ogd

Cechy drugorzędne:

A
Żyw
S
Wyt
Sz
Mag
Po
PP

Umiejętności:
Zdolności:
Wyposażenie:
Broń:
Zbroja:
Historia:


To chyba wszystko. Wszelkie pytania odnośnie sesji zamieszczajcie tutaj.

Pozdrawiam!

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 18:50
autor: Ardel
Mógłbym napisać kartę na zasadach edycji 1? Bo drugiej nie posiadam... Ewentualnie przetworzę tak jak napisane jest w Liber Fanatica, lecz jest taki problem, że nie wiem jaki jest potem schemat rozwinięć, czy też nowych profesji...

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 19:54
autor: dr.SensibilityBustle
Ja się zgłaszam, 2 lata w 2 edycje młotka grałem więc z niczym nie będzie problemu :D

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 19:55
autor: ulger
@Ardel

Napisz (albo tu albo na pw) kim chciałbyś zagrać (ogólnie wojownik, złodziej, uczony itd.) a ja spróbuję twój pomysł dostosować do obecnej edycji młotka.

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 19:58
autor: dr.SensibilityBustle
A za dodatkowe 3 rozwiniecia mozna kupic umiejetnosci ?? Bo zawsze w podreczniku pisalo ze tylko cechy.

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 20:10
autor: Ardel
ja bym chciał sobie uczonym zagrać... zielarz albo jakiś inny felczer zajmujący się 'alternatywną medycyną'

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 20:12
autor: ulger
dr.SensibilityBustle pisze:A za dodatkowe 3 rozwiniecia mozna kupic umiejetnosci ?? Bo zawsze w podreczniku pisalo ze tylko cechy.
W pierwszym poście wyraźnie napisałem, że macie tworzyć postacie w trakcie kompletowania pierwszej profesji. Wobec tego jest rzeczą oczywistą, że macie już wszystkie umiejętności i zdolności przypisane do danej kariery. Poza cechami nie macie na razie czego kupować.

@Ardel

Mógłbyś zagrać cyrulika. Cytat z podręcznika:

"Cyrulicy zajmują się leczeniem najbiedniejszych obywateli Imperium. Wykonują zabiegi, często bolesne, które jednak okazują się zaskakująco skuteczne. Chociaż cyrulicy nie są tak wykształceni jak medycy, znają jednak podstawy anatomii. Dorabiają również jako balwierze, strzygąc włosy i brody ale znani są głównie z prostych zabiegów leczniczych, wśród których dominuje puszczanie krwi, przystawianie pijawek oraz amputacje. Cyrulicy zawsze noszą przy sobie zestaw ostrych noży różnej długości, od niewielkich skalpeli po wielkie piły do cięcia kości. (...) Większość statków morskich ma na pokładzie cyrulika, który dba o zdrowie żeglarzy. Często spotyka się ich również w miastach, szczególnie w biedniejszych dzielnicach."

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 21:17
autor: Ardel
Jeśli ten pan ma umiejętność zielarstwo, to czemu by nie pociąć czyjejś nogi piłą do drewna? Muahaha

chętnie.

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 21:43
autor: ulger
Szczerze mówiąc cyrulik specjalizuje się głównie w medycynie konwencjonalnej (jeśli można mówić o czymś takim w realiach starego świata) i nie dysponuje umiejętnością zielarstwo. W drugiej edycji jest jeszcze jedna profesja, która mogłaby ci odpowiadać a mianowicie guślarz. Wprawdzie on również nie zna się na zielarstwie (zresztą jeśliby Ci zależało mógłbym od biedy zamienić jedną z umiejętności przypisanych do tej kariery na zielarstwo - to samo tyczy się cyrulika) ale tą profesję bardzie bym kojarzył z medycyną alternatywną niż pierwszą z wymienionych. Na dodatek może rzucać proste czary. Jest jedno ale. Osoby parające się tym zawodem, podobnie jak każdy kto zajmuje się magią nie będąc członkiem jednego z Kolegiów, są ścigane przez łowców czarownic i często kończą na stosach. Tak więc decyzja należy do Ciebie.

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 23:02
autor: dr.SensibilityBustle
Ja z chęcią zagrał bym kimś bogatym intelektualnie dla tego rozważam nad wybraniem profesji akolity bądź żaka :smile:

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: środa, 16 lipca 2008, 23:10
autor: ulger
Obojętnie na którą z nich się zdecydujesz kolejny (obok Ardela) przedstawiciel profesji, gdzie częściej używa się mózgu niż muskuł będzie mile widziany. Wygląda na to, że kroi nam się ekipa typowa dla sesji rodem z ZC. Czekam na karty.

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: czwartek, 17 lipca 2008, 10:32
autor: ZielonY
Witam. Załapie się jeszcze do Twej sesji ? Był bym Dark Elf 'em, profesja Assassin (zabójca). Jeśli nie odpowiada to mogę być inną Rasą, którą Ty zaproponujesz.

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: czwartek, 17 lipca 2008, 13:25
autor: Ojciec Mróz
kurdesz, nie mam bladego pojęcia o zasadach 2nd Edition :(

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: czwartek, 17 lipca 2008, 13:28
autor: KFC
Siema, bardzi chetnie pogral bym kanciarzem jezeli jest taka mozliwosc :)

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: czwartek, 17 lipca 2008, 13:34
autor: mone0
Chętnie zagram guślarzem jeżeli miejsce jeszcze jest. Ewentualnie łowcą nagród.

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: czwartek, 17 lipca 2008, 16:49
autor: dr.SensibilityBustle
Ojciec Mróz pisze:kurdesz, nie mam bladego pojęcia o zasadach 2nd Edition :(
Jeżeli chcesz mogę Ci zrobić kartę, a na PW podam Ci profesje jakie wystepuja i ich krotki opis :)

Re: [Warhammer 2.0] Serce Grozy

: czwartek, 17 lipca 2008, 19:20
autor: Ardel
To Cyrulika z zielarstwem zamiast czegoś-tam. A historię i resztę napiszę jutro lub pojutrze, jeśli to nie przeszkadza