Będzie zawierać drastyczne sceny!
Saroielreosui'Malkithe Alel'menre - 2522 rok wedle kalendarza Imperium, Nowy Świat, Naggarond.
Wysoka, nieco zgarbiona postać rozpierała się na bogato rzeźbionym krześle. Długie, przebłyskujące srebrem włosy spływały swobodnie na jej ramiona. W szarych oczach lśniła inteligencja i teraz jakby... iskierka ożywienia.
Niewątpliwie pojawiła się na dźwięk słów chudego mężczyzny, pochylonego w niezbyt kornym ukłonie.
- I cóż Vanaghu... Czy zebrałeś wiadomości, dla których cię wysłałem?
- Ahh..k.....anie- szyję czarnowłosego Vanagha przecinała blizna, widać efekt ataku nieudolnego skrytobójcy. Taki cios musiał uszkodzić krtań. Szarooki uśmiechnął się, wspominając jak krzywy nóż Vanagha rozpłatał tamtemu pół szyi. I pomyśleć, że stalowe pazury były przeznaczone dla niego, pana, a nie dla sługi....
- Wspaniale. A teraz – starszy Druchii ujął mocniej czarną laskę- Dostaniesz nowe zadanie.
- Sch...aam- wojownik podniósł głowę. Z nadzieją malującą się na twarzy spojrzał na rozmówcę.
- Niee...to jeszcze nie teraz. Oni muszą jeszcze poczekać- Vanagh opuścił głowę- Ale to będzie na pewno intrygujące, zapewniam cię. Zawsze lubiłeś wszelkie dziwactwa, nieprawdaż?- szaroooki zachichotał. Vanagh parsknął cicho.
- Idzie czas zmian, przynajmniej dla niektórych. Gra się rozpoczęła. Czas pokazać, że stary wilk nadal umie polować...- głęboki głos jego pana przypominał pomruk bestii. Jego palce musnęły purpurowy kamień, osadzony na lasce. Klejnot, do wtóru następnych sykliwych słów, zamigotał delikatnym rubinowym światłem...
Witam

Sesja będzie się rozgrywać w realiach Warhammera II ed. Miejscem akcji jest Nowy Świat, a dokładniej kraina o nazwie Naggaroth.
Naggaroth jest domem Warmłotkowych Mrocznych Elfów, toteż wybór rasy, jak sami rozumiecie, jest dość ograniczony.
Limitu graczy nie wprowadzam, ze względu na specyfikę sesji- przyjmę tych, którzy przyślą dobre karty. Zależy mi na poważnym podejściu do sesji, z góry oświadczam.
Co do odpisywania, to myślę, że jeden, dwa posty w tygodniu wystarczą- chcę się skoncentrować na całej historii. Oczywiście, jeśli zaistnieje taka potrzeba- może być ich więcej.
Sesja ma być przede wszystkim storytellingowa, z niewielkim udziałem mechaniki. Co jeszcze... zaznaczam, że duża uwagę przykładam do dobrego odgrywania postaci. Inwencja graczy mile widziana, zarówno w czasie kreacji bohatera, jego odgrywania i samej sesji czy świata.
Od razu zaznaczam, że nie wszystko może być zgodne z skąpymi danymi podręcznika z battl'a i innych, równie ograniczonych źródeł informacji. Z uwagi na brak opisów, będę tworzyć własne i dodawać swoje pomysły.
Poza tym, ostrzegam: jest to moja pierwsza sesja, więc nie obiecuję niczego- chociaż będę się starać jak tylko się da, by grało się dobrze i ciekawie.
Terminu nadsyłania kart ściśle nie wyznaczam- dajmy na to ok.dwa tygodnie. W zależności od otrzymanej ich ilości, zdecyduję o dacie rozpoczęcia sesji. Karty na PM.
Poniżej podaję więcej szczegółów i linki do dokumentów, z którymi gracze powinni się zapoznać (dotyczą one profesji i "tła", czyli opisu Druchii jako nacji).
"Tło": http://www.sendspace.com/file/jviems
Profesje i statystyki: http://www.sendspace.com/file/64b8ha
Co powinna z grubsza zawierać karta:
Imię:
Nazwisko/przydomek:
Wiek:
Rasa: (ograniczona do Druchii, chociaż mogę się zgodzić na szpiega Wysokich Elfów)
Płeć:
Profesja (dowolna):
Przedmioty: (tylko bardzo drobne przedmioty o wartości sentymentalnej i małej pieniężnej, absolutnie NIE broń):
Umiejętności profesyjne:
Zdolności:
Czary : (jeśli ktoś nie ma skąd wziąć rozpiski, to mogę mu przesłać Królestwo Magii)
Wygląd: (wzrost, waga, reszta dupereli i cechy charakterystyczne)
Zachowanie i charakter:
Historia: długa lub zwięzła (nie będę nawet czytać trzylinijkowej, ostrzegam)
UWAGA! Postacie zostają zdegradowane do rangi niewolnika.
Proszę to uwzględnić w historii postaci- czemu, z jakiego powodu znalazła się na targu "Zwierząt".
Wszelkie pytania i uwagi na PM i gg.