[F.E.A.R] Strefa 66
: niedziela, 16 marca 2008, 00:31
W grę nie trzeba było grać, aby móc brać udział w tym RPG'u
W 2009 roku, w Niemczech kilkaset kilometrów od Berlina, zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
Zaczęło się od częstszych przypadków zmutowanych niemowląt. Potem, w kostnicach i na cmentarzach, umarli zaczęli się budzić do życia.
Coraz więcej zombii zaczęło chodzić w Strefie, nazwanej przez Dowódców F.E.A.R Strefą 66.
Dodatkowo pojawiły się zmutowane zwierzęta, a potem ludzie, w dziwnych, nowoczesnych pancerzach z bronią laserową i plazmową.
W środku tego piekła, znaleziono dziwną szczelinę w ziemi, z której dobywały się niebywałe ilości promieniowania.
Wy jesteście Polskim oddziałem komandosów organizacji F.E.A.R. Docieracie do szczeliny śmigłowcem.
Wasze zadanie - sprawdzić co jest grane i w miarę możliwości zniszczyć źródło Strefy 66, opanowując sytuację, zaczynającą wymykać się spod kontroli.
F.E.A.R - Jesteś żołnierzem elitarnej jednostki do najbardziej niezwykłych zadań specjalnych. Członkowie twojego oddziału są przygotowani do walki z niebezpieczeństwami, o których nie informują żadne oficjalne kanały i media.
Twoi koledzy, jak i ty, macie paranormalne zdolności pozwalające wam przetrwać. Każda akcja jest ściśle tajna i najczęściej - paranormalna.
Imię:
Nazwisko:
Nick operacyjny:
Płeć:
Wiek:
Historia:
Wygląd:
Ekwipunek:
Umiejętności bojowe:Np.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Wytrzymałość
-Materiały wybuchowe
Umiejętność paranormalna (własna. Możecie wymyślać, ale bez przesady. Ja je rozpatrze i zakwestionuje nieprawidłowe. Umiejętności to np. Nienaturalna prędkość, objawiająca się czasami, Super siła, umiejętność telekinezy, wyginanie swojego ciała jak gumy, manewrowanie ogniem, zmienianie się w zwierzęta, itp.):
Dotępne statystyki (umiejętności bojowe):
1.Bronie (dwie do wyboru):
-Bazooki, wyrzutnie rakiet, granatniki.
-Miotacze ognia i działa plazmowe.
-Broń laserowa i energetyczna.
-Karabiny szturmowe i lekkie maszynowe.
-Pistolety i jednoręczne karabinki.
-Ciężkie i maszynowe karabiny.
-Shotguny.
-Broń do walki wręcz.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Techniki walki wręcz.
2. Umiejętności (jedna do wyboru):
-Zręczność - bieganie po ścianach, siła w walce wręcz itp.
-Szybkość - szybkość poruszania się, przeładowywania magazynków, czas reakcji itp.
-Siła - ilość niesionego ekwipunku i siła w walce wręcz.
-Celność - szansa na trafienie w cel z broni palnej i rzucanej.
-Wytrzymałość - odporność na ogień, pociski i inne rodzaje obrażeń.
3. Specjalizacje (jedna):
-Ładunki wybuchowe.
-Otwieranie drzwi.
-Broń rzucana (granaty itp.)
-Wiedza ogólna (rozpoznawanie wrogów i wiedza o ich słabych punktach, czytanie książek w innych językach itp.)
-Cybernetyka (komputery itp.)
-Inne (podajcie propozycje, a ja je rozpatrze. Mało pomysłów tu miałem.)
Sesja szybka. Za pisanie długich postów-opowiadań będę się wkurzał. Można nawet pisać po jedną-trzy linijki, jeśli będzie treściwie i z sensem. W trakcie rekrutacji może sie zdarzyć, że coś jeszcze zmienie, poprawie, dorobie. Możliwe, że poprawię fabułę, wyssaną z palca o dwunastej w nocy.
W 2009 roku, w Niemczech kilkaset kilometrów od Berlina, zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
Zaczęło się od częstszych przypadków zmutowanych niemowląt. Potem, w kostnicach i na cmentarzach, umarli zaczęli się budzić do życia.
Coraz więcej zombii zaczęło chodzić w Strefie, nazwanej przez Dowódców F.E.A.R Strefą 66.
Dodatkowo pojawiły się zmutowane zwierzęta, a potem ludzie, w dziwnych, nowoczesnych pancerzach z bronią laserową i plazmową.
W środku tego piekła, znaleziono dziwną szczelinę w ziemi, z której dobywały się niebywałe ilości promieniowania.
Wy jesteście Polskim oddziałem komandosów organizacji F.E.A.R. Docieracie do szczeliny śmigłowcem.
Wasze zadanie - sprawdzić co jest grane i w miarę możliwości zniszczyć źródło Strefy 66, opanowując sytuację, zaczynającą wymykać się spod kontroli.
F.E.A.R - Jesteś żołnierzem elitarnej jednostki do najbardziej niezwykłych zadań specjalnych. Członkowie twojego oddziału są przygotowani do walki z niebezpieczeństwami, o których nie informują żadne oficjalne kanały i media.
Twoi koledzy, jak i ty, macie paranormalne zdolności pozwalające wam przetrwać. Każda akcja jest ściśle tajna i najczęściej - paranormalna.
Imię:
Nazwisko:
Nick operacyjny:
Płeć:
Wiek:
Historia:
Wygląd:
Ekwipunek:
Umiejętności bojowe:Np.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Wytrzymałość
-Materiały wybuchowe
Umiejętność paranormalna (własna. Możecie wymyślać, ale bez przesady. Ja je rozpatrze i zakwestionuje nieprawidłowe. Umiejętności to np. Nienaturalna prędkość, objawiająca się czasami, Super siła, umiejętność telekinezy, wyginanie swojego ciała jak gumy, manewrowanie ogniem, zmienianie się w zwierzęta, itp.):
Dotępne statystyki (umiejętności bojowe):
1.Bronie (dwie do wyboru):
-Bazooki, wyrzutnie rakiet, granatniki.
-Miotacze ognia i działa plazmowe.
-Broń laserowa i energetyczna.
-Karabiny szturmowe i lekkie maszynowe.
-Pistolety i jednoręczne karabinki.
-Ciężkie i maszynowe karabiny.
-Shotguny.
-Broń do walki wręcz.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Techniki walki wręcz.
2. Umiejętności (jedna do wyboru):
-Zręczność - bieganie po ścianach, siła w walce wręcz itp.
-Szybkość - szybkość poruszania się, przeładowywania magazynków, czas reakcji itp.
-Siła - ilość niesionego ekwipunku i siła w walce wręcz.
-Celność - szansa na trafienie w cel z broni palnej i rzucanej.
-Wytrzymałość - odporność na ogień, pociski i inne rodzaje obrażeń.
3. Specjalizacje (jedna):
-Ładunki wybuchowe.
-Otwieranie drzwi.
-Broń rzucana (granaty itp.)
-Wiedza ogólna (rozpoznawanie wrogów i wiedza o ich słabych punktach, czytanie książek w innych językach itp.)
-Cybernetyka (komputery itp.)
-Inne (podajcie propozycje, a ja je rozpatrze. Mało pomysłów tu miałem.)
Sesja szybka. Za pisanie długich postów-opowiadań będę się wkurzał. Można nawet pisać po jedną-trzy linijki, jeśli będzie treściwie i z sensem. W trakcie rekrutacji może sie zdarzyć, że coś jeszcze zmienie, poprawie, dorobie. Możliwe, że poprawię fabułę, wyssaną z palca o dwunastej w nocy.