Strona 1 z 4

[F.E.A.R] Strefa 66

: niedziela, 16 marca 2008, 00:31
autor: Keyhell
W grę nie trzeba było grać, aby móc brać udział w tym RPG'u

W 2009 roku, w Niemczech kilkaset kilometrów od Berlina, zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
Zaczęło się od częstszych przypadków zmutowanych niemowląt. Potem, w kostnicach i na cmentarzach, umarli zaczęli się budzić do życia.
Coraz więcej zombii zaczęło chodzić w Strefie, nazwanej przez Dowódców F.E.A.R Strefą 66.
Dodatkowo pojawiły się zmutowane zwierzęta, a potem ludzie, w dziwnych, nowoczesnych pancerzach z bronią laserową i plazmową.
W środku tego piekła, znaleziono dziwną szczelinę w ziemi, z której dobywały się niebywałe ilości promieniowania.

Wy jesteście Polskim oddziałem komandosów organizacji F.E.A.R. Docieracie do szczeliny śmigłowcem.
Wasze zadanie - sprawdzić co jest grane i w miarę możliwości zniszczyć źródło Strefy 66, opanowując sytuację, zaczynającą wymykać się spod kontroli.

F.E.A.R - Jesteś żołnierzem elitarnej jednostki do najbardziej niezwykłych zadań specjalnych. Członkowie twojego oddziału są przygotowani do walki z niebezpieczeństwami, o których nie informują żadne oficjalne kanały i media.
Twoi koledzy, jak i ty, macie paranormalne zdolności pozwalające wam przetrwać. Każda akcja jest ściśle tajna i najczęściej - paranormalna.

Imię:
Nazwisko:
Nick operacyjny:
Płeć:
Wiek:
Historia:
Wygląd:
Ekwipunek:
Umiejętności bojowe:Np.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Wytrzymałość
-Materiały wybuchowe
Umiejętność paranormalna (własna. Możecie wymyślać, ale bez przesady. Ja je rozpatrze i zakwestionuje nieprawidłowe. Umiejętności to np. Nienaturalna prędkość, objawiająca się czasami, Super siła, umiejętność telekinezy, wyginanie swojego ciała jak gumy, manewrowanie ogniem, zmienianie się w zwierzęta, itp.):


Dotępne statystyki (umiejętności bojowe):
1.Bronie (dwie do wyboru):
-Bazooki, wyrzutnie rakiet, granatniki.
-Miotacze ognia i działa plazmowe.
-Broń laserowa i energetyczna.
-Karabiny szturmowe i lekkie maszynowe.
-Pistolety i jednoręczne karabinki.
-Ciężkie i maszynowe karabiny.
-Shotguny.
-Broń do walki wręcz.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Techniki walki wręcz.

2. Umiejętności (jedna do wyboru):
-Zręczność - bieganie po ścianach, siła w walce wręcz itp.
-Szybkość - szybkość poruszania się, przeładowywania magazynków, czas reakcji itp.
-Siła - ilość niesionego ekwipunku i siła w walce wręcz.
-Celność - szansa na trafienie w cel z broni palnej i rzucanej.
-Wytrzymałość - odporność na ogień, pociski i inne rodzaje obrażeń.

3. Specjalizacje (jedna):
-Ładunki wybuchowe.
-Otwieranie drzwi.
-Broń rzucana (granaty itp.)
-Wiedza ogólna (rozpoznawanie wrogów i wiedza o ich słabych punktach, czytanie książek w innych językach itp.)
-Cybernetyka (komputery itp.)
-Inne (podajcie propozycje, a ja je rozpatrze. Mało pomysłów tu miałem.)


Sesja szybka. Za pisanie długich postów-opowiadań będę się wkurzał. Można nawet pisać po jedną-trzy linijki, jeśli będzie treściwie i z sensem. W trakcie rekrutacji może sie zdarzyć, że coś jeszcze zmienie, poprawie, dorobie. Możliwe, że poprawię fabułę, wyssaną z palca o dwunastej w nocy.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: niedziela, 16 marca 2008, 15:09
autor: necron1501
A jak mają wyglądać te bronie???Są podobne do tych z F.E.A.R i dodatku???Jeśli tak to karta dzisiaj lub jutro.Ilu przyjmiesz graczy???

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: niedziela, 16 marca 2008, 15:12
autor: Azrael
Karta będzie. Może nie dziś, ale jak nie napiszę jej jutro to wsadze to fote jak jem buta.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: niedziela, 16 marca 2008, 17:08
autor: Keyhell
Bronie będą różne. Od damskich pistolecików po wielkie karabiny i miotacze ognia. Może wezmę jakieś pomysły z F.E.A.R, ale broni będzie dużo więcej. Na pewno będzie szybko i z dużą dawką akcji. Przyjmę do siedmiu graczy, więc spokojnie pisać. Odpowiadać macie maximum co dwa dni. Za dłuższe nieusprawiedliwione nieobecności postacie będą dostawać dużą dawkę śmiertelnego promieniowania. :twisted:

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: niedziela, 16 marca 2008, 19:56
autor: necron1501
Czyli ty wymyślasz bronie my dajemy tylko klasę/rodzaj tak??? Karty na pw czy w rekrutacji.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: niedziela, 16 marca 2008, 20:57
autor: Keyhell
Początkowe bronie dostaniecie od sztabu F.E.A.R wegle waszych umiejętności*. Gdzie dasz karte, to twoja sprawa. Jak chcesz.

W ekwipunku podczas gry będziecie sobie dopisywać różne rzeczy. Na początku zostaniecie przezemnie wyekwipowani.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: niedziela, 16 marca 2008, 21:01
autor: Grim
Zgłaszam się. Ale nie można wziąść dwóch specjalizacji? Np: Celność ( która właściwie nie jest umiejętnością paranormalną) i Szybkość? A dwie bronie to znaczy specjalizacja w nich, czy to, że się tylko je posiada?

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: niedziela, 16 marca 2008, 21:20
autor: Keyhell
Umiejętność wybierasz jedną. I nie ma w tym nic paranormalnego. Poprostu jesteś silny albo szybki.

Co do broni. Spośród tych wszystkich kategorii wybierasz dwie. Np. kiedy bierzesz "-pistolety i jednoręczne karabinki i -broń energetyczna i plazmowa", oznacza to, że na początku gry dostajesz broń z obu kategorii, a jeśli na swojej drodze znajdziecie jakiś sprzet z nich właśnie, będziesz z nich lepiej strzelał.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: poniedziałek, 17 marca 2008, 18:00
autor: Azrael
Szczerze wątpie, aby sesja długo poszła, lecz już się do tego przyzwyczaiłem. Kartę dokończę.

Imię: Artur
Nazwisko: Woźniak
Nick operacyjny:
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 32 lata
Historia: Będzie
Wygląd: http://doom.ugo.com/images/galleries/do ... erview.jpg http://images.allmoviephoto.com/2005_Do ... om_032.jpg
Ekwipunek: Krótkofalówka(słuchawka i mikrofon), mundur z licznymi ochraniaczami, bardzo wygodne, drogie i bajeranckie trapery, nóż, jedzenie.
Umiejętności bojowe: Szybka regeneracja i odporność na ból (nie wiem ile mogłem wybrać)


Dotępne statystyki (umiejętności bojowe):
1.Bronie (dwie do wyboru):
-Pistolety i jednoręczne karabinki.
-Techniki walki wręcz

2. Umiejętności (jedna do wyboru):
-Celność - szansa na trafienie w cel z broni palnej i rzucanej.


3. Specjalizacje (jedna):
Strzelec wyborowy

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: poniedziałek, 17 marca 2008, 18:43
autor: Keyhell
Ok. Ale ta umiejętność (regeneracja itp.) to jest ta paranormalna? Oki. Może być.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: wtorek, 18 marca 2008, 17:52
autor: necron1501
Karta wysłana. Jeśli karty dojdą to kiedy zaczynamy??

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: wtorek, 18 marca 2008, 19:51
autor: Keyhell
Jeszcze karta od Grima. Chyba będzie czteroosobówka. Na więcej sie nie zapowiada.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: wtorek, 18 marca 2008, 20:57
autor: Sepp
Już wypełniłem kartę, ale jej nie wysyłam. Tak tylko mówię.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: wtorek, 18 marca 2008, 21:32
autor: Keyhell
Ślij śmiało! 5 osób! Hoho!

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: środa, 19 marca 2008, 19:04
autor: denis
To kiedy start ?

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: środa, 19 marca 2008, 20:05
autor: Keyhell
Jeszcze karta od Grima i Seppa.

Re: [F.E.A.R] Strefa 66

: środa, 19 marca 2008, 21:17
autor: Azrael
Sorki za takie zmienianie zdania, ale chciałbym "przeprogramować" moją postać.
Kartę zwiadowcy wyślę na PW.