[F.E.A.R] Strefa 66

-
- Mat
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
[F.E.A.R] Strefa 66
W grę nie trzeba było grać, aby móc brać udział w tym RPG'u
W 2009 roku, w Niemczech kilkaset kilometrów od Berlina, zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
Zaczęło się od częstszych przypadków zmutowanych niemowląt. Potem, w kostnicach i na cmentarzach, umarli zaczęli się budzić do życia.
Coraz więcej zombii zaczęło chodzić w Strefie, nazwanej przez Dowódców F.E.A.R Strefą 66.
Dodatkowo pojawiły się zmutowane zwierzęta, a potem ludzie, w dziwnych, nowoczesnych pancerzach z bronią laserową i plazmową.
W środku tego piekła, znaleziono dziwną szczelinę w ziemi, z której dobywały się niebywałe ilości promieniowania.
Wy jesteście Polskim oddziałem komandosów organizacji F.E.A.R. Docieracie do szczeliny śmigłowcem.
Wasze zadanie - sprawdzić co jest grane i w miarę możliwości zniszczyć źródło Strefy 66, opanowując sytuację, zaczynającą wymykać się spod kontroli.
F.E.A.R - Jesteś żołnierzem elitarnej jednostki do najbardziej niezwykłych zadań specjalnych. Członkowie twojego oddziału są przygotowani do walki z niebezpieczeństwami, o których nie informują żadne oficjalne kanały i media.
Twoi koledzy, jak i ty, macie paranormalne zdolności pozwalające wam przetrwać. Każda akcja jest ściśle tajna i najczęściej - paranormalna.
Imię:
Nazwisko:
Nick operacyjny:
Płeć:
Wiek:
Historia:
Wygląd:
Ekwipunek:
Umiejętności bojowe:Np.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Wytrzymałość
-Materiały wybuchowe
Umiejętność paranormalna (własna. Możecie wymyślać, ale bez przesady. Ja je rozpatrze i zakwestionuje nieprawidłowe. Umiejętności to np. Nienaturalna prędkość, objawiająca się czasami, Super siła, umiejętność telekinezy, wyginanie swojego ciała jak gumy, manewrowanie ogniem, zmienianie się w zwierzęta, itp.):
Dotępne statystyki (umiejętności bojowe):
1.Bronie (dwie do wyboru):
-Bazooki, wyrzutnie rakiet, granatniki.
-Miotacze ognia i działa plazmowe.
-Broń laserowa i energetyczna.
-Karabiny szturmowe i lekkie maszynowe.
-Pistolety i jednoręczne karabinki.
-Ciężkie i maszynowe karabiny.
-Shotguny.
-Broń do walki wręcz.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Techniki walki wręcz.
2. Umiejętności (jedna do wyboru):
-Zręczność - bieganie po ścianach, siła w walce wręcz itp.
-Szybkość - szybkość poruszania się, przeładowywania magazynków, czas reakcji itp.
-Siła - ilość niesionego ekwipunku i siła w walce wręcz.
-Celność - szansa na trafienie w cel z broni palnej i rzucanej.
-Wytrzymałość - odporność na ogień, pociski i inne rodzaje obrażeń.
3. Specjalizacje (jedna):
-Ładunki wybuchowe.
-Otwieranie drzwi.
-Broń rzucana (granaty itp.)
-Wiedza ogólna (rozpoznawanie wrogów i wiedza o ich słabych punktach, czytanie książek w innych językach itp.)
-Cybernetyka (komputery itp.)
-Inne (podajcie propozycje, a ja je rozpatrze. Mało pomysłów tu miałem.)
Sesja szybka. Za pisanie długich postów-opowiadań będę się wkurzał. Można nawet pisać po jedną-trzy linijki, jeśli będzie treściwie i z sensem. W trakcie rekrutacji może sie zdarzyć, że coś jeszcze zmienie, poprawie, dorobie. Możliwe, że poprawię fabułę, wyssaną z palca o dwunastej w nocy.
W 2009 roku, w Niemczech kilkaset kilometrów od Berlina, zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
Zaczęło się od częstszych przypadków zmutowanych niemowląt. Potem, w kostnicach i na cmentarzach, umarli zaczęli się budzić do życia.
Coraz więcej zombii zaczęło chodzić w Strefie, nazwanej przez Dowódców F.E.A.R Strefą 66.
Dodatkowo pojawiły się zmutowane zwierzęta, a potem ludzie, w dziwnych, nowoczesnych pancerzach z bronią laserową i plazmową.
W środku tego piekła, znaleziono dziwną szczelinę w ziemi, z której dobywały się niebywałe ilości promieniowania.
Wy jesteście Polskim oddziałem komandosów organizacji F.E.A.R. Docieracie do szczeliny śmigłowcem.
Wasze zadanie - sprawdzić co jest grane i w miarę możliwości zniszczyć źródło Strefy 66, opanowując sytuację, zaczynającą wymykać się spod kontroli.
F.E.A.R - Jesteś żołnierzem elitarnej jednostki do najbardziej niezwykłych zadań specjalnych. Członkowie twojego oddziału są przygotowani do walki z niebezpieczeństwami, o których nie informują żadne oficjalne kanały i media.
Twoi koledzy, jak i ty, macie paranormalne zdolności pozwalające wam przetrwać. Każda akcja jest ściśle tajna i najczęściej - paranormalna.
Imię:
Nazwisko:
Nick operacyjny:
Płeć:
Wiek:
Historia:
Wygląd:
Ekwipunek:
Umiejętności bojowe:Np.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Wytrzymałość
-Materiały wybuchowe
Umiejętność paranormalna (własna. Możecie wymyślać, ale bez przesady. Ja je rozpatrze i zakwestionuje nieprawidłowe. Umiejętności to np. Nienaturalna prędkość, objawiająca się czasami, Super siła, umiejętność telekinezy, wyginanie swojego ciała jak gumy, manewrowanie ogniem, zmienianie się w zwierzęta, itp.):
Dotępne statystyki (umiejętności bojowe):
1.Bronie (dwie do wyboru):
-Bazooki, wyrzutnie rakiet, granatniki.
-Miotacze ognia i działa plazmowe.
-Broń laserowa i energetyczna.
-Karabiny szturmowe i lekkie maszynowe.
-Pistolety i jednoręczne karabinki.
-Ciężkie i maszynowe karabiny.
-Shotguny.
-Broń do walki wręcz.
-Karabiny snajperskie i snajperki.
-Techniki walki wręcz.
2. Umiejętności (jedna do wyboru):
-Zręczność - bieganie po ścianach, siła w walce wręcz itp.
-Szybkość - szybkość poruszania się, przeładowywania magazynków, czas reakcji itp.
-Siła - ilość niesionego ekwipunku i siła w walce wręcz.
-Celność - szansa na trafienie w cel z broni palnej i rzucanej.
-Wytrzymałość - odporność na ogień, pociski i inne rodzaje obrażeń.
3. Specjalizacje (jedna):
-Ładunki wybuchowe.
-Otwieranie drzwi.
-Broń rzucana (granaty itp.)
-Wiedza ogólna (rozpoznawanie wrogów i wiedza o ich słabych punktach, czytanie książek w innych językach itp.)
-Cybernetyka (komputery itp.)
-Inne (podajcie propozycje, a ja je rozpatrze. Mało pomysłów tu miałem.)
Sesja szybka. Za pisanie długich postów-opowiadań będę się wkurzał. Można nawet pisać po jedną-trzy linijki, jeśli będzie treściwie i z sensem. W trakcie rekrutacji może sie zdarzyć, że coś jeszcze zmienie, poprawie, dorobie. Możliwe, że poprawię fabułę, wyssaną z palca o dwunastej w nocy.

-
- Mat
- Posty: 448
- Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
- Numer GG: 10328396
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
A jak mają wyglądać te bronie???Są podobne do tych z F.E.A.R i dodatku???Jeśli tak to karta dzisiaj lub jutro.Ilu przyjmiesz graczy???

-
- Bosman
- Posty: 2006
- Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2006, 11:38
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć... naprawdę nie chcesz wiedzieć...
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Karta będzie. Może nie dziś, ale jak nie napiszę jej jutro to wsadze to fote jak jem buta.
Grupa Nieszanowania Praw Ludzkich oraz Wspierania Bratniej Nienawiści na Tawernie
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.

-
- Mat
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Bronie będą różne. Od damskich pistolecików po wielkie karabiny i miotacze ognia. Może wezmę jakieś pomysły z F.E.A.R, ale broni będzie dużo więcej. Na pewno będzie szybko i z dużą dawką akcji. Przyjmę do siedmiu graczy, więc spokojnie pisać. Odpowiadać macie maximum co dwa dni. Za dłuższe nieusprawiedliwione nieobecności postacie będą dostawać dużą dawkę śmiertelnego promieniowania. 


-
- Mat
- Posty: 448
- Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
- Numer GG: 10328396
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Czyli ty wymyślasz bronie my dajemy tylko klasę/rodzaj tak??? Karty na pw czy w rekrutacji.

-
- Mat
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Początkowe bronie dostaniecie od sztabu F.E.A.R wegle waszych umiejętności*. Gdzie dasz karte, to twoja sprawa. Jak chcesz.
W ekwipunku podczas gry będziecie sobie dopisywać różne rzeczy. Na początku zostaniecie przezemnie wyekwipowani.
W ekwipunku podczas gry będziecie sobie dopisywać różne rzeczy. Na początku zostaniecie przezemnie wyekwipowani.

-
- Marynarz
- Posty: 346
- Rejestracja: piątek, 7 grudnia 2007, 09:48
- Numer GG: 0
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Zgłaszam się. Ale nie można wziąść dwóch specjalizacji? Np: Celność ( która właściwie nie jest umiejętnością paranormalną) i Szybkość? A dwie bronie to znaczy specjalizacja w nich, czy to, że się tylko je posiada?
For Honor & BIG Money!

-
- Mat
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Umiejętność wybierasz jedną. I nie ma w tym nic paranormalnego. Poprostu jesteś silny albo szybki.
Co do broni. Spośród tych wszystkich kategorii wybierasz dwie. Np. kiedy bierzesz "-pistolety i jednoręczne karabinki i -broń energetyczna i plazmowa", oznacza to, że na początku gry dostajesz broń z obu kategorii, a jeśli na swojej drodze znajdziecie jakiś sprzet z nich właśnie, będziesz z nich lepiej strzelał.
Co do broni. Spośród tych wszystkich kategorii wybierasz dwie. Np. kiedy bierzesz "-pistolety i jednoręczne karabinki i -broń energetyczna i plazmowa", oznacza to, że na początku gry dostajesz broń z obu kategorii, a jeśli na swojej drodze znajdziecie jakiś sprzet z nich właśnie, będziesz z nich lepiej strzelał.

-
- Bosman
- Posty: 2006
- Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2006, 11:38
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć... naprawdę nie chcesz wiedzieć...
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Szczerze wątpie, aby sesja długo poszła, lecz już się do tego przyzwyczaiłem. Kartę dokończę.
Imię: Artur
Nazwisko: Woźniak
Nick operacyjny:
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 32 lata
Historia: Będzie
Wygląd: http://doom.ugo.com/images/galleries/do ... erview.jpg http://images.allmoviephoto.com/2005_Do ... om_032.jpg
Ekwipunek: Krótkofalówka(słuchawka i mikrofon), mundur z licznymi ochraniaczami, bardzo wygodne, drogie i bajeranckie trapery, nóż, jedzenie.
Umiejętności bojowe: Szybka regeneracja i odporność na ból (nie wiem ile mogłem wybrać)
Dotępne statystyki (umiejętności bojowe):
1.Bronie (dwie do wyboru):
-Pistolety i jednoręczne karabinki.
-Techniki walki wręcz
2. Umiejętności (jedna do wyboru):
-Celność - szansa na trafienie w cel z broni palnej i rzucanej.
3. Specjalizacje (jedna):
Strzelec wyborowy
Imię: Artur
Nazwisko: Woźniak
Nick operacyjny:
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 32 lata
Historia: Będzie
Wygląd: http://doom.ugo.com/images/galleries/do ... erview.jpg http://images.allmoviephoto.com/2005_Do ... om_032.jpg
Ekwipunek: Krótkofalówka(słuchawka i mikrofon), mundur z licznymi ochraniaczami, bardzo wygodne, drogie i bajeranckie trapery, nóż, jedzenie.
Umiejętności bojowe: Szybka regeneracja i odporność na ból (nie wiem ile mogłem wybrać)
Dotępne statystyki (umiejętności bojowe):
1.Bronie (dwie do wyboru):
-Pistolety i jednoręczne karabinki.
-Techniki walki wręcz
2. Umiejętności (jedna do wyboru):
-Celność - szansa na trafienie w cel z broni palnej i rzucanej.
3. Specjalizacje (jedna):
Strzelec wyborowy
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 17 marca 2008, 18:27 przez Azrael, łącznie zmieniany 1 raz.
Grupa Nieszanowania Praw Ludzkich oraz Wspierania Bratniej Nienawiści na Tawernie
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.

-
- Mat
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Ok. Ale ta umiejętność (regeneracja itp.) to jest ta paranormalna? Oki. Może być.

-
- Mat
- Posty: 448
- Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
- Numer GG: 10328396

-
- Mat
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Jeszcze karta od Grima. Chyba będzie czteroosobówka. Na więcej sie nie zapowiada.

-
- Szczur Lądowy
- Posty: 12
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 22:08
- Numer GG: 0

-
- Mat
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Ślij śmiało! 5 osób! Hoho!

-
- Marynarz
- Posty: 155
- Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:52
- Numer GG: 1728710
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
To kiedy start ?

-
- Mat
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Jeszcze karta od Grima i Seppa.

-
- Bosman
- Posty: 2006
- Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2006, 11:38
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć... naprawdę nie chcesz wiedzieć...
Re: [F.E.A.R] Strefa 66
Sorki za takie zmienianie zdania, ale chciałbym "przeprogramować" moją postać.
Kartę zwiadowcy wyślę na PW.
Kartę zwiadowcy wyślę na PW.
Grupa Nieszanowania Praw Ludzkich oraz Wspierania Bratniej Nienawiści na Tawernie
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
