Siste, viator! - Wędrowcze, zatrzymaj się!

Ciemność. Ciemność i drażniący, ostry zapach. Swąd spalenizny.
Urodziło was trzaśnięcie drzwiami. Was. Ale kogo tak na prawdę? Kim jesteście? Skąd przybywacie? Dokąd zmierzacie? Gdzie jesteście? W pamięci poruszają się, jak leniwe widma, szczątki wspomnień. Ludzie, których nie rozpoznajecie, przedmioty i miejsca, które nie mają dla was znaczenia, szczątkowe preferencje. Co wiecie? Że wolicie musztardę od keczupu, że bardziej podoba wam się czerń niż biel, że bliżej wam do księżyca niż słońca, a noc jest przyjemniejsza od dnia... Że nie lubicie psów. I vice versa.
I myślicie o kamieniu. Wielkim, szarym głazie. Ale dlaczego?
Ciemność się rozmywa. Świat powraca nabierając kolorów i znaczeń.

Jesteście w pokoju. Jest całkowicie spalony. Siedzicie na podłodze, na szczątkach krzeseł. Wszystkie sprzęty, dekoracje, tapeta na ścianach są wspomnieniem pożaru. Wszędzie sadza i węgiel. Nic poza tym. Pokój wygląda jak wnętrze kopalni. Nawet wasze ubrania są spalone. Ale choć na rękach macie sadzę, a we włosach popiół, to wasze ciała są nienaruszone. Spaliło się wszystko. Wszystko poza mapą i medalionem.


Leżą na środku pokoju. Srebro wisiora błyszczy, jakby śmiało się z was urągliwie, przygniatając pergamin do desek podłogi.
W głowie macie pustkę. Jedyne okno zabite dechami, a na przeciw niego drewniane, zamknięte drzwi.
Tak zaczyna się sesja, którą chcę poprowadzić. Zaczyna się nietypowo, bo jest nietypowa. Jest mojego autorstwa, bezsystemowa. Będzie to storytelling, jednak pewna mechanika zostanie- rachunek prawdopodobieństwa oraz kości procentowe. Najprostsze na świecie urządzenie do sprawdzenia kwestii: uda się czy się nie uda?
Potrzeba mi od trzech do pięciu graczy. Dobrze by było, gdyby byli doświadczonymi ludźmi z dużą wyobraźnią. Nie zamykam drogi dla początkujących. Ale chcę żeby gracze umieli wczuć się w realia i dodawali coś od siebie.
Tak więc, jak już mówiłam: 3 - 5 graczy. Najlepiej żeby towarzystwo było mieszane, ale tym ja się już zajmę :] Jedyną dopuszczalną rasą są ludzie (niestety
 ). Profesji ani ekwipunku nie ma, bo nie pamiętacie niczego sprzed ciemności.
). Profesji ani ekwipunku nie ma, bo nie pamiętacie niczego sprzed ciemności.Co do KP... to będzie krótka, ale treściwa.
1. Imię: (czyli jakaś nazwa, którą będziecie się nazywać, jako że nie pamiętacie kim jesteście. Może to być cokolwiek.)
2. Wygląd: (pamiętajcie, że jesteście nadzy, ale bez pornografii :])
3. Cechy: (do wydania macie 25 punktów)
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Inteligencja:
Siła przebicia: (inaczej przebojowość, czyli czy wasze pomysły przyjmą inni)
Kreatywność:
4. Preferencje: (te nieliczne, jakie pamiętacie. I nie mogą one dotyczyć wielkich rzeczy, bo nie pamiętacie, co się dzieje na świecie)
5. Charakter:
6. Pierwszy post:
Te dwa ostatnie elementy są najważniejsze. Nie ukrywam, że w dużej mierze od nich będzie zależało, czy wasze postacie będą przyjęte. Do punktu 6. są dwa warunki. Jeden: nie opisujecie tego co jest za drzwiami i tego, co jest za oknem. I drugi warunek: zależy mi przede wszystkim na reakcji bohatera na sytuację, jego myśli i odczucia.
Co jeszcze? KP przesyłać na moją pocztę: [email protected]
Częstotliwość postów to co najmniej dwa na tydzień. Jeżeli toczy się dialog to częściej.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lojalnie muszę uprzedzić, że sesja bdzie się toczyła na innym forum: http://erpg.pl/forum/index.php?sid=1908 ... dc9196113c
Jeśli to niezgodne z regulaminem tego forum to proszę o usunięcie mojej rekrutacji.
Pozdrawiam, Di.

 
			

 
	


