[D&D] Ścieżki Mroku

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Will of the Wisp
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 21:38
Numer GG: 0
Lokalizacja: Wigan / UK

[D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Will of the Wisp »

Chaos..., wojny..., ogień..., zniszczenie... Burzliwe wydarzenia końca Drugiej Ery wstrząsnęły kontynentem Erthenii. Mówiono o gwiazdach spadających z nieba, trzęsieniach ziemi rozrywających całe połacie krajów. Porządek, który istniał, upadł. Co dziwnego, w kronikach nie zostało nic napisane, jakby ten okres w ogóle nie istniał...
Nadeszła Trzecia Era, okres zmian i powolnego podnoszenia się z upadku. Akerman podbija wszystkie miasta-państwa południa, tworząc Epistolarne Królestwo, rozbite magokracje łączą się ponownie pod berłem Intherionu, Zakon Świetlistego Miecza uzależnia od siebie mniejsze kraje, następuje także zjednoczenie Manivaru. Kolejne lata przynoszą niezwykłą wiadomość – restaurację pustego tronu Pana Na Krwawym Leżu, martwego smoczego boga Nithrixasa, Czerwonego Władcy. Nowym bóstwem staje się czerwony smok Zenithron, który kilka lat później zostaje przyjęty przez Intherion jako bóg naczelny. Kilkadziesiąt lat później, Zenithron prowadzi armie smoków do podboju Erthenii, jednak z niewiadomych przyczyn zwycięskie armie przerywają pochód a sam bóg wraca do swego dominium. Wszystko zaczęło się toczyć dawnym torem. Okres spokoju nadal trwa, jednak ze wschodu zaczynają przenikać plotki o powrocie dawno zapomnianej mocy... Mocy, która może zburzyć spokój całego świata...
Vasillian 1110 roku Trzeciej Ery Drakenmoru... początek wiosny... początek strachu...

=====================================================

Wysoki mag w czarnej szacie stał przy oknie, opierając się o parapet. Ciemne oczy, wpatrzone w przestrzeń za szybą, lustrowały każdy ruch na ulicy, każdego przechodzącego człowieka. Czarodziej miał nieco ponad czterdzieści lat, jednak jego włosy i broda były już mocno przetykane siwymi pasmami. Twarz maga wyrażała jednocześnie niepokój i zmęczenie, jakby dźwigał na sercu jakiś ciężar, odpowiedzialność. Tak wiele zmartwień, tak wiele problemów dotykało Dracona Noriana w najbliższych tygodniach.
Z zadumy wyrwał go odgłos otwieranych drzwi. Błyskawicznie odwrócił się i wypowiedział inkantację zaklęcia unieruchamiającego.
-Teraz wreszcie cię mam, Lerpo... – przerwał, widząc zastygłego w zdumionej pozie służącego. Westchnął i rozproszył zaklęcie.
-Naucz się wreszcie pukać, Avorn – rzekł do przestraszonego chłopaka.
-Ja... przepraszam, Marszałku Norian, ale kazał pan jak najszybciej powiadomić... Są wieści z Intherionu. Od Konklawe.
Mag kocim ruchem doskoczył do jeszcze bardziej przerażonego sługi i wyrwał mu list z ręki. Gorączkowo rozsupływał tasiemkę wiążącą go, po czym rozwinął pergamin i zaczął czytać. W miarę upływu czasu na twarz wstąpiły mu czerwone plamy, a jego oddech stawał się szybszy.
-... nie możemy zakładać, że masz rację... to tylko plotki... niemożliwe... – czarodziej zatrząsł się ze wściekłości i rozerwał pergamin na dwie części.
-niemożliwe?! – wrzasnął – Zobaczymy co powiedzą, jak Nethrall zapuka do ich drzwi?! Ignoranci... nikt mnie nie słucha, a potem jest niedobrze... Lerpo... Gdzieś tam jest... Nie... on nie żyje... Muszę się skupić... Spokój. – mamrotał do siebie.
-Czy podać panu wody, Marszałku? – zapytał troskliwie Avorn.
-Dziękuję, idź już. Idź. Wynocha! – zawołał. Przestraszony sługa wychodził już z pokoju. – Zaraz, zaczekaj! – Avorn zatrzymał się. – Co z posłańcem?
-W drodze, panie. Nie opuścił jeszcze Astral Gate.
-Dobrze, dobrze... Niedługo przybędzie. Trzeba zająć się samemu tym wszystkim... On nie może wrócić. – zakończył z naciskiem Norian.
Avorn wyszedł z pokoju, by przynieść wodę dla Marszałka. Czasami jego pan wydawał mu się dziwny. Rola ambasadora Intherionu w Akermanie najwyraźniej mu nie służyła. Dużo obowiązków, mało wolnego, do tego te dziwne kontakty Marszałka. Doprawdy, rozum Avorna nie był w stanie objąć tego wszystkiego...


Tak oto przedstawia się kawałek autorskiego świata D&D, Drakenmoru, na którą chciałabym teraz zaprosić potencjalnych graczy. Będę prowadziła klasyczną sesję, dla 3-5 graczy. Powyżej pięciu osób nie przyjmę, żeby nie robić niepotrzebnego chaosu na sesji. Obowiązuje konkurs kart. Nie spodziewajcie się hack’n’slasha, raczej długiego questa z elementami survivalu, odkrywaniem historii świata i lekką domieszką epiki. Oczywiście zwroty akcji zapewnione (sami pewnie coś wykombinujecie, a ja postaram się nie pozostać wam dłużny). Co do stylu prowadzenia, to będzie to storytelling, mechanikę postaram się ograniczyć do niezbędnego minimum. Gramy na zasadach D&D 3.5. Kilka jeszcze uwag na temat samego sposobu gry:

- częstotliwość pisania postów 1 na 3-4 dni
- proszę nie pisać postów kilkulinjkowych, nie wnoszących nic do gry
- piszemy w trzeciej osobie, z zachowaniem zasad języka polskiego(z ortografią włącznie, nie toleruję oświadczeń z poradni)
- myśli i wypowiedzi postaci proszę zaznaczać kursywą
- na początku każdego posta umieszczamy imię i nazwisko postaci wytłuszczonym drukiem
-avatary dla postaci oczywiście dopuszczam, byle nie za duże

Teraz nieco o wymaganiach w stosunku do karty:

1. Imię i nazwisko.
2. Kraj, z którego postać pochodzi.
3. Wiek.
4. Płeć, rasa, bóstwo.
5. Klasa postaci(dostępne wszystkie klasy z PG, poza mnichem – oni nie istnieją).
6. Atrybuty i umiejętności(atrybuty z D&D, czyli Siła, Zręczność, Budowa, Intelekt, Roztropność i Charyzma, umiejętności także, lecz można wymyślać sobie własne, oczywiście bez przesady. Postacie startują teoretycznie na pierszym levelu, więc nie przesadzajcie z umiejętnościami, ale też nie ograniczajcie się jedynie do przeliczania punktów, to ma nie być sesja tabelkowa, a opowiadana, jednym słowem – trochę realizmu w wymyślonym świecie.). Jeśli ktoś chce koniecznie wpisywać atuty, niech wpisze. Dostępne punkty do rozdzielenia na atrybuty – 18, maksymalnie 18 pkt w jednym atrybucie(ewentualnie +/- modyfikator rasowy), rozdzielanie 1 pkt za 1 pkt(jak w Icewind Dale II). Proszę w miarę możliwości nie przepakowywać postaci.
7. Ekwipunek – tu proszę bez przesady. Nie ma przedmiotów magicznych na starcie, no chyba, że gracz udokumentuje to jakoś spektakularnie w historii postaci, a mnie nie będzie to przeszkadzało. Na pełną płytówkę też jeszcze was nie stać... Pieniędzy macie poza tym tyle, byście mogli jakoś przeżyć parę dni.
8. Wygląd i ubiór – wiadomo.
9. Charakter postaci – nie mam tu na myśli podziału na prawo-chaos oraz dobro-zło, ale cechy charakteru postaci. Co do charakteru z punku widzenia gry, prosiłabym o unikanie postaci chaotycznych(nie znoszę takich).
10. Historia postaci – najlepsze na koniec. Ma być długa i rozbudowana, proszę zawrzeć w niej wszystkie etapy życia postaci, od dzieciństwa po początek przygody. W historii należy też opisać swą rodzinę oraz osoby, które wpłynęły na życie postaci (np. mentorzy, przyjaciele, wrogowie). Dla ułatwienia sprawy sobie i wszystkim proszę, by postaci znalazły powód do udania się do miasta Astral Gate, gdyż prawdziwa przygoda zacznie się tam.

Kilka małych adnotacji, które pomogą w tworzeniu postaci:

Rasy:
Dostępne wszystkie rasy z Opisu Świata Zapomnianych Krain, ponadto dwie inne – Kejanie i Sivale.

1. Kejan – z wyglądu przypominają Nightcrawlera z X-Men(raczej niskie i chude, pokryte krótkim, granatowym futerkiem, oczy białe, włosy czarne lub granatowe, ogon). Żyją głównie w Manivarze i Intherionie, rzadziej można ich spotkać w Akermanie. Posiadają kilka przyjemnych(zależy dla kogo) cech i zdolności:
-modyfikatory cech: S –2, Zr +4, Bd –4, Int +2, Rzt +0, Cha –2
-nieco szybsi niż człowiek(12m na rundę)
-mogą się teleportować na ZNANY przez siebie teren na odległość 30 metrów, do tego tylko raz na minutę. Jeśli próbuje się teleportować częściej lub nie zna terenu to mogą wystąpić różne efekty(śmierć z powodu zawału, wteleportowanie się w ziemię, to samo, lecz w istotę).
-mają mocno zszarganą reputację wśród ludzi
-mogą maskować swój wygląd za pomocą magii, 3 razy dziennie upodabniając się do człowieka, jednak wprawne oko zauwży różnicę
-mają trudności z opanowaniem magii – jeśli rzucają czar, może się on udać, może się nie udać, albo zostać zastąpiony losowym czarem z losowego poziomu
-jeszcze jedna ciekawa cecha, ale powiem już tylko tym, co zdecydują się na zagranie taką postacią(ale uprzedzam, jak dostanę 6 kart samych Kejanów, to odrzucę wszystkie)
Z racji swoich zdolności Kejani często zostają łotrzykami, bądź agentami. Mówi się, że cała siatka Intherionu jest oparta na Kejanach.

Obrazek

2. Sival – humanoid o wyglądzie tygrysa (skóra pokryta futrem, paski, ogon, tygrysi łeb), podobni do rakshasy. Sivale charakteryzują się mocną budową ciała i zdolnościami do walki wręcz. Zwykle są wojownikami lub barbarzyńcami. Żyją w Erberze i Manivarze. Cechy specjalne:
-modyfikatory cech: S +2, Zr +0, Bd +2, Int +0, Rzt -2, Cha –2
-+2 do rzutów przeciwko truciznom
-miażdżące uderzenie – zdolność działająca co 1k6 rund w walce, pozwala zadać jednym atakiem maksymalne obrażenia, jednak cierpi na tym mocno precyzja ciosu.

Obrazek

Bóstwa:
Bogowie Erthenii to w większości bóstwa z Podręcznika Gracza, z pewnymi innowacjami w postaci zapożyczenia z Podręcznika Bóstw Bahamuta i Tiamat oraz dwóch nowych bóstw, Zenithrona i Kumosy. Ponadto każde bóstwo ma zmienione miano.

Zenithron – następca Nithrixasa, Czerwony Władca, bóg smoków, naczelne bóstwo Intherionu. Popiera twarde, lecz sprawiedliwe prawo, dążenie do potęgi i władzy. Arcyprzeciwnik Kumosy. Domeny: Prawo, Ogień, Zło, Wojna.

Kumosa – dobra bogini śmierci. Jej imię pochodzi od nazwy rośliny(komosy, zwanej na Erthenii kumosą). Wyznają ją przede wszystkim paladyni Zakonu Świetlistego Miecza, których jest głównym bóstwem. Popiera honor, odwagę i oddanie, a także osłabianie wpływów czarowników wtajemniczeń. Główna rywalka Zenithrona. Domeny: Dobro, Prawo, Rośliny, Śmierć.

Lista bóstw i odpowiedników na Drakenmor(w karcie proszę używać już nazw z Drakenmoru):

Bahamut – Thandar
Tiamat – Sharnar
Boccob – Neivan
Corellon – Lithanas
Kord – Ertan
Vecna – Xoras
Garl – Vennax
Erythnull – Canthrall
Heironeus – Lovitarus
Hextor – Krashnar
Yondalla – Posilla
Moradin – Roxar
Gruumsh – Kushnak
Wee Jas – Scurphiona
St. Cuthbert – Molin
Olidammara – Quilo
Obad-Hai – Antir
Farlagnahn – Punt
Ehlonna – Kuolema
Nerull – Neshtar
Pelor – Catran

Kraje:
Parę słów o krajach na Erthenii, by ułatwić wam tworzenie historii.

Intherion - państwo położone w centrum Erthenii, magokracja. Posiada 2 poziomy rządów - władza w sprawach państwowych(tytuł - Basileus, władza dożywotnia) i w sprawach magów (arcymag, wybierany co roku przez bezkrwawe pojedynki, chyba że żaden z magów go nie wyzwie). Może się zdarzyć, że oba stanowiska obstawione są przez jedną osobę(obecnie arcymagiem i Basileusem jest Josua Sontaran). Dominującą religią w kraju jest wiara w Zenithrona, dopuszczalne są jeczcze religie nie-chaotyczne. Państwo jest ściśle praworządne, w przypadku złamania prawa kary są bardzo surowe. Obywatele są wychowywani w duchu patriotyzmu i przywiązania do ojczyzny oraz zwalczaniu wszelkich przejawów chaosu. Są też przeważnie dumni i wyniośli. Obie instancje władzy są wspierane przez Konklawe(14 magów + arcymag i arcykapłan Zenithrona, dyskutują nad ustawami, które musi potem zatwierdzić Basileus) i Zgromadzenie Obywatelskie(10 niemagicznych, wybieranych przez obywateli, członków i 6 kapłanów Zenithrona. przedstawia Konklawe bieżące kwestie obywatelskie i może nie zgodzić się z decyzją Konklawe dotyczącą ustaw, wtedy głos należy do władcy). Tak czy inaczej, końcowy głos we wszystkich sprawach należy do władcy. Intherion posiada bardzo dobrze rozwiniętą armię, do której może rekrutować smoki bojowe(nie smoki z D&D!, po dane zgłosić się do mnie), szeroką siatkę wywiadu i niezłą gospodarkę. Intheriończycy cechują się poszanowaniem władzy, służbistością, głębokim szacunkiem do wiary, zrozumieniem magii, niezwykłą dumą, zakrawającą o pychę oraz nienawiścią do krętactwa. Miasta - Intherion(stolica).

Erber - państwo Sivalskich barbarzyńców i wojowników, zorganizowane przez struktury klanowe. Nie ma miast, gospodarka jest zorganizowana iście po barbarzyńsku - łowiectwo, zbieractwo, rolnictwo. Nie lubi się ze swym sąsiadem, Enkonanem, gdyż w przeszłości często te kraje ze sobą walczyły. Erberyjczyków cechuje honor i wiara w siłę stali. Mają dobre konatakty z Epistolarnym Królestrwem Akermanu, gdyż często wcześniej pomagali mu odpierać najazdy z Enkonanu.

Enkonan - państwo ludzkich barbarzyńców. Gospodarka i miasta podobnie jak wyżej, jednak lepiej zorganizowani(mają jednego władcę) i prowadzą bardziej rozwiniętą wymianę handlową. Zajmują też znacznie więcej terenów. Jest to lud bardzo wojowniczy, uwielbiający wszelkiego rodzaju wyzwania. W przeszłości często najeżdżali Erber, Akerman i Selustrę, teraz jednak są słabsi i kipią żądzą zemsty za wcześniejsze klęski.

Foringard - państwo "wikingów". Rządzone przez króla, wybieranego spośród przywódców klanów. Panuje ścisła hierarchia rodowa. Zwykli mieszkańcy są klasą niższą. Foringard ma dobrze rozwiniętą armię, raczej słabe rolnictwo, dobrą flotę i niezłe zasoby surowcowe. Foringardczycy są dumni, honorowi, zawsze skłonni do walki. Uwielbiają pieniądze i podboje. Miasta - Ulvinmir(stolica), Draugengard, Elfinsheim, Palfsjan, Pivengard.

Vistar-Vanitas - państwo postrzegane przez inne kraje jako "złe" w pełnym tego słowa znaczeniu. Można spotkać tam diabły, demony i inne tego typu tałatajstwo. Rządzone przez Barona, który posiada władzę absolutną. Zwykle jest to potężny mag, kapłan lub ktoś z Piekła bądź Otchłani. Społeczeństwo niewolnicze, poza głównymi poplecznikami Barona. Dobrze rozwinięta armia, gospodarka średnia. Vistaryjczyków cechuje skłonność do podstępu i zdrady, fałszywość oraz żądza władzy. Miasta - Vistar(stolica), Miserion, Mori-al-Vitae, Vanitas, Doominvar, Termithargon.

Recuristar - magokracja, w której panuje niezwykła tolerancja na tle rasowym(diabły żyją w spokoju obok ludzi i elfów). Dobrze rozwinięty handel, średnia armia i gospodarka, flota najlepsza na Erthenii. Recuristarczycy są znani jako posłuszne społeczeństwo, bezwzględnie podporządkowujące się panującej władzy. Typowy Recuristarczyk to sprytny, inteligentny człowiek, starający się osiągać własne cele bez względu na ogół. Miasta - Pelsior(stolica), Listar, Hakernas, Vintaran, Xion, Thalia.

Epistolarne Królestwo Akermanu - kolejne z wielkich państw na Erthenii. Ustrój teokratyczny - rządzone przez Wielkiego Epistolara, który wybierany jest po śmierci z grupy trzech Wicekróli: Lovitarusa, Krashnara i Neivana(znoszą się nawzajem, by utrzymać równowagę). Organami wspierającymi są Rada Epistolarna(składająca się z 33 członków - po 7 wysokich kapłanów każdej religii i 12 świeckich radnych, zajmuje się opracowywaniem ustaw i przekazywaniem ich do zatwierdzenia Wielkiemu Epistolarowi) i Kolegium Epistolarne(coś na kształt sejmu, 100 miejsc, 60 dla kapłanów, dysponuje jedynie głosem doradczym przy projektach ustaw). Państwo o dobrze rozwiniętym handlu, dyplomacji, rolnictwie i armii, aczkolwiek borykające się z niepokojami społecznymi na tle wyznaniowym. Inne religie niż te trzy panujące są zabronione(dotyczy to obywateli, ale obcy kapłani nie mogą świadczyć usług). Akermańczycy cechują się przede wszystkim miłością do pieniędzy oraz talentem kupieckim. Często jednak odzywa się w nich żądza przeżywania przygód, a wtedy zdolni są do heroicznych czynów. Miasta - Akerman(stolica), Helos, Wertimeria, Karundia, Gonar, Astral Gate(miasto posiada odrębność polityczną - jest dystryktem).

Thretehlia - wyspiarskie państwo, leżące na zachodzie Erthenii. Kiedyś było państwem komunistycznym, ale się rozpadło po jednej z wojen. Nadal jednak panują tam nastroje socjalistyczne. Państwo od dawna nie miało wpływu na żadne ważniejsze wydarzenia. O Thretehliańczykach na Erthenii nie wiadomo prawie nic, gdyż rzadko opuszczają swe wyspy. Miasta – Ealgar, Korial(stolica), Venta.

Manivar - państwo na zachodzie, pokryte w większości tropikalną dżunglą. Zamieszkane przede wszystkim przez Sivali i w części przez Kejanów. Ustrój: królestwo(panuje królowa). Państwo oparte głównie na szlachcie i kapłanach. Manivarczycy są dobroduszni, ufni, a także bardzo związani ze swym krajem i królową. Miasta – Neversummer(stolica), Neverspring, Neverautumn.

Państwo Zakonu Świetlistego Miecza
- państwo rządzone przez paladynów Kumosy. Ich głównym hasłem jest niesienie dobra w świat, bo świat potrzebuje dobra, prawa i porządku. Oczywiście dobra w ich pojęciu. Nienawidzą magii wtajemniczeń, tolerują tylko dobrą i neutralną(ale nie chaotyczną) magię objawień. Jest to jedno z największych państw na Erthenii. Gospodarka oparta głównie na rolnictwie. Państwem rządzi Wielki Mistrz. Każde z miast ma namiestnika, zwanego księciem. Nienawidzą Intheriończyków. Typowy mieszkaniec ziem zakonnych to wychowany w duchu nienawiści do magii i miłości do religii człowiek. Miasta: Litium, Stonekeep, Stillage(stolica), North City, Hillspoilinor, Westgate, Sinwish i Sturan.

Kartmordin - państwo krasnoludów, jedno z lenn paladyńskich. Podbite już jakiś czas temu. Na północy kraju góry, większość południowych terenów zajmują miasta. Rządzone przez thana, opierającego swa władzę na wszystkich poddanych(władza patrymonialna, z elementami demokracji). Podstawa gospodarki to oczywiście surowce mineralne. Możliwości rozwoju niestety nieco ograniczone przez Zakon. Miasta: Borthor(stolica), Draxen.

Skingfield - lenno Zakonu, państwo niziołków. Rolnictwo i zaściankowość. Nie posiada armii. Ustrój republikański - rządzi nim Rada Starszych. Miasta - Antaria(stolica).

Hannikantagor - lenno Zakonu, państwo gnomów. Od Zakonu oddzielone wielkim murem, pilnowanym stale przez paladynów. Rządzone przez księcia. Jak to u gnomów bywa, ciągle kombinują nad stworzeniem jakichś rewolucyjnych wynalazków. Z różnym skutkiem. Miasta - Trybik, Cauldron i Propeller(stolica).

Selustra - królestwo elfów. Od jakiegoś czasu żyje w kompletnej izolacji od reszty krajów. Pokryte w większości lasami. Całkiem nieźle rozwinięta magia i uprawy owoców(głównie winnice). Elfy z Selustry cechuje duma, wyniosłość, skłonność do izolacjonizmu oraz niechęć do barbarzyńców i wojowników. Miasta - Solvenis (stolica).

Pokrótce to byłoby na tyle. Przedstawione przeze mnie archetypy mieszkańców poszczególnych krajów to oczywiście schematy widziane oczyma mieszkańców innych krajów. Sami możecie pokusić się o zmiany w postrzeganiu, indywidualność dowolna. Prosiłabym jednak, dla dobra przygody, mocno się zastanowić nad wyborem postaci z V-V, Recuristaru, Foringardu i Enkonanu – więcej niż 1-2 graczy stamtąd nie przyjmę, bo będzie to zagrożeniem dla sesji. Później, jeśli się przygoda rozwinie, pomyślę nad możliwymi zmianami w składzie.

Jeśli o czymś zapomniałam, postaram się nadrobić to w przyszłości. Pamiętajcie – najważniejszym kryterium w przyjmowaniu kart jest ciekawa i długa historia. Nie wymagam od was tworzenia ogromnej ilości wątków pobocznych, jednak nie zabraniam, być może je odpowiednio wykorzystam. Tym, co się zdecydują, życzę miłej zabawy i zapraszam do rekrutacji.

Rekrutacja potrwa tydzień (z możliwością szybszego zakończenia), karty przesyłajcie na PW.

Pozdrawiam,
Will
Kobieta lepiej rozumie dziecko niż mężczyzna, ale psychicznie mężczyzna jest bardziej podobny do dziecka.
Ninerl
Bombardier
Bombardier
Posty: 891
Rejestracja: środa, 3 stycznia 2007, 02:07
Numer GG: 6110498
Lokalizacja: Mineth-in-Giliath

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Ninerl »

Ja się zgłaszam, ale jeśli mozna rezerwuję sobie postać z Recuristaru albo Selustry. Ponieważ chcę grać albo półelfką albo półdrowką, to te są najbardziej odpowiednie (nie wspominając już, że mi najbardziej pasują).
I jeszcze jedno- nie ma jakiegoś lokalnego odpowiednika Kelemvora? Bo lubię w nim właśnie neutralność. A na słowo "paladyni" mam alergię.
Karta niedługo, inne pytania prześlę na PW.
Jam jest Łaskawą Boginią, która daje Dar Radości sercom ludzkim; na Ziemi daję Wiedzę Wiecznego Ducha, a po śmierci daję pokój i wolność . Ani nie żądam ofiary, gdyż oto ja jestem Matką Życia, i Moja Miłość spływa na Ziemię.
Azrael
Bosman
Bosman
Posty: 2006
Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2006, 11:38
Numer GG: 0
Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć... naprawdę nie chcesz wiedzieć...

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Azrael »

Chętnie wyślę kartę, lecz ostrzegam, że nie znam zbyt dobrze świata....

Czy jak poczytam to co napisałeś, oraz to co znajdę w necie będę mógł zamówić sobie Kejana?
Grupa Nieszanowania Praw Ludzkich oraz Wspierania Bratniej Nienawiści na Tawernie

Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
Kuba
Pomywacz
Posty: 52
Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Kuba »

Zgłaszam się kartę podeślę za 2 dni może jutro.
Na sto procent będę pół-elfem.
Upadniesz będziesz żył spadniesz być może przeżyjesz dostaniesz Headshot'a nie żyjesz.
Koksy!
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: BlindKitty »

Hm... A co mi tam, zgłoszę się. Karta sivala (bubububu, dlaczego nie można grać mnichem :( ) wojownika (zapewne, choć to się może jeszcze zmienić ;) ) zaczyna się powoli wykuwać :p
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Serge
Kok
Kok
Posty: 1275
Rejestracja: poniedziałek, 10 lipca 2006, 09:55
Numer GG: 9181340
Lokalizacja: tam, gdzie diabeł mówi dobranoc

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Serge »

Zapowiada się ciekawie więc karta będzie niebawem (sival-wojownik). Parę pytanek na PW.
Azrael666 pisze: Czy jak poczytam to co napisałeś, oraz to co znajdę w necie będę mógł zamówić sobie Kejana?
Jakbyś nie zauważył, Will of the Wisp to kobieta...
Niebo i piekło są w nas, wraz ze wszelkimi ich bogami...

- Pussy Warhammer? - spytała Ouzi.
- Tak, to taki, gdzie drużynę tworzą same elfy. - odparł Serge.
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: BlindKitty »

@Serge: Płeć Will o' the Wisp nie jest wcale taka oczywista, bo znalazłem formy i męskie, i żeńskie czasowników w pierwszym poście tego tematu ^^" Może należałoby by po prostu zasięgnąć wiedzy u źródła? ^^"
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Will of the Wisp
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 21:38
Numer GG: 0
Lokalizacja: Wigan / UK

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Will of the Wisp »

Jeśli chodzi o moją płeć to pragnę rozwiać wszelkie wątpliwości - jestem oczywiście kobietą. Co do samej sesji to jak na razie otrzymałam jedynie kartę Serge'a i czekam na kolejne. W związku z zamieszaniem światecznym i moim powrotem do Polski, z sesją ruszylibyśmy dopiero po Nowym Roku, jeśli otrzymam zadowalające mnie karty.
Kobieta lepiej rozumie dziecko niż mężczyzna, ale psychicznie mężczyzna jest bardziej podobny do dziecka.
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Mr.Zeth »

do nowego roku pewnie jeszcze moją kartę postaci dostaniesz :P
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: WinterWolf »

No, ciekawie się zapowiada :D To ja się biorę za kartę :D Pójdzie odpowiednio dostosowana karta Drzazgi (nieliczni znają te uroczą istotę :D). Skontaktuję się jeszcze z MG w sprawie kilku krótkich info o rasie mojej postaci :D

EDIT: Pytanie:
Dostępne punkty do rozdzielenia na atrybuty – 18, maksymalnie 18 pkt w jednym atrybucie(ewentualnie +/- modyfikator rasowy), rozdzielanie 1 pkt za 1 pkt(jak w Icewind Dale II).
Od jakiej wartości atrybutów zaczynamy? Po 10 w każdym?
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
Will of the Wisp
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 21:38
Numer GG: 0
Lokalizacja: Wigan / UK

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Will of the Wisp »

Otrzymałam karty Winter Wolf (będzie się działo! :D) i Ninerl (aleś mi się niesamowicie rozpisała :)) i muszę przyznać że obie trzymają bardzo wysoki poziom. Tak więc Serge, WinterWolf i Ninerl są już na 100% w grze, mogę to śmiało przyznać patrząc na jakość tych trzech kart. Czekam na kolejne postaci - pozostały jeszcze dwa wolne miejsca.
Kobieta lepiej rozumie dziecko niż mężczyzna, ale psychicznie mężczyzna jest bardziej podobny do dziecka.
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Nekonushi »

BlindKitty pisze:Hm... A co mi tam, zgłoszę się. Karta sivala (bubububu, dlaczego nie można grać mnichem :( ) wojownika (zapewne, choć to się może jeszcze zmienić ;) ) zaczyna się powoli wykuwać :p
Też planuję zagrać Sivalem, więc jeśli masz ochotę na jakieś wspólne powikłania fabularne to istnieje taka możliwość.

No oficjalnie mówię, że karta już powstaje :D

@edit: Choć jak znam życie już skończyłeś tę kartę albo jesteś w tak zaawansowanym stadium historii, że już za późno :D
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: BlindKitty »

Szczerze mówiąc, jestem dopiero na etapie kiedy mała Pasov wrusza z domu na poszukiwanie przygód, ale z różnych względów powiązania mogą się ograniczyć raczej najwyżej do uwiedzenia/bycia uwiedzonym i jednej wspólnej nocy (co zresztą może rzeczywiście być co najmniej... Ciekawe, kiedy potem będą ze sobą współpracowali). I to już trzeci sival, o ile sie nie mylę? Do tego, jeśli dobrze pamiętam te dziwne imiona które Wilczyca nadaje swoim postaciom, to jedna elfka i ktoś od Nin... Będą się samotnie chyba czuli jak PKL wejdzie do gry (bo szczerze mówiąc ja osobiście liczę na to że mi się uda...).

Ach! Czy 1,5 strony A4 można już uznać za rozbudowaną historię?
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Nekonushi »

Trzeci? No trudno - ja nie zamierzam zmieniać swojej postaci tylko dlatego, że też lubię koty :P Czas zacząć z tym walczyć, a nie ciągle zmieniać postać by mieć jakiekolwiek szanse na dostanie się :P Na status dobrego gracza na forum trzeba zapracować i na pewno nie metodą "BlindKitty piszę lepsze kocie karty postaci, to ja muszę przestać takie pisać" :P
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: WinterWolf »

Uaaa :D WW się cieszy :D

@BK: Pudełko, Koteczku :P Drzazga ma wspólnego tyle z elfami co ja z królową Jadwigą :P Zresztą jeśli zdarzy Ci się kiedyś nadziać na jej pazurki to utwierdzisz się w moich słowach :P I nie, nie jest z tych kociakopodobnych stworków :D
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: BlindKitty »

Mwah, czyli jednak pogubiłem się w rozlicznych imionach Twoich postaci :P Pech, pech... Ale za to wiem już w takim razie mniej więcej kogo spotkam moja mała biedna Pasov. No dobra, moja duża, napakowana, biedna Pasov XD Ale mam nadzieję że nasze dialogi nie doprowadzą do użycia pazurów. Ani zębów. Może nawet szczególnie obawiam się zębów (z doświadczenia ;) ).

No, to teraz czekamy na dalsze ogłoszenia, bo rekrutacja teoretycznie do wczoraj :)
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: [D&D] Ścieżki Mroku

Post autor: Nekonushi »

Will of the Wisp pisze:W związku z zamieszaniem światecznym i moim powrotem do Polski, z sesją ruszylibyśmy dopiero po Nowym Roku, jeśli otrzymam zadowalające mnie karty.
Ja mam nadzieję, że to oznacza, że rekrutacja też potrwa do nowego roku, bo też chciałem wziąć udział w sesji :wink:
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
Zablokowany