Broń:
- shuriken - 1 ryu
kunai - 3 ryu
senbon (10 w paczce) - 4 ryu
katana - 50 ryu
rapier - 250 ryu (wyłącznie na zamówienie)
nunchaku - 15 ryu
jo - 3 ryu
bo - 5 ryu
naginata - 40 ryu
yari - 35 ryu
tonfa - 2 ryu
sai - 12 ryu
kama - 12 ryu
trzyczęściowa pałka - 25 ryu
dai-shuriken - 20 ryu
fuuma shuriken - 30 ryu
dai-kunai - 25 ryu
10 m żyłki do pułapek - 5 ryu
wybuchowe notki - 3 ryu
10 kartek do wybuchowych notek - 5 ryu
- ramen - 5 ryu
sushi - 6 ryu
- "Podstawy anatomii", praca zbiorowa - 29 ryu
"Anatomia w praktyce 1: genin", praca zbiorowa - 19 ryu
"Anatomia w praktyce 2: chuunin", praca zbiorowa - 29 ryu
"Anatomia w praktyce 3: jounin", praca zbiorowa - 49 ryu
"Podręcznik med-nina 2: Anatomia ciała ludzkiego", cz. 1-4, prof. jou. Ahitako Oya - 19 ryu za część
"O otwieraniu Dziewięciu Bram", jou. Maito Sosen - 79 ryu
"Jak zniszczyć chakrę: O naturze tenketsu", jou. Hyuuga Kwon - 29 ryu
"Taijutsu Jyuuken od podstaw", praca zbiororwa - 35 ryu
"Chakra i jej wykorzystanie", cz. 1-4, praca zbiorowa - 15 ryu za część
"Podstawy metalurgii", jou. Akiba Tsubasa - 30 ryu
"Traktat o naturze ostrza", jou. Akiba Tsubasa - 20 ryu
"Rzadkie metale i cenne stopy w procesie wykuwania broni", jou. Akiba Tsubasa - 50 ryu
Wszystkie książki Jirayi - 29 ryu za część
"Wojna 5 Wiosek", Shika Kunomaru - 10 ryu
- HyourouGan (pigułki regeneracyjne, tzw. soldier pills) - 10 ryu sztuka
KetsuegiGan (pigułki z krwią) - 15 ryu sztuka
Bandaże - 3 ryu rolka
10 m liny - 2 ryu
monety: 1, 2, 5, 10 ryu
banknoty: 10, 20, 50, 100, 200, 500, 1000 ryu
W miarę pojawiania się pytań na temat różnych cen cennik będzie regularnie poszerzany.
Ok. Biorąc pod uwagę spore zainteresowanie sesjami Naruto i moją dobrą wolę, a ponadto fakt że chwilowo nie gram w zbyt wielu sesjach i w ogóle

Na początek kilka słów na ważkie tematy: sesja będzie w znacznej mierze oparta na prostej, stworzonej przez mnie specjalnie dla niej mechanice. Gwarantuję, że wyeliminuje ona zbytnich przepaków. Szybko i boleśnie.
Po drugie, poszukuję trzech graczy - jeśli ktoś chciałby zostać sensei grupy, to może okazać się istnienie czterech graczy. Każdy może wysłać kartę na genina i na chuunina, albo tylko jedną z nich; jeśli jednak wysyła dwie, niech zaznaczy kim woli być (żeby nie było, że został pomniejszym sensei, mimo że wolał być geninem).
Po trzecie, jeśli ktoś spróbuje mi napisać w historii postaci, że wychowywał go Kakshi, że opiekowała się nim Tsunade, że jest nieślubnym dzieckiem Naruto i Hinaty, albo coś porównywalnie głupiego, niech lepiej od razu zrezygnuje. Inaczej dorwie go ANBU, gdziekolwiek nie zechciałby się schować. I nie mówię tu o sesji, bo tam się nawet nie dostanie, tylko o realu.
Po czwarte, każdy ma 48h na odpowiedź. Jeśli nie zdoła odpowiedzieć w tym czasie (z uzasadnionych przyczyn) jest zobowiązny dać znać MG na forum, PW, gg, cokolwiek (jak ktoś bardzo chce, może nawet dostać mój numer telefonu na wypadek śmierci internetu/kompa). Brak odpisu bez ostrzeżenia o nieobecności = śmierć. Trzy braki odpisu, nawet z ostrzeżeniami = śmierć. Co dziesięć odpisów zapomninam o jednym nieodpisaniu. Sam również będę starał się dotrzymywać tego terminu.
I to w sumie tyle... Karty do mnie na PW, ale rzeczy o których wiedzą inni członkowi grupy (UWAGA! Znacie się z Akademii + już od kilku tygodni razem wykonujecie malutkie misje, więc co nieco o sobie wiecie) pytania tamże bądź na gg - 1223257 (preferuję gg, PW mam strasznie zawalone).
Wzór karty postaci:
Imię + nazwisko, ew. ksywka etc.: (Uwaga! Albo japońskie, albo japońsko brzmiące!)
Wygląd zewnętrzny:
Historia postaci (nie za długo):
Historia klanu/rodziny (nie jest niezbędna, jeśli wybieracie istniejący bądź jeśli wasza rodzina nie przeżyła niczego szczególnego):
Charakter/zachowanie (króciutko):
Ekwipunek:
Tzw. inne: może to być krótka scenka z życia, ulubione powiedzonka, cokolwiek co może zainteresować MG, podsunąć mu dobre pomysły i ogólnie rzecz ujmując ułatwić dostanie się do sesji.
Mechanika:
ATRYBUTY
*Macie po jednej kropce w każdym na początek.
*15 kropek do rozdania.
*Chuuninowie mają 25 kropek do rozdania.
*Nie mogą przekroczyć 10.
*Średnia wartość to 2-3 punkty.
+koszt rozwinięcia Atrybutu do poziomu X wynosi 5*X PD
Wytrzymałość - im wyższa, tym więcej ma 'chakry fizycznej' którą zużywa się głównie na taijutsu i w niewielkich ilościach również na ninjutsu
Przemiana materii - im wyższa, tym szybciej ninja regeneruje 'chakrę fizyczną'
Odporność - wpływa na zdolność ninja do wytrzymywania trafień (powszechnie zwaną HPkami)
Żywotność - więcej żywotności - szybsze zdrowienie
Siła - jasne, prawda?
Zręczność - wpływa na celność i szanse trafienia w walce wręcz
Zwinność - wpływa na szanse uniknięcia ciosu
Szybkosć - raczej jasne
Duch - im wyższy ten wskaźnik, tym więcej 'chakry duchowej' zużywanej na genjutsu i ninjutsu
Skupienie - przyśpiesza regenerację 'chakry duchowej'
ZNAJOMOŚCI
*Macie sześć kropek do rozdania.
*Zaczynacie na zerze.
*Chuuninowie mają kropek dwanaście.
+koszt rozwinięcia znajomości chakry do poziomu Y wynosi 10+Y*2 PD
Chakra Katon (ognia)
Chakra Fuuton (powietrza)
Chakra Mizu (wody)
Chakra Saaton (ziemi)
Chakra Raiten (piorunów)
Chakra Dou (ciała) (niedostępna na początku)
Chakra Gokuin (pieczęci) (niedostępna na początku)
Chakra Bijuu (demona) (niedostępna na początku)
Taijutsu Gouken (twardej pięści)
Taijutsu Jyuuken (miękkiej pięści) (dostępna tylko w połączeniu z Byakugan, ew. inną linią krwi dającą zbliżone zdolności, po akceptacji MG)
Techniki:
*Tyle danego typu, ile macie kropek w takiej chakra. Np. trzy kropki Chakry Mizu = trzy techniki wody.
*Im potężniejsza technika, tym więcej kropek potrzeba żeby się jej nauczyć.
*Techniki początkowe (Henge, Bunshin, Kai etc. musicie wziąć oddzielnie, ale każda pochłania tylko pół kropki chakry dowolnego typu - czyli na jedną kropkę można wziąć dwie takie).
*Wolno wymyślać własne, z dokładnym opisem na PW, ja ustalę im mechanikę.
Pierwszych czterech nie trzeba chyba wyjaśniać. Chakra Dou służy ninja - medykom (to ta zielona), Chakra Gokuin to ta do technik pieczętujących (np. tych które zapieczętowały Demonicznego Lisa w Naruto, i ta która blokowała przeklętą pieczęć na Sasuke, i inne tego rodzaju). Chakra Bijuu to oczywiścia chakra demonów z ogonami, noszonych przez Jinchuuriki. Znajomość jej oczywiście występuje tylko u nosicieli demonów. Ostatnie dwa są chyba znów jasne.
Wam wolno włożyć waszych sześć kropek tylko w pierwsze cztery rodzaje, lub w taijutsu, ale używając taijutsu Jyuuken pamiętajcie, że zużywa ono również 'chakrę duchową'. Możecie mieć tyle technik, ile kropek w danym rodzaju chakry. Im trudniejsza technika, tym więcej kropek danej chakry trzeba, żeby w ogóle się jej nauczyć (np. Raikiri/Chidori wymaga chakry Fuuton na 15, Rasengan dowolnej chakry na 15, a Ooden Rasengan na 20).
Oczywiście będę upominał jeśli techniki wzięte (bądź wymyślone, oczywiście zezwalam na to) przez gracza okażą się zbyt potężne jak na znany poziom chakry.
Ewentualne linie krwi (wolno brać istniejące - nie wymordowane - klany, bądź tworzyć własne, z lub bez lini krwi) będę rozliczał zupełnie osobno. Demony... No cóż, raczej nie radzę wam wpisywać ich w historię postaci, chyba że jako ewnetualność dla mistrza gry. Istnieje pewna szanse że dorobicie się ich w trakcie rozgrywki, ale nie liczcie na to zbytnio.
Co zaś do fabuły: okres mniej więcej (ciekawostka

Jeszcze dwie uwagi: jeśli nie znajdzie się odpowiedni sensei, wezmę czterech geninów pod wodzą NPC-jounina. I sesja jest planowana raczej na długi okres czasu, bardziej kampanię niż jednostrzałówkę.