[Warcraft]Upadek bohatera
: niedziela, 7 października 2007, 02:01
Warcraft: Upadek bohatera
"Z czasem korzenie odżyją, podobnie jak cały świat.Wiele poświęcono. Tak jak orkowie,ludzie i nocne elfy, odrzuciwszy wiekową nienawiść, stanęli ramię w ramię pokonując wspólnego wroga, tak i natura powstała by na zawsze przegnać widmo ciemności.Jeśli chodzi o mnie, to wróciłem,by upewnić się, że jest nadzieja na
przyszłość,ze świat nie potrzebuje strażników. To w rękach zwykłych śmiertelników spoczywa nadzieja dla przyszłych pokoleń..."
Minęło już kilka lat od czasu wypowiedzenia tych słów przez Medivh'a. Jednak nadal pozostają one ponadczasowe.
Na gruzach, dawnych miast i na ruinach upadłych cywilizacji wszystkie rasy zaczęły budować świat na nowo,
aby Azeroth nigdy nie był toczony przez wojny, krew i nienawiść. Jednak nie wszystko poszło tak, jak miało być.
Sojusz orków, ludzi oraz nocnych elfów rozpadł się już dawno. Orkowie, Trolle, Zapomnieni i Taureni postawili
się po stronie Hordy, natomiast Nocne elfy, Ludzie, Krasnoludy a także Gnomy zjednoczyły siły,tworząc Przymierze.
Wkrótce do zwaśnionych nacji dołączają dwie kolejne rasy - Krwawe elfy(Horda) oraz Draenei(Przymierze).
Niedawno jeden z ocalałych portali do dawnej ojczyzny orków-Draenoru( teraz Outland) został ponownie otwarty.
Groźba zagłady wisi nad całym światem, lecz tylko śmiertelnicy są w stanie sprostać czekającym ich trudnościom.
Wschodnie Królestwa
Gdzieś pomiędzy ośnieżonymi szczytami krainy Dun Morogh, do samego serca potęgi krasnoludów - twierdzy Ironforge z mroków potężnej śnieżycy, jaka ostatnio nawiedziła te krainę przybył tajemniczy podróżnik. Krasnolud pewnie przekroczył główną bramę metropolii. Widocznie hałasy nie były mu obce, jego głowa wpatrzona była w ziemię, maszerował w jednym, prostym kierunku. Wśród ogromu tamtejszych kuźni, znalazł to co chciał- karczma "Maglinn". Osobnik wparował szybkim krokiem do środka. Przebywające tam gnomy i krasnale zwróciły ku niemu swój wzrok. Dopiero teraz podróżnik otrzepał się z resztek śniegu i uniósł swą pięść ku górze, wiwatując: Za Khaz'Modan! Nagle w całej karczmie rozbrzmiewał donośny okrzyk Za Khaz'modan! . Gdy ucichło potężnej postury krasnolud w czerwonej zbroi wstał od stolika:
-Witaj ponownie Kazdun Hammergrim! Jak widzę, nawet ta przeklęta śnieżyca nie powstrzymała Cię przed dotarciem tutaj ?
-Oie, Freanie! Jak mógłbym nie przybyć, skoro tak dawno nie wychyliliśmy razem kufla ?
- Przysiądź się, przyjacielu i opowiadaj, co słychać na południu... Fixy! Piwo dla umęczonego kompana !
Obaj zasiedli przy wielkim stoliku. Zanim rozpoczęli rozmowę wznieśli toast, a "Maglinn" zahuczał od fali radości i śmiechu.
Jednakże dwójce wcale nie było wesoło. Stwarzając sztuczną aurę idylli, poczęli rozmawiać o innych sprawach.
- Freanie, południową krainą targa kolejna potęga, która najchętniej jeszcze dziś pochłonęłaby te ziemie.
- Znów orki?-zapytał odruchowo Frean.
-Nie inaczej przyjacielu...nie inaczej- sącząc powoli piwo, odpowiedział mu Kazdun- Los tych biedaków zdaje się być przypieczętowany- dodając to krasnolud wywołał u swojego druha lekki uśmiech.
- Możliwe, ale przeznaczenie i droga, jaką prowadzi nie jest zawsze prosta. I my powinniśmy o tym wiedzieć najlepiej.
A tak poza tym kto tym razem padł ofiarą?
Wycierając swą złotą brodę Kazdun odrzekł: A więc, Freanie, to było tak...
Sesja storytelling'owa w świecie Warcrafta. A oto wymagania co do sesji:
- potrzeba 5 graczy
- dozwolone są tylko rasy Przymierza
- Postacie zaczynają od 20 poziomu
-dobrze by było, aby większość była nieco rozeznana w geografii i podstawowych rzeczach realm'u, jednak w razie
wątpliwości czy problemów z tworzeniem postaci, chętnie pomogę
-chciałbym, aby karta ( historia przede wszystkim) nie była na "odwal sie". Jest dużo czasu, lepiej trochę posiedzieć nad kartą, niż potem zmieniać ją co 2 dni
KARTA POSTACI
Imię/ Nazwisko/ Pseudonim:
Płeć:
Wiek:
Waga:
Wzrost:
Pochodzenie:
Klasa:
Profesja(czyli coś, co postać potrafi robić w czasie wolnym):
Charakter( może być tradycyjnie jak w DnD albo krótki opis charakteru):
Wygląd( opis lub obrazek lub jedno i drugie):
Historia:
Atrybuty: (100 pkt do rozdania)
Siła:
Zręczność:
Wiedza:
Charyzma:
Czary( tutaj ilość rzucanych zaklęć opiera się na ilości many, a na poziomie 20 jest jej wystarczająco dużo):
Ekwipunek:
Broń:
Inne:
Pieniądze: (z racji wysokiego poziomu każdy z was ma po 100 sztuk złota)
KP proszę wysyłać tutaj.
"Z czasem korzenie odżyją, podobnie jak cały świat.Wiele poświęcono. Tak jak orkowie,ludzie i nocne elfy, odrzuciwszy wiekową nienawiść, stanęli ramię w ramię pokonując wspólnego wroga, tak i natura powstała by na zawsze przegnać widmo ciemności.Jeśli chodzi o mnie, to wróciłem,by upewnić się, że jest nadzieja na
przyszłość,ze świat nie potrzebuje strażników. To w rękach zwykłych śmiertelników spoczywa nadzieja dla przyszłych pokoleń..."
Minęło już kilka lat od czasu wypowiedzenia tych słów przez Medivh'a. Jednak nadal pozostają one ponadczasowe.
Na gruzach, dawnych miast i na ruinach upadłych cywilizacji wszystkie rasy zaczęły budować świat na nowo,
aby Azeroth nigdy nie był toczony przez wojny, krew i nienawiść. Jednak nie wszystko poszło tak, jak miało być.
Sojusz orków, ludzi oraz nocnych elfów rozpadł się już dawno. Orkowie, Trolle, Zapomnieni i Taureni postawili
się po stronie Hordy, natomiast Nocne elfy, Ludzie, Krasnoludy a także Gnomy zjednoczyły siły,tworząc Przymierze.
Wkrótce do zwaśnionych nacji dołączają dwie kolejne rasy - Krwawe elfy(Horda) oraz Draenei(Przymierze).
Niedawno jeden z ocalałych portali do dawnej ojczyzny orków-Draenoru( teraz Outland) został ponownie otwarty.
Groźba zagłady wisi nad całym światem, lecz tylko śmiertelnicy są w stanie sprostać czekającym ich trudnościom.
Wschodnie Królestwa
Gdzieś pomiędzy ośnieżonymi szczytami krainy Dun Morogh, do samego serca potęgi krasnoludów - twierdzy Ironforge z mroków potężnej śnieżycy, jaka ostatnio nawiedziła te krainę przybył tajemniczy podróżnik. Krasnolud pewnie przekroczył główną bramę metropolii. Widocznie hałasy nie były mu obce, jego głowa wpatrzona była w ziemię, maszerował w jednym, prostym kierunku. Wśród ogromu tamtejszych kuźni, znalazł to co chciał- karczma "Maglinn". Osobnik wparował szybkim krokiem do środka. Przebywające tam gnomy i krasnale zwróciły ku niemu swój wzrok. Dopiero teraz podróżnik otrzepał się z resztek śniegu i uniósł swą pięść ku górze, wiwatując: Za Khaz'Modan! Nagle w całej karczmie rozbrzmiewał donośny okrzyk Za Khaz'modan! . Gdy ucichło potężnej postury krasnolud w czerwonej zbroi wstał od stolika:
-Witaj ponownie Kazdun Hammergrim! Jak widzę, nawet ta przeklęta śnieżyca nie powstrzymała Cię przed dotarciem tutaj ?
-Oie, Freanie! Jak mógłbym nie przybyć, skoro tak dawno nie wychyliliśmy razem kufla ?
- Przysiądź się, przyjacielu i opowiadaj, co słychać na południu... Fixy! Piwo dla umęczonego kompana !
Obaj zasiedli przy wielkim stoliku. Zanim rozpoczęli rozmowę wznieśli toast, a "Maglinn" zahuczał od fali radości i śmiechu.
Jednakże dwójce wcale nie było wesoło. Stwarzając sztuczną aurę idylli, poczęli rozmawiać o innych sprawach.
- Freanie, południową krainą targa kolejna potęga, która najchętniej jeszcze dziś pochłonęłaby te ziemie.
- Znów orki?-zapytał odruchowo Frean.
-Nie inaczej przyjacielu...nie inaczej- sącząc powoli piwo, odpowiedział mu Kazdun- Los tych biedaków zdaje się być przypieczętowany- dodając to krasnolud wywołał u swojego druha lekki uśmiech.
- Możliwe, ale przeznaczenie i droga, jaką prowadzi nie jest zawsze prosta. I my powinniśmy o tym wiedzieć najlepiej.
A tak poza tym kto tym razem padł ofiarą?
Wycierając swą złotą brodę Kazdun odrzekł: A więc, Freanie, to było tak...
Sesja storytelling'owa w świecie Warcrafta. A oto wymagania co do sesji:
- potrzeba 5 graczy
- dozwolone są tylko rasy Przymierza
- Postacie zaczynają od 20 poziomu
-dobrze by było, aby większość była nieco rozeznana w geografii i podstawowych rzeczach realm'u, jednak w razie
wątpliwości czy problemów z tworzeniem postaci, chętnie pomogę
-chciałbym, aby karta ( historia przede wszystkim) nie była na "odwal sie". Jest dużo czasu, lepiej trochę posiedzieć nad kartą, niż potem zmieniać ją co 2 dni
KARTA POSTACI
Imię/ Nazwisko/ Pseudonim:
Płeć:
Wiek:
Waga:
Wzrost:
Pochodzenie:
Klasa:
Profesja(czyli coś, co postać potrafi robić w czasie wolnym):
Charakter( może być tradycyjnie jak w DnD albo krótki opis charakteru):
Wygląd( opis lub obrazek lub jedno i drugie):
Historia:
Atrybuty: (100 pkt do rozdania)
Siła:
Zręczność:
Wiedza:
Charyzma:
Czary( tutaj ilość rzucanych zaklęć opiera się na ilości many, a na poziomie 20 jest jej wystarczająco dużo):
Ekwipunek:
Broń:
Inne:
Pieniądze: (z racji wysokiego poziomu każdy z was ma po 100 sztuk złota)
KP proszę wysyłać tutaj.