[D&D]Podniebny terror

-
- Marynarz
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
[D&D]Podniebny terror
Rzecz dzieje się w świecie Lochów i Smoków. Będą potrzebne 4 osoby, ale na nadmiar nie będę narzekał.
Postacie zaczną przygodę od 1-poziomu i z czasem będą nabierać doświadczenia ( o ile wytrzymają pięć pierwszych moich postów).
Na początku wszyscy się poznają w drodze do małego miasteczka. Jaki tam mają cel ? To zostawiam
w rękach graczy. Gdyby były problemy ze stats'ami, chętnie pomogę.
Karta Postaci TUTAJ!
Imię:
Nazwisko rodowe: (nazwisko lub ksywa albo nazwisko + ksywa)
Rasa: (dowolna)
Płeć:
Poziom postaci: (zaczynamy od pierwszego)
Pochodzenie:
Klasa:
Bóstwo:
Charakter:
Wiek:
Wzrost:
Waga:
Włosy:
Oczy:
Znaki szczególne: (do opisu można dodać jakiś obrazek)
CECHY ( tutaj 80 punktów do rozdania)
Siła:
Zręczność:
Kondycja:
Inteligencja:
Roztropność:
Charyzma:
CZARY (jeżeli dotyczy)
Znane Czary:
PUNKTY ZDROWIA :
KLASA PANCERZA:
UMIEJĘTNOŚCI
ATUTY
WYPOSAŻENIE
Ubiór:
Broń:
Inne:
CECHY CHARAKTERU:
Zalety:
Wady:
HISTORIA:
Termin rozpoczęcia sesji nie jest ustalony, więc nie trzeba się spieszyć z kartami.
Postacie zaczną przygodę od 1-poziomu i z czasem będą nabierać doświadczenia ( o ile wytrzymają pięć pierwszych moich postów).
Na początku wszyscy się poznają w drodze do małego miasteczka. Jaki tam mają cel ? To zostawiam
w rękach graczy. Gdyby były problemy ze stats'ami, chętnie pomogę.
Karta Postaci TUTAJ!
Imię:
Nazwisko rodowe: (nazwisko lub ksywa albo nazwisko + ksywa)
Rasa: (dowolna)
Płeć:
Poziom postaci: (zaczynamy od pierwszego)
Pochodzenie:
Klasa:
Bóstwo:
Charakter:
Wiek:
Wzrost:
Waga:
Włosy:
Oczy:
Znaki szczególne: (do opisu można dodać jakiś obrazek)
CECHY ( tutaj 80 punktów do rozdania)
Siła:
Zręczność:
Kondycja:
Inteligencja:
Roztropność:
Charyzma:
CZARY (jeżeli dotyczy)
Znane Czary:
PUNKTY ZDROWIA :
KLASA PANCERZA:
UMIEJĘTNOŚCI
ATUTY
WYPOSAŻENIE
Ubiór:
Broń:
Inne:
CECHY CHARAKTERU:
Zalety:
Wady:
HISTORIA:
Termin rozpoczęcia sesji nie jest ustalony, więc nie trzeba się spieszyć z kartami.
"They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."

-
- Mat
- Posty: 554
- Rejestracja: sobota, 18 sierpnia 2007, 17:35
- Numer GG: 6781941
- Lokalizacja: Duchnice k/Pruszkowa
Re: [D&D]Podniebny terror
No, to ja się piszę
Za chwilę zedytuję posta i umieszczę kartę postaci.
Imię: Mathaes Orveill
Rasa: Półelf
Poziom postaci: 1
Pochodzenie: Evereska
Klasa: Łotrzyk
Bóstwo: chwilowo ateista
Charakter: Neutralny
Wiek: 20 lat
Wzrost: 175cm
Waga: 65kg
Włosy: Ciemne, krótkie
Oczy: Niebieskie
Znaki szczególne: Stercząca grzywka, dość szeroka blizna na prawej ręce, prowadząca od początku wskazującego palca, wzdłuż przekątnej dłoni (pamiątka po próbie kradzieży)
CECHY
Siła: 10
Zręczność: 20
Kondycja: 10
Inteligencja: 12
Roztropność: 16
Charyzma: 12
PUNKTY ZDROWIA : k6
KLASA PANCERZA: 10+5(ZR)+2(Pancerz)=17
UMIEJĘTNOŚCI:
(ranga+modyfikatory+inne)
Nasłuchiwanie 4
Przeszukiwanie 2
Zauważanie 4
Blefowanie 5
Ciche poruszanie 9
Otw. zamków 9
Pływanie 1
Równowaga 7
Skakanie 1
Stosowanie liny 7
Ukrywanie 9
Upadanie 7
Wspinaczka 2
Wyzwalanie się 7
Unieszk. mechanizmów 5
Wyczucie pobudek 3
Dyplomacja 3
ATUTY:
Zmysł walki
WYPOSAŻENIE:
Ubiór:
Ciemnozielona koszula, czarna kamizelka, czarne spodnie z jasnoczerwonym paskiem wzdłuż nogawek, skórznia
Broń:
Rapier, Krótki miecz, Ręczna kusza
Inne:
20 bełtów do kuszy
CECHY CHARAKTERU:
Zalety:
Ostrożny, opanowany, nie lubi używek, został łotrzykiem, aby móc skutecznie uciekać przed wrogami, a nie kraść
Wady:
Nieśmiały, nieufny, zamknięty w sobie, dość łatwo go zranić.
HISTORIA:
zobaczymy (wyślę na PW)

Imię: Mathaes Orveill
Rasa: Półelf
Poziom postaci: 1
Pochodzenie: Evereska
Klasa: Łotrzyk
Bóstwo: chwilowo ateista
Charakter: Neutralny
Wiek: 20 lat
Wzrost: 175cm
Waga: 65kg
Włosy: Ciemne, krótkie
Oczy: Niebieskie
Znaki szczególne: Stercząca grzywka, dość szeroka blizna na prawej ręce, prowadząca od początku wskazującego palca, wzdłuż przekątnej dłoni (pamiątka po próbie kradzieży)
CECHY
Siła: 10
Zręczność: 20
Kondycja: 10
Inteligencja: 12
Roztropność: 16
Charyzma: 12
PUNKTY ZDROWIA : k6
KLASA PANCERZA: 10+5(ZR)+2(Pancerz)=17
UMIEJĘTNOŚCI:
(ranga+modyfikatory+inne)
Nasłuchiwanie 4
Przeszukiwanie 2
Zauważanie 4
Blefowanie 5
Ciche poruszanie 9
Otw. zamków 9
Pływanie 1
Równowaga 7
Skakanie 1
Stosowanie liny 7
Ukrywanie 9
Upadanie 7
Wspinaczka 2
Wyzwalanie się 7
Unieszk. mechanizmów 5
Wyczucie pobudek 3
Dyplomacja 3
ATUTY:
Zmysł walki
WYPOSAŻENIE:
Ubiór:
Ciemnozielona koszula, czarna kamizelka, czarne spodnie z jasnoczerwonym paskiem wzdłuż nogawek, skórznia
Broń:
Rapier, Krótki miecz, Ręczna kusza
Inne:
20 bełtów do kuszy
CECHY CHARAKTERU:
Zalety:
Ostrożny, opanowany, nie lubi używek, został łotrzykiem, aby móc skutecznie uciekać przed wrogami, a nie kraść
Wady:
Nieśmiały, nieufny, zamknięty w sobie, dość łatwo go zranić.
HISTORIA:
zobaczymy (wyślę na PW)
Ostatnio zmieniony niedziela, 9 grudnia 2007, 13:42 przez Matt_92, łącznie zmieniany 3 razy.
A d'yaebl aep arse!

-
- Marynarz
- Posty: 165
- Rejestracja: środa, 8 marca 2006, 19:10
- Numer GG: 5211689
Re: [D&D]Podniebny terror
tez sie zapisuje; )
historie tu czy na pw?moge smialo stwierdzic ze jest najlepsza ze wszystkich jakie napisalem:D
mię:Mary
Nazwisko rodowe: (nazwisko lub ksywa albo nazwisko + ksywa) Rl`aen
Rasa: (dowolna)Drow(bez bonusów, ale z wadami; )
Płeć:kobieta
Poziom postaci: (zaczynamy od pierwszego)1
Pochodzenie:Podmrok
Klasa:Zaklinacz
Bóstwo:Szanuje Bogów, ale nie oddaje zbytnio czci
Charakter:hmm...chaotyczny neutralny, jak o to chodzi
Wiek:111 lat
Wzrost:1, 71 m
Waga:60 kg

Włosy:białe
Oczy:czerwone
Znaki szczególne: (do opisu można dodać jakiś obrazek)Piękna jak jasna cholera; p, idealna figura
CECHY ( tutaj 80 punktów do rozdania)
Siła:10
Zręczność:16(14+2)
Kondycja:10(12-2)
Inteligencja:16
Roztropność:10
Charyzma:18
CZARY (jeżeli dotyczy)
Znane Czary:0:dł.maga, kuglarstwo, naprawa, wybuch kwasu
1:pł. dlonie, m. pocisk
PUNKTY ZDROWIA :4
KLASA PANCERZA:10+ZR(3)=13
UMIEJĘTNOŚCI
Blef:4(+3)
Czarostwo:4(+2)
Konc.:4
Wiedza:4(+2)
ATUTY
"nawykła do światła"(to ze nie dostaje kar za swiatlo sloneczne)
rasowe elfie, ale nie drowie;), poza bieglosciami xP)
WYPOSAŻENIE
Ubiór:Czarny płaszcz z kapturem zakrywającym twarz, zielona wełniana bluza, wytarte skórzane spodnie, "podkoszulek"-a z czego moze byc?:D
Broń:kij, sztylet, proca
Inne:15 pocisków do procy
CECHY CHARAKTERU:
noo...mam zamysł ale nie potrafie go zbytnio przelac na papier
Zalety:podejrzliwa, cyniczna, w miare tolerancyjna
Wady:arogancka, dosyć chciwa, podejrzliwa, cyniczna
HISTORIA:dojdzie pm`em
historie tu czy na pw?moge smialo stwierdzic ze jest najlepsza ze wszystkich jakie napisalem:D
mię:Mary
Nazwisko rodowe: (nazwisko lub ksywa albo nazwisko + ksywa) Rl`aen
Rasa: (dowolna)Drow(bez bonusów, ale z wadami; )
Płeć:kobieta
Poziom postaci: (zaczynamy od pierwszego)1
Pochodzenie:Podmrok
Klasa:Zaklinacz
Bóstwo:Szanuje Bogów, ale nie oddaje zbytnio czci
Charakter:hmm...chaotyczny neutralny, jak o to chodzi
Wiek:111 lat
Wzrost:1, 71 m
Waga:60 kg

Włosy:białe
Oczy:czerwone
Znaki szczególne: (do opisu można dodać jakiś obrazek)Piękna jak jasna cholera; p, idealna figura
CECHY ( tutaj 80 punktów do rozdania)
Siła:10
Zręczność:16(14+2)
Kondycja:10(12-2)
Inteligencja:16
Roztropność:10
Charyzma:18
CZARY (jeżeli dotyczy)
Znane Czary:0:dł.maga, kuglarstwo, naprawa, wybuch kwasu
1:pł. dlonie, m. pocisk
PUNKTY ZDROWIA :4
KLASA PANCERZA:10+ZR(3)=13
UMIEJĘTNOŚCI
Blef:4(+3)
Czarostwo:4(+2)
Konc.:4
Wiedza:4(+2)
ATUTY
"nawykła do światła"(to ze nie dostaje kar za swiatlo sloneczne)
rasowe elfie, ale nie drowie;), poza bieglosciami xP)
WYPOSAŻENIE
Ubiór:Czarny płaszcz z kapturem zakrywającym twarz, zielona wełniana bluza, wytarte skórzane spodnie, "podkoszulek"-a z czego moze byc?:D
Broń:kij, sztylet, proca
Inne:15 pocisków do procy
CECHY CHARAKTERU:
noo...mam zamysł ale nie potrafie go zbytnio przelac na papier
Zalety:podejrzliwa, cyniczna, w miare tolerancyjna
Wady:arogancka, dosyć chciwa, podejrzliwa, cyniczna
HISTORIA:dojdzie pm`em
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 3 września 2007, 17:01 przez Gurewicz, łącznie zmieniany 9 razy.

-
- Majtek
- Posty: 115
- Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13
Re: [D&D]Podniebny terror
Ja też, ja też! Tylko gramy w Forgotten Realms, bo nie jestem pewien jak rozumieć "świat Dungeons & Dragons", a chciałem zagrać kapłanem, to wolałbym wybrać bóstwo z odpowiedniego świata ;p. No i jeszcze atuty i umiejki - 3.0 czy 3.5?


-
- Mat
- Posty: 554
- Rejestracja: sobota, 18 sierpnia 2007, 17:35
- Numer GG: 6781941
- Lokalizacja: Duchnice k/Pruszkowa
Re: [D&D]Podniebny terror
Eee... dobre pytanie
Bo ja mam podręczniki, ale do "trójki"...
Więc proszę nie psioczyć na mnie że gramy w 3,5 a ja nie znam zasad

Bo ja mam podręczniki, ale do "trójki"...
Więc proszę nie psioczyć na mnie że gramy w 3,5 a ja nie znam zasad

A d'yaebl aep arse!

-
- Pomywacz
- Posty: 64
- Rejestracja: wtorek, 24 lipca 2007, 23:10
- Numer GG: 2946336
Re: [D&D]Podniebny terror
zgłaszam się, oczywiście, że się zgłaszam... dobrze widzieć kolejną Twą sesję, Mistrzu : )) Mogę zagrać obiecaną Evayne?

-
- Marynarz
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
Re: [D&D]Podniebny terror
Jak reszta graczy nie ma nic przeciwko FR to nie ma problemu.Wiąże się to z kilkoma godzinami poprawek.Ja posiadam podręczniki 3.5 ale mechanikę stawiam na drugim miejscu. Aha mam jedno pytanie: Czy opłaca się prowadzenie przygody pobranej z internetu ? Historię na PW.Tenac pisze:Ja też, ja też! Tylko gramy w Forgotten Realms, bo nie jestem pewien jak rozumieć "świat Dungeons & Dragons", a chciałem zagrać kapłanem, to wolałbym wybrać bóstwo z odpowiedniego świata ;p. No i jeszcze atuty i umiejki - 3.0 czy 3.5?
EDIT
Gurewicz - witaj w ekipie
Matt92-czekam na historię
"They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."

-
- Mat
- Posty: 554
- Rejestracja: sobota, 18 sierpnia 2007, 17:35
- Numer GG: 6781941
- Lokalizacja: Duchnice k/Pruszkowa
Re: [D&D]Podniebny terror
Co za różnica czy zabijasz orki w Faerunie czy Greyhawku?Mrodnim pisze:Jak reszta graczy nie ma nic przeciwko FR to nie ma problemu.

Ale ma znaczenie, bo nie wypada napisać w historii że postać urodziła się np. w Calimshanie podczas gdy gramy w settingu Dragonlance, albo jakimś "świecie by MG".
W sumie, to mechanika w 3,5 i 3 się niewiele różni, poza dodatkowymi atutami, czarami, pierdołami.Mrodnim pisze:Ja posiadam podręczniki 3.5 ale mechanikę stawiam na drugim miejscu.
Ogólnie:Mrodnim pisze:Aha mam jedno pytanie: Czy opłaca się prowadzenie przygody pobranej z internetu ?
Tak, opłaca się, masz mniej roboty, ale musisz ją przejrzeć, gdyż mogą występować błędy.
Na tej sesji:
Niekoniecznie, bo jeśli to "Pająk z Cormanthoru", to ja już grałem i znam wszystkie pułapki.

Ale każda inna może być

A d'yaebl aep arse!

-
- Majtek
- Posty: 129
- Rejestracja: czwartek, 26 lipca 2007, 20:08
- Numer GG: 0
Re: [D&D]Podniebny terror
Witam mistrzu.
Chętnie bym zagrał w kolejnej twojej sesji, tylko nie wiem czy zgodzisz się na mojego drowa, czy lepiej żebym stworzył nową postać? W razie czego historie Shruikena już masz, a resztę wkleję później.
Chętnie bym zagrał w kolejnej twojej sesji, tylko nie wiem czy zgodzisz się na mojego drowa, czy lepiej żebym stworzył nową postać? W razie czego historie Shruikena już masz, a resztę wkleję później.

-
- Marynarz
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
Re: [D&D]Podniebny terror
Macie dużo czasu, więc możesz spokojnie zrobić nową. Nie musisz się spieszyć.
"They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."

-
- Marynarz
- Posty: 150
- Rejestracja: środa, 21 marca 2007, 20:30
- Numer GG: 6737454
Re: [D&D]Podniebny terror
Jeśli jest jeszcze wolne miejsce to bardzo chętnie zagram.
Poprowadziłbym czarodzieja, jeśli nikt jeszcze nim nie gra.
Poprowadziłbym czarodzieja, jeśli nikt jeszcze nim nie gra.

-
- Majtek
- Posty: 115
- Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13
Re: [D&D]Podniebny terror
Imię: Amaril
Nazwisko rodowe: Telesti
Rasa: Elf
Płeć: Mężczyzna
Poziom postaci: 1
Pochodzenie:
Klasa: Kapłan
Bóstwo: Aerdrie Faenya
Charakter: Chaotyczny Dobry
---
Wiek: 136 lat
Wzrost: 166 centymetrów
Waga: 56 kilogramów
Włosy: Blond
Oczy: Zielone
Znaki szczególne: Krótkie włosy. Żadnych blizn.
---
Siła: 10
Zręczność: 10
Kondycja: 18 (-2)
Inteligencja: 12 (+2)
Roztropność: 18
Charyzma: 12
---
Domeny: powietrze, burza
Zesłane moce:
- odganianie/niszczenie stworzeń ziemi; karcenie/rozkazywanie stworzeniom powietrza (4*dzień)
- odporność na elektryczność 5
Znane Czary:
0: Leczenie drobnych ran, naprawa, stworzenie wody
1: Leczenie lekkich ran, tarcza entropii, wezwanie potwora I
---
PUNKTY ZDROWIA: 11
KLASA PANCERZA: 10
UMIEJĘTNOŚCI:
Czarostwo: 2
Dyplomacja: 2
Koncentracja: 2
Leczenie: 4
Wiedza (religia): 4
Wiedza (tajemna): 2
ATUTY:
Krzepkość
---
Ubiór: Ciemnozielone spodnie, biała tunika, czarne skórzane buty
Broń: Drąg, sztylet
Inne: Torba podróżna, racje podróżne, bukłak z wodą, święty symbol, sakiewka z 10 sz, koń lekki (biały, nazywam go "Szept"), siodło, uprząż, pasza na dwa dni.
---
Zalety: Dowcipny, opanowany, rozmowny, szczodry
Wady: Mściwy, nie rozmawia o przeszłości
---
Historia:
to ja też na pw
Nazwisko rodowe: Telesti
Rasa: Elf
Płeć: Mężczyzna
Poziom postaci: 1
Pochodzenie:
Klasa: Kapłan
Bóstwo: Aerdrie Faenya
Charakter: Chaotyczny Dobry
---
Wiek: 136 lat
Wzrost: 166 centymetrów
Waga: 56 kilogramów
Włosy: Blond
Oczy: Zielone
Znaki szczególne: Krótkie włosy. Żadnych blizn.
---
Siła: 10
Zręczność: 10
Kondycja: 18 (-2)
Inteligencja: 12 (+2)
Roztropność: 18
Charyzma: 12
---
Domeny: powietrze, burza
Zesłane moce:
- odganianie/niszczenie stworzeń ziemi; karcenie/rozkazywanie stworzeniom powietrza (4*dzień)
- odporność na elektryczność 5
Znane Czary:
0: Leczenie drobnych ran, naprawa, stworzenie wody
1: Leczenie lekkich ran, tarcza entropii, wezwanie potwora I
---
PUNKTY ZDROWIA: 11
KLASA PANCERZA: 10
UMIEJĘTNOŚCI:
Czarostwo: 2
Dyplomacja: 2
Koncentracja: 2
Leczenie: 4
Wiedza (religia): 4
Wiedza (tajemna): 2
ATUTY:
Krzepkość
---
Ubiór: Ciemnozielone spodnie, biała tunika, czarne skórzane buty
Broń: Drąg, sztylet
Inne: Torba podróżna, racje podróżne, bukłak z wodą, święty symbol, sakiewka z 10 sz, koń lekki (biały, nazywam go "Szept"), siodło, uprząż, pasza na dwa dni.
---
Zalety: Dowcipny, opanowany, rozmowny, szczodry
Wady: Mściwy, nie rozmawia o przeszłości
---
Historia:
to ja też na pw
Ostatnio zmieniony niedziela, 2 września 2007, 13:58 przez Tenac, łącznie zmieniany 5 razy.


Re: [D&D]Podniebny terror
Imię: Ur-Gilash
Przydomek: Niosący Burzę
Rasa: Ognisty Genasi
Płeć: mężczyzna
Poziom: 1
Pochodzenie: Calimshan
Klasa: Upadły Paladyn
Bóstwo: brak (wcześniej Torm)
Charakter: Chaotyczny Dobry (wcześniej praworządny dobry)
Wiek: 29
Wzrost: 188
Waga: 80
Włosy: ciemnoczerwone, krótkie
Oczy: czarne
Znaki szczególne: znamię na karku w kształcie koła, w górnym, prawym rogu
---
Cechy
Siła: 16
Zręczność: 10
Budowa: 11
Inteligencja: 18 (16+2)
Roztropność: 9
Charyzma: 16 (18-2)
---
Czary
Znane czary: Kontrolowanie płomienia (1*dziennie)
---
Punkty zdrowia: 13
---
Klasa pancerza: 16
---
Umiejętności
Dyplomacja 4
Jeździectwo 4
Leczenie 4
Zauważanie 2
Nasłuchiwanie 2
Przeszukiwanie 2
Wspinaczka 2
---
Atuty
Twardość
---
Wyposażenie
Ubiór: zbroja łuskowa, biały płaszcz
Broń: lanca, długi miecz
Inne: koń z kropierzem imieniem Płotka, duża drewniana tarcza (okuta), zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, racje żywnościowe na 3 dni, 1,5 l oliwy, latarnia zakryta
---
Cechy charakteru
Zalety: zdecydowany, stanowczy, pewny siebie, wierny przyjaciołom
Wady: mściwy, skory do gniewu, wybuchowy, nieustępliwy
Przydomek: Niosący Burzę
Rasa: Ognisty Genasi
Płeć: mężczyzna
Poziom: 1
Pochodzenie: Calimshan
Klasa: Upadły Paladyn
Bóstwo: brak (wcześniej Torm)
Charakter: Chaotyczny Dobry (wcześniej praworządny dobry)
Wiek: 29
Wzrost: 188
Waga: 80
Włosy: ciemnoczerwone, krótkie
Oczy: czarne
Znaki szczególne: znamię na karku w kształcie koła, w górnym, prawym rogu
---
Cechy
Siła: 16
Zręczność: 10
Budowa: 11
Inteligencja: 18 (16+2)
Roztropność: 9
Charyzma: 16 (18-2)
---
Czary
Znane czary: Kontrolowanie płomienia (1*dziennie)
---
Punkty zdrowia: 13
---
Klasa pancerza: 16
---
Umiejętności
Dyplomacja 4
Jeździectwo 4
Leczenie 4
Zauważanie 2
Nasłuchiwanie 2
Przeszukiwanie 2
Wspinaczka 2
---
Atuty
Twardość
---
Wyposażenie
Ubiór: zbroja łuskowa, biały płaszcz
Broń: lanca, długi miecz
Inne: koń z kropierzem imieniem Płotka, duża drewniana tarcza (okuta), zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, racje żywnościowe na 3 dni, 1,5 l oliwy, latarnia zakryta
---
Cechy charakteru
Zalety: zdecydowany, stanowczy, pewny siebie, wierny przyjaciołom
Wady: mściwy, skory do gniewu, wybuchowy, nieustępliwy

-
- Marynarz
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
Re: [D&D]Podniebny terror
Nie ma sprawy. Czekam więc na kartęErivan pisze:Jeśli jest jeszcze wolne miejsce to bardzo chętnie zagram.
Poprowadziłbym czarodzieja, jeśli nikt jeszcze nim nie gra.

Zdaje się, że sesja się rozwinie, będzie nadkomplet. Jak na razie grają:
Gurewicz - Zaklinacz
Matt_92 - łotrzyk
Tenac - kapłan
Kervyn - upadły paladyn
Czekam na kolejne karty.
"They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."

-
- Marynarz
- Posty: 348
- Rejestracja: niedziela, 5 sierpnia 2007, 21:29
- Numer GG: 5181070
- Lokalizacja: Gliwice/Ciemnogród
Re: [D&D]Podniebny terror
Szefie, wojownika wam brakuje - drużyna bez zwykłego rębajły to nie to samo - może Abachta by się nadał? 


-
- Marynarz
- Posty: 150
- Rejestracja: środa, 21 marca 2007, 20:30
- Numer GG: 6737454
Re: [D&D]Podniebny terror
Imię: Urdrun
Przydomek: Furiat
Rasa: Półork
Płeć: mężczyzna
Poziom: 1
Pochodzenie: Bliżej nie znana dolina, Urdrun sam zapomniał jej nazwy
Klasa: Barbarzyńca
Bóstwo: brak, czci siły przyrody
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Wiek: 24
Wzrost: 198 cm
Waga: 95 kg
Włosy: krótkie, czarne
Oczy: czarne
Znaki szczególne: na prawym ramieniu i klatce piersiowej blizny, pozostałości po spotkaniu z niedźwiedziem, naszyjnik z zębów tegoż niedźwiedzia
---
Cechy
Siła: 20 (18+2)
Zręczność: 16
Budowa: 20
Inteligencja: 6 (8-2)
Roztropność: 10
Charyzma: 6 (8-2)
---
--
Punkty zdrowia: 17
---
Klasa pancerza: 16
---
Umiejętności
Sztuka przetrwania 4
Postępowanie ze zwierzętami 2
---
Atuty
Potężny atak
---
Wyposażenie
Ubiór: ćwiekowana skórznia, futrzany płaszcz z kapturem w kształcie głowy niedźwiedzia
Broń: Topór dwuręczny, 5 toporków do rzucania
Inne: racje podróżne na tydzień, hubka, krzesiwo, worek, zwijane posłanie, bukłak z wodą
---
Cechy charakteru
Zalety: oddany przyjaciołom, prostoduszny, uczciwy
Wady: Naiwny, nierozgarnięty, łatwo wpada w złość,
Historia: Podeślę jutro na Pw, dziś nie dam rady
Przydomek: Furiat
Rasa: Półork
Płeć: mężczyzna
Poziom: 1
Pochodzenie: Bliżej nie znana dolina, Urdrun sam zapomniał jej nazwy
Klasa: Barbarzyńca
Bóstwo: brak, czci siły przyrody
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Wiek: 24
Wzrost: 198 cm
Waga: 95 kg
Włosy: krótkie, czarne
Oczy: czarne
Znaki szczególne: na prawym ramieniu i klatce piersiowej blizny, pozostałości po spotkaniu z niedźwiedziem, naszyjnik z zębów tegoż niedźwiedzia
---
Cechy
Siła: 20 (18+2)
Zręczność: 16
Budowa: 20
Inteligencja: 6 (8-2)
Roztropność: 10
Charyzma: 6 (8-2)
---
--
Punkty zdrowia: 17
---
Klasa pancerza: 16
---
Umiejętności
Sztuka przetrwania 4
Postępowanie ze zwierzętami 2
---
Atuty
Potężny atak
---
Wyposażenie
Ubiór: ćwiekowana skórznia, futrzany płaszcz z kapturem w kształcie głowy niedźwiedzia
Broń: Topór dwuręczny, 5 toporków do rzucania
Inne: racje podróżne na tydzień, hubka, krzesiwo, worek, zwijane posłanie, bukłak z wodą
---
Cechy charakteru
Zalety: oddany przyjaciołom, prostoduszny, uczciwy
Wady: Naiwny, nierozgarnięty, łatwo wpada w złość,
Historia: Podeślę jutro na Pw, dziś nie dam rady

-
- Marynarz
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
Re: [D&D]Podniebny terror
Więc na co on czeka ?Gabriel-The-Cloud pisze:Szefie, wojownika wam brakuje - drużyna bez zwykłego rębajły to nie to samo - może Abachta by się nadał?

Erivan , a gdzie ten mag,co ?

"They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."
