[Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i komentarze

-
- Mat
- Posty: 517
- Rejestracja: czwartek, 2 listopada 2006, 00:43
- Numer GG: 8174525
- Lokalizacja: Świat, w którym baśń ta dzieje się
[Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i komentarze
"Przepowiednie Teurgów, pieśni Galiardów oraz fragmenty dawnych kronik, cytowane przez Filodoksów, wspominają o narodzinach promyka nadziei w mrocznych, niespokojnych czasach. Nadejściu niezwykłego dziecka, którego imię szepczą podekscytowane duchy Gai, a żmijowy pomiot wypowiada z trwogą. Księżycowy Posłaniec, Łza Matki, Syn Feniksa, wyczekiwany przez Starszych bohater, kropla wiary w obliczu nadciągającej Apokalipsy..."
Niniejszym otwieram rekrutację do z dawna oczekiwanej przygody w świecie Wilkołaka: Apokalipsy, wspaniałego systemu pełnego bohaterskiego poświęcenia i heroicznych czynów, osadzonego w realiach zepsutego, niebezpiecznego i groteskowego Świata Mroku.
Czekam na zgłoszenia od zainteresowanych Graczy wraz z zarysem (na razie TYLKO zarysem) ich postaci.
Wymagania? Przynajmniej podstawowa znajomość realiów Wilkołaka, wyobraźnia, umiejętność poprawnego wysławiania się w ojczystym języku i, co najważniejsze, nieodparta chęć wcielenia się w jednego z legendarnych Garou.
Żeby uzyskać więcej informacji na temat Wilkołaka: Apokalipsy, polecam zajrzeć tutaj.
Niniejszym otwieram rekrutację do z dawna oczekiwanej przygody w świecie Wilkołaka: Apokalipsy, wspaniałego systemu pełnego bohaterskiego poświęcenia i heroicznych czynów, osadzonego w realiach zepsutego, niebezpiecznego i groteskowego Świata Mroku.
Czekam na zgłoszenia od zainteresowanych Graczy wraz z zarysem (na razie TYLKO zarysem) ich postaci.
Wymagania? Przynajmniej podstawowa znajomość realiów Wilkołaka, wyobraźnia, umiejętność poprawnego wysławiania się w ojczystym języku i, co najważniejsze, nieodparta chęć wcielenia się w jednego z legendarnych Garou.
Żeby uzyskać więcej informacji na temat Wilkołaka: Apokalipsy, polecam zajrzeć tutaj.
Ostatnio zmieniony środa, 16 stycznia 2008, 23:57 przez Deadmoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek

-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Niech będzie wychwalana Gaja, a skowyt jej dzieci niech rozbrzmiewa na wieki. W końcu po długich miesiącach marudzenia rusza rekrutacja
Zgłaszam się oczywiście.
EDIT
Postać dam jak już niektórzy inni stworzą swoje. Jestem dość elastyczny w preferencjach co do plemienia czy patronatu, więc w razie czego mogę uzupełnić watahę odpowiednią postacią.
Jeszcze tylko pytanie do MG
Jakie mniej więcej będą założenia sesji? Las? Arktyka? Miasto? Mieszanka? Umbra? Pytam, żeby potem nie było, że do dzikiej dżungli, poszukując starodawnego caernu, wyruszyła grupa Gnatożui.

EDIT
Postać dam jak już niektórzy inni stworzą swoje. Jestem dość elastyczny w preferencjach co do plemienia czy patronatu, więc w razie czego mogę uzupełnić watahę odpowiednią postacią.
Jeszcze tylko pytanie do MG

Jakie mniej więcej będą założenia sesji? Las? Arktyka? Miasto? Mieszanka? Umbra? Pytam, żeby potem nie było, że do dzikiej dżungli, poszukując starodawnego caernu, wyruszyła grupa Gnatożui.

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia


-
- Mat
- Posty: 517
- Rejestracja: czwartek, 2 listopada 2006, 00:43
- Numer GG: 8174525
- Lokalizacja: Świat, w którym baśń ta dzieje się
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Gnatożuje w dżunglii? Czemu nie?
Zatem zdradzić mogę jedynie, że przygoda rozpocznie się w pewnym dużym amerykańskim mieście na "N".

Zatem zdradzić mogę jedynie, że przygoda rozpocznie się w pewnym dużym amerykańskim mieście na "N".

Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek

-
- Tawerniana Wilczyca
- Posty: 2370
- Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
- Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
- Kontakt:
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
WW się zgłasza
Tylko zapiszę grę i biorę się za postać 



-
- Tawerniany Trickster
- Posty: 898
- Rejestracja: wtorek, 22 listopada 2005, 10:35
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Hmm... bardzo chętnie zagram. Z postacią, jeżeli to możliwe wstrzymam się trochę. Chwilowo chodzi mi po głowie właśnie Bonegnawer albo Child of Gaia - zobaczę co proponują inni i wybiorę coś, co ładnie będzie komponowało się z resztą 


-
- Tawerniana Wilczyca
- Posty: 2370
- Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
- Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
- Kontakt:
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Ach gapa ze mnie
Zarys postaci to ja moge dać w każdej chwili, bo tę postać ja tworzę od dawna na taką okazję
Tylko, że tutaj, by nie straszyć długością wypowiedzi posłużę się skrótami: Czarna Furia, Galiard, lupus. Mam nadzieję, że nie będzie przeciwskazań. A skoro miasto ma być duże to czas zastanowiś się nad lekką modyfikacją historii postaci
Przepiszę na komputerze i prześlę niebawem 





-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Yeah - pierwszy post po powrocie z dużego rosyjskiego miasta na na "S" (dawniej "L") 
Więc Milczący Wędrowiec Filodox metys zgłasza się
A na PW zarysik pójdzie jutro (bo dziś już późno a jestem styrany).

Więc Milczący Wędrowiec Filodox metys zgłasza się

What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
MG od tego czasu się nie odzywał.

-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
A po co miał się odzywać? Czeka na zarysy postaci na PW
W sumie to ja też, żeby wiedzieć jaką postacią zagrać potem, żeby było wszystko pięknie zgrane. A tak w ogóle to mam nadzieję, że się zapoznałaś już z systemem? 



-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Tyle o ile mam wstępne informacje, zarys świata. Spytałam MG na PW czy mogę zagrać Teurg / Metys /Glabro, ale od tamtego czasu nie odpisał, a wysłałam dwa dni po zgłoszeniu, więc nie mam pewności czy nadal inwestować czas w Wilkołaka: Apokalipsę.
W Wilkołaku nie ma powszechnie zwanych profesji (nie licząc zawodów w ludzkim życiu), a o cechach i zachowaniu postaci decyduje faza księżyca, w której się urodzili. I tak:
Ragabash (nów) - żartowniś i zgrywus,
Teurg (sierp księżyca) - mędrzec,
Filodoks (półksiężyc) - sędzia,
Galliard (3/4 księżyca) - bard,
Ahroun (pełnia) - najpotężniejsza ze wszystkich faza księżyca; wojownik.
Daje to wspaniałe możliwości w tworzeniu postaci. Ach, byłbym zapomniał! Można również wybrać swoje pochodzenie:
Lupus - pochodzisz od wilkołaka pochodzenia wilczego (mieszkają z wilkami w lasach),
Homid - pochodzisz od wilkołaka pochodzenia ludzkiego, który najczęściej mieszka w mieście(choć nie jest to zasadą),
Metys - owoc zakazanej miłości dwóch wilkołaków; coś na kształt naszego kazirodztwa; osobnik posiada różne deformacje ciała i jest powszechnie pogardzany (chociaż i to nie jest regułą) przez "czystych"(wszak "parzenie się" dwóch zmiennokształtnych jest zabronione świętymi prawami).
Oczywiście trzeba wspomnieć także o możliwości przemiany (w końcu są zmiennokształtnymi. Wilkołak ma pięć form, które może przybrać:
Homid - to, czego pełno na całym świecie - człowiek,
Glabro - jeszcze człowiek, chociaż nie do końca... dużo owłosienia, wydłużone kły - jedna z faz transformacji w Crinosa,
Crinos - tę postać znamy najczęściej ze starych horrorów; ponad dwa i pół metra, głowa wilka, całe owłosione cielsko, najeżone pazurami łapy i pysk, z którego wystają rzędy śmiercionośnych kłów i niebywała odporność na zranienia (chyba, że są wywołane przez srebrne przedmioty lub inną istotę nadnaturalną),
Hispo - wilk, który swoimi rozmiarami dwukrotnie przewyższa zwykłą jego odmianę,
Lupus - "zwykły" wilk.

-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
MG jest rzadko na necie, będzie to więc spokojna sesja. A Glabro to tylko jedna z form jaką może przybierać garou 


-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Doprawdy jest bardzo mało informacji o tym systemie na google, nawet nie wiem, czego szukać, jak na razie chce wiedzieć, z czego taka przykładowa karta gracza powinna się składać.fds pisze:MG jest rzadko na necie, będzie to więc spokojna sesja. A Glabro to tylko jedna z form jaką może przybierać garou

-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Ech ...
Primo: Na forum tawerny RPG, czyli tu gdzie przebywasz jest cały dział poświęcony światu mroku i Wilkołakowi Apokalipsie. Stworzyliśmy go praktycznie i zawiera wiele podstawowych informacji. Jak się czegoś nie wie, można tam zapytać.
Secundo: Link do działu (jakby ktoś przypadkiem nie wyściubiał nosa zza działu z sesjami) MG podał w pierwszym poście, nic trudnego kliknąć w niego prawda? -_-
Tertio: W internecie rzeczywiście jest horrendalnie mało informacji i Wilkołaku, zarówno po polsku jak i angielsku. Można przeczytać tylko tyle, żeby zobaczyć z grubsza co to jest.
Quarto: Na razie ma być sam szkic postaci, kartę stworzyć później pewnie pomoże albo Deadmoon, albo ja. Może też umieścimy instrukcję jak to zrobić.
Quinto: Stara strona Wilkołaka oraz Quickstart dla każdego
Primo: Na forum tawerny RPG, czyli tu gdzie przebywasz jest cały dział poświęcony światu mroku i Wilkołakowi Apokalipsie. Stworzyliśmy go praktycznie i zawiera wiele podstawowych informacji. Jak się czegoś nie wie, można tam zapytać.
Secundo: Link do działu (jakby ktoś przypadkiem nie wyściubiał nosa zza działu z sesjami) MG podał w pierwszym poście, nic trudnego kliknąć w niego prawda? -_-
Tertio: W internecie rzeczywiście jest horrendalnie mało informacji i Wilkołaku, zarówno po polsku jak i angielsku. Można przeczytać tylko tyle, żeby zobaczyć z grubsza co to jest.
Quarto: Na razie ma być sam szkic postaci, kartę stworzyć później pewnie pomoże albo Deadmoon, albo ja. Może też umieścimy instrukcję jak to zrobić.
Quinto: Stara strona Wilkołaka oraz Quickstart dla każdego

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Ojej... Wilkołak...
Jeszcze nie grałam, ale fds mi tak dużo opowiedział, że strasznie mnie to kusi ^_^ Jakby się znalazło miejsce i mój ziomek zechciałby nieco pomóc i jeszcze dopowiedzieć, to ja się chętnie piszę 



-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
też siętu pakuję ^^ biorę się za pozyskiwanie podreczników, kartę zrobe jak tylko dojdę z tym wszsytkim do łądu 

UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Mr.Z pisze posta

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!

-
- Mat
- Posty: 517
- Rejestracja: czwartek, 2 listopada 2006, 00:43
- Numer GG: 8174525
- Lokalizacja: Świat, w którym baśń ta dzieje się
Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia
Zainteresowani są, zarysy postaci również. Czas więc zabrać się tworzenie postaci z krwi i kości. Bardzo proszę wszystkich zainteresowanych, żeby PEŁNE karty postaci wysłali mi na PW lub e-mail, natomiast w tym temacie zamieścili ich krótki opis (bez podawania wartości poszczególnych cech), wg prostego schematu: Imię(ona), Rasa, Patronat, Plemię oraz dość wyczerpująca charakterystyka (lecz bez historii postaci - tą proszę tylko do wiadomości MG
).
Poniżej skrócona anatomia wilkołaka:
1. Imię(ona)
2. Natura i Postawa: Obydwie cechy określają charakter postaci, jej światopogląd oraz wizerunek, jaki kreują w oczach innych. Natura jest zasadniczo niezmienna, stanowi kręgosłup moralny postaci. Natomiast postawa może ulegać przeobrażeniom, często dostosowując się do warunków zewnętrznych.
3. Rasa
4. Patronat
5. Plemię
6. Atrybuty:
Fizyczne - Siła, Zręczność, Wytrzymałość
Społeczne - Charyzma, Oddziaływanie, Wygląd
Umysłowe - Percepcja, Inteligencja, Spryt
7. Zdolności
Talenty - Bójka, Cwaniactwo, Czujność, Ekspresja, Empatia, Pierwotne Instynkty, Przebiegłość, Uniki, Wysportowanie, Zastraszanie
Umiejętności - Autorytet, Broń Palna, Etykieta, Krycie się, Naprawa, Oswajanie Zwierząt, Prowadzenie Pojazdów, Sztuka Przetrwania, Walka Wręcz, Występy Publiczne
Wiedza - Lingwistyka, Komputery, Medycyna, Nauka, Okultyzm, Polityka, Prawo, Rytuały, Śledztwo, Zagadki
8. Cechy Pozycji
Sprzymierzeńcy - przyjaciele, gotowi wspomóc Cię niemal bezinteresownie
Pamięć Przodków - więź z duchami Twoich krewnych, uzyskiwana od nich pomoc i wizje
Kontakty - znajomości w konkretnym środowisku
Fetysz - magiczny przedmiot, nasycony duchową mocą
Krewniacy - przyjaciele, bliscy i krewni, którzy zdają sobie sprawę z tego, że jesteś Garou i sami nie podlegają efektowi Delirium
Mentor - nauczyciel, duchowy przewodnik
Czystość Rasy - prestiż, majestat z racji pochodzenia, posiadania czystej krwi
Mienie - zasoby materialne
Rytuały - znajomość wilkołaczych obrzędów i mistycznych ceremonii
Totem - mistyczna więź z duchem opiekuńczym watahy, szczepu, plemienia
Przyjaciel-duch - więź z mieszkańcem Umbry, duchowym sprzymierzeńcem
9. Dary
10. Szał, Gnoza, Siła Woli
Skrócony opis tworzenia postaci krok po kroku:
1. Określ Imię(ona), Naturę i Postawę, Rasę, Patronat, Plemię.
2. Podziel grupy Atrybutów na pierwszorzędne, drugorzędne i trzeciorzędne. Następnie rozdziel pomiędzy nie odpowiednio 7, 5 i 3 punkty.
3.Podobnie postąp ze Zdolnościami i rozdziel między nie 13, 9 i 5 punktów. UWAGA! Na tym etapie żadna ze zdolności nie może przekroczyć wartości 3.
4. Rozdziel 5 punktów pomiędzy Cechy Pozycji, z uwzględnieniem poniższych reguł:
Sprzymierzeńcy - niedostępne dla Czerwonych Szponów (tylko wilki), Władców Cieni
Pamięć Przodków - niedostępne dla Gnotożujów, Tubylców Betonu, Milczących Wędrowców
Kontakty - niedostępne dla Pomiotu Fenrisa, Czerwonych Szponów (tylko wilki), Wendigo
Krewniacy - wskazane dla Fianna, dla Czerwonych Szponów tylko wilki
Mentor - niedostępne dla Tubylców Betonu, Władców Cieni
Czystość Rasy - niedostępne dla Gnatożujów, Tubylców Betonu, natomiast Srebrne Kły muszą posiadać tą cechę na poziomie min. 3
Mienie - niedostępne dla Gnatożujów, Czerwonych Szponów, Milczących Wędrowców, Wendigo
5. Wybierz Dary: tylko z pierwszego poziomu, po jednym dla Rasy, Patronatu i Plemienia.
6. Określ początkowy Szał wg wybranego Patronatu:
Ragabash (1), Teurg (2), Filodoks (3), Galiard (4), Ahroun (5)
7. Określ początkową Gnozę wg wybranej Rasy:
Homid (1), Metys (3), Lupus (5)
8. Określ początkową Siłę Woli wg wybranego Plemienia:
(4) Dzieci Gai, Gnatożuje, Wendigo
(3) pozostałe Plemiona
9. Wybierz Wady i Zalety. Punkty uzyskane z Wad (max 10) traktowane są jak Punkty Wolne i sumują się z nimi. Zalety kupujesz za Punkty Wolne, płacąc ich koszt.
10. Rozdziel wedle uznania 15 Punktów Wolnych (plus te uzyskane z Wad) wg tabeli przytoczonej przez WinterWolf:
Cecha _____Cena
Atrybuty _____5 za kropkę
Zdolności _____2 za kropkę
Cechy Pozycji __1 za kropkę
Dary_________7 za Dar (tylko na 1. poziomie)
Szał _________1 za kropkę
Gnoza _______2 za kropkę
Siła Woli ______1 za kropkę
+ Zaleta_______koszt w punktach
To tyle. Wszelkie pytania proszę kierować na PW.

Poniżej skrócona anatomia wilkołaka:
1. Imię(ona)
2. Natura i Postawa: Obydwie cechy określają charakter postaci, jej światopogląd oraz wizerunek, jaki kreują w oczach innych. Natura jest zasadniczo niezmienna, stanowi kręgosłup moralny postaci. Natomiast postawa może ulegać przeobrażeniom, często dostosowując się do warunków zewnętrznych.
3. Rasa
4. Patronat
5. Plemię
6. Atrybuty:
Fizyczne - Siła, Zręczność, Wytrzymałość
Społeczne - Charyzma, Oddziaływanie, Wygląd
Umysłowe - Percepcja, Inteligencja, Spryt
7. Zdolności
Talenty - Bójka, Cwaniactwo, Czujność, Ekspresja, Empatia, Pierwotne Instynkty, Przebiegłość, Uniki, Wysportowanie, Zastraszanie
Umiejętności - Autorytet, Broń Palna, Etykieta, Krycie się, Naprawa, Oswajanie Zwierząt, Prowadzenie Pojazdów, Sztuka Przetrwania, Walka Wręcz, Występy Publiczne
Wiedza - Lingwistyka, Komputery, Medycyna, Nauka, Okultyzm, Polityka, Prawo, Rytuały, Śledztwo, Zagadki
8. Cechy Pozycji
Sprzymierzeńcy - przyjaciele, gotowi wspomóc Cię niemal bezinteresownie
Pamięć Przodków - więź z duchami Twoich krewnych, uzyskiwana od nich pomoc i wizje
Kontakty - znajomości w konkretnym środowisku
Fetysz - magiczny przedmiot, nasycony duchową mocą
Krewniacy - przyjaciele, bliscy i krewni, którzy zdają sobie sprawę z tego, że jesteś Garou i sami nie podlegają efektowi Delirium
Mentor - nauczyciel, duchowy przewodnik
Czystość Rasy - prestiż, majestat z racji pochodzenia, posiadania czystej krwi
Mienie - zasoby materialne
Rytuały - znajomość wilkołaczych obrzędów i mistycznych ceremonii
Totem - mistyczna więź z duchem opiekuńczym watahy, szczepu, plemienia
Przyjaciel-duch - więź z mieszkańcem Umbry, duchowym sprzymierzeńcem
9. Dary
10. Szał, Gnoza, Siła Woli
Skrócony opis tworzenia postaci krok po kroku:
1. Określ Imię(ona), Naturę i Postawę, Rasę, Patronat, Plemię.
2. Podziel grupy Atrybutów na pierwszorzędne, drugorzędne i trzeciorzędne. Następnie rozdziel pomiędzy nie odpowiednio 7, 5 i 3 punkty.
3.Podobnie postąp ze Zdolnościami i rozdziel między nie 13, 9 i 5 punktów. UWAGA! Na tym etapie żadna ze zdolności nie może przekroczyć wartości 3.
4. Rozdziel 5 punktów pomiędzy Cechy Pozycji, z uwzględnieniem poniższych reguł:
Sprzymierzeńcy - niedostępne dla Czerwonych Szponów (tylko wilki), Władców Cieni
Pamięć Przodków - niedostępne dla Gnotożujów, Tubylców Betonu, Milczących Wędrowców
Kontakty - niedostępne dla Pomiotu Fenrisa, Czerwonych Szponów (tylko wilki), Wendigo
Krewniacy - wskazane dla Fianna, dla Czerwonych Szponów tylko wilki
Mentor - niedostępne dla Tubylców Betonu, Władców Cieni
Czystość Rasy - niedostępne dla Gnatożujów, Tubylców Betonu, natomiast Srebrne Kły muszą posiadać tą cechę na poziomie min. 3
Mienie - niedostępne dla Gnatożujów, Czerwonych Szponów, Milczących Wędrowców, Wendigo
5. Wybierz Dary: tylko z pierwszego poziomu, po jednym dla Rasy, Patronatu i Plemienia.
6. Określ początkowy Szał wg wybranego Patronatu:
Ragabash (1), Teurg (2), Filodoks (3), Galiard (4), Ahroun (5)
7. Określ początkową Gnozę wg wybranej Rasy:
Homid (1), Metys (3), Lupus (5)
8. Określ początkową Siłę Woli wg wybranego Plemienia:
(4) Dzieci Gai, Gnatożuje, Wendigo
(3) pozostałe Plemiona
9. Wybierz Wady i Zalety. Punkty uzyskane z Wad (max 10) traktowane są jak Punkty Wolne i sumują się z nimi. Zalety kupujesz za Punkty Wolne, płacąc ich koszt.
10. Rozdziel wedle uznania 15 Punktów Wolnych (plus te uzyskane z Wad) wg tabeli przytoczonej przez WinterWolf:
Cecha _____Cena
Atrybuty _____5 za kropkę
Zdolności _____2 za kropkę
Cechy Pozycji __1 za kropkę
Dary_________7 za Dar (tylko na 1. poziomie)
Szał _________1 za kropkę
Gnoza _______2 za kropkę
Siła Woli ______1 za kropkę
+ Zaleta_______koszt w punktach
To tyle. Wszelkie pytania proszę kierować na PW.
Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
