[brak] Konflikty dworskie.

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
Ardel
Kok
Kok
Posty: 1015
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
Numer GG: 8570942
Lokalizacja: Shadar Logoth

[brak] Konflikty dworskie.

Post autor: Ardel »

Będzie to sesja raczej oparta na intrygach dworskich niż na bezsensownej sieczce. Akcja będzie się działa w twierdzy (oczywiście poza nią też, jeśli będziecie mieć ochotę) nad morzem. Coś jak w "Skrytobójcy".
Do sesji będę potrzebował:
-2 szlachciców czy damy
-minstrela/minstrelki
-młodego bękarta księcia (chłopak lub dziewczyna)

Karty na pw przesyłać

Wybiorę tylko najlepsze. Od razu odradzam grę początkującym lub lubującym się w walce. Tu będzie trzeba (niestety) dużo myśleć i potrafić knuć straszliwie.
EDIT:

Kod: Zaznacz cały

Imiona w tym świecie są najczęściej (nie zawsze) 'pochodzenia' cnót lub też zwierząt. Np. Rycerski, Sikorka czy nawet Cierń. Nazwiska dowolne
Imię:
Ród:
Wygląd(też bardzo ważne):
Upodobania w strojach używkach itp:
Historia (od tego zależy czy się dostaniecie):
Znajomi w zamku (król i bękart nie piszą):

Cechy (30 do wydania):
Walka (wybrać broń białą lub strzelecką; może być użyta kilka razy):
siła
zwinność
zręczność
intelekt (ważna cecha)
urok osobisty (też ważna)
wytrzymałość
spryt (czyt. mądrość)
opanowanie

Kod: Zaznacz cały

Przykładowa karta
Łagodny
Dwie Włócznie
blabla
lubuje się w kobietach, kocha nosić jedwabne obcisłe spodnie :P
blabla
Sprzątaczka Frania oraz kucharz Franc, lady Elonora i sir Bucek
Walka mieczem 3
walka kuszą 2
siła 2
zwinność 4
zręczność 4
intelekt (ważna cecha) 5
urok osobisty (też ważna) 5
wytrzymałość 1
spryt (czyt. mądrość) 2
opanowanie 2
Ostatnio zmieniony piątek, 3 sierpnia 2007, 11:05 przez Ardel, łącznie zmieniany 2 razy.
Deep
Chorąży
Chorąży
Posty: 3712
Rejestracja: niedziela, 10 września 2006, 10:31
Lokalizacja: Wro

Re: [brak] Konflikty dworskie.

Post autor: Deep »

Chętnie bym pograł ale najwcześniej od poniedziałku.
Mógłbyś zdradzić mniej wiecej czasy i miejsce?
.
Ardel
Kok
Kok
Posty: 1015
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
Numer GG: 8570942
Lokalizacja: Shadar Logoth

Re: [brak] Konflikty dworskie.

Post autor: Ardel »

miejsce i tak ci nic nie powie, jeśli książki nie czytałeś - Zamek w królestwie Kozim.

A czasy? Dajmy na to, że byłoby to mniej więcej średniowiecze delikatnie i powoli przechodzące w renesans. Magia jest bardzo specyficzna i nikt z graczy nie będzie potrafił jej używać. Żadnych dziwnych stworzeń nie ma. Wszystko realne.

A i tak sesja zacznie się dopiero na początku sierpnia. Do tego czasu proszę nadsyłać karty.
Deep
Chorąży
Chorąży
Posty: 3712
Rejestracja: niedziela, 10 września 2006, 10:31
Lokalizacja: Wro

Re: [brak] Konflikty dworskie.

Post autor: Deep »

W takim razie może podeslę kartę. Bardzo będzie przeszkadało jeśli ksiażki nie znam?
.
Ardel
Kok
Kok
Posty: 1015
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
Numer GG: 8570942
Lokalizacja: Shadar Logoth

Re: [brak] Konflikty dworskie.

Post autor: Ardel »

Książki nikt nie musi znać. Tylko ja będę się wzorował na budowaniu świata. Wystarczy wczuć się w rolę życia na bogatym dworze. I tyle. A jeśli ktoś zna książkę, to to niewiele zmienia.
Zablokowany