[warhammer] Kowal Run
: wtorek, 17 lipca 2007, 18:32
"Krasnoludy nauczyły się wykorzystywać magie w inny sposób, wtapiając ją w przedmioty magiczne, takie jak miecze lub zbroje. Krasnoludy są rasą która najlepiej opanowała tworzenie przedmiotów magicznych o potężnych właściwościach. Dlatego też większość z najpotężniejszych broni magicznych używanych przez ludzi i elfy, została stworzona przez krasnoludy używające ich unikalnych umiejętności.
Krasnolud tworzący magiczne przedmioty jest nazywany Twórcą lub Kowalem Run. Nie ma prostego podobieństwa między nim a ludzkim czarodziejem, gdyż Twórcy zawsze są ważnymi i szanowanymi osobowościami społeczeństwa krasnoludzkiego i członkami starożytnej gildii rzemieślników, która przez tysiące lat strzegła sekretu wykuwania magicznych runów i tworzenia broni i zbroi o niewiarygodnej mocy.
Starożytny sekret kucia runów był przekazywany ustnie od niepamiętnych czasów. Każdy z Kowali Runów uczy młodszych członków swojej rodziny podstawowych umiejętności związanych z kuciem metali oraz wybiera najzdolniejszego z nich na swego ucznia. Niektóre z linii rodów Kowali wymarły, dlatego często rodziny adoptują na uczniów przedstawicieli innych linii w celu zachowania tradycji i wiedzy, lecz nie chroni to przed stratą całych gałęzi sztuki kowalskiej przechowywanej przez wieki.
Uczeń wybierany jest podczas długiego i skomplikowanego procesu selekcji. Testuje się wrażliwość na magię, umiejętności manualne i lojalność dla swojego mistrza. Terminator może pochodzić z skądkolwiek, lecz musi przejść kilka prób, po których zostaje uczniem i uczy się nowych umiejętności oraz uczestniczy w rytuale wykuwania Runów."
Wezmę jednego gracza (tak prowadzi mi się najlepiej), którego zadaniem będzie stać się Twórcą, a następnie... Kto wie?
Karty zbieram w tym temacie. Będę je zbierał przez parę dni.
Imię i nazwisko rodowe/przydomek:
Rasa (nie musi być krasnolud):
Profesja: jakakolwiek podstawowa (umiejętności wszystkie jakie może ta profesja mieć z edycji 1)
Ekwipunek (bez przesady mi tutaj):
Historia: końcówka musi zawierać dojście do podnóża góry (samotnie) w celu odnalezienia dawnej Gildii Twórców
Główne cechy (do wyboru 4):
szybkość poruszania
walka (podać broń)
siła
wytrzymałość
szybkość reakcji
szybkość ataku
zręczność
zwinność
intelekt
mądrość
opanowanie
siła woli
urok osobisty
Krasnolud tworzący magiczne przedmioty jest nazywany Twórcą lub Kowalem Run. Nie ma prostego podobieństwa między nim a ludzkim czarodziejem, gdyż Twórcy zawsze są ważnymi i szanowanymi osobowościami społeczeństwa krasnoludzkiego i członkami starożytnej gildii rzemieślników, która przez tysiące lat strzegła sekretu wykuwania magicznych runów i tworzenia broni i zbroi o niewiarygodnej mocy.
Starożytny sekret kucia runów był przekazywany ustnie od niepamiętnych czasów. Każdy z Kowali Runów uczy młodszych członków swojej rodziny podstawowych umiejętności związanych z kuciem metali oraz wybiera najzdolniejszego z nich na swego ucznia. Niektóre z linii rodów Kowali wymarły, dlatego często rodziny adoptują na uczniów przedstawicieli innych linii w celu zachowania tradycji i wiedzy, lecz nie chroni to przed stratą całych gałęzi sztuki kowalskiej przechowywanej przez wieki.
Uczeń wybierany jest podczas długiego i skomplikowanego procesu selekcji. Testuje się wrażliwość na magię, umiejętności manualne i lojalność dla swojego mistrza. Terminator może pochodzić z skądkolwiek, lecz musi przejść kilka prób, po których zostaje uczniem i uczy się nowych umiejętności oraz uczestniczy w rytuale wykuwania Runów."
Wezmę jednego gracza (tak prowadzi mi się najlepiej), którego zadaniem będzie stać się Twórcą, a następnie... Kto wie?
Karty zbieram w tym temacie. Będę je zbierał przez parę dni.
Imię i nazwisko rodowe/przydomek:
Rasa (nie musi być krasnolud):
Profesja: jakakolwiek podstawowa (umiejętności wszystkie jakie może ta profesja mieć z edycji 1)
Ekwipunek (bez przesady mi tutaj):
Historia: końcówka musi zawierać dojście do podnóża góry (samotnie) w celu odnalezienia dawnej Gildii Twórców
Główne cechy (do wyboru 4):
szybkość poruszania
walka (podać broń)
siła
wytrzymałość
szybkość reakcji
szybkość ataku
zręczność
zwinność
intelekt
mądrość
opanowanie
siła woli
urok osobisty
Kod: Zaznacz cały
czyli na przykład: walka mieczem
zręczność
intelekt
siła