[Naruto] Narodziny Legendy
: niedziela, 24 czerwca 2007, 16:58
Postanowiłem, że skoro mam wakacje, a wakacje oznaczają mnóstwo czasu wolnego, to dołożę jeszcze jedną rekrutację. Tym razem w realiach Naruto.
Na początek kilka słów na ważkie tematy: sesja będzie w znacznej mierze oparta na prostej, stworzonej przez mnie specjalnie dla niej mechanice. Gwarantuję, że wyeliminuje ona zbytnich przepaków. Szybko i boleśnie.
Po drugie, poszukuję trzech graczy - być może zdecyduję się na sześciu, ale wątpię żeby ilość i poziom zgłoszeń mi na to pozwoliły, z całym szacunkiem do wszystkich uNarutowionych tawerniaków.
Po trzecie, jeśli ktoś spróbuje mi napisać w historii postaci, że wychowywał go Kakshi, że opiekowała się nim Tsunade, że jest nieślubnym dzieckiem Naruto i Hinaty, albo coś porównywalnie głupiego, niech lepiej od razu zrezygnuje. Inaczej dorwie go ANBU, gdziekolwiek nie zechciałby się schować.
I to w sumie tyle... Karty do mnie na PW, pytania tamże bądź na gg - 1223257.
Wzór karty postaci:
Imię + nazwisko, ew. ksywka etc.: (Uwaga! Albo japońskie, albo japońsko brzmiące!)
Wygląd zewnętrzny:
Historia postaci:
Charakter/zachowanie (króciutko):
Ekwipunek:
Mechanika:
ATRYBUTY (macie po jednej kropce w każdym na początek i 15 kropek do rozdania. Nie mogą przekroczyć 10, przeciętny to 2 do 3 punktów, jak łatwo policzyć)
Wytrzymałość - im wyższa, tym więcej ma 'chakry fizycznej' którą zużywa się głównie na taijutsu i w niewielkich ilościach również na ninjutsu
Przemiana materii - im wyższa, tym szybciej ninja regeneruje 'chakrę fizyczną'
Odporność - wpływa na zdolność ninja do wytrzymywania trafień (powszechnie zwaną HPkami)
Żywotność - więcej żywotności - szybsze zdrowienie
Siła - jasne, prawda?
Zręczność - wpływa na celność i szanse trafienia w walce wręcz
Zwinność - wpływa na szanse uniknięcia ciosu
Szybkosć - raczej jasne
Duch - im wyższy ten wskaźnik, tym więcej 'chakry duchowej' zużywanej na genjutsu i ninjutsu
Skupienie - przyśpiesza regenerację 'chakry duchowej'
ZNAJOMOŚCI (macie sześć kropek do rozdzielenia między te kategorie)
Chakra Kaji (ognia)
Chakra Kuuki (powietrza)
Chakra Mizu (wody)
Chakra Koudo (ziemi)
Chakra Kinzoku (metalu)
Chakra Mokuzai (drewna)
Chakra Dou (ciała) (niedostępna na początku)
Chakra Gokuin (pieczęci) (niedostępna na początku)
Chakra Bijuu (demona) (niedostępna na początku)
Taijutsu Gouken (twardej pięści)
Taijutsu Jyuuken (miękkiej pięści) (dostępna tylko w połączeniu z Byakugan, ew. inną linią krwi dającą zbliżone zdolności, po akceptacji MG)
Pierwszych sześciu nie trzeba chyba wyjaśniać (tak, wiem, nazwy nie zgadzają się z tymi z Naruto. Można używać ich zamiennie, ale tych będę używał ja w upkach, więc lepiej się ich nauczyć. Ponieważ w Naruto nie ma podanych nazw niektórych chakr, postanowiłem je dodać i ujednolicić zgodnie ze słownikiem języka japońskiego). Chakra Dou służy ninja - medykom (to ta zielona), Chakra Gokuin to ta do technik pieczętujących (np. tych które zapieczętowały Demonicznego Lisa w Naruto, i ta która blokowała przeklętą pieczęć na Sasuke, i inne tego rodzaju). Chakra Bijuu to oczywiścia chakra demonów z ogonami, noszonych przez Jinchuuriki. Ostatnie dwa są chyba znów jasne.
Wam wolno włożyć waszych sześć kropek tylko w pierwsze sześć rodzajów, lub w taijutsu, ale używając taijutsu Jyuuken pamiętajcie, że zużywa ono również 'chakrę duchową'. Możecie mieć tyle technik, ile kropek w danym rodzaju chakry. Im trudniejsza technika, tym więcej kropek danej chakry trzeba, żeby w ogóle się jej nauczyć (np. Raikiri/Chidori wymaga chakry Kuuki na 15, Rasengan dowolnej chakry na 15, a Ooden Rasengan na 20). Techniki podstawowe mogą należeć do dowolnego typu chakry, ale i tak musicie je wziąć, osobno.
Oczywiście będę upominał jeśli techniki wzięte (bądź wymyślone, oczywiście zezwalam na to) przez gracza okażą się zbyt potężne jak na znany poziom chakry.
Ewentualne linie krwi (wolno brać istniejące - nie wymordowane - klany, bądź tworzyć własne, z lub bez lini krwi) będę rozliczał zupełnie osobno. Demony... No cóż, raczej nie radzę wam wpisywać ich w historię postaci, chyba że jako ewnetualność dla mistrza gry. Istnieje pewna szanse że dorobicie się ich w trakcie rozgrywki, ale nie liczcie na to zbytnio.
Co zaś do fabuły: jesteście jednym z niedawno utworzonych zespołów, przetrwaliście już razem dość misji polegających na łapaniu zbiegłych kotów, żeby mieć szansę w kolejnych walkach, więc Tsunade zapewne wyśle was teraz na jakąś poważną misję... Czas? Kakashi Team i Gai Team wyruszyły właśnie wesprzeć sojuszników z Wioski Piasku, więc jeden z nowych zespołów - wy - pewnie dostanie teraz misję która wreszcie będzie was godna...
Na początek kilka słów na ważkie tematy: sesja będzie w znacznej mierze oparta na prostej, stworzonej przez mnie specjalnie dla niej mechanice. Gwarantuję, że wyeliminuje ona zbytnich przepaków. Szybko i boleśnie.
Po drugie, poszukuję trzech graczy - być może zdecyduję się na sześciu, ale wątpię żeby ilość i poziom zgłoszeń mi na to pozwoliły, z całym szacunkiem do wszystkich uNarutowionych tawerniaków.
Po trzecie, jeśli ktoś spróbuje mi napisać w historii postaci, że wychowywał go Kakshi, że opiekowała się nim Tsunade, że jest nieślubnym dzieckiem Naruto i Hinaty, albo coś porównywalnie głupiego, niech lepiej od razu zrezygnuje. Inaczej dorwie go ANBU, gdziekolwiek nie zechciałby się schować.
I to w sumie tyle... Karty do mnie na PW, pytania tamże bądź na gg - 1223257.
Wzór karty postaci:
Imię + nazwisko, ew. ksywka etc.: (Uwaga! Albo japońskie, albo japońsko brzmiące!)
Wygląd zewnętrzny:
Historia postaci:
Charakter/zachowanie (króciutko):
Ekwipunek:
Mechanika:
ATRYBUTY (macie po jednej kropce w każdym na początek i 15 kropek do rozdania. Nie mogą przekroczyć 10, przeciętny to 2 do 3 punktów, jak łatwo policzyć)
Wytrzymałość - im wyższa, tym więcej ma 'chakry fizycznej' którą zużywa się głównie na taijutsu i w niewielkich ilościach również na ninjutsu
Przemiana materii - im wyższa, tym szybciej ninja regeneruje 'chakrę fizyczną'
Odporność - wpływa na zdolność ninja do wytrzymywania trafień (powszechnie zwaną HPkami)
Żywotność - więcej żywotności - szybsze zdrowienie
Siła - jasne, prawda?
Zręczność - wpływa na celność i szanse trafienia w walce wręcz
Zwinność - wpływa na szanse uniknięcia ciosu
Szybkosć - raczej jasne
Duch - im wyższy ten wskaźnik, tym więcej 'chakry duchowej' zużywanej na genjutsu i ninjutsu
Skupienie - przyśpiesza regenerację 'chakry duchowej'
ZNAJOMOŚCI (macie sześć kropek do rozdzielenia między te kategorie)
Chakra Kaji (ognia)
Chakra Kuuki (powietrza)
Chakra Mizu (wody)
Chakra Koudo (ziemi)
Chakra Kinzoku (metalu)
Chakra Mokuzai (drewna)
Chakra Dou (ciała) (niedostępna na początku)
Chakra Gokuin (pieczęci) (niedostępna na początku)
Chakra Bijuu (demona) (niedostępna na początku)
Taijutsu Gouken (twardej pięści)
Taijutsu Jyuuken (miękkiej pięści) (dostępna tylko w połączeniu z Byakugan, ew. inną linią krwi dającą zbliżone zdolności, po akceptacji MG)
Pierwszych sześciu nie trzeba chyba wyjaśniać (tak, wiem, nazwy nie zgadzają się z tymi z Naruto. Można używać ich zamiennie, ale tych będę używał ja w upkach, więc lepiej się ich nauczyć. Ponieważ w Naruto nie ma podanych nazw niektórych chakr, postanowiłem je dodać i ujednolicić zgodnie ze słownikiem języka japońskiego). Chakra Dou służy ninja - medykom (to ta zielona), Chakra Gokuin to ta do technik pieczętujących (np. tych które zapieczętowały Demonicznego Lisa w Naruto, i ta która blokowała przeklętą pieczęć na Sasuke, i inne tego rodzaju). Chakra Bijuu to oczywiścia chakra demonów z ogonami, noszonych przez Jinchuuriki. Ostatnie dwa są chyba znów jasne.
Wam wolno włożyć waszych sześć kropek tylko w pierwsze sześć rodzajów, lub w taijutsu, ale używając taijutsu Jyuuken pamiętajcie, że zużywa ono również 'chakrę duchową'. Możecie mieć tyle technik, ile kropek w danym rodzaju chakry. Im trudniejsza technika, tym więcej kropek danej chakry trzeba, żeby w ogóle się jej nauczyć (np. Raikiri/Chidori wymaga chakry Kuuki na 15, Rasengan dowolnej chakry na 15, a Ooden Rasengan na 20). Techniki podstawowe mogą należeć do dowolnego typu chakry, ale i tak musicie je wziąć, osobno.
Oczywiście będę upominał jeśli techniki wzięte (bądź wymyślone, oczywiście zezwalam na to) przez gracza okażą się zbyt potężne jak na znany poziom chakry.
Ewentualne linie krwi (wolno brać istniejące - nie wymordowane - klany, bądź tworzyć własne, z lub bez lini krwi) będę rozliczał zupełnie osobno. Demony... No cóż, raczej nie radzę wam wpisywać ich w historię postaci, chyba że jako ewnetualność dla mistrza gry. Istnieje pewna szanse że dorobicie się ich w trakcie rozgrywki, ale nie liczcie na to zbytnio.
Co zaś do fabuły: jesteście jednym z niedawno utworzonych zespołów, przetrwaliście już razem dość misji polegających na łapaniu zbiegłych kotów, żeby mieć szansę w kolejnych walkach, więc Tsunade zapewne wyśle was teraz na jakąś poważną misję... Czas? Kakashi Team i Gai Team wyruszyły właśnie wesprzeć sojuszników z Wioski Piasku, więc jeden z nowych zespołów - wy - pewnie dostanie teraz misję która wreszcie będzie was godna...