[APW]: Przygody Żywych Trupów
: środa, 13 czerwca 2007, 11:08
Rekrutacja nie polega na "kto pierwszy ten lepszy"
Karta rekrutacyjna:
Statystyki: (5 punktów do ulokowania)
Poziom: 0
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 2
Celność: 0
Statystyki mocy: (17 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 0 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 0 (max.5)
Moce mutacyjne: 0 (max.5)
Moce techniczne: 0 (max.5)
Moce walki: 0 (max.5)
Moce przywódcy: 1 (max.5)
Posiadane moce:
- wybrać tyle ile posiada się poziomów
- pamiętać o limitach wynikających ze Statystyk Mocy
- pamiętać również o wymaganiach wpisanych w moce
Strój: (wybrać jeden)
- żołnierski (wersja: zieleń)
- żołnierski (wersja: miejska)
- żołnierski (wersja: pustynna)
- miejski (wersja: dżinsy + bluza)
- miejski (wersja: dresy)
- robotniczy (wersja: czerwony)
- robotniczy (wersja: czarny)
- robotniczy (wersja: niebieski)
- robotniczy (wersja: biały)
- robotniczy (wersja: żółty)
- robotniczy (wersja: zielony)
- zakonny (wersja: czarny)
- zakonny (wersja: biały z czerwonym krzyżem)
- zakonny (wersja: biały)
- zakonny (wersja: czarny z białą czaszką)
Ekwipunek: (wybrać dwa)
- Rewolwer (potrzebna amunicja b)
- Paczka amunicji b (12 sztuk)
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Magazynek amunicji a (32 sztuki)
- Nóż
- Kij
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza
- Spadochron w plecaku
- Schemat tworzenia amunicji a
- Schemat tworzenia amunicji b
- Stalowa tarcza (prostokątna)
Wygląd:
Wzrost: (najlepiej pomiędzy 160-200cm)
Waga: (najlepiej pomiędzy 60-100kg)
Sylwetka: (chudy, umięśniony, średni, gruby)
----------------------------------------------------------------------------
Jak widać małe zmiany w statystykach. Żywotność tak jak wcześniej powiększa się o 1 z każdym zdobytym poziomem. W tej grze można jednak zacząć z mniejszą ilością punktów niż wcześniej i można również zacząć z większą przeznaczając swoje wolne punkty na żywotność. Przeznaczając je na poziom również zyskamy punkt żywotność - jak kto woli. W tej grze trudniej trochę zdobywać poziomy, a każdy poziom to nie tylko punkt żywotności a również moc. Siła i Szybkość były wcześniej znane - tym razem jednak Siła przyda się głównie do techniki i walki, a Szybkość do ilości punktowanych akcji, które możecie przeprowadzić. Nowe statystyki: Wytrzymałość daję wam naturalny pancerz przed atakami, każde 2 punkty tej statystyki likwidują 1 punkt Obrażeń, który dostaniecie. Celność natomiast odpowiada za ataki dystansowe - do końca to jest jeszcze niedopracowane, ale przynajmniej początkowo każdy punkt tej statystyki dodaje 10% szansy do trafienia, która wynosi początkowo 20% dla każdego WŻT.
Statystyki mocy jak zawsze oznaczają limity jakie możecie osiągnąć w danej grupie mocy, a Strój i Wygląd pełnią głównie funkcje tła, więc nie jest tak ważny. Ekwipunek początkowy natomiast może być ważny.
Odwrotnie niż w innych grach tego typu bardzo rzadka zdarza się, że jeden z was zdobywa poziom, a reszta nie - tutaj zazwyczaj poziomujecie wszyscy w wyznaczonym miejscu - być może różnie ze względu na to jak gracie i jak bardzo wczuwacie się. W wyznaczonych miejscach również będziecie spotykać osoby, które dadzą wam Zadania, po których dostaniecie swoją nagrodę w postaci mocy i/lub ekwipunku. Sługi nie stworzone przez wasze moce są (przynajmniej na początku) bardzo cennym materiałem, więc "kto pierwszy ten lepszy", ale gdy któryś z was zginie jego słudzy dzieleni są pomiędzy innych członków drużyny. W tym miejscu należy również dodać coś o pożywieniu - musicie jeść mięso lub substytut - głodni zaczniecie dostawać kary do statystyk i mocy, a wreszcie umrzecie. Na początku każdy z was w grze otrzyma trochę mięsa na dzień, więc może lepiej wziąść prowiant w ekwipunku podstawowym... Ze zmian ważną jest jeszcze taka, że nie możecie siebie atakować nawzajem (ani ekwipunku/sług i niczego co jest sojuszników) - oczywiście przypadkowe ataki się zdarzają...
Gra przeznaczona jest dla 4-5 graczy, z czego gdy ktoś zginie kolejna osoba może być dorekrutowana i jego postać zaczyna odrazu z poziomem średnim drużyny.
Gra w pierwszej części będzie toczona głównie (jeśli nie tylko) w podziemiach, a waszym pierwszym "misjodawcą" będzie Wampir imieniem Darroi.
Zapraszam do gry - nie trzeba tu dużo pisać, ale trzeba odpowiadać na update'y jak najszybciej. Karty tutaj, ewentualne pytania tutaj lub na PW.
ps. każdy od początku posiada moce Handel1, stąd 1 punkt musi być w Mocach Przywódczych
Katalog mocy:
Magia
Pseudomagia
Mutacja
Technika
Walka
Przywódca
Wampir
Wilkewil
Karta rekrutacyjna:
Statystyki: (5 punktów do ulokowania)
Poziom: 0
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 2
Celność: 0
Statystyki mocy: (17 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 0 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 0 (max.5)
Moce mutacyjne: 0 (max.5)
Moce techniczne: 0 (max.5)
Moce walki: 0 (max.5)
Moce przywódcy: 1 (max.5)
Posiadane moce:
- wybrać tyle ile posiada się poziomów
- pamiętać o limitach wynikających ze Statystyk Mocy
- pamiętać również o wymaganiach wpisanych w moce
Strój: (wybrać jeden)
- żołnierski (wersja: zieleń)
- żołnierski (wersja: miejska)
- żołnierski (wersja: pustynna)
- miejski (wersja: dżinsy + bluza)
- miejski (wersja: dresy)
- robotniczy (wersja: czerwony)
- robotniczy (wersja: czarny)
- robotniczy (wersja: niebieski)
- robotniczy (wersja: biały)
- robotniczy (wersja: żółty)
- robotniczy (wersja: zielony)
- zakonny (wersja: czarny)
- zakonny (wersja: biały z czerwonym krzyżem)
- zakonny (wersja: biały)
- zakonny (wersja: czarny z białą czaszką)
Ekwipunek: (wybrać dwa)
- Rewolwer (potrzebna amunicja b)
- Paczka amunicji b (12 sztuk)
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Magazynek amunicji a (32 sztuki)
- Nóż
- Kij
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza
- Spadochron w plecaku
- Schemat tworzenia amunicji a
- Schemat tworzenia amunicji b
- Stalowa tarcza (prostokątna)
Wygląd:
Wzrost: (najlepiej pomiędzy 160-200cm)
Waga: (najlepiej pomiędzy 60-100kg)
Sylwetka: (chudy, umięśniony, średni, gruby)
----------------------------------------------------------------------------
Jak widać małe zmiany w statystykach. Żywotność tak jak wcześniej powiększa się o 1 z każdym zdobytym poziomem. W tej grze można jednak zacząć z mniejszą ilością punktów niż wcześniej i można również zacząć z większą przeznaczając swoje wolne punkty na żywotność. Przeznaczając je na poziom również zyskamy punkt żywotność - jak kto woli. W tej grze trudniej trochę zdobywać poziomy, a każdy poziom to nie tylko punkt żywotności a również moc. Siła i Szybkość były wcześniej znane - tym razem jednak Siła przyda się głównie do techniki i walki, a Szybkość do ilości punktowanych akcji, które możecie przeprowadzić. Nowe statystyki: Wytrzymałość daję wam naturalny pancerz przed atakami, każde 2 punkty tej statystyki likwidują 1 punkt Obrażeń, który dostaniecie. Celność natomiast odpowiada za ataki dystansowe - do końca to jest jeszcze niedopracowane, ale przynajmniej początkowo każdy punkt tej statystyki dodaje 10% szansy do trafienia, która wynosi początkowo 20% dla każdego WŻT.
Statystyki mocy jak zawsze oznaczają limity jakie możecie osiągnąć w danej grupie mocy, a Strój i Wygląd pełnią głównie funkcje tła, więc nie jest tak ważny. Ekwipunek początkowy natomiast może być ważny.
Odwrotnie niż w innych grach tego typu bardzo rzadka zdarza się, że jeden z was zdobywa poziom, a reszta nie - tutaj zazwyczaj poziomujecie wszyscy w wyznaczonym miejscu - być może różnie ze względu na to jak gracie i jak bardzo wczuwacie się. W wyznaczonych miejscach również będziecie spotykać osoby, które dadzą wam Zadania, po których dostaniecie swoją nagrodę w postaci mocy i/lub ekwipunku. Sługi nie stworzone przez wasze moce są (przynajmniej na początku) bardzo cennym materiałem, więc "kto pierwszy ten lepszy", ale gdy któryś z was zginie jego słudzy dzieleni są pomiędzy innych członków drużyny. W tym miejscu należy również dodać coś o pożywieniu - musicie jeść mięso lub substytut - głodni zaczniecie dostawać kary do statystyk i mocy, a wreszcie umrzecie. Na początku każdy z was w grze otrzyma trochę mięsa na dzień, więc może lepiej wziąść prowiant w ekwipunku podstawowym... Ze zmian ważną jest jeszcze taka, że nie możecie siebie atakować nawzajem (ani ekwipunku/sług i niczego co jest sojuszników) - oczywiście przypadkowe ataki się zdarzają...
Gra przeznaczona jest dla 4-5 graczy, z czego gdy ktoś zginie kolejna osoba może być dorekrutowana i jego postać zaczyna odrazu z poziomem średnim drużyny.
Gra w pierwszej części będzie toczona głównie (jeśli nie tylko) w podziemiach, a waszym pierwszym "misjodawcą" będzie Wampir imieniem Darroi.
Zapraszam do gry - nie trzeba tu dużo pisać, ale trzeba odpowiadać na update'y jak najszybciej. Karty tutaj, ewentualne pytania tutaj lub na PW.
ps. każdy od początku posiada moce Handel1, stąd 1 punkt musi być w Mocach Przywódczych
Katalog mocy:
Magia
Pseudomagia
Mutacja
Technika
Walka
Przywódca
Wampir
Wilkewil