Strona 1 z 2

[APW]: Przygody Żywych Trupów

: środa, 13 czerwca 2007, 11:08
autor: AC
Rekrutacja nie polega na "kto pierwszy ten lepszy"


Karta rekrutacyjna:

Statystyki: (5 punktów do ulokowania)
Poziom: 0
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 2
Celność: 0

Statystyki mocy: (17 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 0 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 0 (max.5)
Moce mutacyjne: 0 (max.5)
Moce techniczne: 0 (max.5)
Moce walki: 0 (max.5)
Moce przywódcy: 1 (max.5)

Posiadane moce:
- wybrać tyle ile posiada się poziomów
- pamiętać o limitach wynikających ze Statystyk Mocy
- pamiętać również o wymaganiach wpisanych w moce

Strój: (wybrać jeden)
- żołnierski (wersja: zieleń)
- żołnierski (wersja: miejska)
- żołnierski (wersja: pustynna)
- miejski (wersja: dżinsy + bluza)
- miejski (wersja: dresy)
- robotniczy (wersja: czerwony)
- robotniczy (wersja: czarny)
- robotniczy (wersja: niebieski)
- robotniczy (wersja: biały)
- robotniczy (wersja: żółty)
- robotniczy (wersja: zielony)
- zakonny (wersja: czarny)
- zakonny (wersja: biały z czerwonym krzyżem)
- zakonny (wersja: biały)
- zakonny (wersja: czarny z białą czaszką)

Ekwipunek: (wybrać dwa)
- Rewolwer (potrzebna amunicja b)
- Paczka amunicji b (12 sztuk)
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Magazynek amunicji a (32 sztuki)
- Nóż
- Kij
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza
- Spadochron w plecaku
- Schemat tworzenia amunicji a
- Schemat tworzenia amunicji b
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Wygląd:
Wzrost: (najlepiej pomiędzy 160-200cm)
Waga: (najlepiej pomiędzy 60-100kg)
Sylwetka: (chudy, umięśniony, średni, gruby)



----------------------------------------------------------------------------




Jak widać małe zmiany w statystykach. Żywotność tak jak wcześniej powiększa się o 1 z każdym zdobytym poziomem. W tej grze można jednak zacząć z mniejszą ilością punktów niż wcześniej i można również zacząć z większą przeznaczając swoje wolne punkty na żywotność. Przeznaczając je na poziom również zyskamy punkt żywotność - jak kto woli. W tej grze trudniej trochę zdobywać poziomy, a każdy poziom to nie tylko punkt żywotności a również moc. Siła i Szybkość były wcześniej znane - tym razem jednak Siła przyda się głównie do techniki i walki, a Szybkość do ilości punktowanych akcji, które możecie przeprowadzić. Nowe statystyki: Wytrzymałość daję wam naturalny pancerz przed atakami, każde 2 punkty tej statystyki likwidują 1 punkt Obrażeń, który dostaniecie. Celność natomiast odpowiada za ataki dystansowe - do końca to jest jeszcze niedopracowane, ale przynajmniej początkowo każdy punkt tej statystyki dodaje 10% szansy do trafienia, która wynosi początkowo 20% dla każdego WŻT.

Statystyki mocy jak zawsze oznaczają limity jakie możecie osiągnąć w danej grupie mocy, a Strój i Wygląd pełnią głównie funkcje tła, więc nie jest tak ważny. Ekwipunek początkowy natomiast może być ważny.

Odwrotnie niż w innych grach tego typu bardzo rzadka zdarza się, że jeden z was zdobywa poziom, a reszta nie - tutaj zazwyczaj poziomujecie wszyscy w wyznaczonym miejscu - być może różnie ze względu na to jak gracie i jak bardzo wczuwacie się. W wyznaczonych miejscach również będziecie spotykać osoby, które dadzą wam Zadania, po których dostaniecie swoją nagrodę w postaci mocy i/lub ekwipunku. Sługi nie stworzone przez wasze moce są (przynajmniej na początku) bardzo cennym materiałem, więc "kto pierwszy ten lepszy", ale gdy któryś z was zginie jego słudzy dzieleni są pomiędzy innych członków drużyny. W tym miejscu należy również dodać coś o pożywieniu - musicie jeść mięso lub substytut - głodni zaczniecie dostawać kary do statystyk i mocy, a wreszcie umrzecie. Na początku każdy z was w grze otrzyma trochę mięsa na dzień, więc może lepiej wziąść prowiant w ekwipunku podstawowym... Ze zmian ważną jest jeszcze taka, że nie możecie siebie atakować nawzajem (ani ekwipunku/sług i niczego co jest sojuszników) - oczywiście przypadkowe ataki się zdarzają...

Gra przeznaczona jest dla 4-5 graczy, z czego gdy ktoś zginie kolejna osoba może być dorekrutowana i jego postać zaczyna odrazu z poziomem średnim drużyny.

Gra w pierwszej części będzie toczona głównie (jeśli nie tylko) w podziemiach, a waszym pierwszym "misjodawcą" będzie Wampir imieniem Darroi.

Zapraszam do gry - nie trzeba tu dużo pisać, ale trzeba odpowiadać na update'y jak najszybciej. Karty tutaj, ewentualne pytania tutaj lub na PW.

ps. każdy od początku posiada moce Handel1, stąd 1 punkt musi być w Mocach Przywódczych


Katalog mocy:
Magia
Pseudomagia
Mutacja
Technika
Walka
Przywódca
Wampir
Wilkewil

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: środa, 13 czerwca 2007, 14:40
autor: Buaszeyos
Statystyki: (5 punktów do ulokowania)
Poziom: 4
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Żywotność: 2
Celność: 0


Statystyki mocy: (17 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 5
Moce pseudomagiczne: 3
Moce mutacyjne: 5
Moce techniczne: 0 (max.5)
Moce walki: 0 (max.5)
Moce przywódcy: 5


Posiadane moce:
Infernalista 1,2,3
Zmysły 1


Strój:
- zakonny (wersja: biały z czerwonym krzyżem)

Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)


Wygląd:
Wzrost: 180
Waga: 75
Sylwetka: umięśniony

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: środa, 13 czerwca 2007, 15:25
autor: Eglarest
Statystyki: (5 punktów do ulokowania)
Poziom: 4
Siła: 2
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 2
Celność: 0


Statystyki mocy: (17 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 5
Moce pseudomagiczne: 0
Moce mutacyjne: 5
Moce techniczne: 2 (max.5)
Moce walki: 3 (max.5)
Moce przywódcy: 3


Posiadane moce:
Broń biała level 1,2
Broń biała (defensywna) level 1
Skorupa level 1



Strój:
- zakonny (wersja: czarny)

Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Kij


Wygląd:
Wzrost: 180
Waga: 70
Sylwetka: średni

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: środa, 13 czerwca 2007, 16:46
autor: Drzewiec
Clint Eastwod

Historia: Clint był naprawdę sławnym aktorem. Słynął z ról w westernach, filmach wojennych, sam reżyserował. Do czasu... w końcu zaczął go reumatyzm strzykać, kolana nie te co dawniej... do tego na planie najnowszego filmu o wojnie w Wietnamie, ta cholerna lampa urwała się z sufitu i spadła prosto na biednego Clinta! Co ciekawe, ekipa zauważyła nie-żywość kolegi dopiero w ostatniej scenie, gdy Clint, dziwnie blady, rzucił się na cały batalion Wietnamczyków! Wyglądało niesamowicie, ale raczej nie do emisji. Tym bardziej, że Clint, który zawsze za pazuchą miał swój rewolwer, począł po kolei zżerać Wietnamczyków, Amerykanów, reżysera, kolegów... Tak, nie opuścił swego ciała. Gdy się najadł zapadł w sen w jakimś rowie, obudził się duużo czasu później w jakimś ciemnym miejscu. Kości powychodziły z ciała... wiało od niego zgnilizną...

Statystyki: (5 punktów do ulokowania)
Poziom: 4
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 2
Celność: 1

Statystyki mocy:
Moce magiczne: 4
Moce pseudomagiczne: 3
Moce mutacyjne: 0
Moce techniczne: 5
Moce walki: 3
Moce przywódcy: 3

Posiadane moce:
- Strzelanie (broń palna) lvl 1&2&3&4


Strój: (wybrać jeden)
- żołnierski (wersja: zieleń)

Ekwipunek: (wybrać dwa)
- Rewolwer (potrzebna amunicja b)
- Schemat tworzenia amunicji b


Wygląd:
Wzrost: 189 cm.
Waga: 73 kg.
Sylwetka: chudy

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: środa, 13 czerwca 2007, 16:56
autor: Tevery Best
Zaklepuję sobie miejsce. Karta już za parę (naście? dziesiąt?) minut. Na razie nie mam siły...
EDIT: Oto i karta.

Karta rekrutacyjna:

Miano: Grigorij Saakaszwili

Historia: Dawno, dawno temu, Grigorij był kierowcą i mechanikiem czołgu T - 34/85. Dokonał wielu wspaniałych czynów na polu bitwy, gromiąc Niemców na prawo i lewo. W zasadzie sam dojechał do Berlina. Po drodze okazjonalnie zatrzymywał się tylko po paliwo. Wreszcie, kiedy wiele lat po wojnie nakręcono serial, w którym był jednym z głównych bohaterów, o mało nie pękło m serce ze wzruszenia. Stało się to jednak dopiero na przełomie III i IV RP, kiedy to jakiś związek kombatancki wymógł zaprzestanie emisji tegoż serialu, argumentując, że jest to komunistyczna propaganda. Ale Grigorij nie umarł, stracił tylko wiele ze swych zdolności, tracąc również na wadze (trochę się rozłożył...), za to stał się owładniętym żądzą zemsty Władcą Żywych Trupów...

Statystyki:
Poziom: 3
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 2
Żywotność: 2
Celność: 0

Statystyki mocy: (17 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 5 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 5 (max.5)
Moce mutacyjne: 1 (max.5)
Moce techniczne: 5 (max.5)
Moce walki: 1 (max.5)
Moce przywódcy: 1 (max.5)

Posiadane moce:
Żywotność level 1 - +5 do żw (do maksymalnej ilości)
Żywotność level 2 - +10 do żw (do maksymalnej ilości, sumuje się z poprzednim)
Strzelanie (broń palna) level 1 - możesz strzelać z broni palnej

Strój: (wybrać jeden)
- żołnierski (wersja: miejska)

Ekwipunek: (wybrać dwa)
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a
Wygląd:
Wzrost: 190 cm
Waga: 60 kg
Sylwetka: chudy.

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: środa, 13 czerwca 2007, 17:07
autor: Duck
Statystyki:
Poziom: 4
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność 2
Celność: 1

Statystyki mocy:
Moce magiczne: 0
Moce pseudomagiczne: 0
Moce mutacyjne: 5
Moce techniczne: 5
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 3

Posiadane moce:
Piącha level 1,2
Ogon level 1,2

Strój:
-żołnierski(wersja:pustynna)

Ekwipunek:
-Pistolet
-Racje żywności (na 8 dni)

Wygląd:
Wzrost: 178cm
Waga: 72kg
Sylwetka: średni

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: środa, 13 czerwca 2007, 17:53
autor: scorez
Karta rekrutacyjna:

Statystyki: (0 punktów do ulokowania)
Poziom: 4
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 2
Celność: 1

Statystyki mocy: (0 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 5 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 5 (max.5)
Moce mutacyjne: 1 (max.5)
Moce techniczne: 1 (max.5)
Moce walki: 1 (max.5)
Moce przywódcy: 5 (max.5)

Posiadane moce:
- Szkieletornik level 1
- Sierżant Żywych Trupów level 1
- Infernalista level 1
- Paralizacja level 1

Strój: (wybrać jeden)
- zakonny (wersja: czarny)
Ekwipunek: (wybrać dwa)
- racje żywności 8 dni
- chełm spawacza

Wygląd:
Wzrost: 189
Waga: 85
Sylwetka: średni

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: środa, 13 czerwca 2007, 18:24
autor: Pavciooo
Karta rekrutacyjna:

Statystyki: (5 punktów do ulokowania)
Poziom: 5
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 2
Celność: 0

Statystyki mocy: (17 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 5 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 5 (max.5)
Moce mutacyjne: 5 (max.5)
Moce techniczne: 0 (max.5)
Moce walki: 0 (max.5)
Moce przywódcy: 3 (max.5)

Posiadane moce:
-Napalony Żniwiarz 2
-Rogi 1
-Pyrochron 2

Strój: (wybrać jeden)
- zakonny (wersja: czarny z białą czaszką)

Ekwipunek: (wybrać dwa)
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Wygląd:
Wzrost: 185cm
Waga: 85kg
Sylwetka: umięśniony

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 11:23
autor: t0m3ek
O kurde, Scorez i Pavcioo, nie mogę się nie zgłosić.

Karta rekrutacyjna:

Statystyki:
Poziom: 5
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 7
Celność: 0

Statystyki mocy:
Moce magiczne: 5 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 5 (max.5)
Moce mutacyjne: 2 (max.5)
Moce techniczne: 0 (max.5)
Moce walki: 5 (max.5)
Moce przywódcy: 1 (max.5)

Posiadane moce:
Mgła 1,2,3,4,5

Strój: (wybrać jeden)
- zakonny (wersja: biały z czerwonym krzyżem)

Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Wygląd:
Wzrost: 185
Waga: 90
Sylwetka: średni

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 15:12
autor: Kosiarz Dusz
Karta rekrutacyjna:

Mroczny Łowca

Statystyki:
Poziom: 1
Siła: 2
Szybkość: 2
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 3
Celność: 2

Statystyki mocy:
Moce magiczne: 5 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 5 (max.5)
Moce mutacyjne: 0 (max.5)
Moce techniczne: 2 (max.5)
Moce walki: 5 (max.5)
Moce przywódcy: 1 (max.5)

Posiadane moce:
Sonika 1 lvl

Strój:
- zakonny (wersja: czarny z białą czaszką, poproszę z kapturem)

Ekwipunek:
- nóż
- Spadochron w plecaku

Wygląd:
Żywy trup o wyglądzie zbliżonym do wyglądu człowieka, jest "tylko" biały jak kartka papieru, oczy i włosy ma koloru czarnego
Charakter:Jest zupełnie pozbawiony uczuć
Taktyka:Stara się podkraść do przeciwnika i zabić go atakiem z ukrycia, ma przy tym styl ataków wzięty z gry Prince of Persia (potem dojdą inne sztuczki, wraz z rozwojem sztuk walki)
Wzrost: 181cm
Waga: 60kg
Sylwetka: chudy
Historia: Bezimienny był kiedyś zabójcą Kręgu Mroku. Był doskonały w tym fachu w takim stopniu, że w końcu miał dostąpić najwyższego zaszczytu - miał stać się nieumałym we władzy Władcy Ciemności. Jako jedyny nie okazał strachu przed utratą świadomości, za co został wynagrodzony, stając się Władcą Żywych Trupów i zachowując własną świadomość. Władca nazwał go Mrocznym Łowcą i wysłał zdobyć potęgę, dając mu moc stąpania bezszelestnie, podobnie jak jego przyszłym sługom

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 18:15
autor: AC
No to 9 graczy się zgłosiło, ale do gry wejdzie tylko 5, więc zastosuję manewr, który już kiedyś zrobiłem na innym forum:

każdy z was niech z 8 konkurentów wybierze 3, z którymi chciałby zagrać najbardziej. Osoby, które dostaną najwięcej głosów dostaną się do gry. Ten kto nie wyśle jak najszybciej głosów zostanie skreślony (piątek wieczór to termin ostateczny).

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 18:47
autor: scorez
1) Pavciooo
2) Tom3ek
3) Eglarest

No i ewentualnie
4) Tevery Best
Bo też dobry z niego qumpel

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 18:54
autor: Drzewiec
1) Tevery Best
2) Kosiarz Dusz
3) scorez

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 18:57
autor: scorez
dzięki drzewiec... jeszcze nie grałem z tobą sesji. Z chęcią bym się sprawdził z tobą, co ty na to?

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 19:28
autor: t0m3ek
Pavciooo
Scorez
TvB

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 20:11
autor: Kosiarz Dusz
1)Scorez
2)Drzewiec
3)T0m3ek

No i ewentualnie czwarty gracz

4)TvB

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: czwartek, 14 czerwca 2007, 20:26
autor: scorez
ej! no! ludzie! przestańcie!
pokładacie we mnie taką nadzieję, a ja tylko raz grałem w trupy!
zagłosujcie na kogoś innego jeszcze, bo się zarumienię.