Strona 1 z 1
[brak]zioła, metale, drewno...
: środa, 30 maja 2007, 19:37
autor: Ardel
Sesja raczej dla graczy lubiących tworzyć bardzie niż zabijać, aczkolwiek tego durgiego też nie zabraknie. Zaczynacie jako czeladnik u jakiegoś misrza rzemiosła (u jakiego wybieracie sami). Następnie droga wasza prowadzi do stania się mistrzem, lub taka jaką sobie obierzecie...
Przyjmę 2 graczy
Karta postaci: (tutaj, nie pw)
Imię:
Nazwisko:
Zawód (tzn praca u mistrza, ale jakiego?):
Historia:
Rodzina (o ile jest):
Znajomi w mieście (max 4) + przyjaciele (2):
Wiara:
Charakterystyka (100pkt):
Siła
Szybkość
Zwinność
Zręczność
Wytrzymałość
Intelekt
Urok osobisty
Walka bronią (jaką np. miecz)
Umiejętności strzeleckie (czym? np. łuk, noże)
Pobożność
Serdecznie zapraszam
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: czwartek, 31 maja 2007, 08:41
autor: PrQ
Hmm... Ardel odpowiedz mi tylko na kilka pytań...
Jakie mamy Wiary do wyboru? I lie maksymalnie do współczynników(100?)
Zaklepuję miejsce... ^^
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: czwartek, 31 maja 2007, 17:36
autor: Ardel
Macie 100 pktów do wydania. Czyli jeżeli władujesz wszystko w jedno to będzie 100
Wiary? Jakie chcesz. Wystarczy boga opisać (bogów).
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: czwartek, 31 maja 2007, 19:46
autor: Elfin
Ja zglosilbym sie z checia jako mysliwy... Tylko dwa pytania.. Karte postaci tu czy na pw?? ... Drugie:W jakich czasach akcja dziac sie bedzie??
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: sobota, 2 czerwca 2007, 17:01
autor: Ardel
Jak już pisałem karta tu, nie na pw.
I będzie to takie średniowiecze, z lekkim zabarwieniem fantasy (niewielkim)
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: sobota, 2 czerwca 2007, 17:32
autor: Kokesz
Karta postaci
Imię:Marius
Nazwisko:Golth
Zawód : inżynier, budowa różnych machin
Historia:
Marius jest sierotą. Gdy miał 15 lat jego rodziców i rodzeństwo zamordowali zbóje, który napadli na ich gospodarstwo. On jako jedyny przeżył, ponieważ w momencie ataku był na pastwisku daleko od domu i zajmował się owcami. Gdy wrócił do domu o zmierzchu zastał spalone gospodarstwo i zamordowaną rodzinę. Ten widok wzbudził w nim potworne uczucia. Przez kilka dni pałętał się po gościńcu i pragnął spotkać morderców swojej rodziny by się zemścić. Obwiniał się za to co się stało, uważał, że gdyby był w domu to by uratował swoich bliskich. Na drodze spotkał go Illith, inżynier mieszkający w pobliskiej wiosce. Zmiłował się on nad młodzieńcem i przyjął go pod swój dach. Zaczął go uczyć inżynierii po paru miesiącach Marius przestał się obwiniać o śmierć swojej rodziny.
Rodzina (o ile jest): Jego rodzice i rodzeństwo zostali zamordowani, miał brata i dwie siostry.
Znajomi w mieście (max 4) + przyjaciele (2): Znajomi - Nardal (młynarz), Forion(myśliwy); przyjaciele - Illith (jego mistrz)
Wiara: ateista, po śmierci jego rodziny przestał wierzyć w bogów
Charakterystyka (100pkt):
Siła - 10
Szybkość - 11
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Wytrzymałość - 10
Intelekt - 18
Urok osobisty - 4
Walka bronią - topór - 10
Umiejętności strzeleckie - proca - 12
Pobożność - 0
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: sobota, 2 czerwca 2007, 19:05
autor: Ardel
Do walki, strzelectwa i pobożności również są punkty (te co do reszty statystyk)
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: niedziela, 3 czerwca 2007, 10:45
autor: Kokesz
już poprawiłem
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: niedziela, 3 czerwca 2007, 10:55
autor: Nekonushi
Jest przecież napisane "tu, nie PW"
Karta postaci:
Imię : Dragonis
Nazwisko : Do'Urden
Zawód : Alchemik (mam nadzieję, że jest coś takiego ? Jak nie to zmieniam na medyka)
Historia : Od młodości zamieszkiwał w mieście razem z rodziną. Jego ojciec, Angel Do'Urden był ważną personą. Był ważnym urzędnikiem. Zarabiał mnóstwo pieniędzy i zaharowywał się na śmierć. W końcu dosłownie umarł. Lekarze stwierdzili, że to był zawał spowodowany nadmiarem stresu, ale patolodzy odmawiali udzielenia więcej informacji. Matka Dragonisa, Bella, która rok temu urodziła drugie dziecko, Marry, była załamana. Dragonisowi przyszło to łatwiej jako że nie rozumiał jeszcze, że to się może skończyć poważnymi problemami finansowymi. Jego mama musiała rozpocząć działalność sprzedając jedzenie. W ten sposób wszystko zaczęło się układać, ale nie mogli już żyć tak rozpustnie jak wcześniej. Tymczasem Dragonis dorastał i z każdym dniem coraz bardziej rozumiał, jak wielka to była strata do rodziny. W końcu ukończył szkołę i postanowił spełnić swoje odwieczne marzenie - zostać alchemikiem ....
Rodzina : Ojciec - martwy. Mama - wychowuje moją siostrę, ma 40 lat, siostra - mam ją, ma 6 lat, mama utrzymuje się póki co ze sprzedawania jedzenia
Znajomi w mieście : barman, mistrz, dwaj strażnicy w okolicy alchemika, przyjaciele - zielarz, Gordon, który został poszukiwaczem przygód
Wiara : Mystra, bogini alchemii i magi (tak może być ?)
Charakterystyka (100pkt):
Siła : 5
Szybkość : 5
Zwinność : 10
Zręczność : 15
Wytrzymałość : 10
Intelekt : 25
Urok osobisty : 15
Walka bronią : sztylet 10
Umiejętności strzeleckie : 0
Pobożność : 15
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: niedziela, 3 czerwca 2007, 11:29
autor: Ardel
Wszystko pasuje.
Jeśli chcecie, to możemy sesję rozpocząć już dziś
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: niedziela, 3 czerwca 2007, 12:40
autor: Kokesz
można zaczynać
zmniejszyłem jeszcze pobożność mojej postaci do zera, przecież i tak to ateista z wyboru. Mam nadzieję że to nie będzie przeszkadzać
Re: [brak]zioła, metale, drewno...
: niedziela, 3 czerwca 2007, 15:24
autor: Ardel