[Rekrutacja][D&D] dom strachów
: środa, 2 marca 2005, 16:30
Gracze pojawiają się w domu strachów z którego muszą się wydostać...
Sam dom jest magiczny- po wejściu do niego jakoś dziwnie zmieni wam się rasa( bo na początku jesteście zwykłymi ludźmi w dzisiejszym świecie). Profesja ukształtuje wam się w miarę waszych działań (np. Jeśli będziecie dobrzy, uprzejmi i pomocni innym oraz będziecie walczyć ze złem zostaniecie paladynami), Ekwipunek także znajdziecie gdzieś na starcie ( np. w kupie złomu).
No to na karcie ma być:
Imię:
Charakter:
Rasa: (którą otrzymacie po wejściu do domu)
Atrybuty: ( 90 pkt. od zera)
Umiejętności: 16 rang plus intelekt (modyfikator, rzecz jasna)
Atuty: Zwyczajnie
Lęki i odwagi: Na początku macie 2 lęki oraz 1 odwagę. Możecie dodać 1 lęk, aby pozyskać 1 odwagę. Do wyboru: pająki, trupy, ożywione ciała,
ciemności, klaustrofobia, koszmary nocne, krew, ostre narzędzia, straszne odgłosy, potwory, węże, duchy. Powiem wam, że kiedy spotykacie się z jakąś potwornością, wykonujecie rzut na strach, który jest dość nietypowy- ja obstawiam 10 emotikonek (w myślach), a wy
wybieracie jakąś z buziek- i jeśli wybierzecie jedną z obstawonych przeze mnie buziek, rzut się udaje. Kiedy masz lęk przed tą rzeczą ja obstawiam tylko 2 buźki, a kiedy odwagę- obstawiam 18. Rzut zapisujecie tak: "RZUT: (emotikonka). W innym wypadku mord proszę nie wstawiać.
Sesje zapiujemy standardowo- w prawym górnym rogu imię postaci.
Wygląd: Można opisowo, wkleić portret lub opisać kolor włosów, oczu itp.
Co do sposobu rozgrywki, będzie się dzielić na epizody, a w każdym z nich: 1-3 zagadki logiczne (niezbyt trudne ), 2-8 walk, enpece czy coś specyficznego dla tego epizodu, walka z bosem i kolejny epizod. Co epizod ktoś z graczy odpadnie, i tylko jeden wyjdzie z domu cały.
Trochę się rozpisałem- wspomnę tylko że zbiorę 5 graczy i zaczynamy grę.
Sam dom jest magiczny- po wejściu do niego jakoś dziwnie zmieni wam się rasa( bo na początku jesteście zwykłymi ludźmi w dzisiejszym świecie). Profesja ukształtuje wam się w miarę waszych działań (np. Jeśli będziecie dobrzy, uprzejmi i pomocni innym oraz będziecie walczyć ze złem zostaniecie paladynami), Ekwipunek także znajdziecie gdzieś na starcie ( np. w kupie złomu).
No to na karcie ma być:
Imię:
Charakter:
Rasa: (którą otrzymacie po wejściu do domu)
Atrybuty: ( 90 pkt. od zera)
Umiejętności: 16 rang plus intelekt (modyfikator, rzecz jasna)
Atuty: Zwyczajnie
Lęki i odwagi: Na początku macie 2 lęki oraz 1 odwagę. Możecie dodać 1 lęk, aby pozyskać 1 odwagę. Do wyboru: pająki, trupy, ożywione ciała,
ciemności, klaustrofobia, koszmary nocne, krew, ostre narzędzia, straszne odgłosy, potwory, węże, duchy. Powiem wam, że kiedy spotykacie się z jakąś potwornością, wykonujecie rzut na strach, który jest dość nietypowy- ja obstawiam 10 emotikonek (w myślach), a wy
wybieracie jakąś z buziek- i jeśli wybierzecie jedną z obstawonych przeze mnie buziek, rzut się udaje. Kiedy masz lęk przed tą rzeczą ja obstawiam tylko 2 buźki, a kiedy odwagę- obstawiam 18. Rzut zapisujecie tak: "RZUT: (emotikonka). W innym wypadku mord proszę nie wstawiać.
Sesje zapiujemy standardowo- w prawym górnym rogu imię postaci.
Wygląd: Można opisowo, wkleić portret lub opisać kolor włosów, oczu itp.
Co do sposobu rozgrywki, będzie się dzielić na epizody, a w każdym z nich: 1-3 zagadki logiczne (niezbyt trudne ), 2-8 walk, enpece czy coś specyficznego dla tego epizodu, walka z bosem i kolejny epizod. Co epizod ktoś z graczy odpadnie, i tylko jeden wyjdzie z domu cały.
Trochę się rozpisałem- wspomnę tylko że zbiorę 5 graczy i zaczynamy grę.