[Rekrutacja][DnD] Uciekinierzy
: czwartek, 3 lutego 2005, 19:45
Ok pomyślałem że sprubuje zrobić sesję w innym stylu.
Fabuła: Jest tak dróżyna została wrzucona do lochów za... niewinność. Gracze muszą wydostać się na wolność a potem dowieść swej niewinności. A potem szukanie tego kto wrobił drużynę co przerodzi się w walke z mafią.
Karta Powinna wyglądać tak.
Imię: (chyba jasne)
Rasa: Człowiek, Elf, Pół Elf, Krasnolud, Pół Ork, Niziołek, Gnom i podrasy ale to ustalać na PW.
Cechy Rasowe:
Człowiek- Nic
Pół Ork- +2 siła -2 intelekt
Elf+ Odporność na uśpienie, dobre rzuty na magię.
Pół Elf J/W
Krasnolud: +2 do budowy -2 do charyzmy.
Niziołek- +2 zręczność -2 siła
Gnom- +2 budowa -2 siła
Klasa: (Do wyboru Wojownik, Barbarzyńca, Łowca, Paladyn, Mag, Zaklinacz, Łotrzyk, Bard, Druid, Kapłan)
Atrybutki: (Macie do rozdania wartości: 18, 16, 12, 12, 10, 8 na siłę, zręczność, kondycje, intelekt, charyzme, roztropność.
Historia: Mała notka opisująca przeszłość bohatera.
Nie macie ekwipunku! Dopiero później dam spis możliwych.
A oto gotowe postacie:
Grumsh
Barbarzyńca
Pół Ork
S 20,Z 16, B 12, R 12, Ch 10, I 6
Andorian
Wojownik
Krasnolud
S 18, B18, Z 12, R 12, I 10, Ch 6.
Azjantis
Paladyn
Człowiek
S 18, Ch 16, B 12, I 12, Z 10, R 8.
Garet
Łotrzyk
Niziołek
Z 20, I 16, R 8, B 10, S 10, Ch 12
Niedługo dopisze inne. Myśle że to zaspokoi tych co nie lubią robić postaci.
Fabuła: Jest tak dróżyna została wrzucona do lochów za... niewinność. Gracze muszą wydostać się na wolność a potem dowieść swej niewinności. A potem szukanie tego kto wrobił drużynę co przerodzi się w walke z mafią.
Karta Powinna wyglądać tak.
Imię: (chyba jasne)
Rasa: Człowiek, Elf, Pół Elf, Krasnolud, Pół Ork, Niziołek, Gnom i podrasy ale to ustalać na PW.
Cechy Rasowe:
Człowiek- Nic
Pół Ork- +2 siła -2 intelekt
Elf+ Odporność na uśpienie, dobre rzuty na magię.
Pół Elf J/W
Krasnolud: +2 do budowy -2 do charyzmy.
Niziołek- +2 zręczność -2 siła
Gnom- +2 budowa -2 siła
Klasa: (Do wyboru Wojownik, Barbarzyńca, Łowca, Paladyn, Mag, Zaklinacz, Łotrzyk, Bard, Druid, Kapłan)
Atrybutki: (Macie do rozdania wartości: 18, 16, 12, 12, 10, 8 na siłę, zręczność, kondycje, intelekt, charyzme, roztropność.
Historia: Mała notka opisująca przeszłość bohatera.
Nie macie ekwipunku! Dopiero później dam spis możliwych.
A oto gotowe postacie:
Grumsh
Barbarzyńca
Pół Ork
S 20,Z 16, B 12, R 12, Ch 10, I 6
Andorian
Wojownik
Krasnolud
S 18, B18, Z 12, R 12, I 10, Ch 6.
Azjantis
Paladyn
Człowiek
S 18, Ch 16, B 12, I 12, Z 10, R 8.
Garet
Łotrzyk
Niziołek
Z 20, I 16, R 8, B 10, S 10, Ch 12
Niedługo dopisze inne. Myśle że to zaspokoi tych co nie lubią robić postaci.