Strona 1 z 1

[Rekrutacja][DnD] Uciekinierzy

: czwartek, 3 lutego 2005, 19:45
autor: Dante
Ok pomyślałem że sprubuje zrobić sesję w innym stylu.
Fabuła: Jest tak dróżyna została wrzucona do lochów za... niewinność. Gracze muszą wydostać się na wolność a potem dowieść swej niewinności. A potem szukanie tego kto wrobił drużynę co przerodzi się w walke z mafią.
Karta Powinna wyglądać tak.

Imię: (chyba jasne)

Rasa: Człowiek, Elf, Pół Elf, Krasnolud, Pół Ork, Niziołek, Gnom i podrasy ale to ustalać na PW.
Cechy Rasowe:
Człowiek- Nic
Pół Ork- +2 siła -2 intelekt
Elf+ Odporność na uśpienie, dobre rzuty na magię.
Pół Elf J/W
Krasnolud: +2 do budowy -2 do charyzmy.
Niziołek- +2 zręczność -2 siła
Gnom- +2 budowa -2 siła

Klasa: (Do wyboru Wojownik, Barbarzyńca, Łowca, Paladyn, Mag, Zaklinacz, Łotrzyk, Bard, Druid, Kapłan)

Atrybutki: (Macie do rozdania wartości: 18, 16, 12, 12, 10, 8 na siłę, zręczność, kondycje, intelekt, charyzme, roztropność.

Historia: Mała notka opisująca przeszłość bohatera.

Nie macie ekwipunku! Dopiero później dam spis możliwych.

A oto gotowe postacie:
Grumsh
Barbarzyńca
Pół Ork
S 20,Z 16, B 12, R 12, Ch 10, I 6

Andorian
Wojownik
Krasnolud
S 18, B18, Z 12, R 12, I 10, Ch 6.

Azjantis
Paladyn
Człowiek
S 18, Ch 16, B 12, I 12, Z 10, R 8.

Garet
Łotrzyk
Niziołek
Z 20, I 16, R 8, B 10, S 10, Ch 12

Niedługo dopisze inne. Myśle że to zaspokoi tych co nie lubią robić postaci.

: piątek, 4 lutego 2005, 08:05
autor: dziub
no to ja pójdę na łatwiznę i wezmę grumsha bo od tego chyba jest nie?

i jedno pytanie mógłbyś oszacować kiedy się zaczyna ta sesja???

: piątek, 4 lutego 2005, 08:38
autor: Skorpinor
Ja, podobnie jak Dziub, też daruje sobie robienie postaci i wybieram jedą z Twoich. Odsłaniam bramkę nr 3! Czy tam jest Zonk?! Nie!! To chyba Andorian! Tak... biorę go! :D

: piątek, 4 lutego 2005, 09:49
autor: Dante
Oto kolejna fala postaci:

Eris (Babka jakby co)
Łowca
Elf
Z 20, S 16, K 12, R 12, I 10, Ch 8.

Ps jeśli chodzi o atuty podam wam coś a umiejętności umówmy się tak:
:arrow: Ma się wszystkie umiejętności klasowe
:arrow: Ich skuteczność zależy od poziomu.

: piątek, 25 lutego 2005, 14:51
autor: Krycho
To ja paladyna. tylko przechrzcze go na Duleraon. Azjatas to chińczyk.

: piątek, 25 lutego 2005, 15:02
autor: Carchmage
Berengar Beleg-Galley

Człowiek (Z nazwy może być Aasimar? Bez jego umiejetnosci, ok?)

Paladyn Helma(wiem, ze jest juz jeden, jeśli nie mogę to kapłan/wojownik)

S:18; Zr: 12; B:16; I: 8; R: 10, Ch: 12

Urodził sie w Athkatli, tam był giermkiem rycerza najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca, Godryka Welbenmeer. Zrezygnował z dalszego terminatorstwa i udał się na Północ. Pracował w światyni Lathandera jako pomocnik kapłana w Luskan przez kilka lat. Gdy miał 25 lat zdecydował się poświęcić Helmowi. Przyjęto go w Neverwinter do przybytku Tego, który wszystko widzi. Mianowano go paladynem Helma, wtedy zaczął podróżowanie po Północy, stał się poszukiwaczem przygód.

(jw. przypominam, ze jeśli nie mogę być paladynem, to bedę kapłanem/wojownikiem)

Włosy: Blond (mocno żółte z racji tego, ze jest Aasiamrem)
Oczy: Jasnoniebieskie

Moze być karta?

: piątek, 25 lutego 2005, 15:29
autor: Dante
Tak może być.

Ok mamy komplet 4 Graczy zaczynam odliczanie 3 dni od teraz na zaczęcie sesji. Rekrutacja trwa i może potrwa troche po rozpoczęciu sesji.

Czas Start!

: sobota, 26 lutego 2005, 08:55
autor: Krycho
OK... 3 dni to dla mnie dosyć długo... Nie można zacząć jutro, a jak ktoś będzie chciał dołączyć to się go wprowadzi :?: