[DnD] Kryształy Przeznaczenia
: poniedziałek, 19 marca 2007, 09:41
Witam!
Co prawda jestem nowy na forum, ale mam trochę doświadczenia w prowadzeniu na forum i chciałbym zaprosić was do sesji w DnD. Akcja będzie rozgrywać się w Fearunie, ale będzie to moja, lekko zmodyfikowana wizja tej krainy posiadająca kilka nowych miejsc i bestii z jakimi przyjdzie zmierzyć się Waszym graczom – nie powinno Wam to przeszkadzać, a wręcz uważam, że urozmaici to nieco rozgrywkę. Odnośnie fabuły: bohaterowie mają za zadanie odnaleźć Krzyształy Mocy odpowiedzialne za poszczególne żywioły (ziemia, ogień, woda i powietrze), w tym celu przemierzają niemal całą krainę spotykając na swej drodze różnych, często ciekawych BN-ów (np. Drizzt Do'Urden czy Khelben Blackstaff). Poczytałem trochę „DeDekowe” sesje na forum i zaznaczam od razu, że niektórzy z aktywnych na tym polu użytkowników otrzymają ode mnie PW z zaproszeniem do gry (oczywiście nie muszą go przyjąć
). Ostrzegam również że jest to dłuższa kampania (cztery dość mocno rozbudowane przygody) więc jeśli nie odwiedzacie forum często lub nie będziecie mieli czasu na regularne odpisywanie (prosiłbym o jeden post na 48h) od razu darujcie sobie udział w rekrutacji. Z mojej strony również możecie spodziewać się częstych aktualizacji.
Ilość graczy będzie wynosiła max. 5 osób, przynajmniej na początku. Nie twierdzę, że nie dołączą później inni gracze, i nie twierdzę, że 5 osób będzie też na starcie. Mogą być 4, a równie dobrze 3. Wszystko zależy od karty postaci i historii jaka będzie przedstawiona na jej łamach. Wszyscy zainteresowani mogą przesyłać do mnie na PW karty postaci, wraz z historiami i współczynnikami i umiejętnościami. Cechy postaci będą mi potrzebne raczej tylko do wglądu, ponieważ i tak mam zamiar oprzeć grę o storytelling, aczkolwiek nie wykluczam samego istnienia współczynników, tak więc w przypadku spornych sytuacji może zdarzyć się, że wykonam jakiś rozstrzygający rzut. Co do historii to im dłuższa tym lepsza. Jak pisałem wcześniej, może odbyć się konkurs kart i w sumie od zapału i chęci gracza będzie zależało czy dostanie się do gry i czy traktuje ją poważnie, czy tylko chce zagrać bo mu się nudzi…W każdym razie nie powinniście czuć się zawiedzeni – będzie sporo walki, trochę główkowania, ogólnie każdy znajdzie coś dla siebie
.
Aha, i jeszcze jedno - CHCIAŁBYM, ŻEBY WASI BOHATEROWIE BYLI ZRÓŻNICOWANI, a co za tym idzie nie chciałbym w drużynie 4 złodziei, czy przykładowo 4 wojowników. Chętnie widziałbym typową drużynę RPG, czyli kogoś walczącego, kogoś myślącego i kogoś sprytnego, ni mniej ni więcej typowa drużyna z Baldurs Gate czy Icewind Dale. Oczywiście nie będę wam narzucał niczego, jest to tylko i wyłącznie moja sugestia, ale w najgorszym przypadku będziecie mieli kłopoty z pewnymi rzeczami - wojownik nie przeczyta magicznego zwoju, czy nie zidentyfikuje magicznego przedmiotu, a drużyna złożona z samych magów i kapłanów, dostanie porządne lanie od grupy orków. Zresztą, wiecie doskonale co mam na myśli...
KARTA POSTACI:
Imię i nazwisko (to ostatnie niekonieczne):
Płeć:
Rasa (dopuszczalne wszystkie rasy zawarte w Opisie Świata Zapomnianych Krain; na inne rasy potrzebna zgoda MG):
Wiek:
Charakter:
Profesja (wszystkie podstawowe z Opisu Świata...; na inne potrzebna zgoda MG):
Religia (dowolne bóstwo zgodne z charakterem i profesją postaci, ew. ateista):
Wygląd:
- Wzrost i waga
- Oczy
- Włosy
- Ogólny opis (wrażenie jakie postać wywiera samym wyglądem)
- Znaki szczególne (blizny, tatuaże, itp.)
Atrybuty (do wydania 80 pkt.; uwzglądnić plusy i minusy wynikające z rasy):
- Siła
- Zręczność
- Kondycja
- Inteligencja
- Mądrość
- Charyzma
Umiejętności (umiejętności, które wg was przydadzą się postaci o danej profesji; do zatwierdzenia przez MG;):
Charakterystyka:
- Jakaś rzucająca się cecha postaci (np. złośnik, romantyk, rozrzutnik itp.)
- Co postać lubi?
- Czego postać nienawidzi?
- Ogólne poglądy postaci na temat miłości, wiary, magii, wojny itp.
- Największy koszmar, coś czego się boi
- Największe marzenie (uwzględnić motywację do działania)
- Coś, czego postać nie zrobi za żadne skarby świata
- Czy ma jakieś hobby?
- Czym postać zajmuje się w wolnych chwilach?
- Jakie ma poczucie humoru?
Czary (tylko profesje parające się magią, np. czarodziej, czarownik, druid, łowca itp. oraz rasy typu drow - 'ciemność' na ten przykład):
Ekwipunek (dowolny podstawowy ekwipunek; rzeczy najniezbędniejsze - nie przesadzać; bez przedmiotów magicznych; do zatwierdzenia przez MG):
Historia (im dłuższa tym lepsza):
Tyle na tę chwilę. Rekrutacja potrwa do piątku, karty przysyłajcie na PW, ew. pytania również.
Co prawda jestem nowy na forum, ale mam trochę doświadczenia w prowadzeniu na forum i chciałbym zaprosić was do sesji w DnD. Akcja będzie rozgrywać się w Fearunie, ale będzie to moja, lekko zmodyfikowana wizja tej krainy posiadająca kilka nowych miejsc i bestii z jakimi przyjdzie zmierzyć się Waszym graczom – nie powinno Wam to przeszkadzać, a wręcz uważam, że urozmaici to nieco rozgrywkę. Odnośnie fabuły: bohaterowie mają za zadanie odnaleźć Krzyształy Mocy odpowiedzialne za poszczególne żywioły (ziemia, ogień, woda i powietrze), w tym celu przemierzają niemal całą krainę spotykając na swej drodze różnych, często ciekawych BN-ów (np. Drizzt Do'Urden czy Khelben Blackstaff). Poczytałem trochę „DeDekowe” sesje na forum i zaznaczam od razu, że niektórzy z aktywnych na tym polu użytkowników otrzymają ode mnie PW z zaproszeniem do gry (oczywiście nie muszą go przyjąć

Ilość graczy będzie wynosiła max. 5 osób, przynajmniej na początku. Nie twierdzę, że nie dołączą później inni gracze, i nie twierdzę, że 5 osób będzie też na starcie. Mogą być 4, a równie dobrze 3. Wszystko zależy od karty postaci i historii jaka będzie przedstawiona na jej łamach. Wszyscy zainteresowani mogą przesyłać do mnie na PW karty postaci, wraz z historiami i współczynnikami i umiejętnościami. Cechy postaci będą mi potrzebne raczej tylko do wglądu, ponieważ i tak mam zamiar oprzeć grę o storytelling, aczkolwiek nie wykluczam samego istnienia współczynników, tak więc w przypadku spornych sytuacji może zdarzyć się, że wykonam jakiś rozstrzygający rzut. Co do historii to im dłuższa tym lepsza. Jak pisałem wcześniej, może odbyć się konkurs kart i w sumie od zapału i chęci gracza będzie zależało czy dostanie się do gry i czy traktuje ją poważnie, czy tylko chce zagrać bo mu się nudzi…W każdym razie nie powinniście czuć się zawiedzeni – będzie sporo walki, trochę główkowania, ogólnie każdy znajdzie coś dla siebie

Aha, i jeszcze jedno - CHCIAŁBYM, ŻEBY WASI BOHATEROWIE BYLI ZRÓŻNICOWANI, a co za tym idzie nie chciałbym w drużynie 4 złodziei, czy przykładowo 4 wojowników. Chętnie widziałbym typową drużynę RPG, czyli kogoś walczącego, kogoś myślącego i kogoś sprytnego, ni mniej ni więcej typowa drużyna z Baldurs Gate czy Icewind Dale. Oczywiście nie będę wam narzucał niczego, jest to tylko i wyłącznie moja sugestia, ale w najgorszym przypadku będziecie mieli kłopoty z pewnymi rzeczami - wojownik nie przeczyta magicznego zwoju, czy nie zidentyfikuje magicznego przedmiotu, a drużyna złożona z samych magów i kapłanów, dostanie porządne lanie od grupy orków. Zresztą, wiecie doskonale co mam na myśli...
KARTA POSTACI:
Imię i nazwisko (to ostatnie niekonieczne):
Płeć:
Rasa (dopuszczalne wszystkie rasy zawarte w Opisie Świata Zapomnianych Krain; na inne rasy potrzebna zgoda MG):
Wiek:
Charakter:
Profesja (wszystkie podstawowe z Opisu Świata...; na inne potrzebna zgoda MG):
Religia (dowolne bóstwo zgodne z charakterem i profesją postaci, ew. ateista):
Wygląd:
- Wzrost i waga
- Oczy
- Włosy
- Ogólny opis (wrażenie jakie postać wywiera samym wyglądem)
- Znaki szczególne (blizny, tatuaże, itp.)
Atrybuty (do wydania 80 pkt.; uwzglądnić plusy i minusy wynikające z rasy):
- Siła
- Zręczność
- Kondycja
- Inteligencja
- Mądrość
- Charyzma
Umiejętności (umiejętności, które wg was przydadzą się postaci o danej profesji; do zatwierdzenia przez MG;):
Charakterystyka:
- Jakaś rzucająca się cecha postaci (np. złośnik, romantyk, rozrzutnik itp.)
- Co postać lubi?
- Czego postać nienawidzi?
- Ogólne poglądy postaci na temat miłości, wiary, magii, wojny itp.
- Największy koszmar, coś czego się boi
- Największe marzenie (uwzględnić motywację do działania)
- Coś, czego postać nie zrobi za żadne skarby świata
- Czy ma jakieś hobby?
- Czym postać zajmuje się w wolnych chwilach?
- Jakie ma poczucie humoru?
Czary (tylko profesje parające się magią, np. czarodziej, czarownik, druid, łowca itp. oraz rasy typu drow - 'ciemność' na ten przykład):
Ekwipunek (dowolny podstawowy ekwipunek; rzeczy najniezbędniejsze - nie przesadzać; bez przedmiotów magicznych; do zatwierdzenia przez MG):
Historia (im dłuższa tym lepsza):
Tyle na tę chwilę. Rekrutacja potrwa do piątku, karty przysyłajcie na PW, ew. pytania również.