Prosiłbym "stałych bywalców" (jak to Perzyn ładnie określił), jeśli się zgłoszą, oczywiście, o przekonwertowanie karty postaci na tą niżej... Nie sądzę by zajęło to Wam więcej niż 3-15 minut. No, niby czas to pieniądz, ale bez przesady

Świat - Powiedzmy, że rzeczy będą "troszkę" różniły się od tych z marvelowskiej 616. W każdym razie na starcie mamy Spideya (tożsamość nieznana) i FF (tożsamości znane) w Nowym Jorku, ogólnokrajowe SHIELD oraz Kapitana Amerykę, legendę z drugiej wojny światowej. Aha, szeroko pojęta ludzkość jeszcze nie wie o mutantach, a instytut Xaviera jest uznawany za ośrodek założony przez ekscentrycznego bogacza.
Karta postaci
Imię i nazwisko:
Imię kodowe:
Obywatelstwo:
Stan cywilny: panna/kawaler, wdowa/wdowiec, osoba rozwiedziona, mężatka/żonaty
Wiek:
Wygląd:
Ubiór:
Zachowanie: hobby, lubiane rzeczy, ambicje, lęki...
Życiorys: im dłużej i ładniej, tym lepiej. Aha, by ominąć problemy natury organizacyjnej, od razu wszyscy będziecie w instytucie Xaviera. Jeśli wam się to nie podoba, to wasz pech ;p. Dobrze by było też gdyby znalazła się tu informacja o rodzinie.
Umiejętności: różne rzeczy w których jesteście dobrzy, np. dziedziny wiedzy czy sztuki walki
Moc:
Atrybuty: Macie do rozdzielenia 21 punktów. Maksimum dla jednego atrybutu to 6. Atrybuty nie względniają mocy (czyli np. mając moce zapewniające wyostrzone, zwierzęce zmysły, wpisujecie percepcję taką, jaką postać posiadałaby bez mocy)
Kondycja: siła ciosu, ogólna odporność organizmu na ból, zmęczenie, choroby
Zwinność: szybkość, gibkość
Zręczność: wszystko co robi się za pomocą dłoni i palców
Inteligencja: myślenie, zapamiętywanie informacji
Percepcja: celność, zmysły, refleks
Kontrola mocy: jak duży wpływ postać posiada na swe mutancie zdolności