Historia osadzona w świecie Slayers. Zaczyna się w Królestwie Seyruun, kilkanaście lat po zakończeniu serii Slayers Try. Będzie to sesja realistyczna. System magii polega na odwoływaniu się do mocy istot wyższych takich jak demony, półdemony, bogowie i półbogowie. Wprowadzona będzie chierarchia demonów. Czyli jeśli walczycie z jakimś demonem, i czar który rzucacie, odwołujecie się do demona który siedzi na niższym stołku w hierarchii, to choćby nie wiem jak duże obrażenia zadawałoby zaklęcie, nie zadziała w żaden sposób na Demona.
Zapewne nie wiele osób zna serię Slayers więc pozwolę sobie na objaśnienie historyczne.
Jak powstał ten świat? W wielkim wybuchu oczywiście. Lecz ten wielki wybuch walnął podczas waliki Płonącego Smoka Cyphieda z Rubinookim władcą ciemności Shabranigdo. Oni są teraz bogami do których modlą i boją się ludzie. Cyphied pokonał Rubinookiego rozcinając jego dyuszę na 7 części. Sam jednak zginął w walce. Jego zwycięstwo spowodowało że to ludzie stali się rasą dominującą. Demony, Zwane Mazoku, są ogulno dostępne i nie brakuje ludzi którzy modląc się do Shabra oddają swą duszę i z planu astralnego schodzi demon. Można z nim podpisać kontrakt. Może ci to dać nieśmiertelność doskonałą, wielką moc, chomika, co chcesz. To chyba tyle jeśli chodzi o realia. teraz to co każdy szary obywatel powinien wiedzieć
Lina Inverse, znana jako pogromczyni bandytów, (Wśród bandytów-Kobieta Demon, żywa zagłada, Naturalny wróg wszystkiego co żyje)
właśnie rozwaliła, rzucając Fireballami na prawo i lewo, sporą ekipę bandziorów. Szperając w ich dobytku znalazła mały posążek z kamienia zwanego orichalkonem. Nie wiedzieć czemu wszyscy chcieli go odzyskać.
Wśród pretendentów do posążka był wielki mag Rezo, Zwany Czerwonym kapłanem. Ścigał ją jego sługus Zelgadis Graywords. Później okazało się że w posążku jest Kamień filozoficzny a Rezo chce go mieć aby odzyskać wzrok. Rezo uzdrawiał i przywracał wzrok innym ale sobie nie mógł. Za pomocą Kamienia który wyrwał z objęć Liny, i magii demonów odzyskał wzrok. Niestety okazało się że w jego oczach zapieczętowana jest jadna z części duszy Shabranigdo. Rezo uległ zniszczeniu A shabra się odrodził. Lina inverse oraz jej kompania składająca się z Nawróconego Zelgadisa(Wybornego szermierza oraz wprawnego maga), Księżniczki Seyrun(Która świetnie zna się na białej magii), i Gaoriego Gabrieva(Najlepszego szermieża świata, lecz o znikomym rozumku) Dzięki zapomnianemu zaklęciu które lina wygrzebała w jakiejś księdze Kompania pokonała Władcę ciemności. Potem szukali Clire Bible. Megaencyklopedii, która zawiera odpowiedzi na każde pytanie jakie zadasz. Podczas poszukiwań znalazł ich Phibrizzo władca życia i śmierci. Zabijając w swej cytadeli jej koleżków Liny, sprowokował ją do ponownego użycia tegoże zaklęcia. Nie było to łatwe ponieważ zaklęcie to odwoływało się do matki wszechrzeczy, i mogło zniszczyć wszystko. Naprawdę wszystko. Nieopanowane, mogło zniszczyć cały wszechświat.(A żaden człowiek nie może tego opanować) To że udało jej się to wcześniej, było megafuksem. Zrobiła to i nieopanowała zaklęcia. Przyszła matka wszechrzeczy i mówiąc dość pokrętnie oznajmiła, że coprawda stworzyła demony po to aby zniszczyły ten cały majdan zwany światem lecz nie o to chodzi aby króliczka złapać ale żeby go gonić. Zniszczyła Phibrizza i wszystko było OK. Później Zjawił się rozżalony odmieniec Valgaav który łącząc swą duszę z corazto kolejnymi demonami stał się tak potężny że mógł spełnić swe mażenie i zniszczyć świat po to aby oczyścić go i stworzyć wszystko na nowo. Tym razem, bohaterom pomagał także tajemniczy kapłan Xellos, który jak się później okazało jest jednym z potężniejszych demonów świata i który jest odpowiedzialny za to że smoków jest na ziemi tak mało. Kożystając z Fuzji Magii Demonów i Bogów pokonali Valgaava. Bardowie śpiewają ballady o tej historii lecz nie wielu w to wierzy.
Tyle w skrócie.

Mam nadzieję że nie zanudziłem was tym wstępem. Do gry wchodzą jakieś 4 postacie ale uprzedzam domysły, nie będziecie starą kompanią z filmu.
Dostępne Rasy
Ludzie-Świetni czarodzieje jak również wojownicy. Zrównoważona rasa. Dobrzy handlowcy
Smoki -tak tak. Smoki będą. Lecz jest to rasa dla dojżałych graczy. Smoki są dobrymi czarodziejami lecz marnie walczyą bronią białą. Potrafią zmieniać forme ze smoczą na ludzką. W smoczej nie używają magii lecz są wielcy, straszni, i zieją ogniem. Oczywiście latają tylko w postaci smoczej. W ludzkiej są niezwykle silni, lecz musza uważać przy chodzeniu po mostach ponieważ śliczna smocza dzierladka w ludzkiej postaci waży około 200 kg. Uprzedzam. Wszystkie rasy NIENAWIDZĄ smoków. Jaszczury nie potrafią rozmawiać z ludźmi. Ludzie nauczyli się juz rozpoznawać smioki po wilczych kłach na górnej i dolnej czczęce oraz krzaczastych brwiach.
Oczywiście nie trzeba chyba wyjaśniać Atutów Elfów I krasnoludów.
Sesja nie będzie mogła rozpocząć się szybko bo będe miał w tygodniu sporo na głowie. Najwcześniej rozpoczniemy w następny piątek. Macie dużo czasu na zgłaszanie się.
Karte postaci proszę napisać na forum. Moja skrzyna mailowa przeżywa załamanie nerwowe.
Imię i nazwiskio[ewentualne przewwiskio]
Rasa
Klasa:Proszę wyjaśnić specjalizację, typ magii używany najchętniej, broń używaną najchętniej, bądź zbroje.
Wygląd zewnętrzny: Proszę o w miarę dokładny opis twarzy, postury, figury, koloru włosów i sposobu ubierania się. Jeśli grasz smokiem proszę o opisanie również wyglądu w postaci smoczej. Koloru łusek, umiejscowienia i stanu jakiś rogów, stanu skrzydeł oraz ogona.
Charakter: To akurat nie musi być aż tak obszerne. Okaże się podczas gry.
Historia: Powinna wyjaśniać pochodzenie. Pamiętaj jednak Czy Byłeś królem, czy wylazłeś ze ścieku, teraz będziesz wszystkim równy. Proszę wymyśleć historyjkę która wyjaśni dlaczego siedzisz teraz w tej cholernej stodole ukrywając się przed bandą ogrów rozwalających wieś.