Storrytelling realistyczny-[Przebudzenie Shabranigdo]

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Storrytelling realistyczny-[Przebudzenie Shabranigdo]

Post autor: Qin Shi Huang »

Nie opowiadałem jeszcze na forum ale ponoć gra się ze mną ciekawie

Historia osadzona w świecie Slayers. Zaczyna się w Królestwie Seyruun, kilkanaście lat po zakończeniu serii Slayers Try. Będzie to sesja realistyczna. System magii polega na odwoływaniu się do mocy istot wyższych takich jak demony, półdemony, bogowie i półbogowie. Wprowadzona będzie chierarchia demonów. Czyli jeśli walczycie z jakimś demonem, i czar który rzucacie, odwołujecie się do demona który siedzi na niższym stołku w hierarchii, to choćby nie wiem jak duże obrażenia zadawałoby zaklęcie, nie zadziała w żaden sposób na Demona.
Zapewne nie wiele osób zna serię Slayers więc pozwolę sobie na objaśnienie historyczne.

Jak powstał ten świat? W wielkim wybuchu oczywiście. Lecz ten wielki wybuch walnął podczas waliki Płonącego Smoka Cyphieda z Rubinookim władcą ciemności Shabranigdo. Oni są teraz bogami do których modlą i boją się ludzie. Cyphied pokonał Rubinookiego rozcinając jego dyuszę na 7 części. Sam jednak zginął w walce. Jego zwycięstwo spowodowało że to ludzie stali się rasą dominującą. Demony, Zwane Mazoku, są ogulno dostępne i nie brakuje ludzi którzy modląc się do Shabra oddają swą duszę i z planu astralnego schodzi demon. Można z nim podpisać kontrakt. Może ci to dać nieśmiertelność doskonałą, wielką moc, chomika, co chcesz. To chyba tyle jeśli chodzi o realia. teraz to co każdy szary obywatel powinien wiedzieć

Lina Inverse, znana jako pogromczyni bandytów, (Wśród bandytów-Kobieta Demon, żywa zagłada, Naturalny wróg wszystkiego co żyje)
właśnie rozwaliła, rzucając Fireballami na prawo i lewo, sporą ekipę bandziorów. Szperając w ich dobytku znalazła mały posążek z kamienia zwanego orichalkonem. Nie wiedzieć czemu wszyscy chcieli go odzyskać.
Wśród pretendentów do posążka był wielki mag Rezo, Zwany Czerwonym kapłanem. Ścigał ją jego sługus Zelgadis Graywords. Później okazało się że w posążku jest Kamień filozoficzny a Rezo chce go mieć aby odzyskać wzrok. Rezo uzdrawiał i przywracał wzrok innym ale sobie nie mógł. Za pomocą Kamienia który wyrwał z objęć Liny, i magii demonów odzyskał wzrok. Niestety okazało się że w jego oczach zapieczętowana jest jadna z części duszy Shabranigdo. Rezo uległ zniszczeniu A shabra się odrodził. Lina inverse oraz jej kompania składająca się z Nawróconego Zelgadisa(Wybornego szermierza oraz wprawnego maga), Księżniczki Seyrun(Która świetnie zna się na białej magii), i Gaoriego Gabrieva(Najlepszego szermieża świata, lecz o znikomym rozumku) Dzięki zapomnianemu zaklęciu które lina wygrzebała w jakiejś księdze Kompania pokonała Władcę ciemności. Potem szukali Clire Bible. Megaencyklopedii, która zawiera odpowiedzi na każde pytanie jakie zadasz. Podczas poszukiwań znalazł ich Phibrizzo władca życia i śmierci. Zabijając w swej cytadeli jej koleżków Liny, sprowokował ją do ponownego użycia tegoże zaklęcia. Nie było to łatwe ponieważ zaklęcie to odwoływało się do matki wszechrzeczy, i mogło zniszczyć wszystko. Naprawdę wszystko. Nieopanowane, mogło zniszczyć cały wszechświat.(A żaden człowiek nie może tego opanować) To że udało jej się to wcześniej, było megafuksem. Zrobiła to i nieopanowała zaklęcia. Przyszła matka wszechrzeczy i mówiąc dość pokrętnie oznajmiła, że coprawda stworzyła demony po to aby zniszczyły ten cały majdan zwany światem lecz nie o to chodzi aby króliczka złapać ale żeby go gonić. Zniszczyła Phibrizza i wszystko było OK. Później Zjawił się rozżalony odmieniec Valgaav który łącząc swą duszę z corazto kolejnymi demonami stał się tak potężny że mógł spełnić swe mażenie i zniszczyć świat po to aby oczyścić go i stworzyć wszystko na nowo. Tym razem, bohaterom pomagał także tajemniczy kapłan Xellos, który jak się później okazało jest jednym z potężniejszych demonów świata i który jest odpowiedzialny za to że smoków jest na ziemi tak mało. Kożystając z Fuzji Magii Demonów i Bogów pokonali Valgaava. Bardowie śpiewają ballady o tej historii lecz nie wielu w to wierzy.
Tyle w skrócie. :lol: Hehe. Spory ten skrót. No cóż. Jak widzicie dobrze być postacią magiczną. Jednak jeśli ktoś postanowi grać wojownikiem bezmagicznym, po jakimś czasie wpadnie mu w łapy mocny artefakt, więc bez obaw. Będzie to jako tako zrównoważone.
Mam nadzieję że nie zanudziłem was tym wstępem. Do gry wchodzą jakieś 4 postacie ale uprzedzam domysły, nie będziecie starą kompanią z filmu.
Dostępne Rasy
Ludzie-Świetni czarodzieje jak również wojownicy. Zrównoważona rasa. Dobrzy handlowcy
Smoki -tak tak. Smoki będą. Lecz jest to rasa dla dojżałych graczy. Smoki są dobrymi czarodziejami lecz marnie walczyą bronią białą. Potrafią zmieniać forme ze smoczą na ludzką. W smoczej nie używają magii lecz są wielcy, straszni, i zieją ogniem. Oczywiście latają tylko w postaci smoczej. W ludzkiej są niezwykle silni, lecz musza uważać przy chodzeniu po mostach ponieważ śliczna smocza dzierladka w ludzkiej postaci waży około 200 kg. Uprzedzam. Wszystkie rasy NIENAWIDZĄ smoków. Jaszczury nie potrafią rozmawiać z ludźmi. Ludzie nauczyli się juz rozpoznawać smioki po wilczych kłach na górnej i dolnej czczęce oraz krzaczastych brwiach.
Oczywiście nie trzeba chyba wyjaśniać Atutów Elfów I krasnoludów.
Sesja nie będzie mogła rozpocząć się szybko bo będe miał w tygodniu sporo na głowie. Najwcześniej rozpoczniemy w następny piątek. Macie dużo czasu na zgłaszanie się.
Karte postaci proszę napisać na forum. Moja skrzyna mailowa przeżywa załamanie nerwowe.
Imię i nazwiskio[ewentualne przewwiskio]
Rasa
Klasa:Proszę wyjaśnić specjalizację, typ magii używany najchętniej, broń używaną najchętniej, bądź zbroje.
Wygląd zewnętrzny: Proszę o w miarę dokładny opis twarzy, postury, figury, koloru włosów i sposobu ubierania się. Jeśli grasz smokiem proszę o opisanie również wyglądu w postaci smoczej. Koloru łusek, umiejscowienia i stanu jakiś rogów, stanu skrzydeł oraz ogona.
Charakter: To akurat nie musi być aż tak obszerne. Okaże się podczas gry.
Historia: Powinna wyjaśniać pochodzenie. Pamiętaj jednak Czy Byłeś królem, czy wylazłeś ze ścieku, teraz będziesz wszystkim równy. Proszę wymyśleć historyjkę która wyjaśni dlaczego siedzisz teraz w tej cholernej stodole ukrywając się przed bandą ogrów rozwalających wieś.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Sergi
Bombardier
Bombardier
Posty: 836
Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
Lokalizacja: z ziem piekielnych
Kontakt:

Post autor: Sergi »

No to ja się zgłaszam, jak będę miał czas to napisze kartę i podeśle na pw
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Ja tez sie zglaszam :D jese dzis wysle karte na pw :D
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Post autor: Kaczor »

tez jestem zainteresowany. Qin Shi Huang, podasz dostepne klasy?
Zorin
Marynarz
Marynarz
Posty: 279
Rejestracja: wtorek, 23 stycznia 2007, 17:00
Numer GG: 9606247
Lokalizacja: Z daleka
Kontakt:

Post autor: Zorin »

Dobra ja może też napiszę kartę lecz nie jestem pewien.

Pozdr. Zorin
Dum spiro, spero:)

Ambitosa non est fames.

Pozdrowienia Zorin! :D :D
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Post autor: Qin Shi Huang »

Wysłałem ci juz odpowieć na priwate. ale podam też kilka innych tu
Oto 4 przykłady. Proszę bardzo. Wymyślajcie chybrydy różnych klas. Pomyślcie. Nie chodzi mi przecież o to żebyście mieli jasno określoną klasę. To nie ważne. Powiedzcie czym chcecie walczyć i jaką magią chcecie przedewszystkim szpanować. Możecie używać wszystkich lecz jednej bardziej drugiej mniej. Aha. są 3 typy magii. Czarna, biała i szamanistyczna(szara) Czarna to klątwy, ogień, przyzywanie tatałajstwa, niszcząca energia i zadawanie bólu. Biała to leczenie, fortyfikowanie, oślepianie światłem, przysywanie białych gołąbków, serafinów, ogników i troszeczkę czarów ofensywnych na demony i wycieruchy demonów. Szamanizm to magia subtelna. Ogień, lód, ziemia, wiatr i dusza. Polecam tą magię gdyż daje wiele możliwości. Szamanizm duszy to magia której używają niższe demony, aczkolwiek to właśnie tej magii najbardziej sie boją bo wpływa na ich plan astralny. Możecie wybrać 2 dziedziny główne i dwie poboczne. Z czego jedna główna będzie silniejsza od drugiej głównej a jedna poboczna lepsza od drugiej pobocznej
NP: Magic Blade- 1Magia szamanizmu
2Walka mieczami jednoręcznymi

1Magia czarna
2Magia biała
Poważny gość który wiele przeżył. Dobry szaman i szermierz. Zna się też na magii czarnej. Zna się troszke na magii białej by czasem kogoś oślepić lub uleczyć ranę.

Mroczny Mag : 1Magia czarna
2Magia szamanizmu

1Magia biała
2Miecze jednoręczne
Gwałtowny i nerwowy mag dbający o swe interesy. Załatwia różne żeczy groźbami a kiedy to nie skutkuje używa czarnej magii lub szamanizmu potrafi uleczyć mniejsze rany rany. Gdy ktoś zablokuje jego umiejętności magiczne, w ostateczności moze użyc miecza.

Biały czarodziej/czarodziejka(Kobiety mają premię do białej magii z uwagi na wrodzone łagodne usposobienie. Mężczyźni lepsi są w czarnej):

Magia biała
Magia szamanizmu

Walka wręcz
Akrobatyka

Brzydzi się przemocą i skupia się na pomaganiu rannym. Jednak nieliche zdolności szamanistyczne pozwalają zdrowo przygrzmocić. Skoro mowa o tym, Umiejętność walki rękoma połączona z akrobatyką czyni z niego niezgorszego karatekę. Jeśli nie może czarować, Potrafi na przykład skoczyć i przykopać jak trinity w matrixie. Czasem jednak wyczyny akrobatyczne nie wychodzą i można wylądować ziemi z obolałą twarzą.


Paladyn Walka mieczem
Ciężkie pancerze

Walka Obuchami
Biała Magia

Świetny szermierz który po wielu latach treningu potrafi już sprawnie poruszać się w ciężkim pancerzu. Powoduje to iż jest powolny, i nie uniknie magicznego ciosu którego nie zatrzyma żadna zbroja. Jednak podczas walki w zwarciu może przyjmować na siebie silne ciosy. Dobrze walczy równierz obuchami. Gdy spotyka się z przeciwnikiem magicznym, Może postawić słabszą tarczę i zablokować pocisk magiczny. Może też leczyć powierzchowne rany
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Post autor: Qin Shi Huang »

Aha. z tą stodołą i trolami to napisałem tak dla picu. Nie będziecie na początku w stodole lecz w portowym miasteczku. Dla ułatwienia w pisaniu historii powiem tak: Do tego miasteczka zaprowadził was dziwny sen. Nie wiedzieć czemu wszyscy go mieliście lecz o tym nie wiecie. Jeszcze się nie znacie. Śniło się wam to miejsce i jakać nieodparta siła kazała wam tu przyjść.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Post autor: Kaczor »

Imię i nazwiskio[ewentualne przewwiskio]:Renevan Sa'el
Rasa:Elf
Klasa:Łowca Cieni. Ulubiona broń:sztylet. Zbroja:Skórznia.

1Sztylety
2Akrobatyka
3Skradanie się
4Magia szamanizmu


Wygląd zewnętrzny: Sniady, dobrze zbudowany sredniej wysokosci. Delikatne rysy, lawendowe, 'głębokie' oczy, czarne włosy. Ogólnie nie rzuca się w oczy. Ubiera się w czarną tunikę, płaszcz z kapturem, czarne, wypłowiałe spodnie, buty z wysokimi cholewami.


Charakter:Spokojny, bardzo tolerancyjny, zimny w stosunkach z ludzmi, mało wylewny elf kleptoman. Lubi zbierac pamiatki. Ciagle w drodze nie moze znalezc dla siebie miejsca na wielkim swiecie. Ale ciagle szuka....

Historia: Renevan ze swojego dziecinstwa pamieta tylko krew, krzyk, i ciemne gory w ktoych odnalazla go banda srednio praworzadnych krasnali i wziela w opieke. Takie towarzystwo bylo glowna przyczyna dosc luznego stosunku do prawa. U swych opiekunow nauczyl sie samodzielnosci, oraz tego ze nigdy nie wolno ufac ludziom. Jego nauczyciel oraz przybrany ojciec, Kharger, nauczyl go subtelnej profesji lowcy cienia. Gdy dorosl wyruszyl w swiat by odnalezc swoje korzenie. Jedyne co znalazl podczas poszukiwan, to amulet rodu Sa'el-ow. Od czasu znalezienia owego przedmiotu, ktory nigdy nie wykazywal magicznych wlasciwosci, Renevan przyjal nazwisko Sa'el. Elf, podczas swej wedrowki miewal rozne przygody. Pewnej nocy, spedzonej pod golym niebem, Renevanowi przysnilo sie male portowe miasteczko. Zaraz po obudzeniu natychmiast don wyruszyl.Nie wiedzial jak ale znalazl don droge. Wiodl go instynkt.Moze przeczucie? Renevan sam nie wiedzial choc duzo o tym myslal.....
Ostatnio zmieniony sobota, 17 lutego 2007, 18:05 przez Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Post autor: Qin Shi Huang »

A więc twoje zdolności według planu który napisałem wcześniej wyglądaja tak
1Sztylety
2Akrobatyka

3Skradanie się
4Magia szamanizmu

Tak? Nie napisałem tego w modelu klasy ale to moje pierwsze GMowanie na forum i mam lekką tremę. Proszę to dopisywać
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Post autor: Kaczor »

tak dzieki. kiedy chcesz zaczac sesje?
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Post autor: Qin Shi Huang »

Już napisałem w Pierwszym poście że w przysły piątek. W tygodniu będe miał Dużo spraw na głowie. Pozatym musimy mieć 3-4 graczy
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Sergi
Bombardier
Bombardier
Posty: 836
Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
Lokalizacja: z ziem piekielnych
Kontakt:

Post autor: Sergi »

Karta wysłana jakby co;]

Edit:

Xander Zetsu'mei ,Pogromca Demonów, Szermierz Błysku, Opiekun Równowagi zagościł na p/w;]
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Post autor: Qin Shi Huang »

Kurde ludzie. Zgłosił się już trzeci gracz a nie mamy żadnego smoka ani profesjonalnego lekarza. Dobrze byłoby mieć też chociarz jedną dziewczynę. Nie koniecznie każdy się zakwalifikuje więc piszcie piszcie piszcie. To że zgłosiło się już 3 na 4 nie znaczy że jeszcze tylko jeden ma szsance.

PS: Nie mówcie mi Qin Shi Huang, pierwszy cesarz i imperator całych zjednoczonych pod jednym słońcem jaśniejącym prawie tak jasno jak On Sam, Chin. Mówcie mi poprostu Huang.
Ostatnio zmieniony sobota, 17 lutego 2007, 22:25 przez Qin Shi Huang, łącznie zmieniany 1 raz.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Ostrokrzew
Pomywacz
Posty: 68
Rejestracja: poniedziałek, 16 stycznia 2006, 21:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Stamtąd.

Post autor: Ostrokrzew »

To ja może sobie zaklepię miejsce jako szaman. O.
Jutro postaram się wysłać kartę.

A pytanie: sesja ma charakter humorystyczny, jak w Slayersach?

P.S. Aktualnie jestem na chorobowym, więc cały czas spędzam w łóżku, bez dostępu do komputera. Może to oznaczać, że kartę doślę w ostatniej chwili. Przepraszam. :)
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 19 lutego 2007, 15:42 przez Ostrokrzew, łącznie zmieniany 1 raz.
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Post autor: Qin Shi Huang »

Mam nadzieję. To jednak będzie zależeć od was i od sytuacji jakie się zdażą. Przecierz nie zmusze was do mówienia śmiesznych tekstów ani robienia zabawnych rzeczy. Bylebyście nie próbowali strzelać jakimiś głupimi tekstami typu "Ruchanie dzików" Myslę jednak że czasem coś zabawnego się zdarzy.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Plomiennoluski
Mat
Mat
Posty: 494
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 12:49
Lokalizacja: Z Pustki

Post autor: Plomiennoluski »

Jakby się znalazło jeszcze jedno miejsce to jutro, hmmm w sumie to dzisiaj wieczorem, podeśle karte ;) ale tylk ojak jest miejsce :P
K.M.N.

Don't make me dance on your grave...
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Post autor: Qin Shi Huang »

Dobra. mamy już 4 graczy jednak jeszcze troszkę poczekam. Okazuje się że także jestem na chorobowym, i moglibyśmy zacząć wcześniej. Jest jednak problem. Jeden z graczy będzie nie osiągalny od piątku do środy. Planowałem zacząć w piątek a on by się w środę jakoś wplótł w sesję. Jeśli zaczniemy wcześniej, to będzie troszkę dziwnie bo gracz wejdzie teraz, potem długo długo nic i znowu ma być. Niby mam na takie sytułacje pomysł ale chciałbym abyście wypowiedzieli się w tej sprawie Szczególnie Kaczor który jest tym właśnie felernym graczem. Ewentualnie mógłbym zwiękrzyć limit graczy i poczekać na Ostrokrzew, jeśli myślicie że nie będzie tłoku.
A i jeszcze jedno. Zawsze prowadziłem sesje w pierwszej osobie liczby pojedyńczej, jednak wydaje mi się że prowadzenie ich w trzeciej jest bardziej klimatyczne. Jak wam byłoby wygodniej?
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Zablokowany