1. Kolejność od najważniejszego do najmniej ważnego statystyk głównych: (Siła, Zręczność, Budowa ciała, Inteligencja, Wiedza, Charyzma)
2. Imię i nazwisko postaci: (dowolne polskie)
3. Płeć: (do wyboru: M lub K)
4. Wiek: (w przedziale 15-45)
5. Wzrost: (realnie)
6. Waga: (realnie)
7. Wykształcenie: (dowolne)
8. Rodzina: (najbliższa: ojciec, matka, rodzeństwo lub brak)
9. Kilka słów o swoim stylu gry i stylu prowadzenia postaci.
10. Przykłady waszych postów z innych gier na tym forum (opcjonalnie, wystarczy dać linki na sesje w które gracie lub jeśli nie gracie to tu nic nie pisać)
Karty proszę pisać tutaj, w temacie; nie na PW.
Świat idzie ku zagładzie, widać to na każdym kroku. W tej grze wcielacie się w postacie, z waszego codziennego życia. Spotykacie ich na ulicy, przejeżdżają obok samochodem, być może śpią za ścianą, gdy mieszkacie w mieszkaniu lub zatrzymujecie się w hotelu. Być może sami jesteście jednymi z nich, ale nie chcecie uwierzyć, że to co niewytłumaczalne pojawia się na świecie codziennie. Zwykli ludzie, mężczyźni i kobiety stawiający opór, nie poddający się, gdy inni wolą odwrócić głowę i odejść we własną stronę. Często wydaje się, że walka jest z góry przegrana, ale czasem jest nadzieja i za nią wystarczy walczyć. Nawet oko w oko z mrokiem i chaosem nie uginają głowy, są w stanie postawić na szale swoje i swoich ukochanych życie i bezpieczeństwo w walce o kolejny jasny, spokojny dzień. Badacze Nieznanego są odważni, inteligentni, są bohaterami, którzy nie godzą się z poddaństwem wobec przeznaczenia. Niektórzy z nich pozostają anonimowi, niektórych możemy zobaczyć na obrazie lub kliszy zdjęcia, tak jak człowieka, który stanął przed czołgami, zatrzymując je, wiedząc, że przegra, ale nie godząc się na to.

Scenariusz, który tutaj przedstawię jest krótki, tajemnic tu stosunkowo niewiele. Ciąglę jednak istnieją i horror i nieznane. Kilka informacji, będących wstępem do samej gry:
"Nocny Terror, znany również jako pavor nocturnus, jest dolegliwością snu, parasomnią charakteryzującą się ekstremalnym przerażeniem i chwilowym brakiem możliwości do całkowitego odzyskania świadomości. Cierpiący budzi się nerwowo z czwartej fazy snu często ciężko sapiąc, bełkocząc lub krzycząc. Często również niemożliwe jest w pełni obudzenie osoby i po epizodzie zapada w kolejny sen. Czasem ofiara może sobie przypomnieć nocny terror. Bardzo rzadko pojawiają się w fazie REM.
Nocny Terror różni się od koszmarów w kilku istotnych szczegółach. Po pierwsze, cierpiący "budząc się" nie jest w pełni obudzony, a jakiekolwiek próby obudzenia go stają się niemożliwe przez 10 do 20 minut. Odwrotnie niż koszmary, nocne terrory występują w najgłębszym poziomie snu nie-REM. Nawet jeśli obudzony cierpiący często nie może sobie przypomnieć epizodu z wyjątkiem ogólnego poczucia paniki, gdy koszmary najczęściej mogą być łatwo przywołane. Po ukończeniu nocnego terroru, często może kończyć się atakiem apopleksji lub epilepsji (nawet jeśli osoba nie jest epileptykiem). Cierpiący często nie jest w stanie przywołać snu lub przedmiotu strachu.
Zazwyczaj osobne przypadki nocnego terroru różnią się od siebie znacznie, wszystkie epizody u danej osoby będą wyglądać podobnie i będą trwać podobny okres czasu. Jednym z najczęstszych uczuć nocnego terroru jest poczucie wielkiego zagrożenia, które może prowadzić do rozwinięcia w postaci paranoi. Dla cierpiących zawsze istnieją jacyś ludzie lub inne istoty, które chcą ich skrzywdzić. Wielu z cierpiących niechętnie o tym mówi z powodu ich agresywnej i często niestabilnej natury."
Wymagania graczy:
- codzienność odpowiadania
- ciekawość świata
- pragnienie rozwiązania tajemnic
- nie denerwowanie się gdy zostaniecie zgładzeni, dobrze grający dostaną kolejne postacie - pamiętajcie, że to Call of Cthulhu, nie Warhammer czy cośtam, tu zazwyczaj ucieka się gdy jest coś nadnaturalnego lub pokonuje się to w sposób pośredni; tu książki i rozum mają większą wartość niż pistolet czy Topór Wymiatacz Plus Tysiącpińcet do obrażeń