Strona 1 z 2

Zwierzaki sesja Nowego- Azrael666

: środa, 17 stycznia 2007, 16:28
autor: Azrael
Wymyśliłem sobie sejse dla dzieci w wieku 5-6 lat.
Może będzie troche krwi... bo licze na pedofilów.(może ich ściągnie pierwsza linijka.)
Gracze (o ile ktoś się zgłosi) wcielą się w zwierzątko. Ich umiejętności
i wady będą zależały od rasy.
P.S-> Storytelling

Imie:(jak się wabisz/nazywasz)
Zwierze:(Musi żyć na terenach polski. W gre nie wchodzi: ryś,niedźwiadek,pies,wilk i żaden gatunek ryb.)
Umiejętności dodatkowe:(np. czytanie, pisanie, obsługa mikrofali itp.itd.)
Wady:(kot- drapie meble... a może coś jescze?)
Atrybuty:(przykład- przeciętny wróbel- 5 latanie-1chodzenie-1pływanie-1siła- zręczność-4 zwinność-4,refleks- 5.Dodajcie własne atrybuty jak chcecie.Możecie sobie troche pododawać, ale nie chce mieć latającej myszy.)

To strorytelling dlatego "mechanika" jest napisana cienko, ale mam już fabułem opracowaną.

: środa, 17 stycznia 2007, 16:56
autor: Zaknafein
Skoro to storytelling to po co jakakolwiek mechanika?

: czwartek, 18 stycznia 2007, 16:04
autor: Azrael
To w takim razie będzie to fifty-fifty.
Nie lubie storytelingu. Czy gdyby ktoś PIĘKNIE przez 150 stron opisał jak rzuca np. kule ognia udało by się mu? Chociaż jest kotem?

: czwartek, 18 stycznia 2007, 17:17
autor: Braga
Imie: za'Róg
Zwierze: Żubr,
Umiejętności dodatkowe: strzelanie z heavy boltera (żart), kradzież, szarża, niszczenie ścian, niektórych pojazdów, wszystko żerny, pierdzenie piosenki linkin park-one step closer,
Wady: chowa się za rogiem, robi kupe w miejscach publicznych,
Atrybuty: siła-6, kondycja-6, rozwalanie-5, pływanie-2,
inteligencja-5, dowodzenie stadem-4, zwinność-1, szybkość-dłuuuugo się rozpędza,

: czwartek, 18 stycznia 2007, 17:41
autor: Azrael
Jedna postać już jest (radość mnie rozpiera.) jeszcze dwie/trzy i zaczniemy gre! (Tylko oby te 2/3 się znalazły.)

: czwartek, 18 stycznia 2007, 18:19
autor: scorez
Imie: Parsival Gaveriell Galadium
Zwierze: Latająca wiewiórka (Gatunku Falkowatych)
Umiejętności dodatkowe: czytanie, pisanie, szybowanie, bombardowanie, rozpoznawanie pojazdów, skrytobójstwo, skradanie, sztuki walki.
Wady: Zakopuje orzeszki (jak kolwiek by to zabrzmiało), lubi zapach krwi, narkomanka.
Atrybuty: latanie-3 chodzenie-6 pływanie-3 siła-3 zręczność-6 zwinność-6, refleks-6
Historia: Została kupiona przez jakiegoś napalonego trawą zioma, który wyrzucił ją przez okno sądząc że kupił kanarka. Od tego czasu Parsival szwęda się tu i tam po Polsce.


Miejsce dla Parsivala Zawsze się znajdzie. Świat jest po za tym jedną globalną wioską, także dla zwierząt.

: czwartek, 18 stycznia 2007, 19:09
autor: Azrael
Super. DWIE OSOBY. Tego się nie spodziwałem. Jest jeden problem.
Co ma znaczyć bombardowanie? I czy takie wiewiórki istnieją w Polsce?

: czwartek, 18 stycznia 2007, 19:14
autor: scorez
Jak piranię w wiśle znaleźli? Szopa pracza też :P . A wiewiórka nie może być? Parsival Jest kombatantem... bombarduje orzeczami... kamieniami... puszkami etc. etc.

: czwartek, 18 stycznia 2007, 19:17
autor: Heimdall
Mogę zagrać, gdyż sesja zapowiada się jako lekka, i napisanie w niej posta raczej nie będzie sprawiało zbyt dużego wysiłku intelektualnego. A gram już w dwóch sesjach i jedną mam na głowie.

Imię:Q'nur
Zwierzę: Świnia (knur)
Umiejętności dodatkowe: kwiczenie, gryzienie, rzucanie mięsem, węszenie, pisanie i czytanie runów, wywoływanie strachu u innych, zdolność wybekania trzy razy(na jednym beknieciu(!)) słowa ''prestidigitator''*
Wady: niekontrolowane pierdzenie (głośnie i cuchnące; choć to akurat może być zaletą), szuka go Tajne Stowarzyszenie Rzeźników w celu zabicia i zjedzenia
Atrybuty: siła-3, wytrzymałość-6, refleks-2, zręczność-1, węch-7(!), wzrok-1, słuch-2, inteligencja-4, charyzma-5
Historia (gratis): Urodził się w wiosce Krowie Bobki Większe w gospodarstwie jakiegoś chłopa, niestety, wpadł do rzeki i przepłynął 100km. Wyłowił go jakiś dobry człowiek i dał mu do żarcia 3 litry grochówy, niestety skończyło się tym, że biedny knurek dostał napadu niekontrolowanych pyerduff i ma tak do dziś. Kiedyś do gospodarstwa przyszedł rzeźnik, a Q'nur wiedząc co ci goście robią ze świniami, ugryzł go w nogę. Tym samym TSR wydało nia niego wyrok smierci. Musiał uciekać... i uciekł... ruszył w świat.

*oparta na prawdziwej umiejętności mojego kumpla. Jak on to robi, to nie wiem, ale podziwiam go :wink: .

: czwartek, 18 stycznia 2007, 19:44
autor: Tori
Muuuah :D Pora na Wymiono Matki Mućki!

Philip de bamboleo von Ha-bum-shaka-laka-ha-bumbum-cykcyk-bum klik!
Rasa: Wymiono Matki Mućki (radioaktywna krowa)
Umiejętności- Żywy licznik Geigera, Podwójny atak zielonymi rogami, Rozciąganie Wymion Matki Mućki, Wezwanie Matki Mućki, Okrzyk bojowy na cześć Matki Mućki.

: czwartek, 18 stycznia 2007, 19:45
autor: scorez
Tori na sesji. Sesja udana! :lol:

: czwartek, 18 stycznia 2007, 20:36
autor: Azrael
Super! Sesja zacznie się jutro. Nadal przyjmuje zwierzaki.
Tori czy obrazisz się jeśli twoja krowa nie będzie radioaktywna?
I jeśli twoja krowa dokładniej wytłumaczy co to: Wezwanie matki mućki ,będe rad.

SESJA MA BYĆ REALISTYCZNA.

Powiedziałem realistyczna? Nie no krowy nie gadają.
Jest w naszym świecie, szkopół w tym, że niema w nim nic paranormalnego poza zwierzakami z IQ powyrzej 10.

: czwartek, 18 stycznia 2007, 20:43
autor: Braga
A realistyczne jest to by żubr pierdział piosenki Linkin Park'a??

: czwartek, 18 stycznia 2007, 20:55
autor: Azrael
Bardziej niż to, że gram z 5-6 latkami.

: czwartek, 18 stycznia 2007, 21:02
autor: scorez
Ja i heimdall jak bliźniaki po 2 latka. Braga jako mój rodzony rok młodszy a Tori... hmmm... Tori? A ile ty masz lat?

: czwartek, 18 stycznia 2007, 21:04
autor: Heimdall
Hejmdaj cie glać swoją pjeldzoncom świnką. A jak nie, to sie oblazie :P .

: czwartek, 18 stycznia 2007, 23:43
autor: Azrael
TADATA!!!!!!! TO MÓJ 100 POST!!!

Sesja się rozpoczeła, ale nadal czekamy na jakieś zwierze (najlepiej ptaka)