[brak]Czas poszukiwaczy przygód "Magia Świata"

-
- Majtek
- Posty: 97
- Rejestracja: wtorek, 16 stycznia 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wałbrzych
[brak]Czas poszukiwaczy przygód "Magia Świata"
Potrzebne mi jest 3-5 Osób.
Rasę, klasę i takie tam możecie sobie sami wybrać jaką chcecie.
To samo jest z ekwipunkiem i umiejętnościami. Tylko proszę, o nie podawanie zbyt mocnych przedmiotów.
Jeśli chcecie, żeby wasza postać umiała świetnie władać bronią, lub grać na lutni, to proszę bardzo. Ale musi być coś w zamian.
Nie przesadzać z posiadanym złotem, bo po podcinam.
W karcie postaci musi być:
Imię
Nazwisko(nie przymusowe)
Nick(nie przymusowe)
Rasa
Klasa
Krótki opis wyglądu
Krótka historia
Umiejętności
Ekwipunek(nazwa a obok nazwy przelicznik Ataku/obrony)
Ilość Złota
Coś od was(nie przymusowe)
Dawno, dawno temu w południowo-zachodnich Chinach istniało miasteczko zwane Elternia. Było ono jednym z mniejszych miast, którego nie było widać na żadnej z map. Żyli tam szczęśliwi osobnicy różnych nacji. Jedni wywodzili się od królów. Jedni byli elfickimi książętami, a jeszcze inni zwykłymi ludźmi bądź krasnoludami. Nie obyło się także bez poszukiwaczy przygód. Mieszkańcy miasteczka mówili o tej krainie, że jest mlekiem i miodem płynąca. Żyło się tam niesamowicie przyjemnie i bez żadnych kłopotów.
Jednak kiedyś musiały nadejść czasy, których każdy mieszczanin się obawiał…
Nadejście zła zostało przepowiedziane, przez jednego zapomnianego w miasteczku mnicha. Alamuisa, który siedząc w swej świątyni bronił się przed złem, które nadeszło z północy od strony lasu Arten. Ów mnich był jednym z potężniejszych osobników tej nacji w mieście. Postanowił on zebrać oddział wojowników i nauczyć ich wszystkiego, co wie, aby to oni mogli powstrzymać zło i ruszyć po chwałę.
Rasę, klasę i takie tam możecie sobie sami wybrać jaką chcecie.
To samo jest z ekwipunkiem i umiejętnościami. Tylko proszę, o nie podawanie zbyt mocnych przedmiotów.
Jeśli chcecie, żeby wasza postać umiała świetnie władać bronią, lub grać na lutni, to proszę bardzo. Ale musi być coś w zamian.
Nie przesadzać z posiadanym złotem, bo po podcinam.
W karcie postaci musi być:
Imię
Nazwisko(nie przymusowe)
Nick(nie przymusowe)
Rasa
Klasa
Krótki opis wyglądu
Krótka historia
Umiejętności
Ekwipunek(nazwa a obok nazwy przelicznik Ataku/obrony)
Ilość Złota
Coś od was(nie przymusowe)
Dawno, dawno temu w południowo-zachodnich Chinach istniało miasteczko zwane Elternia. Było ono jednym z mniejszych miast, którego nie było widać na żadnej z map. Żyli tam szczęśliwi osobnicy różnych nacji. Jedni wywodzili się od królów. Jedni byli elfickimi książętami, a jeszcze inni zwykłymi ludźmi bądź krasnoludami. Nie obyło się także bez poszukiwaczy przygód. Mieszkańcy miasteczka mówili o tej krainie, że jest mlekiem i miodem płynąca. Żyło się tam niesamowicie przyjemnie i bez żadnych kłopotów.
Jednak kiedyś musiały nadejść czasy, których każdy mieszczanin się obawiał…
Nadejście zła zostało przepowiedziane, przez jednego zapomnianego w miasteczku mnicha. Alamuisa, który siedząc w swej świątyni bronił się przed złem, które nadeszło z północy od strony lasu Arten. Ów mnich był jednym z potężniejszych osobników tej nacji w mieście. Postanowił on zebrać oddział wojowników i nauczyć ich wszystkiego, co wie, aby to oni mogli powstrzymać zło i ruszyć po chwałę.
Ostatnio zmieniony środa, 17 stycznia 2007, 13:22 przez Alder, łącznie zmieniany 3 razy.

-
- Majtek
- Posty: 80
- Rejestracja: wtorek, 9 stycznia 2007, 16:31
- Lokalizacja: inąd!
- Kontakt:
Imię - Ardyn'Du'Arg
Rasa - Mroczny elf
Klasa - Tancerz Śmierci
Krótki opis wyglądu - blady jak mąka o ciemnych długich włosach upiętych w kuc i czarnych oczach; chodzi wiecznie w płaszczu pod którym ma ciężką zbroje skórzaną przez którą przepięte ma dwa pasy na każdym po trzy noże do żuciania; przy pasie rewolwery i sztylet w bucie ukryty na wszelki wypadek; jego twarz zwykle jest kamienna.
Krótka historia - Ardyn był zwykłym mrocznym elfem miał dwoje
rodzeństwa młodszego brata i młodszą siostre; w wieku 30 lat został przyjęty do gwardii tancerzy śmierci aby broń miasta, gdy dobył starszego wieku odszedł z gwardii i zaczoł szukać przygód w świecie.
Umiejętności - broń specjalna (zatruty sztylet), doskonale włada ostrzami i bronią palną za to wogule nie radzi sobie z łukami i bronią dwuręczną, ogromna finezja w walce sztyletem i bronią do rzucania
Ekwipunek - zatruty sztylet (3/3 oraz 1 pkt. trucizny co ture), pistolety x2 (5/5), noże do rzucania (2/0)
Ilość Złota - 30 koron
Coś od was - Mam nadzieje że tak pasi i nie zaduże staty broni a jak trzeba to na pw wyśle
Rasa - Mroczny elf
Klasa - Tancerz Śmierci
Krótki opis wyglądu - blady jak mąka o ciemnych długich włosach upiętych w kuc i czarnych oczach; chodzi wiecznie w płaszczu pod którym ma ciężką zbroje skórzaną przez którą przepięte ma dwa pasy na każdym po trzy noże do żuciania; przy pasie rewolwery i sztylet w bucie ukryty na wszelki wypadek; jego twarz zwykle jest kamienna.
Krótka historia - Ardyn był zwykłym mrocznym elfem miał dwoje
rodzeństwa młodszego brata i młodszą siostre; w wieku 30 lat został przyjęty do gwardii tancerzy śmierci aby broń miasta, gdy dobył starszego wieku odszedł z gwardii i zaczoł szukać przygód w świecie.
Umiejętności - broń specjalna (zatruty sztylet), doskonale włada ostrzami i bronią palną za to wogule nie radzi sobie z łukami i bronią dwuręczną, ogromna finezja w walce sztyletem i bronią do rzucania
Ekwipunek - zatruty sztylet (3/3 oraz 1 pkt. trucizny co ture), pistolety x2 (5/5), noże do rzucania (2/0)
Ilość Złota - 30 koron
Coś od was - Mam nadzieje że tak pasi i nie zaduże staty broni a jak trzeba to na pw wyśle


"Dlaczego świat jest nudny, bo ludzie są nudni dlaczego ludzie są nudni, bo świat jest nudny"

-
- Majtek
- Posty: 97
- Rejestracja: wtorek, 16 stycznia 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wałbrzych



-
- Majtek
- Posty: 97
- Rejestracja: wtorek, 16 stycznia 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wałbrzych
powiedzmy 100 miedziaków to 1 sztuka srebra. 100 sztuk srebra to 1 sztuka złota. Możecie mieć max. 300 sztuk złota dla drużyny. (60 sztuk złota osoba!)
Wolałbym, żebyście dawali podstawowe, lub rasy połówkowe. np: półelf, ale jeśli chcecie dać jakąś inną, to bardzo proszę, ale musicie do karty postaci dodać opis danej rasy! To samo z klasami!
Wolałbym, żebyście dawali podstawowe, lub rasy połówkowe. np: półelf, ale jeśli chcecie dać jakąś inną, to bardzo proszę, ale musicie do karty postaci dodać opis danej rasy! To samo z klasami!




-
- Majtek
- Posty: 97
- Rejestracja: wtorek, 16 stycznia 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wałbrzych
Karta postaci zostanie przyjęta po dopisaniu ekwipunku! Tylko podcinam złoto! Czytaj uważniej następnym razem... hehe... 300 złota drużyna, a drużyna 5 osobowa, czyli wychodzi po 60 złota dla jednej postaci, więc do tylu podcinam!
Ostatnio zmieniony wtorek, 16 stycznia 2007, 21:16 przez Alder, łącznie zmieniany 1 raz.







