[X-Men] Pokolenie X [Rekrutacja zamknięta]

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
[X-Men] Pokolenie X [Rekrutacja zamknięta]
Witam na Ziemi-515, powstałej w przypływie chęci poprowadzenia sesji w realiach marvelowskich X-Men. Nie będę owijał w bawełnę, to co mi się w Ziemi-616 nie podobało wywalałem, to co podobało zostawiałem, biorąc także różne organizacje, postacie i pomysły z serii "What if...", Ultimate Marvel, filmów, kreskówek oraz 24 komiksów wydanych przez Marvela i DC Comics w 1996 i 1997 pod szyldem Amalgam Comics. Zresztą na samym dole macie skrócone kalendarium, więc zobaczycie co i jak. Pełny storytelling, opisowe pisanie postów i takie tam. Trza pięciu graczy, którzy odpisywać będą przynajmniej raz na 24 godziny (minimum). Rekrutacja trwa do czwartku do około 20:00. Zapraszam do zapisywania się.
KARTA POSTACI
Imię: /imiona
Nazwisko: /nazwiska
Pseudonim: /pseudonimy
Imię kodowe:
Płeć:
Wiek: 18-25 lat to dobra granica.
Obywatelstwo:
Narodowość:
---
Wygląd: wzrost, waga, sylwetka, włosy (kolor, fryzura), oczy, skóra, znaki szczególne (blizny, okulary, piegi, brodawy etc., etc.), postawa, ręczność (prawo/lewo/obu), typowy wyraz twarzy i ton głosu, etc., etc. Jeno nie wymieniajcie tego wszystkiego po przecinku, ale zróbcie tak, by to jakoś wyglądało ;p.
Ubiór:
Kostium: nie musi być
Zachowanie: hobby, co lubi, czego nie lubi. Stosunek do religii, prawa, wojny, polityki. Jakaś szczególna filozofia życiowa? Lęki i fobie, marzenia i cele. Poczucie humoru. Motywacje. I najważniejsze: poglądy na temat relacji człowiek-mutant (możecie nawet uważać ludzi z rasę niższą, ale bez "wyrżnąć ich!"). W sumie to nie musicie mieć wszystkich tych rzeczy, ale możecie też mieć więcej.
Historia: Nie musi być długa, ale powinna być ciekawa. Po prostu im ciekawsze historie napiszecie, tym bardziej sesja będzie się skupiała na was, a nie na BNach.
Rodzina: Gdzie żyje (czy w ogóle żyje?) i czy wie, że postać jest mutantem. No i oczywiście imiona.
Umiejętności: Najlepiej by wynikały z historii.
Języki: Każdy w skali od 1 (ja chcieć jeść) do 6 (lepiej niż osoby, których język ów jest ojczysty). Przypomnę też, że istnieją języki migowe etc. No i angielski przynajmniej na 3, by nie było problemów z porozumiewaniem się.
Sprzęt: czyli czego postać używa na akcjach. Jako ci "dobrzy" pamiętajcie, że raczej nie zabijacie. Raczej.
Moce: nie daję wam prawie żadnych ograniczeń. Nie chcę tylko: osób osiągających prędkość światła i mutantów-kalkulatorów. Oraz przepaków w stylu "nieograniczona manipulacja czasem".
Atrybuty: dajecie opisowo, żadnych tam 5/10 czy 666/1000.
• Siła fizyczna: siła ciosu, udźwig (raczej nie więcej 50 ton)
• Kondycja fizyczna: odporność na choróbska, szybkość męczenia się, zapotrzebowanie na wodę etc.
• Zwinność: szybkość, unikanie ciosów i pocisków.
• Zręczność: zdolności manualne, szermierka.
• Inteligencja: uczenie się, zapamiętywanie, logiczne myślenie.
• Siła woli: odporność na telepatię, środki odurzające, tortury psychiczne etc.
• Charyzma: wysławianie się, perswazja
Teraz jeszcze krótkie kalendarium "superbohaterstwa"
07.05.1942 - Koniec prac nad pierwszym superżołnierzem. Został nim Steven Rogers, od tej pory znany jako Kapitan Ameryka.
05.09.1945 - Pięć dni po kapitulacji Japonii, Kapitan Ameryka znika. Później okazuje się, że eksperymenty, którymi go traktowano miały skutki uboczne.
23.10.1995 - Zostaje zarejestrowana firma Stark & Luthor Enterprises badająca i produkująca nowe technologie wysokiej jakości.
16.08.1996 - Rząd USA powołuje Laboratoria S.T.A.R. (Laboratoria Sprawdzające Technologie Adekwatne do Realiów) by S&LE nie zmonopolizowało rynku nowoczesnych technologii.
29.05.2000 - Następuje rozłam w firmie Stark & Luthor Enterprises. Firma dzieli się na Stark Enterprises i LexCorp.
03.05.2004 - Wybuch podczas eksperymentu doktora Bruce'a Bannera powoduje emisję promieniowania gamma o właściwościach mutacyjnych. Wywołana mutacja sprawia, że Bruce przeistoczył się w wielką, zieloną, humanoidalną istotę. Na szczęście zachował swój umysł, jednak nie może wrócić do poprzedniego ciała.
06.06.2004 - Dr Reed Richards, Benjamin Grimm, dr Susan Storm, Johny Storm oraz Victor von Doom lecą w kosmos by zbadać dziwne zakłócenia na orbicie ziemskiej. Zakłócenia owe zawracają ich statek na terytorium Stanów Zjednoczonych. Na miejscu okazuje się, że każdy z nich prócz von Dooma otrzymał nadludzkie moce. Po tym jak przypadkowo uratowali życie kilku osobom z płonącego budynku, media okrzykują ich Fantastyczną Czwórką i nadają przydomki: Pan Fantastyczny, Rzecz, Niewidzialna Kobieta i Ludzka Pochodnia.
11.06.2004 - W budynku Fantastycznej Czwórki (Nowy Jork) zjawia się dr Bruce Banner. Razem z prof. Richardsem dyskutują o możliwościach powrotu Bruce'a i Benjamina do dawnego wyglądu.
17.06.2004 - Richardsowi i Bannerowi udaje się odwrócić mutację Grimma. Niestety, wkrótce po tym budynek FC zostaje zaatakowany przez opętanego żądzą zemsty Victora von Dooma (którego "dary" ujawniły się nieco później). Jeden z wybuchów przywraca Grimma do dawnego wyglądu oraz dodaje mu dwie dodatkowe ręce i kompletnie niszczy psychikę. Ben i Victor uciekają, Hulk dołącza do FC.
18.06.2004 - Laboratoria S.T.A.R. i LexCorp wspólnie rozpoczynają program Sentinel, mający na celu stworzenie linii robotów zdolnych wyłapywać przestępców o nadludzkich mocach, takich jak von Doom czy Grimm. Prace nadzorują prof. Bolivar Trask (LexCorp) i prof. Eleanor Stone (Laboratoria S.T.A.R.).
04.07.2004 - Rząd USA ogłasza, że Kapitan Ameryka jest w pełni sił i w każdej chwili może wrócić do akcji.
28.11.2004 - Rząd USA powołuje S.H.I.E.L.D., agencję mającą na celu zapewnienie krajowi bezpieczeństwa przed istotami obdarzonymi nadludzkimi mocami, takimi jak von Doom czy Grimm. Głównodowodzącymi zostają generał Thaddeus Ross i generał Nicholas Fury, dwójka oficerów z czasów wojny wietnamskiej. Pierwszym przyjętym agentem zostaje Steven Rogers.
03.01.2005 - Otwarcie Instytu Xaviera i Lehnsherra dla Utalentowanej Młodzieży.
01.03.2005 - Tutaj zacznie się gra.
KARTA POSTACI
Imię: /imiona
Nazwisko: /nazwiska
Pseudonim: /pseudonimy
Imię kodowe:
Płeć:
Wiek: 18-25 lat to dobra granica.
Obywatelstwo:
Narodowość:
---
Wygląd: wzrost, waga, sylwetka, włosy (kolor, fryzura), oczy, skóra, znaki szczególne (blizny, okulary, piegi, brodawy etc., etc.), postawa, ręczność (prawo/lewo/obu), typowy wyraz twarzy i ton głosu, etc., etc. Jeno nie wymieniajcie tego wszystkiego po przecinku, ale zróbcie tak, by to jakoś wyglądało ;p.
Ubiór:
Kostium: nie musi być
Zachowanie: hobby, co lubi, czego nie lubi. Stosunek do religii, prawa, wojny, polityki. Jakaś szczególna filozofia życiowa? Lęki i fobie, marzenia i cele. Poczucie humoru. Motywacje. I najważniejsze: poglądy na temat relacji człowiek-mutant (możecie nawet uważać ludzi z rasę niższą, ale bez "wyrżnąć ich!"). W sumie to nie musicie mieć wszystkich tych rzeczy, ale możecie też mieć więcej.
Historia: Nie musi być długa, ale powinna być ciekawa. Po prostu im ciekawsze historie napiszecie, tym bardziej sesja będzie się skupiała na was, a nie na BNach.
Rodzina: Gdzie żyje (czy w ogóle żyje?) i czy wie, że postać jest mutantem. No i oczywiście imiona.
Umiejętności: Najlepiej by wynikały z historii.
Języki: Każdy w skali od 1 (ja chcieć jeść) do 6 (lepiej niż osoby, których język ów jest ojczysty). Przypomnę też, że istnieją języki migowe etc. No i angielski przynajmniej na 3, by nie było problemów z porozumiewaniem się.
Sprzęt: czyli czego postać używa na akcjach. Jako ci "dobrzy" pamiętajcie, że raczej nie zabijacie. Raczej.
Moce: nie daję wam prawie żadnych ograniczeń. Nie chcę tylko: osób osiągających prędkość światła i mutantów-kalkulatorów. Oraz przepaków w stylu "nieograniczona manipulacja czasem".
Atrybuty: dajecie opisowo, żadnych tam 5/10 czy 666/1000.
• Siła fizyczna: siła ciosu, udźwig (raczej nie więcej 50 ton)
• Kondycja fizyczna: odporność na choróbska, szybkość męczenia się, zapotrzebowanie na wodę etc.
• Zwinność: szybkość, unikanie ciosów i pocisków.
• Zręczność: zdolności manualne, szermierka.
• Inteligencja: uczenie się, zapamiętywanie, logiczne myślenie.
• Siła woli: odporność na telepatię, środki odurzające, tortury psychiczne etc.
• Charyzma: wysławianie się, perswazja
Teraz jeszcze krótkie kalendarium "superbohaterstwa"
07.05.1942 - Koniec prac nad pierwszym superżołnierzem. Został nim Steven Rogers, od tej pory znany jako Kapitan Ameryka.
05.09.1945 - Pięć dni po kapitulacji Japonii, Kapitan Ameryka znika. Później okazuje się, że eksperymenty, którymi go traktowano miały skutki uboczne.
23.10.1995 - Zostaje zarejestrowana firma Stark & Luthor Enterprises badająca i produkująca nowe technologie wysokiej jakości.
16.08.1996 - Rząd USA powołuje Laboratoria S.T.A.R. (Laboratoria Sprawdzające Technologie Adekwatne do Realiów) by S&LE nie zmonopolizowało rynku nowoczesnych technologii.
29.05.2000 - Następuje rozłam w firmie Stark & Luthor Enterprises. Firma dzieli się na Stark Enterprises i LexCorp.
03.05.2004 - Wybuch podczas eksperymentu doktora Bruce'a Bannera powoduje emisję promieniowania gamma o właściwościach mutacyjnych. Wywołana mutacja sprawia, że Bruce przeistoczył się w wielką, zieloną, humanoidalną istotę. Na szczęście zachował swój umysł, jednak nie może wrócić do poprzedniego ciała.
06.06.2004 - Dr Reed Richards, Benjamin Grimm, dr Susan Storm, Johny Storm oraz Victor von Doom lecą w kosmos by zbadać dziwne zakłócenia na orbicie ziemskiej. Zakłócenia owe zawracają ich statek na terytorium Stanów Zjednoczonych. Na miejscu okazuje się, że każdy z nich prócz von Dooma otrzymał nadludzkie moce. Po tym jak przypadkowo uratowali życie kilku osobom z płonącego budynku, media okrzykują ich Fantastyczną Czwórką i nadają przydomki: Pan Fantastyczny, Rzecz, Niewidzialna Kobieta i Ludzka Pochodnia.
11.06.2004 - W budynku Fantastycznej Czwórki (Nowy Jork) zjawia się dr Bruce Banner. Razem z prof. Richardsem dyskutują o możliwościach powrotu Bruce'a i Benjamina do dawnego wyglądu.
17.06.2004 - Richardsowi i Bannerowi udaje się odwrócić mutację Grimma. Niestety, wkrótce po tym budynek FC zostaje zaatakowany przez opętanego żądzą zemsty Victora von Dooma (którego "dary" ujawniły się nieco później). Jeden z wybuchów przywraca Grimma do dawnego wyglądu oraz dodaje mu dwie dodatkowe ręce i kompletnie niszczy psychikę. Ben i Victor uciekają, Hulk dołącza do FC.
18.06.2004 - Laboratoria S.T.A.R. i LexCorp wspólnie rozpoczynają program Sentinel, mający na celu stworzenie linii robotów zdolnych wyłapywać przestępców o nadludzkich mocach, takich jak von Doom czy Grimm. Prace nadzorują prof. Bolivar Trask (LexCorp) i prof. Eleanor Stone (Laboratoria S.T.A.R.).
04.07.2004 - Rząd USA ogłasza, że Kapitan Ameryka jest w pełni sił i w każdej chwili może wrócić do akcji.
28.11.2004 - Rząd USA powołuje S.H.I.E.L.D., agencję mającą na celu zapewnienie krajowi bezpieczeństwa przed istotami obdarzonymi nadludzkimi mocami, takimi jak von Doom czy Grimm. Głównodowodzącymi zostają generał Thaddeus Ross i generał Nicholas Fury, dwójka oficerów z czasów wojny wietnamskiej. Pierwszym przyjętym agentem zostaje Steven Rogers.
03.01.2005 - Otwarcie Instytu Xaviera i Lehnsherra dla Utalentowanej Młodzieży.
01.03.2005 - Tutaj zacznie się gra.
Ostatnio zmieniony sobota, 20 stycznia 2007, 11:51 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!

-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:

-
- Kok
- Posty: 1438
- Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 11:05
- Numer GG: 3327785
- Lokalizacja: 3city
Fajnie. To ja sie pisze. Moge zagrac postacia z Targeted for termination skoro tamta sesja zdechła?
Czasami mam uczucie, że przede mną rozpościera się wielki ocean prawdy, a ja siedzę na plaży i bawię się kamykami. Ale pewnego dnia nauczę się po nim żeglować.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.


-
- Bosman
- Posty: 1784
- Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P
Memo, a co z sesją "[DC Titans] Targeted for Termination" ?
Obecnie nie wiem jak będę wyglądać z czasem. Karty można słać do czwartku? Wtedy chyba będę już wiedzieć, a jeśli nie to można potem dołączyć ?
Póki co siadam na ławce rezerwowych.
Obecnie nie wiem jak będę wyglądać z czasem. Karty można słać do czwartku? Wtedy chyba będę już wiedzieć, a jeśli nie to można potem dołączyć ?
Póki co siadam na ławce rezerwowych.
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera
Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera

Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Cóż, w Tytanach odpisało mi 2 z 4 graczy (Sergiego nie liczę, bo już na początku poszedł w pizdu). Niby mógłbym przeprowadzić dodatkową rekrutację, ale najbliższe kilka stron miało dotyczyć Deathstroke'a i Jericha, a postacie nie biorące udziału w walce z nim(i) byłyby kulą u nogi.
Nadir możesz, ale przerób by pasowała do tej karty.
A karty na pw.
Nadir możesz, ale przerób by pasowała do tej karty.
A karty na pw.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!

-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Dobra, się spróbuje
Nie wiem czy z czasem wyrobię, ale warto spróbować, nie?
Matka Wszystkich Wojen nie jest przewidywana na więcej niż 10 stron raczej, Lochy Łotrów na szczęście nie pochłaniają aż tak wiele czasu bo są zintegrowane z Salą Bohaterów, czyli powinienem dać radę
A jeśli do czwartku nie będzie karty, to znaczy że jednak nie dam rady 




What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.


-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Siergiej Nikitycz Tienow został wysłany na PW 

Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Kok
- Posty: 1438
- Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 11:05
- Numer GG: 3327785
- Lokalizacja: 3city
No to poszła karta. Michajił wkracza do akcji:)
Czasami mam uczucie, że przede mną rozpościera się wielki ocean prawdy, a ja siedzę na plaży i bawię się kamykami. Ale pewnego dnia nauczę się po nim żeglować.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.

-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:

-
- Bosman
- Posty: 1784
- Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P
Karta poszła.
Mam nadzieję, że jeszcze nie śpisz
Mam nadzieję, że jeszcze nie śpisz

Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera
Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera

Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy

-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:

-
- Bombardier
- Posty: 692
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2005, 17:49
- Numer GG: 2832544
- Lokalizacja: The dead zone


-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Cóż, dostałem 9 kart, wybrałem te, które najbardziej mi się spodobały. Grają (kolejność alfabetyczna):
Blindkitty
Isengrim Faoiltiarna
Kervyn
Mekow
Perzyn
Sesja zacznie się gdzieś w weekend, raczej w sobotę rano.
Dobranoc.
Blindkitty
Isengrim Faoiltiarna
Kervyn
Mekow
Perzyn
Sesja zacznie się gdzieś w weekend, raczej w sobotę rano.
Dobranoc.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
