[Warhammer 40k] Wschód Słońca.

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
Bobas
Marynarz
Marynarz
Posty: 329
Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 08:42
Lokalizacja: Z siłowni :b
Kontakt:

[Warhammer 40k] Wschód Słońca.

Post autor: Bobas »

Witam wszystkich. Po nieudanym rozpoczęciu ostatniej sesji, tworze nową, tymrazem 40000 lat później :P. Postaram się stworzyc, dobrą i przyjemną sesje, z dużą ilością walki, i ciekawą fabuła..

Karta postaci:

imię:
wiek:
profesja:
umiejętności:
broń:(dozwolone 3 rodzaje broni)
[ahh i żeby nie było! Np. granaty, lekka broń i cieżka. Żeby nie było kozaka, co weźnie 3 ciężkie bronie, i bedzie szedł z predkością 1m/h :P Czyli np. lekka,lekka,srednia | lekka,ciezka, granaty | srednia, srednia, granaty itp]
ekwipunek:
wygląd:
historia:

Profesje

Żołnierz
bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty, granatnik
Wady:
Medyk
bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: Duża apteczka,
Dodatkowe umiejętności: możliwość reanimowania na polu bitwy, pierwsza pomoc
Wady: nie może używać broni ciężkiej
Pilot
bonusy:
Dodatkowe umiejętności: um. Pilotowania maszyn: latających i naziemnych
Wady: nie może używać broni ciężkiej
Grenadier
bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe magazynki do broni ciężkiej,
Dodatkowe umiejętności: Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej
Wady:
Zwiadowca
bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty EMP, Karabin snajperski, lornetka, łamacz szyfrów,
Dodatkowe umiejętności: haker, bezgłośne chodzenie, snajper
Wady: nie może używać żadnej broni ciężkiej
Saper bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: Ładunek wybuchowy, zdalny detonator, 2 miny, skrzynka z narzędziami, saperka, wykrywacz metali
Dodatkowe umiejętności: mechanik, zakładanie ładunków wybuchowych i ich rozbrajanie
Wady: nie może używać broni do walki bezpośredniej i broni ciężkiej
Dowódca oddziału
bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 3 Znaczniki (oznaczanie terenu dla zrzutu), jako jedyny może mieć miecz energetyczny
Dodatkowe umiejętności:
Wady: może posługiwać się tylko bronią krótką i energetyczną (do walki bezpośredniej)

Umiejętności:
Pilotaż maszyn naziemnych: postać potrafi pilotować czołgi sentinele itp.
Pilotaż maszyn latających: postać potrafi pilotować myśliwce, transportery itp.
Pierwsza pomoc: postać potrafi udzielać pierwszej pomocy w czasie bitwy
Naprawa: postaci potrafi naprawić prawie każde urządzenie
Łamanie szyfrów: postać była szkolona we włamywaniu się do różnych systemów
Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej: postać była szkolona w operowaniu bronią stacjonarną (ciężkie boltery, autocannon-y itp.)
Bezgłośne chodzenie: postać jest mistrzem w skradaniu się
Znajomość mat. Wybuchowych: postać doskonale zna się na materiałach wybuchowych




Broń:
Krótka:
Pistolet laserowy
-Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy,
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest bardzo lekka i niezawodna.
Baterie można ładować
-Wady: Mało skuteczna przeciwko pancerzom ceramicznym
Pistolet plazmowy[-i]
-Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy
- Broń o niewielkim zasięgu, ale o stosunkowo dużej sile rażenia. Czyni ją to doskonałą w walce na małe dystanse W tę broń wyposaża się głównie oficerów Straży Imperialnej oraz Kosmicznych Marines. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa.
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego
-Wady: Ciężko dostępna amunicja
Bardzo duża waga
Pistolet boltowy[-i]
-Średnia szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy,
-W tę ciężką broń wyposaża się głównie Kosmicznych Marines. Zasilana przez 6 nabojowe magazynki boltowe. Pocisk boltowy eksploduje przy kontakcie z celem powodując duże szkody w ciele
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego
Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium
-Wady: Duża waga



Szturmowa:
Karabin Laserowy
-Średnia szybkostrzelność
-Ogień pojedynczy
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest niezawodna.
Baterie można ładować
Możliwość podczepienia bagnetu, latarki, lunety lub granatnika.
-Wady:
Shotgun -Średnia szybkostrzelność
-Skuteczna przeciwko średnio opancerzonej piechocie i pancerzom ceramicznym z bliskiej odległości
-Ogień pojedynczy lub seria
-Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 10 nabojowe magazynki z pociskami rozpryskowymi lub kumulacyjnymi
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest niezawodna
Z bliskiej i średniej odległości broń ma moc boltera
-Wady: Wraz z odległością słabnie jej moc
Autogun -Duża szybkostrzelność
-Ogień pojedynczy, ciągły lub seria po 5 pocisków
-Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 60 nabojowe magazynki
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest lekka
Możliwość zamontowania lunety, bagnetu lub granatnika
-Wady: Często się zacina, jeśli do komory dostanie się piach


Ciężka:
Miotacz ognia
–Ogień ciągły
-Żołnierze wyposażeni w tę zabójczą broń są niezwykle skuteczni w pomieszczeniach i ciasnych uliczkach. Bronie te rozpylają łatwopalną ciecz, która zostaje zapalona zaraz po opuszczeniu lufy. Płonąca substancja przykleja się do celu, powodując rozległe zniszczenia jej temperatura waha się pomiędzy 300°C a 700°C.
-Zalety: Morderczo skuteczny przeciwko piechocie
-Wady: W czasie deszczu zapalnik gaśnie
Broni nie wolno zamoczyć
Właściciel broni musi nosić ciężkie butle z paliwem (Strzał z boltera i żołnierz staje w płomieniach:/)
Ograniczony zasięg, tylko 15m
Hellgun – Średnia szybkostrzelność
-Ogień ciągły
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez Osobiste źródło energii
-Zalety: Morze przetopić się przez lekko opancerzone pojazdy i każdy pancerz osobisty
Broń jest niezawodna
Akumulator można ładować
-Wady: Właściciel broni musi nosić na plecach przenośne źródło energii
Broń jest ciężka
Plasmagun
-Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy
- Broń podobnych rozmiarów, co zwykły Bolter. Charakteryzuje się podobnym zasięgiem, lecz ma większą siłę rażenia i zdolność penetracji pancerza.. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa.
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego i średnio opancerzone pojazdy
-Wady: Ciężko dostępna amunicja
Bardzo duża waga
Meltagun
–Mała szybkostrzelność
- Ogień pojedynczy
- Broń ta wysyła falę gorąca, które jest w stanie stopić prawie każdy materiał
-Zalety: Niszczy każdy rodzaj pojazdu (jest nieskuteczna przeciwko maszynom latającym)
-Wady: jest zbyt skomplikowana, przez co czasami zawodzi

Wyrzutnia rakiet:
-Bardzo mała szybkostrzelność
- Pojedynczy ogień
Może być wyposażona w dwa rodzaje rakiet:
- Krak Missiles - przeznaczone do niszczenia ciężej opancerzonych celów. W przeciwieństwie do rakiet z głowicami odłamkowymi, które rażą dość duży obszar, Krak Missiles niszczą tylko pojedynczy cel.
- Frag Missiles - (rakiety fragmentacyjne) Wybuchając, rozrzucają chmurę odłamków, zabójczych dla wszelkich lżej opancerzonych jednostek. Przeznaczone do niszczenia piechoty.
Zalety: Skuteczna do niszczenia maszyn latających
Posiada tryb autonamierzania
łatwa w naprawie ( do ekwipunku należy dopisać 4 Krak Missiles i 3 Frag Missiles
Wady: Trzeba ręcznie ładować

Biała(?):
Miecz łańcuchowy:
Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić
Topór łańcuchowy:
Jest to broń o kształcie topora, jednakże wyposażona w ostrze podobne do tego, jakie spotyka się w pile łańcuchowej. Poruszające się ostrza są w stanie przeciąć najtwardszy pancerz, zaś jej działanie na nie osłonięte ciało jest wyjątkowo destruktywne.
Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić
Miecz energetyczny (tylko dla dowódców)

Miecz ten generuje wokół swego ostrza pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Miecz energetyczny jest w Imperium uważany za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają go głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, itd.
Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Szpony energetyczne (tylko dla dowódców)
Szpony te generują wokół swych ostrzy pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Szpony energetyczne są w Imperium uważane za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają je głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, terminatorzy itd.
Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości, można nią wymierzać błyskawiczne ciosy
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6

Granaty
Zwykłe: Służą do niszczenia pojazdów oraz umocnień
Fragmentacyjne: W granacie znajdują się setki małych trójkątnych odłamków, które ranią wszystkich w promieniu 10m. Skuteczne w pomieszczeniach
Dymne: Wydobywa się z nich gęsty szary duszący dym.
EMP: Wytwarzają silny impuls elektromagnetyczny niszcząc wszystkie urządzenia elektryczne ( w tym broń energetyczną jak np. karabin laserowy)w promieniu 20m
Chemiczne: Rozpylają po okolicy trujący gaz, który paraliżuje ciało i zatrzymuje prace serca (działa na każdą rasę obcą oprócz tyranidów). Skuteczna w pomieszczeniach i okopach.
Znaczniki: Rozpylają czerwoną chmurę która znakuje punkt zrzutu. Ma wbudowany nadajnik, który umożliwia znalezienie znacznika w ciemności.

Wybiore 4 najlepsze karty. Let's begin the łor :P. Macie czas do 24 w Niedziele, bo chciałbym zacząc szybko sesje :)

[/b]
Squat or die ;).
Jeszcze 'tylko' 35kg do 205kg...
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Post autor: scorez »

imię: Parsival Gaveriell Galadium

wiek: 34

profesja: Medyk

umiejętności: pierwsza pomoc, Le parkur... bardzo silny i zręczny.

broń:
Karabin Laserowy
Miecz łańcuchowy
Granaty:
-Znaczniki
-Fragmentacyjne

ekwipunek: Bagnet, luneta, latarka, duża apteczka, respirator, maska przeciw gazowa, radio-nadajnik, zapasy jedzenia na 3 dni, translator optyczny i foniczny.

wygląd: Wysoki, muskularny, inteligentny, błękitno-oki, brunet.

historia: W imię imperatora leczy rannych na polu walki... jest to zemsta za to że kiedyś na Macragge chordy nieprzyjaciela zabiły mu rodzinę (wielu kosmicznych marines tam poległo). Postanowił wspomagać innych w tej wojnie o obronę przyszłych ludów. NA CHWAŁĘ IMPERATORA! Zawsze krzyczy szarżując wraz z innymi ludźmi z oddziału Blood Ravens... swojego oddziału... Oddziału kosmicznych marines...
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Imię: nie posiada. Jest dowódcą oddziału, i inni zawsze zwracają się do
niego: "Sierżancie".

Wiek: od ostatniego ożywienia z genoziarna - 4 lata. Od powstania
genoziarna - 10 964 lata.

Profesja: Dowódca oddziału.

Umiejętności: Obsługa broni stacjonarnej.

Broń:
pistolet bolterowy (48 naboi w magazynkach)
szpony energetyczne (zapasowe akumulatory?)
3 znaczniki

Ekwipunek:
Sztandar na plecach

Wygląd:
Zapakowany w szary pancerz energetyczny (należy do Space Wolves, którzy noszą właśnie takie, a nie czerowne) bez hełmu (jest sierżantem). Paskudna morda, bo zapisywane zmiany w genoziarnie zapamiętały z niejasnych przyczyn niektóre blizny. Jest zupełnie łysy, nie ma nawet brwi. Oczy szare.

Historia:
Sierżant został stworzony przed niemal jedenastoma tysiącami lat przez
Kosmiczne Wilki, jako kompilacja najlepszych cech dowódców polowych. Od tego czasu przemierza przestrzeń niosąc śmierć wrogom Imperatora... Ginął dotąd trzy razy.
Pierwszy raz prowadząc siedemnastu Kosmicznych Wilków do szturmu na pozycje bronione przez niemal tysiąc Eldarów. Wszyscy atakujący zginęli, ale granaty znacznikowe które rzucił Sierżant pozowliły zniszczyć z orbity
pozycje Eldarów i odzyskać potem jego genoziarno.
Drugi raz, samodzielnie osłaniając odwrót przy pomocy autocannona. Oddziały orków w końcu go zalały, jednak siły Kosmicznych Wilków po przegrupowaniu odparły ich i zwyciężyły bitwę, odzyskując genoziarno Sierżanta.
Trzeci raz, gdy prowadził do boju Gwardię Imperialną gdzieś na dalekich
rubieżach znanego kosmosu, gdzie został wysłany przez swój coraz bardziej słabnący zakon. Wtedy jednak jego śmierć sprawiła, że gwardziści
postanowili odzyskać honor i ich potężne kontruderzenie odepchnęło chaos, miażdżąc inwazję i odzyskując genoziarno.
Było to 4 lata temu, został odrodzony z genoziarna, i teraz Kosmiczne Wilki
przydzieliły temu szalonemu samotnikowi kolejne zadanie...
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Post autor: scorez »

Ejjj... mi się zawsze wydawało że kosmiczne wilki się nigdy nie wycofywały!
Wiek mojego genoziarna liczy 4k lat... umarłem rozpłatany przez Tyranidów na Macragge... (mało kto wie ale zakon krwawych kruków wysłał tam jednak swoich ludzi.)
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Czasem się wycofują. Nigdy nie uciekają, to prawda. Ale czasem się wycofują :)
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Zaklepuje sobie miejsce niedługo będzie karta

Ej ale tak w ogóle to my chyba gramy gwardią?? Ta karta raczej nie jest przeznaczona dla marines (w końcu to ja ją stworzyłem :P ). To w kogo się w końcu wcielamy??
Karte dokończę kiedy wyjaśni się sprawa...
imię: Cedrick
wiek: 33
profesja: żołnierz
umiejętności: Pilotaż maszyn naziemnych, Bezgłośne chodzenie (nie wiem ile tych um. można ale jeśli można jeszcze 3 to wybieram pilotaż maszyn latających)
broń: miecz łańcuchowy, plasmagun, pistolet boltowy, 2 granaty zwykłe, 2 fragmentacyjne, 1 EMP
ekwipunek: Bagnet, żelazne racje, duży skużany plecak, saperka, medalion z imperialnym orłem, paczka fajek, latarka, maska przeciwgazowa.
wygląd: Wysoki i umięśniony. Krótkie ciemne włosy z grzywką przysłaniającą tatuaż regimentu.
historia:
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Post autor: scorez »

Hehe... w temacie sesji jest napisane tylko Warhammer 40k (^^,) bobas nie dawał żadnych zastrzeżeń. Shade... do ciebie mam zastrzeżenia... patrzyłeś co tam napisał bobas? Bo twoja postać jest tak obładowana że hohoho... jak święty mikołaj.

Ps. REKLAMA SAM-SPAM: SESJA GOTHIC BY ScoreZ, proszę o zainteresowanie! Sesja ciekawa! Dzieje się w czasie po zburzeniu bariery i przed przebudzeniem bezimiennego! Opowiada o... taaak chcielibyście wiedzieć... dołączcie się i zobaczcie... rekrutacja TRWA'm!
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
Bobas
Marynarz
Marynarz
Posty: 329
Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 08:42
Lokalizacja: Z siłowni :b
Kontakt:

Post autor: Bobas »

Shade, scorez ma racje. Rozumiem, że święta ida :P ale 5 granatów, miecz, lekka broń i ciężka.. kupiłęś uchwtyty do przenoszenia przedmiotów?

A co do sesji. To będziecie podróżowac oddziałem. Was 4rech+6 postaci neutralnych. Resztę wolę owiac tajemnicą :)
Squat or die ;).
Jeszcze 'tylko' 35kg do 205kg...
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Post autor: scorez »

Bobas! Ty byś tyle udźwignął!
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Dobra odchudze postać, ale powiedz mi chociaż kim gramy Gwardią czy Space Marines żeby potem nie było że drużyna się składa z członków różnych zakonów i regimentów.
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Post autor: scorez »

To odchudzaj... odchudzaj... ja się odchudzałem pół roku i mi na dobre wyszło!
JUTRO WIGILIA I MAM LEKKIEGO SHIZA!
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
Bobas
Marynarz
Marynarz
Posty: 329
Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 08:42
Lokalizacja: Z siłowni :b
Kontakt:

Post autor: Bobas »

Marinsami.

[3dit]

Czyli shade i jeszcze ktoś i zaczynamy :) bo nie chce mi sie czekac długo :P
Squat or die ;).
Jeszcze 'tylko' 35kg do 205kg...
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

ęimię: Cedrick "Czarna Śmierć"
wiek: 461
profesja: żołnierz
umiejętności: Skradanie się, ( i jeśli można jeszcze 1 to pilotarz maszyn naziemnych)
broń: miecz łańcuchowy, Pistolet Boltowy (ale jeśli można to bolter), granat zwykły, 1 fragmentacyjny, 1 EMP
ekwipunek: Bagnet, żelazne racje, saperka, medalion z symbolem zakonu, paczka fajek, latarka, hełm przypominający czaszkę, zapas drugów i dopalaczy.
wygląd: Wysoki i umięśniony. Krótkie ciemne włosy z grzywką przysłaniającą tatuaż zakonu. Jego twarz jest nazanczona wieloma bliznami, dowodami udziału w wielu bitwach, na potylicy ma stalową płytkę. Lewy naramiennik jest pokryty kolczugą do którego jest przypięta broszka zakonu prawy natomiast przypomina czaszkę i jest podobny do tych jakie noszą terminatorzy. Na piersi widnieje wielka skrzydlata czaszka a ciut poniżej poprzypinane sią urywki z imperialnej biblii. Do pasa są przpięte uchwyty na broń oraz zwisająca na łańcuchu czaszka heretyckiego generała.
historia: Cedrik w wieku 17 lat był wyśmienitym myśliwym na niewielkiej planecie gdzieś na pograniczu Imperium. Planeta cześciowo należała do Imperium gdyż bardzo często napadali ją i okupowali Tau. Dzieki temu że obca rasa była tolerancyjna i przyjazna wobec tubylców Cedrikowi udało się w dużym stopniu poznać ich kulturę a nawet język. Przyjaźń ludzi z Tau na tej planecie nie trwała jednak długo. Kiedy Cedrik osiągną wiek 26 lat na planetę przybyły siły Imperium. Kosmiczni Marines w ciągu 7 miesięcy wyparli Tau. Myśliwy był pełen podziwu dla Marines pragną stać się jednym z nich. Gdy nastały czasy panowania Imperium w tym sektorze Cedrik postanowił zaciągnąć się do Gwardii gdzie szybko awansował. To właśnie już wtedy otrzymał przydomek Czarna Śmierć dzięki opanowanym do mistrzostwa umiejętnościom myśliwego. Potrafił po cichu w pojedynkę wyeliminować grupkę Heretyckich Marines. Został przeniesiony do elitarnego oddziału skrytobujców którzy działali za liniami wroga eliminując oficerów. I tu się wykazał swymi nieprzeciętnymi umiejętnościami i męstwem. Szybko zainteresował się nim Zakon Krwawych Aniołów. W wieku ok 40 lat już jako sierżant elitarnego oddziału został zwerbowany przez Marines. Przez pare ładnych lat walczył jako Zwiadowca na wielu frontach ze Zdrajcami, Eldarami, Orkami i Tyranidami. Do tej pory udawało mu się jakoś unikać bitew z siłami Tau. W końcu jako zdolny wojownik (który już poległ pare razy) został mianowany na Marines. Jest już nim od ponad 300 lat. Teraz obrał sobie za cel zyskać honory terminatorskie.

Przepraszam za wszelkie błędy (nie mam chwilowo Worda)
Coś jeszcze odchudzić??
Bobas
Marynarz
Marynarz
Posty: 329
Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 08:42
Lokalizacja: Z siłowni :b
Kontakt:

Post autor: Bobas »

Wszystko OK.

No Panowie (i Panie:P), jeszcze jedna karta i zaczynamy. Jeśli nie dostane żadnej do 24.00, zaczynamy w trójkę.
Squat or die ;).
Jeszcze 'tylko' 35kg do 205kg...
Hose15
Bombardier
Bombardier
Posty: 899
Rejestracja: sobota, 20 maja 2006, 10:14
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hose15 »

Imię:John
Wiek:35
Profesja:Zwiadowca
Umiejętności:Łamanie szyfrów, naprawa i bezgłośne chodzenie
Broń:Pistolet laserowy, Autogun,
Ekwipunek: 2 granaty EMP, Karabin snajperski, lornetka, łamacz szyfrów, nóż, paczka papierosów, lornetka.
Wygląd:John jest wysokim(185 cm wzrostu) mężczyzną o regularnych rysach twarzy. Przez jego oblicze przebiega ukośna, długa blizna. Włosy ma czarne, krótko ścięte, oczy zielone. Jest on ubrany w kamizelkę kuloodporną, kurtkę oraz skórzane spodnie.
Historia: John urodził się na jakiejś prowincji. Nie pamiętał dokładnie nazwy tej wioski ponieważ szybko się stamtąd wyprowadził. Jego matka była krawcową a ojciec żołnierzem. Służył w Marines. Poległ gdy John miał 10 lat. Mały John zawsze interesował się elektroniką i maszynami. Fascynowało go to. Lubił też bawić się z rówieśnikami w skradanie lub wykradanie czegoś. Gdy miał 15 lat jego matka zmarła ponieważ została postrzelona. Wtedy John uciekł z domu. Szwędał się latami po ulicach. Nauczył się sztuki przetrwania tak ciężkiej do opanowania. W wieku 18 lat trafił do wojska. Sam się zaciągnął. Słyszał, że potrzebowano zwiadowców. Był w tym fachu nawet dobry więc postanowił spróbować. I tak właśnie zaczęła się jego kariera wojskowego. Podczas służby odznaczał sie odwagą oraz rozsądkiem. Szybko awansował na dalsze stopnie wojskowe. Na wojnie zdobył wiele medali...
Czerwona Orientalna Prawica
Bobas
Marynarz
Marynarz
Posty: 329
Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 08:42
Lokalizacja: Z siłowni :b
Kontakt:

Post autor: Bobas »

Świetnie. Sesja rozpoczeła się :)

Link~> viewtopic.php?p=72915
Squat or die ;).
Jeszcze 'tylko' 35kg do 205kg...
Zablokowany