[Wojny Żywych Trupów] XV: Święto Godów

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Wojny Żywych Trupów] XV: Święto Godów

Post autor: AC »

Karta postaci:

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: [jak najbardziej szczegółowy]
Ubranie: [jakie ubranie nosił gdy umarł]
Historia postaci za życia: [krócej, nie młodszy niż 20 lat, mile widziane czasy obecne, ale możliwe również dalsze lata]
Data śmierci: [od "przed momentem" do jakiekolwiek przeszłości chcecie; mile widziane "przed momentem"]
WŻT i APW w które grałeś: [wymienić]

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 0 (max.5)
Moce półmagiczne 0 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 0 (max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 0 (max.5)



--------------------------------------------------------------

I proszę nie umieszczać zamiast wyglądów obrazków :wink:

Nowe moce:

http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtopic.php?t=2035

--------------------------------------------------------------

Informacje podstawowe odnośnie Władców Żywych Trupów:

Typ: Nieumarły
Rodzaj: Żywy Trup
Sługi: Natychmiastowa przemiana nieograniczona
Zbieranie dusz: Nie
Zabijanie dla poziomów: Tak
Gatunek: Władca Żywych Trupów



Informacje ogólne:
1. Władca Żywych Trupów może posiadać jednego Sierżanta Żywych Trupów, początkowo posiada on tylko jeden punkt do statystyk (ma możliwość posiadania punktu w statystykach: Magiczne, Półmagiczne, Mutacyjne, Technologiczne, Walki). Jego poziom wynosi połowę poziomów WŻT zaokrągloną w dół (ale minimum 1). Jeżeli WŻT zamieni się w Wilkewila lub Wampira to punkty mocy przeznaczone na moc Sierżant Ż.T. zostają stracone, a sam Sierżant zamienia się w najpotężniejszą dostępną sługę Wampira bądź Wilkewila.

--------------------------------------------------------------

Informacje podstawowe odnośnie ras-profesji dostępnych już w czasie gry:

--------------------------------------------------------------

Typ: Nieumarły
Rodzaj: Żywy Trup
Sługi: Natychmiastowa przemiana ograniczona
Zbieranie dusz: Nie
Zabijanie dla poziomów: Tak
Gatunek: Wampir

Optymalne zestawienie początkowe statystyk przed przemianą:
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 3
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 3
Moce walki 5
Moce przywódcy 2

Optymalne zestawienie początkowe statystyk po przemianie:

Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 0
Moce wampiryczne 5
Moce technologiczne 3
Moce walki 5
Moce przywódcy 0



Informacje ogólne:
1. Początkowo Wampir może przejmować do 10 żywych ludzi.
2. Za każde przejęcie 10 żywych ludzi zyskuje poziom.
3. Za każde zabójstwo 10 żywych ludzi zyskuje poziom.
4. Moce wampiryczne nie mogą współistnieć z mocami mutacyjnymi, jeśli Władca Żywych Trupów posiada jakieś mutacje może je w czasie przemiany zamienić na moce wampiryczne w stosunku dwa (mutacje) do jednego (mocy wampirycznej).
5. Początkowo Wampir może korzystać tylko z jednej grupy mocy magicznej/półmagicznej/wampirycznej (np. Wytchnienie1,2,3,4,5, ale już nie Wytchnienie3 i Niewidzialność1).
6. Wampiry nie mogą posiadać następujących mocy żywych trupów (w czasie przemiany można je zamienić w stosunku 1:1 na moce które może posiadać):
Pyromanta (całość)
Pyrochron (całość)
Pyrosum (całość)
Woda (ciecz) (całość)
Lód (całość)
Przemiana (całość)
Piekielny Marsz (całość)
Ponury Żniwiarz 4,5
Napalony Żniwiarz (całość)
Maska Człowieka (całość)
Pinokio (całość)
Kamikaze (4,5)
Rykoszet (3,4,5)
Sierżant Ż.W. (całość)
Żelaźniak (całość)
Entomagia (całość)

--------------------------------------------------------------

Typ: Nieumarły
Rodzaj: Hybryda (Wilkołak i Żywy Trup)
Sługi: Czasochłonna przemiana nieograniczona
Zbieranie dusz: Nie
Zabijanie dla poziomów: Nie
Gatunek: Wilkewil

Optymalne zestawienie początkowe statystyk przed przemianą:
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 1
Moce walki 5
Moce przywódcy 2

Proponowane zestawienie początkowe statystyk po przemianie:

Moce magiczne 4
Moce półmagiczne 4
Moce wilkewilskie 5
Moce technologiczne 0
Moce walki 5
Moce przywódcy 0



Informacje ogólne:
1. Wilkewil po zabiciu istot ma wybór jak powstaną:
a) zwykłe żywe trupy jak u WŻT (tura: 1)
b) słabe Wilkewile (tura: 2)
c) zwykłe Wilkewile (tura: 4)
b) potężniejsze Wilkewile (tura: 6)
2. Za każde przejęcie 10 żywych ludzi zyskuje poziom.
3. Moce wilkewilskie nie mogą współistnieć z mocami mutacyjnymi, jeśli Władca Żywych Trupów posiada jakieś mutacje może je w czasie przemiany zamienić na moce wilkewilskie w stosunku dwa (mutacje) do jednego (mocy wilkewilskie).
4. Po przemianie automatycznie wzrasta siła, szybkość i wytrzymałość do 5, aczkolwiek wciąż posiada ograniczenia żywego trupa.
5. Co poziom Wilkewil zyskuje 2 punkty żywotności.
6. Wilkewile nie mogą posiadać następujących mocy żywych trupów (w czasie przemiany można je zamienić w stosunku 1:1 na moce które może posiadać):
Pedagogika (całość)
Woda (ciecz) (całość)
Lód (całość)
Przemiana (całość)
Piekielny Marsz (całość)
Pinokio (całość)
Kamikaze (4,5)
Rykoszet (3,4,5)
Sługonatchniony (całość)
Szkieletornik (całość)
Nekromanta (całość)
Infernalista (całość)
Infernalpomoc (całość)
Demonolog (całość)
Sierżant Ż.W. (całość)
Żelaźniak (całość)
Entomagia (całość)

--------------------------------------------------------------


Nadchodzi nowa Wojna, jej akcja będzie się działa na tej samej planszy co Wojny Żywych Trupów i w jednym z map długo oczekiwanych Apokaliptycznego Pola Walki 3 z kilkoma nowymi elementami. Przede wszystkim będzie śnieg, po drugie "primo" będą różne niespotykane jednostki, a po trzecie "primo" będzie jeden mój Władca Żywych Trupów.

Wojny Żywych Trupów 14 dużo czerpał z oryginalnych Wojen Żywych Trupów przeprowadzonych dawno temu na innym forum, które później przestało istnieć, tutaj nie będzie można osiągnąć 50 poziomu, więc każda moc musi być brana z głową. Wojny Żywych Trupów XV nie będą daleko od tego odbiegać.

Ale oczywiście najbardziej liczy się zabawa ŚMIERĆ!!!

Tak na serio zabawa (mordowania innych graczy, możliwość torturowania i dowolnego wyżywania się na ludziach, którzy tutaj są tylko surowcem).


A zatem zapiszcie się, a być może to wy właśnie wkroczycie to tego ślicznego, kolorowego i bogatego świata, który będziecie mogli zamienić w gruzy swoimi ZŁYMI mocami, aż pozostanie jedynie płacz i zgrzytanie zębów. I jeśli to nazwiecie szarą rzeczywistością to użyjcie sił ponadnaturalnych i naturalnych żeby rozbarwić ją czerwienią ognia i krwi, zielenią promieniowania i trucizny i czernią jaką pozostawia dym.

A na koniec każdy z graczy usłyszy MORITURI TE SALUTANT

IDĄCY NA ŚMIERĆ POZDRAWIAJĄ CIĘ
Ostatnio zmieniony piątek, 22 grudnia 2006, 13:00 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Karta postaci:

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Czarne, długie do pasa włosy związane gumką w kucyk, skórzana czarna kurtka, czarne spodnie, czarne glany, blada cera, przekrwione oczy, tatuaż na prawym ramieniu.
Ubranie: patrz wyżej ;)
Historia postaci za życia: do 14 roku życia praktykujący katolik, lecz później znajomi uraczyli go muzyką typu metal i tak oto jego światopogląd się zmienił. Założył grupę metalową w której grał na basie. Po dwóch latach grania zainteresowało się nimi studio nagraniowe. Przez 5 kolejnych lat grali na różnych koncertach, podczas jednego z nich uderzył basem w głośnik i powstałe spięcie przetoczyło przez niego strasznie dużo energii elektrycznej co spowodowało śmierć na miejscu.
Data śmierci: przed momentem
WŻT i APW w które grałeś: Chyba wszystkie od momentu APW 2 + masterowanie APW Arena 2

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 3
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 3
Moce walki 5
Moce przywódcy 2
Ostatnio zmieniony piątek, 22 grudnia 2006, 23:20 przez t0m3ek, łącznie zmieniany 2 razy.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Ludzie się chyba zrazili, że główny post jest taki długi - wystarczy że wypełnicie kartę, nie musicie wszystkiego czytać :P
Obrazek
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Post autor: scorez »

Naturalnie jak imie to tylko trzy zdaniowr Parsi... (czyt. Parsival Gaveriell Galadium)

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Wysoki, przystojny, niebiesko-oki, umięśniony, brunet... zawsze ładnie uśmiechnięty.
Ubranie: Koszula hawajka, spodenki Jamajca, klapki Świętego Bogdana z Bogdańca, łańcuch Linkin Park, Okulary Przeciwsłoneczne Okular.
Historia postaci za życia: Był wysokim przystojnym podrywaczem który nie raz się 'sparzył' na lewych interesach... handlował 'drobiem' znacz. narkotykami. Miał własny Gang i Harem. Bardzo charyzmatyczny. Umiał dobrze strzelać z różnorakich gunów. Zmarł na wskutek wstrzyknięcia dożylnie końskiej dawki pawulonu 'biologicznego' który zanika po upływie 10 godzin. Aktualnie? Trup.
Data śmierci: 10 godzin temu.
Grałem w: WŻT: A teraz ludzie: Początek (czy jakoś tak...)

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 2 (max.5)
Moce półmagiczne 2 (max.5)
Moce mutacyjne 3 (max.5)
Moce technologiczne 3 (max.5)
Moce walki 3 (max.5)
Moce przywódcy 5 (max.5)
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Hm, Areny 3 nie dałem rady doprowadzić do końca, ale tutaj chętnie bym zagrał, o ile AC nie będziesz miał nic przeciwko. Najchętniej nieco zmodyfikowaną Weroniką, chyba że mam ją kompletnie zmienić :)
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Opis wyglądu: Łysy, zielone oczy, 186 cm, 138 kilo, biceps 56 cm, kark 54 cm, obwód pasa 92 cm, obwód uda 80 cm, obwód klatki piersiowej 148 cm, obwód przedramienia 45 cm, czyli taki Pudzian w sumie. Na plecach ma wytatuowaną dużą twarz Jezusa Chrystusa.
Ubranie: Kostium Batmana
Historia: Memo pracował na farmie w Warzenku, wsi na polskim Pomorzu. Po tym jak farma na której pracował zbankrutowała, wkurwił się i kupił 5 kuponów na toto-lotek na chybił trafił, w jednym trafił szóstkę (numery: 1, 2, 3, 4, 5, 6). Zaczął podróżować po świecie, zwiedził zarówno kraje na wschód i zachód od Polski. Będąc w Kanadzie poszedł na bal kostiumowy dla bogaczy (przebrał się za Batmana), ale tam powiedzieli, że ma głupi kostium, więc go zabili (przytrzymali i wsadzili plastikową łyżeczkę w serce) i wrzucili do oceanu.
Data śmierci: 06.06.2006, miał 33 lata
Grałem w: WŻT II, APW I, APW II, WŻT X, WŻT XI, WŻT XII, WPW I, WŻT XIII, APW Arena, WŻT XIV, ATL I, PŻT, WoD I, APW Arena II, APW Arena III

Moce magiczne: 0
Moce półmagicze: 0
Moce mutacyjne: 5
Moce technologiczne: 3
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 5
Ostatnio zmieniony sobota, 23 grudnia 2006, 10:37 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Karta postaci:

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Młody meżczyzna, lat około 24, krótko ostrzyżony. Po śmierci całe ciało poparzone i odrażające.
Ubranie: Wojskowy strój, kamizelka kuloodporna, hełm
Historia postaci za życia: Pochodziłz biednej rodziny, po zakończonej dość szybko edukacji (nawet nie próbował się dostać na studia) poszedł do wojska. W pogoni za lepszymi zarobkami poleciał na misję stabilizacyjną do Afganistanu.
Data śmierci: przed momentem. Pojazd, w którym jechał wraz z innymi żołnierzami oberwał dwoma pociskami z bazooki...
WŻT i APW w które grałeś: Wszystkie od WŻT IX poza APW1 (wakacje :) )

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 5 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 5 (max.5)
Moce walki 1 (max.5)
Moce przywódcy 2 (max.5)
I tak nikt tego nie czyta...
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Post autor: scorez »

Ehhh... AC... a ty narzekałeś jeszcze na brak 'DENATÓW' lol
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

No przydałaby się jeszcze jedna osoba (lub niech Blind napisze nową kartę :) )
Obrazek
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Dobra, no to żeby nudno się nie żyło... <myśli> Niech będzie Paula :P

Opis wyglądu przedśmiertnego:
Niska, około 165 cm, szupła dziewczyna. Włosy brązowe, lekko falowane, sięgające do ramion. Oczy szaroniebieskie, sympatyczna twarz ze stałym wyrazem ogólnego szczęścia i radości. Długie, szczupłe palce, brak makijażu.

Ubranie:
Biała, elegancka bluzka, granatowy żakiet i takaż spódnica do kolan, czarne buty na niskim obcasie, granatowy krawat. Małe srebrne kolczyki z zielonymi kamykami udającymi szmaragdy, dopasowany do nich wisiorek na rzemyku, srebrna bransoletka w kształcie węża łykającego własny ogon na prawej ręce.

Historia za życia:
Paula nie miała skomplikowanego życia, aż do czasu kiedy poszła na studia. Wtedy jej nieskomplikowane dotąd życie zmieniło się w kompletne szaleństwo. Najpierw jej rodzina zginęła w wypadku samochodowym, potem osamotnioną dziewczynę zwerbował rosyjski wywiad, potem jej kontat z wywiadem się urwał gdy zginęło wszystkich trzech agentów, z którymi miała kontakt.
Była wtedy na drugim roku.
Okazało się że rosyjskich agentów sprzątnął jakiś łysy facet, który spotkał ją po tym, jak wyszła z egzaminu z biologii. Zaprosił ją na kawę, i po krótkiej rozmowie opowiedział, jak zabił tamtych trzech ludzi. Gdy zszokowana Paula zebrała się w sobie i sięgnęła ręką do torebki, gdzie miała podarowny jej przez Rosjan pistolet, ten nagle złapał ją za rękę i uśmiechnął się lekko... Między palcami miał igłę nasączoną trucizną. Paula umarła niemal natychmiast.

Data śmierci: przed momentem.

WŻT i APW w które grałem: WŻT 14, APW 2

Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 3
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 3
Moce walki 5
Moce przywódcy 2

I może tym razem będzie można zdobyć troszkę więcej poziomów? Żeby wampiry miały troszeczkę łatwiej? :P
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Obrazek
Zablokowany