Strona 1 z 1

[DnD] Kroniki Pieczęci

: niedziela, 3 grudnia 2006, 17:11
autor: Dragon
Witam!

Otwieram rekrutację do mojej pierwszej sesji jaką kiedykolwiek prowadziłem. Będzie to Storytelling. O szczęściu i pechu postaci zadecyduje zawartość postów. Niemuszą być nadzwyczaj długie, ale proszę o pisanie przedewszystkim poprawnie, unikać literówek. Na błędy ortograficzne nie zwracam uwagi, bo sam czasem je robie.
Przyjmę najciekawsze karty postaci. Wysyłajcie mi je na PW. Oto wzór karty:

Imię:

Nazwisko:

Ksywka (Opcjonalnie.):

Płeć:

Rasa:

Wiek:

Charakter/Osobowość (Zważcie na wartość jaką daliście do Atrybutu Osobowość.):

Pytania pomocne przy wymyślaniu charakteru/osobowości:
(Możecie dać odpowiedź po każdym pytaniu. Jeśli można, podajcie też wyjaśnienie.)
- Co postać lubi?
- Co postać kocha?
- Co postać nielubi?
- Co postać nienawidzi?
- Czego postać się boi?
- Co jest największym koszmarem postaci?
-C o jest jej największym marzeniem, nadzieją?
- Jakie jest zachowanie postaci?
- Czego postać oczekuje od życia?
- Co denerwuje postać?
- Co postać sądzi o innych rasach?
- Co postać sądzi o polityce?
- Co postać sądzi o nielegalnych rozrywkach?
- Co postać sądzi o magii?
- Co postać sądzi o religii?
- Co postać sądzi o wojnie?
- Co postać sądzi o miłości?
- Co postać sądzi o wieśniakach, mieszczanach, arystokracji, rządzących?
- Jakie postać sprawia wrażenie?
- Co postać sądzi o sobie?
- Czy postać ma jakieś hobby?
- Jak się relaksuje, odpoczywa?
- O czym postać marzy?
- Jakie postać ma poczucie humoru?
- Czy postać ma jakieś swoje powiedzonka/pomyślonka?
- Jeżeli postać dałoby określić się jednym słowem, to co to byłoby za słowo?
- Co postać zmieniłaby w sobie, jeżeliby mogła?
- Co motywuje postać?
- Czy jest coś, czego postać nie zrobi?


Religia:

Atrybuty (Dowolnie, ale nie przesadzajcie.):

Cechy główne (Między 3 a 18 + modyfikatory z rasy.):
Siła - Siła mięśni, uderzenia, możliwość podniesienia jakiegoś ciężaru.
Zręczność - Koordynacja oko-ręka, zdolności manualne.
Zwinność - Zdolność poruszania się, wygimnastykowanie, gracja i równowaga.
Szybkość - Czas reakcji, prędkość poruszania się.
Kondycja - Stan organizmu, jego wydajność.
Percepcja - Całość zmysłów, zdolność dostrzegania.
Intelekt - Rozumowanie, logiczne myślenie.
Wiedza - Zasób informacji, zdolność zapamiętywania.
Charyzma - Zdolność wpływania na innych, wysławiania się, odgrywania.
Osobowość - Siła charakteru, głębokość przekonania co do swoich poglądów.

Cechy drugoplanowe (Średnia dwóch cech podanych w nawiasach.):
Sprawność fizyczna - (Budowa + Zwinność) - Ogólne wysportowanie, efektywne połączenie siły i zwinności.
Celność - (Zręczność + Percepcja) - Zdolność do dokładnego rzucania, miotania, lub strzelania.
Siła woli - (Intelekt + Osobowość) - Odporność na stres, oszustwa i szok.
Wytrzymałość - (Budowa + Kondycja) - Żywotność, odporność postaci na ból, choroby, głód i długotrwały wysiłek.
Spostrzegawczość - (Percepcja + Intelekt) - Zdolność zauważania szczegółów.
Skradanie się - (Zwinność + Intelekt) - Zdolność postaci do poruszania się bezgłośnie i niezauważalnie, a także śladzenia kogoś, itp.
Refleks - (Szybkość + Percepcja) - Szybkość reagowania na bodźce z otoczenia.
Perswazja - (Charyzma + Osobowość) - Zdolność do bezpośredniego wpływania na osoby przy użyciu słów i gestów.
Nauka - (Intelekt + Wiedza) - Zdolność szybkiego uczenia się.


Zawód/Profesja/Zajęcie:

Wygląd:

Fizyczny:
- Wzrost
- Waga
- Włosy
- Oczy
- Skóra
- Budowa ciała
- Znaki szczególne

Ogólny:
- Ubiór
- Postawa
- Wyraz twarzy
- Czy postać jest lewo- czy prawo-ręczna?


Umiejętności (Dowolnie, ale muszą być sensownie uzasadnione w historii.):
Można mieć od 1-go do 8-go poziomu. Krótkie opisy poziomów:
1 poz. - Postać nauczyła się podstaw teorii, oraz odbyła krótkie praktyki. Poziom Słaby;
2 poz. - Postać ukończyła naukę teorii, oraz praktyki. Poziom Przeciętny;
3 poz. - Postać szkoli się dalej w danej umiejętności. Poziom Dobry;
4 poz. - Postać ukończyła szkolenie specjalistyczne (Zaawansowane.). Poziom Ekspercki;
5 poz. - Postać przejawia talent w danej umiejętności, jej działania są instynktowne. Poziom Mistrzowski;
6 poz. - Postać jest geniuszem w danej umiejętności. Poziom Arcymistrzowski;
7 poz. - Postać poświęciła większość życia by doskonalić daną umiejętność. Poziom Legendarny;
8 poz. - Postać ma jakieś nadludzkie atuty pomagające w danej umiejętności, jest błogosławiona przez Bóstwo, lub sama jest przynajmniej pół-bogiem. Poziom Heroiczny;
Um. bojowe:
Um. praktyczne:
Wiedza:


Atuty:

Magia:

Ekwipunek:

Historia (Możliwie obszerna, w postaci czegoś podobnego do biografii.):

Pytania przydatne przy wymyślaniu historii:
Rodzina:
-Jacy byli rodzice lub opiekunowie?
-Czy postać miała rodzeństwo?
-Czy postać miała własną rodzinę?
-Krewni, czy jacyś wyróżniali się w jakiś sposób?
-Jaki jest obecny stan członków rodziny (martwy, chory, aresztowany itp.)


Dom:
-Gdzie się postać wychowała?
-Jaki był status rodziny w społeczności?
-Czy rodzina przenosiła się z miejsca na miejsce?
-Czy mieli swój własny dom?


Dzieciństwo / dorastanie:
-Jak zachowywała się postać w dzieciństwie, w czasie dorastania ?
-Czy pamięta ze szczególnych powodów jakiś przyjaciół lub wrogów z tamtego okresu?
-Czy pamięta jakieś szczególne wydarzenia z tamtego okresu?
-Czy nauczył się czegoś ciekawego w tamtym okresie?


Historia profesji:
-Dlaczego postać wybrała tą profesję ?
-Jak i od kogo postać pobierała nauki?
-Czy nauka była trudna, czy łatwa?
-Czy postać dokonała czegoś wartego zapamiętania gdy ukończyła naukę?
-Jakie kontakty postać nawiązała w czasie pobierania nauk?
-Czy pamięta jakiś przyjaciół, wrogów, nauczycieli z tamtego okresu?


Rekrutacja aż do odwołania.
Zapraszam!

: niedziela, 3 grudnia 2006, 17:37
autor: Hey(a)!
Piszę się
Karta najwcześniej jutro

: niedziela, 3 grudnia 2006, 19:56
autor: Mekow
Zgłaszam się.
Karta będzie jutro.

: niedziela, 3 grudnia 2006, 20:40
autor: BlindKitty
Spróbuję. Karta jutro :)

: poniedziałek, 4 grudnia 2006, 08:55
autor: Atanamir
postaram się zagrać jakby co to karte przyślę do środy

: wtorek, 5 grudnia 2006, 06:48
autor: Dragon
EDIT: Muszę jeszcze to wszystko przemyśleć i zaplanować, więc narazie wysyłajcie ogólnie jakie macie umiejętności, bez poziomów. Chce to jakoś wymyślić, żebyście mogli się pouczyć w drodze.

I jeszcze jedno. Oprócz graczy głównych (Czyli Kapitana Strażników, Kapitana Łuczników i Maga.) potrzebuję na poczatku sesji kilku graczy epizodycznych. Są to:
- Dwaj podwładni Kapitana Strażników;
- Dwaj podwładni Kapitana Łuczników;
- Uczeń/Uczennica Maga, będący również jego asystentem/asystentką;

: wtorek, 5 grudnia 2006, 11:04
autor: Gutuu
Piszę się!

Imię: Emael

Nazwisko: Samthal

Wiek: 21

Ksywka: Brak danych

Płeć: Mężczyzna

Rasa: Człowiek

Charakter:
- Lubi dowcipy, geografię i zielarstwo (choć sam temu zaprzecza),
- Kocha przygody,
- Nie lubi pijanych krasnoludów,
- Nienawidzi chamskich gburów,
- Stosunkowo miły, kulturalny,
- Od życia oczekuje adrenaliny, oraz ustatkowania się (na starość)
- Boi się snów o rodzinie, Similiarze, oraz (trochę) wysokości i rekinów,
- Denerwuje go wywyższanie się nad innych,
- Jego hobby to rozwiązywanie zagadek,

Atrybuty:
Cechy główne:
Siła - 10
Zręczność - 10
Zwinność - 10
Szybkość - 14
Kondycja - 14
Percepcja - 14
Intelekt - 14
Wiedza - 14
Charyzma - 10
Osobowość - 10

Cechy drugoplanowe:
Sprawność fizyczna - (Budowa + Zwinność)/2 -
Celność - (Zręczność + Percepcja)/2 - 12
Siła woli - (Intelekt + Osobowość)/2 - 12
Wytrzymałość - (Budowa + Kondycja)/2 -
Spostrzegawczość - (Percepcja + Intelekt)/2 - 14
Skradanie się - (Zwinność + Intelekt)/2 - 12
Refleks - (Szybkość + Percepcja)/2 - 14
Perswazja - (Charyzma + Osobowość)/2 - 10

Zawód/Profesja: Kapitan strażników

- Średnio-wysoki(187cm), średnia waga (około 65kg)
- Długi, brązowy, skórzany płaszcz zasłaniający częściowo szyję
- Rozczochrane włosy (ciemny-blond)
- Praworęczny

Umiejętności:
Um. bojowe: Szermierka
Um. praktyczne: Rozniecanie ognia, pływanie
Wiedza: Geografia, zielarstwo
Magia: brak

Atuty:

Ekwipunek: Krótki miecz...

Historia: Emael wychowywał się w Wichrowych Wzgórzach, z których
uciekł w wieku 14 lat pozostawiając rodzinę i przyjaciół. Powodem tego
zachowania była po prostu chęć przeżycia czegoś ekscytującego.
Później wiele razy żałował swojej ucieczki, ale nie mógł już tego wszystkiego cofnąć, bowiem Wichrowe Wzgórza wydziedziczają takich uciekinierów.
Tak, więc został wyrzutkiem bez domu... W końcu dostał się w ręce
bogatego handlarza Similiara, który nie mogąc mieć własnych dzieci zechciał go przygarnąć. Tak, więc nasz bohater otrzymał od niego dom i wykształcenie. Emael żył korzystając z bogactwa swojego dobrodzieja,
aż do jego śmierci. Dopiero wtedy zrozumiał swoje przeznaczenie i rozdał
majątek Similiara ubogim, a sam wziąwszy niewiele wyruszył w dalszą
podróż...

Kartę dokończę później.
Co wpisać w atutach? :) Nie mam pomysłu...
Gdzie budowa w atrybutach?

: czwartek, 7 grudnia 2006, 10:15
autor: Dragon
KARTY NA PW!!!

Dobra, karta postaci już gotowa, więc chętni mogą już robić swoje postacie.
Mam pewne problemy z komputerem, więc może mnie dość długo niebyć, także proszę o cierpliwość.
W międzyczasie będę dopieszczał szczegóły sesji.

: czwartek, 7 grudnia 2006, 15:25
autor: Mekow
Dragon pisze:... chętni mogą już robić swoje postacie.
Dobre sobie :lol: . Już dawno je zrobiliśmy - teraz tylko dodać kilka rzeczy.

Ale spoko, rozumiem. Do mojego autorskiego systemu (w realu) mam nowe karty praktycznie co rok (od ponad 10 lat).

Wysyłam nową wersję.

: sobota, 9 grudnia 2006, 09:04
autor: Dragon
Jakoś ludzie niechcą brać udziału w tej sesji (Zgłaszają się, ale karte narazie mam jedną.), dlatego zamieniam ją na całkiem Storytellingową. Niema atrybutów liczbowych, umiejętności podajecie jakie chcecie, podobnie atuty, najważniejszy jest opis postaci - charakter, wygląd i historia. Pozatym przyjmuję 3-6 graczy i to dowolne postacie. Niema Kapitanów. Mozna być kim się chce. Zrobię sesję dla poszukiwaczy, a nie dla urzędników :P .

: niedziela, 10 grudnia 2006, 17:11
autor: Mekow
Dragon pisze:Zgłaszają się, ale karte narazie mam jedną.
:shock: :shock:

Czyżby gracze uciekli, bo pojawiły się pewne trudności ?

: czwartek, 14 grudnia 2006, 03:19
autor: Dragon
Chyba mam jakąś obsesję, gdyż znów dokonałem zmian w karcie postaci.
A teraz dobra wiadomość - Wkrótce rozpocznę sesję, ale jeszcze niewiem dokładnie kiedy.
Narazie pewne jest, że zagra Mekow (Jeśli jeszcze ma ochotę . :P ).

: piątek, 15 grudnia 2006, 15:00
autor: Force
Zagram ale musze sie wypisac z innych sesji... I w sumie ja i mekow wystraczymy bo inaczej bedziemy czekali jak inni napisza posty.
Zbierzmy sie jednego dnia wszyscy o jednej godzinie w 3 i pszmy dluga sesje :D

: piątek, 15 grudnia 2006, 23:08
autor: Mekow
Gramy, gramy :D
Zgadzam się z Force ray.

Nową wersję karty wyślę jutro.
A i Dragon, nie podałeś ile mamy punktów do rozdania na atrybuty.
Proponuje 120. :roll:

: sobota, 16 grudnia 2006, 10:32
autor: Dragon
Tak jak w umiejętnościach, tylko bez przesady.

: niedziela, 17 grudnia 2006, 13:20
autor: Force
Jeszcze dzisiaj wysle karte i gramy juz sie nie moge doczekac :D

: wtorek, 19 grudnia 2006, 23:13
autor: Dragon
Bardzo przepraszam, ale musze zrezygnowac z rozpoczęcia tej sesji.
Powód: Nie potrafię. Próbowałem coś napisac, ale w ogóle niewiem co napisac. Otworzyłem rekrutację, bo chciałem zagrac w fajne DnD i myślałem, że bycie MG będzie równie fajne, ale jakoś mi to nie idzie. Jakby ktoś chciał zastąpi mnie w roli MG to proszę bardzo. Wystarczy, że mi powie, a zmienię tytuł rekrutacji na jaki bedzie chciał, jak i treśc pierwszego postu.