[Wampir: Maskarada] Modern Night II
: czwartek, 2 listopada 2006, 18:48
I czas nadejdzie, kiedy głowy trzech Książąt
obejrzą palący wschód na kolumnach białych.
Wtedy czas nadejdzie, gdy głodni starożytni przebudza się
głęboko w lasach północy i pochłoną dzieci swoje.
I czas nadejdzie kiedy Starszy Mroczny poruszy się
głęboko pod miastem co zapomniane
i zadziwi Starszych, swe dzieci.
Zwierzęta, które trzymaliśmy na smyczy zerwały się.
Samotny atak Gangreli na Nowy Jork nie wskórał wiele… lecz gdy sześć klanów poczuło zapach krwi ich braci, mieszanej z esencjami Miecza Kaina…
Miasto co nie śpi, jaskinia lwa, naszym nowym domem się stało.
Wpływy rodziny ogarnęły Wielkie Jabłko, zamykając Spokrewnionych w kręgu walk… między Sabbatem, Gangrelami, oraz złu, które tamci próbowali zniszczyć…
Bestie Księżycowe coraz częściej wchodzą na nasze tereny łowieckie, zamieniając je w pola bitew. Władcy chaotycznej energii, samozwańczy magowie, swymi samolubnymi czynami niszczą nasz świat. Upadli, odmieńcy, oraz prastarzy nieumarli… wszyscy idą zgodnym krokiem, prosto ku zagładzie…
Nowy Jork, 1 Stycznia, 2008 rok.
Niniejszym rekrutację do drugiej części sesji Pt. Modern Night, ogłaszam za otwartą!
Po raz pierwszy w moich sesjach, zastosuję oprócz storytellingu, mechanikę stosowaną w systemie Wampir: Maskarada.
Kilka słów o sesji:
1. Gracze tworzą wampiry DOWOLNEGO klanu, biorąc pod uwagę kilka faktów, takich jak ten że Gangrele nie należą już do Camarilli, zaś z oczywistych przyczyn, klan Samedi jest niegrywalny. Każdy by chciał pozbawiać wampiry nieśmiertelności;p
2. Znajomość zasad mechaniki Wampira: Maskarady, jest niezbędna, gdyż oszczędza mi to wiele trudu. Z drugiej strony, jeśli uznam iż gracz powinien się znaleźć w sesji, lecz nie zna zasad… cóż, pobawię się w belfra;]
3. Spodziewam się iż gracze będą tworzyć posty, mające przynajmniej jedną, lub pół strony w Wordzie. Staram się unikać sytuacji w których musicie opisywać uczucia bohatera korzystającego z wychodka, więc stworzenie dłuższego posta nie powinno być problemem.
4. Podczas sesji, będę się głównie koncentrować na postaci, nie zaś na sekcie do której należy. Jednak w ekstremalnych przypadkach, na przykład gdy gracze wyrażą zgodność co do strony barykady, złamię tą zasadę.
5. Do sesji przyjmę góra czterech graczy. Będę przyjmował tylko największych (i najbardziej twórczych) zapaleńców, więc nie szczędźcie sobie pomysłów podczas tworzenia historii. Karty postaci proszę wysyłać na pw, wcześniej wyrażając chęć do gry w tym temacie.
6. Na karcie oprócz standardowych wymagań W:M, mają się znaleźć historia postaci, wiek na jaki wygląda, autentyczny wiek, oraz jego ‘’orientację’’ w Świecie Mroku, nie zapominając przy tym o artystycznym opisie jego wyglądu. Postać nie może też być starsza (chodzi o ilość lat od Przeistoczenia) niż dziesięć lat.
7. Proszę też napisać, czy znacie fabułę sesji Modern Night, co wielce ułatwi mi prowadzenie.
Wszelkie pytania proszę umieszczać w tym temacie, lub pisać bezpośrednio do mnie na gg;]
obejrzą palący wschód na kolumnach białych.
Wtedy czas nadejdzie, gdy głodni starożytni przebudza się
głęboko w lasach północy i pochłoną dzieci swoje.
I czas nadejdzie kiedy Starszy Mroczny poruszy się
głęboko pod miastem co zapomniane
i zadziwi Starszych, swe dzieci.
Zwierzęta, które trzymaliśmy na smyczy zerwały się.
Samotny atak Gangreli na Nowy Jork nie wskórał wiele… lecz gdy sześć klanów poczuło zapach krwi ich braci, mieszanej z esencjami Miecza Kaina…
Miasto co nie śpi, jaskinia lwa, naszym nowym domem się stało.
Wpływy rodziny ogarnęły Wielkie Jabłko, zamykając Spokrewnionych w kręgu walk… między Sabbatem, Gangrelami, oraz złu, które tamci próbowali zniszczyć…
Bestie Księżycowe coraz częściej wchodzą na nasze tereny łowieckie, zamieniając je w pola bitew. Władcy chaotycznej energii, samozwańczy magowie, swymi samolubnymi czynami niszczą nasz świat. Upadli, odmieńcy, oraz prastarzy nieumarli… wszyscy idą zgodnym krokiem, prosto ku zagładzie…
Nowy Jork, 1 Stycznia, 2008 rok.
Niniejszym rekrutację do drugiej części sesji Pt. Modern Night, ogłaszam za otwartą!
Po raz pierwszy w moich sesjach, zastosuję oprócz storytellingu, mechanikę stosowaną w systemie Wampir: Maskarada.
Kilka słów o sesji:
1. Gracze tworzą wampiry DOWOLNEGO klanu, biorąc pod uwagę kilka faktów, takich jak ten że Gangrele nie należą już do Camarilli, zaś z oczywistych przyczyn, klan Samedi jest niegrywalny. Każdy by chciał pozbawiać wampiry nieśmiertelności;p
2. Znajomość zasad mechaniki Wampira: Maskarady, jest niezbędna, gdyż oszczędza mi to wiele trudu. Z drugiej strony, jeśli uznam iż gracz powinien się znaleźć w sesji, lecz nie zna zasad… cóż, pobawię się w belfra;]
3. Spodziewam się iż gracze będą tworzyć posty, mające przynajmniej jedną, lub pół strony w Wordzie. Staram się unikać sytuacji w których musicie opisywać uczucia bohatera korzystającego z wychodka, więc stworzenie dłuższego posta nie powinno być problemem.
4. Podczas sesji, będę się głównie koncentrować na postaci, nie zaś na sekcie do której należy. Jednak w ekstremalnych przypadkach, na przykład gdy gracze wyrażą zgodność co do strony barykady, złamię tą zasadę.
5. Do sesji przyjmę góra czterech graczy. Będę przyjmował tylko największych (i najbardziej twórczych) zapaleńców, więc nie szczędźcie sobie pomysłów podczas tworzenia historii. Karty postaci proszę wysyłać na pw, wcześniej wyrażając chęć do gry w tym temacie.
6. Na karcie oprócz standardowych wymagań W:M, mają się znaleźć historia postaci, wiek na jaki wygląda, autentyczny wiek, oraz jego ‘’orientację’’ w Świecie Mroku, nie zapominając przy tym o artystycznym opisie jego wyglądu. Postać nie może też być starsza (chodzi o ilość lat od Przeistoczenia) niż dziesięć lat.
7. Proszę też napisać, czy znacie fabułę sesji Modern Night, co wielce ułatwi mi prowadzenie.
Wszelkie pytania proszę umieszczać w tym temacie, lub pisać bezpośrednio do mnie na gg;]