Strona 1 z 1

[Polityka Żywych Trupów] 1: Wojna na Górze

: czwartek, 26 października 2006, 12:17
autor: AC
A teraz coś z zupełnie innej beczki. Będą może elementy walki. Elementy na które będą wpływać gracze to głównie momenty kampanii wyborczych, wyborów w sejmie (np głosowanie na premiera i prezydenta), a także innych ważnych głosowań. To będzie długa sesja jeśli się uda. No i jeśli komuś się nie chce czytać historii to chociaż przeczytajcie jakie jest tło (czyli ostatni rok w kalendarium, które stworzyłem):

1928 rok - po odparciu wszystkich ataków Marchii Ludowej Osterii stary Król Żywych Trupów August Wielki umiera bezpotomnie. Lud ustanawia Republikę, Arystokracja zgadza się na to. Wszyscy jednak zgadzają się, że nie wolno dopuścić do autokratyzmu jaki zalał Marchię Ludową Osterii (z którą graniczy nowy kraj). August Wielki podpisał na szczęście traktaty pokojowe na 10 lat ze wszystkimi krajami ościennymi, jednak niewiadomo ile to po jego śmierci znaczy. Rojaliści popierając wybory także na scenie międzynarodowej pomogli w budowie nowego państwa. Tymczasem za Królestwem Żywych Trupów na zachodzie powstaje nowe Cesarstwo, natomiast na południu są dążenia demokratyczne. Wszystko teraz może się stać. Jeszcze w tym samym roku, w listopadzie, odbędą się Pierwsze Wybory do Sejmu gdzie zasiądzie 460 posłów, którzy spośród siebie wybiorą nowego Premiera, a Premier rząd.


-------------------------------------------------------------------------------------

Karta Postaci (przekopiować całość a potem usuwać części nie potrzebne; nie wysyłamy na PW tylko tutaj, w tym temacie):
1. Wiek: [od 25 do 50]
2. Pochodzenie: [wybór jednego z poniżej plus jednej podkategorii]
- Arystokracja (rodzina: Maelvil, Fianna, Progenitor, Śliwiscy, Drakon)
- Plebejusze Miejscy (miasto: Astral, Belladonna, Chorlice, Eidolon, Datura, Senapol)
- Chłopi (kraina: Centrum, Zielone Równiny, Zachodnia Kraina, Wschodnia Kraina, Pojezierze)
3. Wykształcenie: [wybór jednego z poniżej plus jednej podkategorii jeśli istnieje wybór dodatkowy]
- Brak
- Niższe
- Średnie
- Wyższe (Szkoła Wyższa: Uniwersytet Astral, Wyższa Szkoła Wiejska Belladonny, Akademia Datury)
4. Przekonania postaci (wybrać jedynie podkategorie, wszystkie kategorie muszą zostać):
- Ekonomia (Rojalizm, Patriotyzm, Socjalizm, Komunizm, Liberalizm)
- Społeczeństwo (Feudalizm, Demokracja, Kapitalizm, Socjalizm, Komunizm, Anarchia)
- Prawo (Rojalizm, Tradycjonalizm, Socjalizm, Liberalizm)
- Polityka Zagraniczna (Rojalizm, Tradycjonalizm, Komunizm, Nacjonalizm)
5. Przynależność partyjna (kolejność przekonań najmilej widzianych w systemie ESPP; wybrać jedną):
- Rojaliści (Rojalizm, Feudalizm, Rojalizm, Rojalizm) [tylko Arystokracja]
- Patrioci (Liberalizm, Demokracja, Tradycjonalizm, Tradycjonalizm)
- Ruch Robotniczy (Socjalizm, Socjalizm, Socjalizm, Komunizm) [tylko Plebejusze Miejscy]
- Stronnictwo Chłopskie (Socjalizm, Socjalizm, Socjalizm, Komunizm) [tylko Chłopi]
- Pacyfiści (Liberalizm, Liberalizm, Liberalizm, Izolacjonizm)



------------------------------------------------------------------------------------


Krótka charakterystyka przekonań (przystosowane myśli do gry, czasem odbiegające mocno od rzeczywistości):
1. Ekonomia:
- Rojalizm (Pozostawienie wszystkiego tak jak było wcześniej; Niesprawiedliwe podatki; Arystokraci i Bogacze najwięcej zyskują, Biednym trudno się wybić)
- Socjalizm (Dążenie do równości i zniszczenia różnic klasowych między bogaczami a biedotą)
- Komunizm (Dążenie do braku Własności i siłą narzucania tego ludziom)
- Liberalizm (Dążenie do bogacenia się wszystkich obywateli; niekiedy chęć zwiększania podatków na rzecz dobra ogółu)
2. Społeczeństwo:
- Feudalizm (tworzenie tak zwanej drabiny feudalnej gdzie Arystokracja jest na górze, Chłopi na dole, a Plebejusze Miejscy gdzieś pomiędzy)
- Demokracja (zdanie ludzi ma taką samą wartość, nikt nie jest gorszy lub lepszy (przynajmniej z definicji))
- Kapitalizm (pieniądz rządzi - bogaci decydują niezależnie jakimi się urodzili)
- Socjalizm (dążenie do równości poprzez powiększanie znaczenia biednych kosztem znaczenia bogatych)
- Komunizm (dążenie do równości poprzez wyrównanie wszystkich w jednym akcie rewolucji)
- Anarchia (dążenie do rezygnacji z jakiejkolwiek formy rządów i przymusu społecznego)
3. Prawo:
- Rojalizm (supremacja w sądach Arystokracji)
- Tradycjonalizm (supremacja w sądach ludzi o wysokim wykształceniu i bogactwie)
- Socjalizm (supremacja biednych i klasy średniej)
- Liberalizm (postulat równości pod względem prawa)
4. Polityka Zagraniczna
- Rojalizm (rozmowa jedynie z arystokracją państw ościennych)
- Tradycjonalizm (tradycyjne prowadzenie polityki zagranicznej z uwzględnieniem przemian demokratycznych państw ościennych)
- Komunizm (próba szerzenia komunizmu w krajach ościennych)
- Nacjonalizm (supremacja swojego narodu i kraju nad innymi)
- Izolacjonizm (niechęć wobec jakichkolwiek kontaktów z krajami ościennymi; minimum kontaktów)



Historia Kontynentu Żywych Trupów



Krótka charakterystyka terenów kraju:
1. Nazwa: Centrum
a) Ilość populacji: 6500
b) Największe miasta:
- Astral (6500)
c) Procent populacji miejskiej: 100%
d) Wykształcenie:
- Brak 10%
- Niższe 10%
- Średnie 50%
- Wyższe 30%
e) Zamożność:
- Bieda 20%
- Średnie 60%
- Bogactwo 20%

2. Nazwa: Zielone Równiny
a) Ilość populacji: 20000
b) Największe miasta:
- Belladonna (3000)
- Nodachi (2500)
c) Procent populacji miejskiej: 40%
d) Wykształcenie:
- Brak 30%
- Niższe 20%
- Średnie 40%
- Wyższe 10%
e) Zamożność:
- Bieda 50%
- Średnie 30%
- Bogactwo 20%

3. Nazwa: Zachodnia Kraina
a) Ilość populacji: 4000
b) Największe miasta:
- Chorlice (2500)
c) Procent populacji miejskiej: 70%
d) Wykształcenie:
- Brak 10%
- Niższe 15%
- Średnie 50%
- Wyższe 25%
e) Zamożność:
- Bieda 50%
- Średnie 40%
- Bogactwo 10%

4. Nazwa: Wschodnia Kraina
a) Ilość populacji: 7000
b) Największe miasta:
- Eidolon (3000)
c) Procent populacji miejskiej: 70%
d) Wykształcenie:
- Brak 5%
- Niższe 25%
- Średnie 35%
- Wyższe 35%
e) Zamożność:
- Bieda 40%
- Średnie 50%
- Bogactwo 10%

5. Nazwa: Pojezierze
a) Ilość populacji: 3000
b) Największe miasta:
- Datura (1400)
c) Procent populacji miejskiej: 50%
d) Wykształcenie:
- Brak 5%
- Niższe 25%
- Średnie 40%
- Wyższe 30%
e) Zamożność:
- Bieda 20%
- Średnie 30%
- Bogactwo 50%

6. Nazwa: Góry
a) Ilość populacji: 3000
b) Największe miasta:
- Szczęśliwice (1000)
- Senapol (900)
- Tatrzyca (800)
c) Procent populacji miejskiej: 100%
d) Wykształcenie:
- Brak 30%
- Niższe 40%
- Średnie 20%
- Wyższe 10%
e) Zamożność:
- Bieda 80%
- Średnie 15%
- Bogactwo 5%

: czwartek, 26 października 2006, 12:27
autor: BLACKs
Zgłaszam się :).
1. Wiek: 25.
2. Pochodzenie: [wybór jednego z poniżej plus jednej podkategorii]
- Arystokracja : Drakon
3. Wykształcenie: [wybór jednego z poniżej plus jednej podkategorii jeśli istnieje wybór dodatkowy]
- Wyższe (Szkoła Wyższa: Uniwersytet Astral)
4. Przekonania postaci (wybrać jedynie podkategorie, wszystkie kategorie muszą zostać):
- Ekonomia (Rojalizm)
- Społeczeństwo (Feudalizm)
- Prawo (Rojalizm)
- Polityka Zagraniczna (Rojalizm)
5. Przynależność partyjna (kolejność przekonań najmilej widzianych w systemie ESPP; wybrać jedną):
- Rojaliści (Rojalizm, Feudalizm, Rojalizm, Rojalizm) [tylko Arystokracja]

Kolorek purpurowy, jak arystokracja :P.

: czwartek, 26 października 2006, 12:58
autor: t0m3ek
Karta Postaci (przekopiować całość a potem usuwać części nie potrzebne; nie wysyłamy na PW tylko tutaj, w tym temacie):
1. Wiek: 31
2. Pochodzenie:
- Plebejusze Miejscy - miasto: Eidolon
3. Wykształcenie:
- Średnie
4. Przekonania postaci
- Ekonomia (Socjalizm)
- Społeczeństwo (Socjalizm)
- Prawo (Socjalizm)
- Polityka Zagraniczna (Izolacjonizm)
5. Przynależność partyjna (kolejność przekonań najmilej widzianych w systemie ESPP; wybrać jedną):
- Ruch Robotniczy (Socjalizm, Socjalizm, Socjalizm, Komunizm)

Oczywiście moją barwą narodową będzie Czerwony

: czwartek, 26 października 2006, 14:44
autor: Artos
Karta Postaci:
1. Wiek: 35
2. Pochodzenie:
- Arystokracja (rodzina: Progenitor)
3. Wykształcenie:
- Wyższe (Szkoła Wyższa: Akademia Datury)
4. Przekonania postaci:
- Ekonomia (Socjalizm)
- Społeczeństwo (Demokracja)
- Prawo (Liberalizm)
- Polityka Zagraniczna (Tradycjonalizm)
5. Przynależność partyjna:
- Patrioci (Liberalizm, Demokracja, Tradycjonalizm, Tradycjonalizm)

Jak ty bierzesz czerwień, to ja w zieleni zaczne gustować jesli to nei będzie nikomu przeszkadzać ;)

: czwartek, 26 października 2006, 14:56
autor: BlindKitty
Karta Postaci
1. Wiek: 25
2. Pochodzenie:
- Plebejusze Miejscy (Eidolon)
3. Wykształcenie:
- Wyższe (Uniwersytet Astral) Czemu nie ma żadnej polibudy?? :P
4. Przekonania postaci:
- Ekonomia (Liberalizm)
- Społeczeństwo (Demokracja)
- Prawo (Liberalizm)
- Polityka Zagraniczna (Tradycjonalizm)
5. Przynależność partyjna (kolejność przekonań najmilej widzianych w systemie ESPP; wybrać jedną):
- Patrioci (Liberalizm (+), Demokracja(+), Tradycjonalizm(-), Tradycjonalizm(+))
6. Dodam coś od siebie... Imię: Weronika (ciągle ta sama :P)


Kolor oczywiście granatowy!! (czyt. ciemnoniebieski :P)

: czwartek, 26 października 2006, 15:30
autor: Drewno
1. Wiek: 25
2. Pochodzenie: Chłopi (Zielone Równiny).
3. Wykształcenie: Brak
4. Przekonania postaci (wybrać jedynie podkategorie, wszystkie kategorie muszą zostać):
- Ekonomia (Socjalizm)
- Społeczeństwo (Anarchia)
- Prawo (Socjalizm)
- Polityka Zagraniczna (Nacjonalizm)
5. Przynależność partyjna (kolejność przekonań najmilej widzianych w systemie ESPP; wybrać jedną):
- Stronnictwo Chłopskie (Socjalizm).

A mój kolor to niebieski.

: czwartek, 26 października 2006, 16:15
autor: Arxel
Karta Postaci
1. Wiek: 34
2. Pochodzenie: Arystokracja, Fianna
3. Wykształcenie:
- Wyższe (Szkoła Wyższa: Uniwersytet Astral)
4. Przekonania postaci (wybrać jedynie podkategorie, wszystkie kategorie muszą zostać):
- Ekonomia (Rojalizm)
- Społeczeństwo (Feudalizm)
- Prawo (Rojalizm)
- Polityka Zagraniczna (Rojalizm)
5. Przynależność partyjna :
- Rojaliści (Rojalizm, Feudalizm, Rojalizm, Rojalizm) [tylko Arystokracja]

A mogę żółty?

: czwartek, 26 października 2006, 16:18
autor: Pavciooo
Karta Postaci:
1. Wiek: 36
2. Pochodzenie:
- Arystokracja (rodzina: Drakon)
3. Wykształcenie:
- Wyższe (Szkoła Wyższa: Akademia Datury)
4. Przekonania postaci
- Ekonomia (Rojalizm)
- Społeczeństwo (Feudalizm)
- Prawo (Tradycjonalizm)
- Polityka Zagraniczna (Rojalizm)
5. Przynależność partyjna (kolejność przekonań najmilej widzianych w systemie ESPP; wybrać jedną):
- Rojaliści (Rojalizm, Feudalizm, Rojalizm, Rojalizm) [tylko Arystokracja]

PS: Czy ze wględu na podobny wybór co BLACKSouL, będę z nim jakoś powiązany "więzami rodzinnymi" czy np będę jego starszym bratem? :P
A może wezmę ten sam wiek i będziemy bliźniakami :lol:

: czwartek, 26 października 2006, 17:11
autor: BLACKs
Bardzo ciekawy pomysł, ale nie chcę mieć bliźniaka :P.

: czwartek, 26 października 2006, 17:47
autor: t0m3ek
Myślę, że wystarczy jedna para blixniaków w polityce ;)

: czwartek, 26 października 2006, 21:10
autor: AC
Rozpoczniemy jutro lub pojutrze. Ktoś jeszcze się zgłosi? :wink: (pewnie nie, ale zawsze warto spytać)

: czwartek, 26 października 2006, 22:27
autor: Asd7
Karta Postaci
1. Wiek: 30
2. Pochodzenie
- Arystokracja Maelvil
3. Wykształcenie
Uniwersytet Astral
4. Przekonania postaci (wybrać jedynie podkategorie, wszystkie kategorie muszą zostać):
- Ekonomia Liberalizm
- Społeczeństwo Demokracja
- Prawo Liberalizm
- Polityka Zagraniczna Nacjonalizm
5. Przynależność partyjna
- Patrioci (Liberalizm, Demokracja, Tradycjonalizm, Tradycjonalizm)

: czwartek, 26 października 2006, 22:39
autor: AC
No to mamy 8 graczy (oczywiście może się zgłosić i więcej - ta gra będzie luźniejsza niż te do tej pory):

- Rojaliści (Soul, Arxel, Pavciooo) [tylko Arystokracja]
- Patrioci (Artos, Blind, Asd7)
- Ruch Robotniczy (Tomek) [tylko Plebejusze Miejscy]
- Stronnictwo Chłopskie (Drewno) [tylko Chłopi]
- Pacyfiści



Nie ma graczy Pacyfistów? Cóż, zdarza się. I widzę, że w niektórych partiach mogą wystąpić rozłamy przez działania graczy :wink:

: środa, 1 listopada 2006, 07:41
autor: Memo
Da radę jeszcze?

Wiek: 49
Pochodzenie: Plebejusze Miejscy (Datura)
Wykształcenie: Wyższe (Akademia Datury)
Przekonania:
- Ekonomia (Liberalizm)
- Społeczeństwo (Kapitalizm)
- Prawo (Tradycjonalizm)
- Polityka Zagraniczna (Nacjonalizm)
Przynależność partyjna: Pacyfiści (Liberalizm, Liberalizm, Liberalizm, Izolacjonizm)

: środa, 1 listopada 2006, 17:30
autor: AC
OK, to Memo też będzie :wink:

Gra mniej będzie polegać na prowadzeniu jednej postaci a bardziej na oddaniu partii, każdy z was będzie miał wpływy w swoich partiach w zależności od wyniku wyborów w waszych okręgach.

Jeszcze dziś początek.

: piątek, 3 listopada 2006, 21:59
autor: AC
rekrutacja trwa :wink: