Karta:
Imię
Rasa (do wyboru: Elf, Człowiek, Krasnolud, Ork*)
Profesja (do wyboru: Wojownik, Mag, Druid, Łucznik, Shadowman**)
Specjalizacja (w opisie profesji)
Ekwipunek***
Objaśnienia:
*Ras chyba nie muszę objaśniać, każdy powinien wiedzieć co dana rasa potrafi a czego nie.
**Profesje:
Wojownik: wojownik jak to wojownik. Bić się potrafi i tyle. Myślę, że zawód wojownika jest na tyle znany, że nie trzeba go opisywać dokładniej
Specjalizacje dla wojownika: Swordman (bonusy przy walce mieczem), Maceman (bonusy przy walce broniami obuchowymi)
Mag: Mag jest tu w roli wojowniczej. Rzuca czary (opis czarów niżej) i właściwie nie używa broni. Magowie są również postaciami znanymi i nie będę zagłębiał się w szczegóły.
Specjalizacje dla maga: Offensive (czary ofensywne), Deffensive (czary defensywne)
Druid: Druidzi kochają przyrodę. Są jej częścią. Posiadają wielką wiedzę na jej temat i oddadzą życię za jeden krzaczek truskawy.
Specjalizacje dla druida: Fauna (czary zwierze - opisy niżej) Flora (czaróy roślinne - opisy niżej).
Łucznik: To profesja której też nie będę opisywał bo po co?
Specjalizacje: Łuk-men (bonusy do walki łukiem), kusz-men (bonusy do walki kuszą.
Shadowman: Atakuje z ukrycia. Nie zobaczysz go choćbyś się zesrał. To tacy, którzy nie lubią się zbyt dużo pokazywać.
Specjalizacje: Maskowanie (nie da się ciebie zobaczyć za Chiny), Atakujący z cienia (bonusy [oprócz zwykłych] gdy atakujesz niczego nie spodziewającą się ofiarę)
***Ekwipunek:
Wybieracie sobie jedną broń poziomu pierwszego, jedną zbroję i jedną tarczę.
Bronie:
1 poziom: Miecz jednoręczny, Łuk, Kusza, Maczuga, Młot(ek)
2 poziom: Miecz dwuręczny, miecz półtoraręczny, Longbow, Ciężka kusza, Maczuga ciężka, Młot Bojowy
3 poziom: Miecz jednoręczny (poz. 3), Miecz półtoraręczny (poz. 3), Łuk Elficki, Cięzka kusza (poz. 3), Maczuga ćwiekowa cięzka, Młot Bojowy (poz. 3)
Zbroje:
Speedarmor (dodaje szybkość)
Heavy Armor (mniejsze obrażenia)
Shadow Armor (ułatwia maskowanie)
Precise Armor (bonusy w walce)
Tarcze:
takie jak zbroje (słabsze działanie)
****Czary dla magów i druidow
Druidzi i magowie nie wybierają sobie broni. Zamiast tego wybierają 2 z poniższych czarów:
Czary dla maga:
Ofensywne: Fireball (ognista kula), Szał bojowy (każy atakuje każdego), Tworzenie szkieletów (tworzy 1 szkieleta na turę, który pomaga w walce - znika po 2 turach.), Poison Food (zatruwa jedzenie i wodę), Fire rain (ognisty deszcz - zadaje obrazenia również Magowi)
Defensywne: Night (ciemność w której tylko tworzący zaklęcie widzi), Odbijanie (odbija ciosy wymiezone w BG i zadaje je przeciwnikowi), Invisible (niewidzialność na 1 turę), teleport (przenosi gracza o 2m), Firewall (tworzy ścianę ognia która odbija ciosy i hamuje przciwników zadając im obrażenia gdy przez nią przejdą [2 tury]), waterfall (podobnie jak firewall tylko ze z wody)
Czary dla druida:
Fauna: Summon (przywołuje wybrane zwierzę na 3 tury), Attack! (wszystkie zwierzęta znajdujące się w pobliżu gracza zaczynąją mu pomagać przez 3 tury), Animals Talk (gracz potrafi rozmawiać ze zwierzętamo przez 3 tury)
Flora: Flowerwall (tak jak firewall u maga), Summon (przywołuje roślinki, które atakują przciwnika [3 tury], Flowermail (gracz potrafi przekazywać wiadomości przez rośliny i moze się tym sposobem porozumiewać z innymi graczami), Rozmowa z roślinami (tak jak Animals Talk)
Many macie zawsze 6. Z czasem zacznie wam przybywać. Każdy czar zabiera 2 mana.
Wszelkie pytania czy sugestie piszcie w temacie bądź wysyłajcie na PW.
Karty przyjmuję tylko w temacie.
@edit: Ach, byłbym zapomniał. Wolnych miejsc jest dużo. Bardzo dużo. Musi być was ponad 6, żeby było się z kim bić
