[The Elder Scrolls]- Daleka podróż

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

[The Elder Scrolls]- Daleka podróż

Post autor: shade »

Witajcie w świecie The Elder Scrolls. Będzie to głównie sesja storytellingowa, ale bez kości się też nie obejdzie. Dobrze by było gdyby w sesji brali udział ludzie, którzy wiedzą to i owo o TES, choć i laików przyjmę. Potrzebnych jest 3 – 8 graczy, przed wami stoi cały świat otworem, nie stawiam żadnych ograniczeń. A teraz karta
Imię:
Rasa:
Profesja:
Gildia\Ranga:
Umiejętności:
-3 Um. opanowane do perfekcji
-2 Podstawowe um.
-1 Dodatkowe um.
Ekwipunek:
Księga zaklęć:
Wygląd:
Historia:

W rubryce rasa możecie wybrać dowolną z ras występujących w Tamriel
Jeśli ktoś chce wiedzieć więcej o rasach to niech wejdzie sobie tutaj http://www.elderscrolls.phx.pl/index.ph ... Itemid=558
Teraz trochę umiejętności. Wykorzystałem tutaj umiejętności z Morrowinda i dodałem kilka własnych:
Broń obuchowa
Ciężki pancerz
Długie ostrze
Płatnerstwo
Średni pancerz
Tarcza
Topór
Broń drzewcowa
Zniszczenie
Zaklinanie
Przywrócenie
Przywołanie
Przemiana
Mistycyzm
Iluzja
Bez zbroi
Alchemia
Akrobatyka
Celność
Handel
Krótkie ostrze
Lekki pancerz
Perswazja
Skradanie się
Walka wręcz
Zabezpieczenia
Oprawianie zwierzyny
Finezja
Zielarstwo
Tropienie

Są trzy stopnie opanowania um.
0 stopień, czyli um, których postać w ogóle nie opanowała, powodzenie danej umiejętności wynosi 5%
1 stopień, czyli um., o których postać ma jakiekolwiek pojęcie, powodzenie 25%
2 stopień, czyli um, które postać zna a ich powodzenie wynosi 55%
3 stopień, czyli um, które postać opanowała do perfekcji a ich powodzenie wynosi 90%
Umiejętności będzie można rozwijać tak jak w grze u trenerów i nauczycieli za odpowiednią opłatę albo w nagrodę ode mnie
Możecie wybrać sobie 5 um 1 stopnia 5 um 2 stopnia i 2 um 3 stopnia
W rubryce profesje wpisujecie sobie nazwę zawodu, jaką wykonujecie. Może to być dowolna profesja nawet jakaś wymyślona (Magiczny strażnik, Smoczy jeździec czy na co wam tam wyobraźnia pozwoli) tylko pamiętajcie, że um muszą być podporządkowane profesji lub na odwrót; nie możecie wpisywać profesji mag, jeśli większość waszych um to um bitewne.
W rubryce gildie możecie (ale nie musicie możecie pracować na własną rękę) wybrać sobie, do jakiej gildii należycie i jaką tam macie rangę. Tylko z umiarem, nie chce mieć w drużynie jakichś arcymagów, głów się rodu czy wielkich czempionów. Pamiętajcie tylko, że do gildii wojowników nie przyjmują żadnych czystych magów...
W księdze zaklęć wpisujecie, jakie zaklęcia ma opanowana postać z danej dziedziny magii, o ile jakąkolwiek ma opanowaną. Wybieracie po 3 czary dla każdej dziedziny. Czarów będzie można się uczyć z magicznych ksiąg i od nauczycieli za odpowiednią opłatę lub samemu tworzyć. Żeby stworzyć sobie zaklęcie trzeba mieć w pełni opanowaną dziedzinę, w której chcecie sobie stworzyć zaklęcie (możecie też łączyć dziedziny). Z zaklinaniem przedmiotów jest podobnie jak w Morrowindzie: kamień dusz / łapanie dusz + dusza = magiczny przedmiot
Z ekwipunkiem nie przesadzajcie. Na początek nie zezwalam na wybieranie daedrycznych dwemerowych, lodowych, mithrilowych i elfickich przedmiotów. Ebonowy i adamantytowy ekwipunek tylko za moją zgodą. Kostury nie podlegają żadnej z um każda postać może sprawnie się nim posługiwać. Jeśli chodzi o pieniądze to ja wam wylosuje ich ilość. To chyba tyle, laicy na tej stronie mogą znaleźć wszystko na temat TES http://elderscrolls.phx.pl/. Karty ślijcie na pw. Jakieś pytania?

Mapa Imperium http://til.gamingsource.net/maps/n-enc-tamr-map01.gif
Ostatnio zmieniony niedziela, 24 września 2006, 15:58 przez shade, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

Ja się zapisuję, postać będzie pod wieczór.
Mekow
Bosman
Bosman
Posty: 1784
Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P

Post autor: Mekow »

Zgłaszam się.
I mam pytanie. Mogę grać goblinem ? (tej rasy nie ma w spisie, ale skoro są orkowie).
Jeśli nie dostanę sprzeciwu, to kartę wyśle pod wieczór.
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera :?





Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Niestety gobliny odpadają, goblin nie przeżył by długo w mastach imperium. Ale moge dopuścić Tropikalne Elfy (które potrafią zmienić kolor skóry jak kameleony) i opcjonalnie Flamerów
I jeszcze jedno: zapomniałem dopisać że nic nie stoi na przeszkodzie by w drużynie był nekromanta, tylko trzeba uważać bo w Tamriel nekromancja jest karana śmiercią.
Mekow
Bosman
Bosman
Posty: 1784
Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P

Post autor: Mekow »

Nie można goblinem :(
Eh, trudno. Zdecyduje się na coś innego.
Karta będzie pod wieczór.
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera :?





Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Jak jest w końcu z umiejętnościami?
-3 Um. opanowane do perfekcji
-2 Podstawowe um.
-1 Dodatkowe um.
czy
0 stopień, czyli um, których postać w ogóle nie opanowała, powodzenie danej umiejętności wynosi 5%
1 stopień, czyli um., o których postać ma jakiekolwiek pojęcie, powodzenie 25%
2 stopień, czyli um, które postać zna a ich powodzenie wynosi 55%
3 stopień, czyli um, które postać opanowała do perfekcji a ich powodzenie wynosi 90%
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

-3 Um. opanowane do perfekcji
-2 Podstawowe um.
-1 Dodatkowe um.
te cyferki po lewej to stopnie
Wybieramy dwie um opanowanych do perfekcji, pięć um podstawowych i pięć dodatkowych. Umiejętności które zostały niewybrane będą um zerowymi czyli nieopanowanymi, ale z czasem będzie je można opanować.
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Karte postaci wysłałem właśnie :D Mam nadzieje, że sie spodoba ^^
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

Z braku lepszego zajęcia też zagram
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

W tej chwili mamy jednego norda drwala i dwa khajiity z gildii złodzieji.
Rei44
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: niedziela, 24 września 2006, 23:05

Post autor: Rei44 »

Ja tez chciałabym zagrać :D Karte dostarcze jutro jeśli się zgadzacie :D
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Jeśli chcesz grać to prosze bardzo, ślij kartę. Jesteś nowy więc się zapytam: czy to twoja pierwsza sesja na forum?
Rei44
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: niedziela, 24 września 2006, 23:05

Post autor: Rei44 »

Nie, już na paru forach grałam, więc z tym nie bedzie problemu, ale od razu ostrzegam, ze nie znam zbytnio świata TES :?
Gisher
Marynarz
Marynarz
Posty: 381
Rejestracja: piątek, 23 grudnia 2005, 13:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: z buszu :)
Kontakt:

Post autor: Gisher »

Gram! Karta będzie dziś.
Hakuna matata!
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Karta poszła
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Mamy już 6 graczy: Artos- Khajiit złodziej MISTRZ MIECZA- Nord drwal
Mekow- Khajiitka złodziej Rei44- Argonianka mag Kloner- Dunmer skrytobójca i Gisher- Nord barbażyńca. Jeszcze 2 i zamykam rekrutację. Sesję rozpocznę w piątek.
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Oooo, jak miło :D Widze, ze sesja jest zaplanowana na większą liczbę graczy :D CIekawe jak przez to będzie z aktualizacjami ^^
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zablokowany