[The Elder Scrolls]- Daleka podróż

-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty
[The Elder Scrolls]- Daleka podróż
Witajcie w świecie The Elder Scrolls. Będzie to głównie sesja storytellingowa, ale bez kości się też nie obejdzie. Dobrze by było gdyby w sesji brali udział ludzie, którzy wiedzą to i owo o TES, choć i laików przyjmę. Potrzebnych jest 3 – 8 graczy, przed wami stoi cały świat otworem, nie stawiam żadnych ograniczeń. A teraz karta
Imię:
Rasa:
Profesja:
Gildia\Ranga:
Umiejętności:
-3 Um. opanowane do perfekcji
-2 Podstawowe um.
-1 Dodatkowe um.
Ekwipunek:
Księga zaklęć:
Wygląd:
Historia:
W rubryce rasa możecie wybrać dowolną z ras występujących w Tamriel
Jeśli ktoś chce wiedzieć więcej o rasach to niech wejdzie sobie tutaj http://www.elderscrolls.phx.pl/index.ph ... Itemid=558
Teraz trochę umiejętności. Wykorzystałem tutaj umiejętności z Morrowinda i dodałem kilka własnych:
Broń obuchowa
Ciężki pancerz
Długie ostrze
Płatnerstwo
Średni pancerz
Tarcza
Topór
Broń drzewcowa
Zniszczenie
Zaklinanie
Przywrócenie
Przywołanie
Przemiana
Mistycyzm
Iluzja
Bez zbroi
Alchemia
Akrobatyka
Celność
Handel
Krótkie ostrze
Lekki pancerz
Perswazja
Skradanie się
Walka wręcz
Zabezpieczenia
Oprawianie zwierzyny
Finezja
Zielarstwo
Tropienie
Są trzy stopnie opanowania um.
0 stopień, czyli um, których postać w ogóle nie opanowała, powodzenie danej umiejętności wynosi 5%
1 stopień, czyli um., o których postać ma jakiekolwiek pojęcie, powodzenie 25%
2 stopień, czyli um, które postać zna a ich powodzenie wynosi 55%
3 stopień, czyli um, które postać opanowała do perfekcji a ich powodzenie wynosi 90%
Umiejętności będzie można rozwijać tak jak w grze u trenerów i nauczycieli za odpowiednią opłatę albo w nagrodę ode mnie
Możecie wybrać sobie 5 um 1 stopnia 5 um 2 stopnia i 2 um 3 stopnia
W rubryce profesje wpisujecie sobie nazwę zawodu, jaką wykonujecie. Może to być dowolna profesja nawet jakaś wymyślona (Magiczny strażnik, Smoczy jeździec czy na co wam tam wyobraźnia pozwoli) tylko pamiętajcie, że um muszą być podporządkowane profesji lub na odwrót; nie możecie wpisywać profesji mag, jeśli większość waszych um to um bitewne.
W rubryce gildie możecie (ale nie musicie możecie pracować na własną rękę) wybrać sobie, do jakiej gildii należycie i jaką tam macie rangę. Tylko z umiarem, nie chce mieć w drużynie jakichś arcymagów, głów się rodu czy wielkich czempionów. Pamiętajcie tylko, że do gildii wojowników nie przyjmują żadnych czystych magów...
W księdze zaklęć wpisujecie, jakie zaklęcia ma opanowana postać z danej dziedziny magii, o ile jakąkolwiek ma opanowaną. Wybieracie po 3 czary dla każdej dziedziny. Czarów będzie można się uczyć z magicznych ksiąg i od nauczycieli za odpowiednią opłatę lub samemu tworzyć. Żeby stworzyć sobie zaklęcie trzeba mieć w pełni opanowaną dziedzinę, w której chcecie sobie stworzyć zaklęcie (możecie też łączyć dziedziny). Z zaklinaniem przedmiotów jest podobnie jak w Morrowindzie: kamień dusz / łapanie dusz + dusza = magiczny przedmiot
Z ekwipunkiem nie przesadzajcie. Na początek nie zezwalam na wybieranie daedrycznych dwemerowych, lodowych, mithrilowych i elfickich przedmiotów. Ebonowy i adamantytowy ekwipunek tylko za moją zgodą. Kostury nie podlegają żadnej z um każda postać może sprawnie się nim posługiwać. Jeśli chodzi o pieniądze to ja wam wylosuje ich ilość. To chyba tyle, laicy na tej stronie mogą znaleźć wszystko na temat TES http://elderscrolls.phx.pl/. Karty ślijcie na pw. Jakieś pytania?
Mapa Imperium http://til.gamingsource.net/maps/n-enc-tamr-map01.gif
Imię:
Rasa:
Profesja:
Gildia\Ranga:
Umiejętności:
-3 Um. opanowane do perfekcji
-2 Podstawowe um.
-1 Dodatkowe um.
Ekwipunek:
Księga zaklęć:
Wygląd:
Historia:
W rubryce rasa możecie wybrać dowolną z ras występujących w Tamriel
Jeśli ktoś chce wiedzieć więcej o rasach to niech wejdzie sobie tutaj http://www.elderscrolls.phx.pl/index.ph ... Itemid=558
Teraz trochę umiejętności. Wykorzystałem tutaj umiejętności z Morrowinda i dodałem kilka własnych:
Broń obuchowa
Ciężki pancerz
Długie ostrze
Płatnerstwo
Średni pancerz
Tarcza
Topór
Broń drzewcowa
Zniszczenie
Zaklinanie
Przywrócenie
Przywołanie
Przemiana
Mistycyzm
Iluzja
Bez zbroi
Alchemia
Akrobatyka
Celność
Handel
Krótkie ostrze
Lekki pancerz
Perswazja
Skradanie się
Walka wręcz
Zabezpieczenia
Oprawianie zwierzyny
Finezja
Zielarstwo
Tropienie
Są trzy stopnie opanowania um.
0 stopień, czyli um, których postać w ogóle nie opanowała, powodzenie danej umiejętności wynosi 5%
1 stopień, czyli um., o których postać ma jakiekolwiek pojęcie, powodzenie 25%
2 stopień, czyli um, które postać zna a ich powodzenie wynosi 55%
3 stopień, czyli um, które postać opanowała do perfekcji a ich powodzenie wynosi 90%
Umiejętności będzie można rozwijać tak jak w grze u trenerów i nauczycieli za odpowiednią opłatę albo w nagrodę ode mnie
Możecie wybrać sobie 5 um 1 stopnia 5 um 2 stopnia i 2 um 3 stopnia
W rubryce profesje wpisujecie sobie nazwę zawodu, jaką wykonujecie. Może to być dowolna profesja nawet jakaś wymyślona (Magiczny strażnik, Smoczy jeździec czy na co wam tam wyobraźnia pozwoli) tylko pamiętajcie, że um muszą być podporządkowane profesji lub na odwrót; nie możecie wpisywać profesji mag, jeśli większość waszych um to um bitewne.
W rubryce gildie możecie (ale nie musicie możecie pracować na własną rękę) wybrać sobie, do jakiej gildii należycie i jaką tam macie rangę. Tylko z umiarem, nie chce mieć w drużynie jakichś arcymagów, głów się rodu czy wielkich czempionów. Pamiętajcie tylko, że do gildii wojowników nie przyjmują żadnych czystych magów...
W księdze zaklęć wpisujecie, jakie zaklęcia ma opanowana postać z danej dziedziny magii, o ile jakąkolwiek ma opanowaną. Wybieracie po 3 czary dla każdej dziedziny. Czarów będzie można się uczyć z magicznych ksiąg i od nauczycieli za odpowiednią opłatę lub samemu tworzyć. Żeby stworzyć sobie zaklęcie trzeba mieć w pełni opanowaną dziedzinę, w której chcecie sobie stworzyć zaklęcie (możecie też łączyć dziedziny). Z zaklinaniem przedmiotów jest podobnie jak w Morrowindzie: kamień dusz / łapanie dusz + dusza = magiczny przedmiot
Z ekwipunkiem nie przesadzajcie. Na początek nie zezwalam na wybieranie daedrycznych dwemerowych, lodowych, mithrilowych i elfickich przedmiotów. Ebonowy i adamantytowy ekwipunek tylko za moją zgodą. Kostury nie podlegają żadnej z um każda postać może sprawnie się nim posługiwać. Jeśli chodzi o pieniądze to ja wam wylosuje ich ilość. To chyba tyle, laicy na tej stronie mogą znaleźć wszystko na temat TES http://elderscrolls.phx.pl/. Karty ślijcie na pw. Jakieś pytania?
Mapa Imperium http://til.gamingsource.net/maps/n-enc-tamr-map01.gif
Ostatnio zmieniony niedziela, 24 września 2006, 15:58 przez shade, łącznie zmieniany 1 raz.


-
- Bosman
- Posty: 1784
- Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P
Zgłaszam się.
I mam pytanie. Mogę grać goblinem ? (tej rasy nie ma w spisie, ale skoro są orkowie).
Jeśli nie dostanę sprzeciwu, to kartę wyśle pod wieczór.
I mam pytanie. Mogę grać goblinem ? (tej rasy nie ma w spisie, ale skoro są orkowie).
Jeśli nie dostanę sprzeciwu, to kartę wyśle pod wieczór.
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera
Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera

Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy

-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty
Niestety gobliny odpadają, goblin nie przeżył by długo w mastach imperium. Ale moge dopuścić Tropikalne Elfy (które potrafią zmienić kolor skóry jak kameleony) i opcjonalnie Flamerów
I jeszcze jedno: zapomniałem dopisać że nic nie stoi na przeszkodzie by w drużynie był nekromanta, tylko trzeba uważać bo w Tamriel nekromancja jest karana śmiercią.
I jeszcze jedno: zapomniałem dopisać że nic nie stoi na przeszkodzie by w drużynie był nekromanta, tylko trzeba uważać bo w Tamriel nekromancja jest karana śmiercią.

-
- Bosman
- Posty: 1784
- Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P
Nie można goblinem
Eh, trudno. Zdecyduje się na coś innego.
Karta będzie pod wieczór.

Eh, trudno. Zdecyduje się na coś innego.
Karta będzie pod wieczór.
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera
Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera

Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Jak jest w końcu z umiejętnościami?
czy-3 Um. opanowane do perfekcji
-2 Podstawowe um.
-1 Dodatkowe um.
0 stopień, czyli um, których postać w ogóle nie opanowała, powodzenie danej umiejętności wynosi 5%
1 stopień, czyli um., o których postać ma jakiekolwiek pojęcie, powodzenie 25%
2 stopień, czyli um, które postać zna a ich powodzenie wynosi 55%
3 stopień, czyli um, które postać opanowała do perfekcji a ich powodzenie wynosi 90%
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!

-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty

-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:






-
- Marynarz
- Posty: 381
- Rejestracja: piątek, 23 grudnia 2005, 13:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: z buszu :)
- Kontakt:


-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty

-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
