Witam szanowne forum
jestem ciekawy czy jest ktoś chętny na sesję w klimatach wiedźmina? Przydałby się MG, sam nie mam wielkiego doświadczenia w prowadzu sesji.
W ostateczności bym mógł, ale jednak wolałbym kogoś z większym powołaniem
niech piszą wszyscy chętni
Ja się piszę jako gracz, do bycia MG nie mam właśnie tego powołania
EDIT: kurde, zapomniałem... jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie Więc jakbyś teraz ewentualnie rzucił kartą postaci, ja bym coś stworzył, i ty do 29 lipca byś grał moją postacią jako NPC czy coś takiego, a kiedy bym przyjechał, to bym kontynuował wątek. Tzn ty albo inny MG, o ile znajdziemy takiego
"Beg for mercy! Not that it will help you..."
Hoist the banner high!! For Commoragh!
Ja też proponowałbym storytelling, bo znam mechanikę Jest skomplikowana, dużo rzutów, obliczeń i tym podobnych-autorzy sami proponowali, żęby mechaniki używać w naprawdę podbramkowych sytuacjach.
Czyli mam być MG? Naprawdę, wolałbym nie, kwestia tego że znam swoje umiejętności w prowadzeniu i nie są powalające poczekajmy jeszcze tak do 18-19, może jakiś MG napisze tutaj.
A jak nie....no cóż. Postaram się odpowiednio poprowadzić sesję
co do kart postaci:
do rozdysponowania na cechy macie 42 punkty.
Maksymalna wartość cechy\umiejętności nie może przekraczać 4
ekwipunek i czary weźcie według waszej woli,potem zobaczę czy jest "w miarę ok"
Wyposażenie
Broń: dwa wiedźmińskie miecze (srebrny i żelazny), dwa sztylety w cholewach butów. Ubranie: spodnie, buty, koszula, czarna skórzana kurtka nabijana srebrnymi ćwiekami, rękawice z takimi ćwiekami na knykciach, medalion w kształcie głowy gryfa. Inne: szkatułka z zestawem wiedźmińskich eliksirów, talia kart, koń z siodłem i uprzężą.
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 1/4/3
Zbroja: Brak
Broń: Brak
PW: 16
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 2/2/5
Znaki: Znak Aard,
Znak Aksji,
Znak Heliotropu,
Znak Igni,
Znak Quen,
Znak Yrden,
PM: 16
Znane manewry w walce bronią
Patinado,
Piruet,
Drugi atak,
Pozostałe współczynniki