ja chciałbym zagrać
Imię i pozostałe miana: Kąklat Paraliepa;
Ulubione przezwisko: Sterczącowłosy;
Znienawidzone przezwisko: Dziwoląg, Cieć, Tchórz;
Rasa: Pól elf, pół krasnolud

Profesja: Profesjonalny hodowca gołębi, Konserwator powierzchni płaskich
Płeć: Męska
Wiek: 55
Wygląd: gruby, średniego wzrostu, z dlugimi oklapłymi uszami i długą brodą po kolana; twarz daleka od ideału piękna, jedno oko czerwone, drugie czarne, nosi monokl i melonik; ma krótkie, sterczące włosyk koloru czarnego, lekko podsiwiałe; ubiera się w to co dostanie bądź ukradnie, zawsze uwalany gołębimi odchodami, co powoduje, ze jego zapach jest wyczuwalny z daleka;
Krewni: brak (może są ale się nie przyznają) - wychowany w sierocińcu;
Znajomi: kogo to on nie zna? m.in. Alatas Krągłogłowy, kupiec z Alaru; Teromonas IV Szalony, władca małego królestwa na końcu świata albo jeszcze dalej

Nieznajomi, wrogowie: arystokracja, bardowie o niewielkim talencie, Pampelunas z Terkeru (kolega z lat młodości, tropiciel i poszukiwacz przygód) -za nazywanie go Dziwolągiem, wszelkie małe i duże robactwo... tyle wrogów co i przyjaciół;
Pochodzenie: nieznane, nawet najwięksi magowie nie wiedzą, jak mogło dojść do jego narodzin

Ulubione zajęcie: Dłubanie w nosie, opowiadanie dowcipów, picie, wchodzenie tam, gdzie najmniej się go spodziewają;
Znienawidzone zajęcie: dochodzenie, gdzie jest i co wczoraj robił;
Kluby i stowarzyszenia: Stowarzyszenie Hodowców Gołębi, członek honorowy;
Wyznanie, kult, sekta: ateista, modlący się w razie niebezpieczeństwa do wszystkich możliwych bóstw;
Ubranie, sprzęt, zapasy: Czarna szata zwykłego wieśniaka, klatka na gołębie, szmata do podłóg, grabie, widly, pełna butelka gorzały, kusza, bełty, bardzo ostry sztylet i sierp(do obrony przed nie życzącymi mu dobrze);
Choroby, alergie, lęki: pod wpływem wyśmiewania się z niego albo nazwania w nieodpowiedni sposób traci kontrolę nad sobą, tiki nerwowe;
Ulubione: gorzała i wszelkie inne alkohole, byle mocne
Znienawidzone: syndrom dnia następnego
Umiejętności: picie niewyobrażalnych ilości alkoholu, ukradkowy atak, ukrywanie się, sikanie pod wiatr, majsterkowanie, naprawa rozmaitych przedmiotów, wyjątkowo dobre posługiwanie się kuszą;
Ułomności: zaburenia równowagi, pamięci, wyjątkowo ochrypły głos, powtaranie co drugie slowo "do czorta"
Moce magiczne: przyzwanie gołębia, wyjątkowe szczęście;