Strona 1 z 2
Świat Mgły RPG
: poniedziałek, 20 lutego 2006, 22:19
autor: AC
Czyli powrót do korzeni - wymyśliłem tą grę w listopadzie 2003 roku, więc jest jedną ze starszych tego typu gier

jest również prosta. Świat jako "Freestyle" jest wytworem wyobraźni z początku oparty na ogólne zasady rzeczywistości, ale pod koniec i za przyzwoleniem graczy coraz bardziej będzie to czysta nierzeczywistość.
Gra wymaga jedynie tego, żeby gracze odpowiadali raz dziennie - za każdy dzień zwłoki dostaniecie punkt i jak się takich nazbiera to obiecuję, że wasza postać umrze w bardzo widowiskowy (lub nie) sposób.
Karta rekrutacyjna:
Nazwa postaci: [dowolna, ale nie chamsko głupia

]
Rasa: [dowolna, ale ma być ładnie opisana, chyba że człowiek - inne rasy opiszcie o co wam chodzi]
Profesja: [co dana postać robiła wcześniej]
Statystyki: wybrać dwie główne z tych
http://www.arcanum.phx.pl/_stats.html (pamiętajcie, że stronę pisał jakiś koleś nieznający ortografii więc nie uczcie się z niej)
Świat będzie taki jaki sobie wybierzecie poprzez wasze postacie i na koniec i tak ja zdecyduje. Zalecam, żeby wszyscy byli swojej unikatowej rasy, ale jeżeli wolicie grać człowiekiem to lepiej żeby wszyscy byli ludźmi niż jakimiś głupimi rasami
w stylu krasnoludów (choć nie będzie dyskryminacji [poprostu krasnoludzi nie będą przyjmowani])
Gra 4-5 graczy. Jak więcej osób będzie chciało to rzucę kostką

: poniedziałek, 20 lutego 2006, 23:38
autor: Thorgrim
Karta postaci:
Nazwa postaci: Hemaretix ;
Rasa: Człowiek ;
Profesja: Architekt ;
Statystyki: Inteligencja [IN], Charyzma [CH] ;
Świat: 4000 lat przed naszą erą, Egipt ;
: wtorek, 21 lutego 2006, 00:10
autor: Zapał
Karta postaci:
Nazwa postaci: Michał
Rasa: Pół człowiek- pół orzeł. Wygląda jak człowiek, oprócz tego że z pleców wyrastają mu skrzydła, oraz tego że ma głowę orła. Umie latać, lecz z mową jest problem, mówi dziwnym dialektem i trochę ciężko go zrozumieć.
Profesja: Paladyn
Statystyki: Siła, Kondycja ;
Świat: Najlepiej wczesne średniowiecze w zachodniej Europie, lub XVI-wieczna Polska
: wtorek, 21 lutego 2006, 07:20
autor: Radar
Ja zagram. Kartę napiszę i dam po południu.
: wtorek, 21 lutego 2006, 11:08
autor: Wilczyca
Imię: Wilczyca
Rasa: (Lupina) Krzyżówka człowieka z wilkiem, mająca niewiele wspólnego z rozsławionymi wilkołakami (Likanami). Zewnętrzna forma Półwilków jest niezmienna, niezależna od księżyca czy wywąchanej krwi.
Lupini poruszają się błyskawicznie na dwóch łapach (sylwetka półwyprostowana), spoczywają zaś oparci na wszystkich czterech. Postać, niemalże ludzka, różni się od człowieczej obecnością ogona, spiczastych uszu, rozwiniętych kłów i szponów. Wilkoludzie nie posiadają innego owłosienia nad futro, które starannie okrywa całe ich ciało, przerzedzając się tylko w okolicy czterech par sutków. Oczy, jak u wilków, są całe czarne, białka sa niewidoczne.
Lupini, pomimo istnienia własnego dialektu, zachowali zdolność porozumiewania się z ludźmi w ich języku, choć sprawia im to niewielkie trudności.
Najlepiej czują się w gęstych lasach. W dziczy prowadzą stadny tryb życia, polując wspólnie na zwierzynę. Wpuszczone między ludzi posiadają mentalność bardziej zbliżoną do psiej. Nie przepadają za techniką, w miarę możliwości starają się ograniczać do minimum kontakt z produktami ludzkiej cywilizacji.
Profesja: Strażnik (Obserwator)
Statystyki: Zręczność, Kondycja.
Czas: Dowolny, aczkolwiek najciekawiej będzie w przedziale od XVIII-XXV wieku
: wtorek, 21 lutego 2006, 12:07
autor: Thorgrim
Czyżby rasa wywodzi się od Remusa Johna Lupina ??
: wtorek, 21 lutego 2006, 12:54
autor: Nyano
Nie geniuszu, Lupus to po łacinie wilk.
A przy okazji mogę i ja sie zgłosić.
Imię: Nyano (nikt sie tego nie spodziewał, prawda?

)
Rasa: Elf. (Podobny do człowieka tylko że ze spiczastymi uszami ;P )
Profesja: Elementalista (Czyli mag specjalizujący się w magii żywiołów)
Statystyki: Inteligencja, Siła Woli
Może być?
: wtorek, 21 lutego 2006, 14:51
autor: Arxel
Can i play? Jak tak to karta za 10 min.
Karta rekrutacyjna:
Nazwa postaci: Angelo
Rasa: Angelici.
Ludzie mieszkający wcześniej na Atlantydzie. Podczas zalania lądu kilku z nich uciekło i zapoczątkowało nową rasę. Starsi rasy potrafią zależnie od woli nadawać sobie anielskie cechy (Skrzydła, boska moc, itp.), nowe pokolenie robi to tylko po odpowiednim wtajemniczeniu lub jeśli otrzymają dostateczny bodziec ( ból, radość, cierpienie itp.). Ich inżynierowie otrafią konstruowac wielkie roboty bojowe, z którymi wojownicy Angelitów potrafią połączyć swój umysł ( Robot z osobowością wojownika = wiele nowych taktyk walki itp. Jednak, gdy robot otrzyma obrażenia otrzymuje je wojownik i vice versa.)
http://img52.imageshack.us/my.php?image=vanfolk0zk.jpg (Starszy i chłopiec z młodszego pokolenia)
http://img205.imageshack.us/my.php?image=robocik1kb.jpg (A tu robocik:D)
Profesja: Kapłan mecha wojowników(Stracił robota:( )
Statystyki:Inteligencja, Siła woli.
Czas: Raczej po średniowieczu.
Wygląd rasy dam potem.
: wtorek, 21 lutego 2006, 15:08
autor: Wilczyca
Obawiam się, że nie jestem w stanie odpowiedzieć w pełni na Twoje pytanie Thor, bowiem mam za mały zasób wiedzy.
Kojarzy mi się jakiś bohater w Harrym Potterze, ale nie moge orzec stopnia skoligowacenia, bo nie czytałam żadnej z części. Jeżeli jest jakieś podobieństwo, to bardziej na zasadzie "nieświadomego nawiązania" ;].
Nyano, staraj się nie atakować, zwłaszcza w momencie, gdy nie jesteś pewien co ja, jako twórca, miałam na myśli. Może rzeczywiście wzorowałam się na kimś. A nawet jeśli nie, to zważ, że nazwisko nadane tej postaci nie wzięło się z nikąd, jej etymologii należy szukać w łacinie (Remus to wystarczająca wskazówka).
Mam nadzieję, że szanowny Mistrz zezwoli na dopisanie historii w późniejszym czasie. Byłoby to niezwykle ... wzbogacające.
: wtorek, 21 lutego 2006, 15:55
autor: AC
Postać którą Thor przywołał to był koleszka z rowlingowej wersji Harriego Pottera. Ten koleszka był wilkołakiem, stąd było jego nazwisko. O ile pamiętam w oryginalnej wersji HP w ogóle nie ma tej postaci lub jest tylko wspomniana.
Historię postaci jeżeli będzie taka wasza wola napiszecie sobie już w trakcie gry - będzie dopuszczona jeśli nie będzie przesadzona zbytnio (nie, nikt nie jest krewnym króla czy innego władcy

)
Arxel może później wejdzie. Radar też.
Chciałbym, żebyście pisali dłuższe posty o ile na to pozwoli sytuacja w grze.
: wtorek, 21 lutego 2006, 16:00
autor: Radar
Karta postaci:
Nazwa postaci: Ralf
Rasa: Kuler
Kuler - Wygląda identycznie jak człowiek. Istota tej rasy miota magicznymi kulami z rąk bez ograniczeń. Siła kul (i zwykła siła) zwiększa się wraz ze wzrostem adrenaliny, stresu, desperacji. Kulerzy są silnymi wojownikami, a na wyższym poziomie z kul mogą tworzyć inne "cuda" np. talerz tnący wszystko. Niektórzy kulerzy mają inne zdolności. Wiele kulerów umie sterować tym, co stworzą z kul, jak i kulami.
Profesja: Miotacz/Wojownik (wręcz).
Statystyki: Siła, Percepcja.
CZASY: Albo średniowiecze, albo przyszłość (XXVw.).
: wtorek, 21 lutego 2006, 16:11
autor: Wilczyca
Nalegam zatem, by nie mylić Wilkoludzi z Wilkołakami. Jak powiedziałam, proszę o traktowanie ich jako dwie osobne i niespokrewnione rasy.
Jedyne na czym mi zależy, to postać mentalnością i (w określonym przeze mnie stopniu) wyglądem zbliżoną do lupy.
Żadnego żywienia się ludzką krwią (Czy ktoś sobie zdaje sprawę ile trzeba by jej było wypić? Chyba nie), metamorfoz (z zwłaszcza przy księżycu), a, przede wszystkim, możliwości przybrania całkowicie ludzkiego wyglądu i zachowania (bleh).
Ot polowanie z watahą po gaju za sarną, specyficzna dzikość i człowieczeństwo ograniczone tak jak wygląd.
Żadnych Wilkołaków.
: wtorek, 21 lutego 2006, 16:28
autor: AC
Radar, be cool, be cool, but not the Kuler

za duże moce, jak chcesz to będziesz człowiekiem, który potem wyewoluje w Kulera
Wilczyca: dla ludzi i tak wszyscy mutasy to mutasy

wilkowaci, psowaci, kotowaci co za różnica
Choć oczywiście w grze będziesz mogła wszystkich poprawiać którzy nazwą ciebie wilkołakiem lub wilkiem

: wtorek, 21 lutego 2006, 16:30
autor: Radar
Czemu za duże? Na początku moce mogą być tak małe, że nawet się nie nadadzą do walki (w końcu to ty ustalasz siłę kul). A tak w ogóle na razie mogę nie wiedzieć o swoich zdolnościach. Ok?
: wtorek, 21 lutego 2006, 16:36
autor: Wilczyca
Wypraszam sobie!
Już wolę by postać była z psem mylona, bo więcej w tym prawdy będzie.
Chociażby wygląd zewnętrzny. Toż Wilkołaki to ludzie, którzy zachorowali na likantropię (poprzez ugryzienie czy kij_wie_co). Jako Lupin postać wyróżnia się przecież wyglądem, a jak mówią podania, Wilkołaki, poza momentami przemiany, były niewyróżniającymi się niczym jednostkami ludzkimi. Likantropia po prostu objawiała się wyłącznie w określonych sytuacjach.
A różnica jest taka, jak pomiędzy człowiekiem zamieniającym się w jaszczurkę a Jaszczuroczłekiem.
Mam nadzieję, że Mistrz zastosuje się do mojej wizji.
Edit: Po to dodałam swój rysunek, by rozwiać wszelkie wątpliwości co do wyglądu zewnętrznego. Miałam nadzieję, że wystarczająco jasno wyraża to, co chciałam przekazać.
: wtorek, 21 lutego 2006, 16:39
autor: AC
ok Radar (grasz od początku, jak tylko ciebie dopiszę to pójdzie gra)
ok Wilczyca
: wtorek, 21 lutego 2006, 16:49
autor: BLACKs
Można dołączyć? Jak tak to:
Imię: Jack Gard.
Rasa: człowiek.
Profesja: poeta.
Statystyki: inteligencja i charyzma.
Czas: Lata 1980-1990.
Kilka ułomności
:(pozwolisz, że sobie dodam?

) alkoholik, lekkie objawy autyzmu, "słyszy głosy".