Up poszedł. Miłej zabawy.
Każda runda spędzona w duszącym obłoku wymaga udanego testu Wytrzymałości, ST: 8. Niepowodzenie w teście oznacza mdłości i niezdolność do podejmowania złożonych ani ofensywnych działań, jak również uniemożliwia zmianę postaci, nawet w naturalną. Obłok objął całą czwórkę, z wolna wypełniając całe pomieszczenie.
Wyniki testów Wytrzymałości w pierwszej rundzie:
ST 8.
1.
Dergo - Wytrzymałość 3 : wypadło 8, 4, 9 - test zdany.
2.
Chodzący-Po-Lodzie - Wytrzymałość 3: wypadło 1, 3, 0 - test niezdany. Kosztem punktu Siły Woli możesz uzyskać automatyczny sukces.
3.
Nina - Wytrzymałość 2: wypadło 6, 0 - test zdany.
4.
Dżet - Wytrzymałość 2: wypadło 9, 6 - test zdany.
Odporność na trucizny
Conna czyni go niewrażliwym na działanie oparów.
Na czas walki jeden post = jedna runda (3-5 sek.), zatem proszę o dynamiczne działanie. Obowiązuje "zasada 2/3" (vide mój poprzedni post).
Pamiętajcie, że za pomocą punktu Szału można wykonać w turze dodatkowe działanie. Aktualny poziom Szału postaci to:
Lena - 4
Conn - 5
CPL - 3
Nina - 2
Dżet - 2
Dergo - 2
Info dla
Leny i
Conna - dotarcie do budynku zajmie jakieś 1,5 rundy.
Z przyczyn oczywistych Wasze posty mogą zawierać się w 2-3 zdaniach.
O wydawanych punktach informujcie mnie via gg, PW albo zapisujcie tutaj. W razie jakichkolwiek pytań - służę prze... pomocą.

Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek