Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Minęło trochę czasu od ostatnich odpisów, dziękuje za powrót do dyskusji.
Z frekwencją trochę kiepskawo zatem zachęcam graczy do rozsyłania zaproszeń.
Minimum graczy nadal wynosi 6 po 3 na obie drużyny, co do maximum sądzę że dam radę poprowadzić 2 drużyny po 4 osoby.
Czy aż do tego miejsca, wszystko co zostało dotychczas opublikowane w updatach, całkowicie wam pasuje? Czy może zebrały wam się jakieś nowe pomysły?
Także im szybciej dostane karty postaci tym szybciej możecie spodziewać się wstępu do sesji. Końcowy termin nadsyłania kart postaci nie oznacza iż będę źle spoglądała na tych kreatywnych którzy wyślą mi je wcześniej. Zachęcam do pracy :3
Z frekwencją trochę kiepskawo zatem zachęcam graczy do rozsyłania zaproszeń.
Minimum graczy nadal wynosi 6 po 3 na obie drużyny, co do maximum sądzę że dam radę poprowadzić 2 drużyny po 4 osoby.
Czy aż do tego miejsca, wszystko co zostało dotychczas opublikowane w updatach, całkowicie wam pasuje? Czy może zebrały wam się jakieś nowe pomysły?
Także im szybciej dostane karty postaci tym szybciej możecie spodziewać się wstępu do sesji. Końcowy termin nadsyłania kart postaci nie oznacza iż będę źle spoglądała na tych kreatywnych którzy wyślą mi je wcześniej. Zachęcam do pracy :3

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Poziom który dodaje po Atrybucie: dostałam ostatnio znakomicie opisaną kartę postaci. Karta podobała mi się, mimo to dopatrzyłam się pewnej pominiętej przeze mnie sprawy. Co do poziomów, czasem jak najbardziej na miejscu możemy dodać sobie po jakimś punkcie atrybutów jeśli w owym poziomie zażyczymy sobie bionicznych ramion +1 siła. Jednak pragnę uniknąć sytuacji w których to oboje bohaterów na 5 poziomie, remisuje testy gdyż oboje mają wszystkie atrybuty wymaksowane. Zatem ustalam regułę: na wszystkie 5 poziomów postaci można podnieść jedynie 4 punkty atrybutów, jednak rzeczy odpowiadające za usprawnienia naszej postaci muszą posiadać wady. Nic poważnego ale z drugiej strony, postaci inwestujące w wyposażenie mogą być bezradne gdy zostaną go pozbawieni. Zatem wszystko ma swoją cenę:
Przykładowo +1 do szybkości byłby karany ślepotą barw podczas sprintu ze względu na wysiłek zmysłów percepcji.
Przykładowo +1 do spostrzegawczości byłby karany opóźnieniem reakcji pomiędzy skupieniem się na obserwacji, a później natychmiastowej reakcji (zapatrzenie).
Przykładowo +1 do zręczności byłby karany wysoką łamliwością kości podczas przypadkowego impaktu.
Przykładowo +1 do szybkości byłby karany ślepotą barw podczas sprintu ze względu na wysiłek zmysłów percepcji.
Przykładowo +1 do spostrzegawczości byłby karany opóźnieniem reakcji pomiędzy skupieniem się na obserwacji, a później natychmiastowej reakcji (zapatrzenie).
Przykładowo +1 do zręczności byłby karany wysoką łamliwością kości podczas przypadkowego impaktu.

-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Jak dokładnie ma się sprawa z syntetykami? Wiemy już, że są nowością na ulicach i niekoniecznie są tolerowane, ale co z ich jaźnią? Mają ludzkie umysły pełne emocji, czy są to jedynie absolutnie logiczne maszyny? Są zdolne pojmować nowe (uczą się) ale czy są zdolne zrozumieć ludzi, ich emocje? Bo bym syntetykiem z chęcią zagrał.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Bardzo miło mi to słyszeć.
Jeśli chodzi o MOŻLIWOŚĆ zagrania syntetykiem, skontaktuje pana z jedną osoba poprzez PW.
Istnienie S.I.:
Co do robotów jako takich to nie są one żadną nowością służą ludzkości od pokoleń. Problem w A.I. (artificial intelligence), która wynaleziona postawiła ludzkość w znaku zapytania, czy nowo powstała rasa istot syntetycznych powinna zyskać swoje prawa. Oczywiście to nie jedyny problem, jest także; czy można uznać je za żywe, czy nie jest to wywołane wirusem, czy mają duszę, czy powinno im się płacić za wykonywaną pracę i cała reszta dylematów bez jednoznacznej odpowiedzi.
S.I (po polsku, sztuczna inteligencja) zostało zastąpione W.I. (wirtualna inteligencja) której system opierał się na sortowaniu udostępnionych danych, a nie systemu zdolnym do podejmowania własnych akcji interpretacyjno-dydaktycznych, przedstawionych danych. Oficjalnie wszyscy zgadzają się iż jest to temat taboo, akcje pomocy uświadomionych S.I. a przede wszystkim wytwarzanie uznawane za działalność przestępczą. Społeczność Omegi wystarczająco nakręcona aferą zabawy D.N.A jest na granicy wytrzymałości, zmuszona do tolerowania aż dwóch ras dziwolągów na ulicach; mutantów i syntetyków.
Kreacja Syntetyków:
Co do kreacji syntetyka macie wolną rękę. Tak względem wyglądu jak charakteru. Ale UWAGA, grając Prohound policjanci nie mogą być postrzegani jako maszyny, a zwłaszcza nielegalne maszyny. Stąd o ile wasza postać nie będzie wiecznie odziana w przysłaniające jej ciało szaty, proszę o syntetyki z powłoką syntetycznej skóry człowieka (tak jak Arni)
Pojmowanie;
Tak możecie odgrywać swoje postaci jak chcecie, ale wiele rzeczy ogranicza się do atrybutów.
Spostrzegawczość na +1 z pewnością nie zrobi z was orłów.
Więcej na temat (nazwijmy to) techno-rasizmu proszę szukać pod hasłem "Animatrix - Second Renaissance"
Jeśli chodzi o MOŻLIWOŚĆ zagrania syntetykiem, skontaktuje pana z jedną osoba poprzez PW.
Istnienie S.I.:
Co do robotów jako takich to nie są one żadną nowością służą ludzkości od pokoleń. Problem w A.I. (artificial intelligence), która wynaleziona postawiła ludzkość w znaku zapytania, czy nowo powstała rasa istot syntetycznych powinna zyskać swoje prawa. Oczywiście to nie jedyny problem, jest także; czy można uznać je za żywe, czy nie jest to wywołane wirusem, czy mają duszę, czy powinno im się płacić za wykonywaną pracę i cała reszta dylematów bez jednoznacznej odpowiedzi.
S.I (po polsku, sztuczna inteligencja) zostało zastąpione W.I. (wirtualna inteligencja) której system opierał się na sortowaniu udostępnionych danych, a nie systemu zdolnym do podejmowania własnych akcji interpretacyjno-dydaktycznych, przedstawionych danych. Oficjalnie wszyscy zgadzają się iż jest to temat taboo, akcje pomocy uświadomionych S.I. a przede wszystkim wytwarzanie uznawane za działalność przestępczą. Społeczność Omegi wystarczająco nakręcona aferą zabawy D.N.A jest na granicy wytrzymałości, zmuszona do tolerowania aż dwóch ras dziwolągów na ulicach; mutantów i syntetyków.
Kreacja Syntetyków:
Co do kreacji syntetyka macie wolną rękę. Tak względem wyglądu jak charakteru. Ale UWAGA, grając Prohound policjanci nie mogą być postrzegani jako maszyny, a zwłaszcza nielegalne maszyny. Stąd o ile wasza postać nie będzie wiecznie odziana w przysłaniające jej ciało szaty, proszę o syntetyki z powłoką syntetycznej skóry człowieka (tak jak Arni)
Pojmowanie;
Tak możecie odgrywać swoje postaci jak chcecie, ale wiele rzeczy ogranicza się do atrybutów.
Spostrzegawczość na +1 z pewnością nie zrobi z was orłów.
Więcej na temat (nazwijmy to) techno-rasizmu proszę szukać pod hasłem "Animatrix - Second Renaissance"

-
- Marynarz
- Posty: 327
- Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
- Numer GG: 10004592
- Lokalizacja: Pałac Złudzeń
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Po tym jak droga Lady Kawairashii nadepnęła mi na ambicję (no nie do końca, ale ja dziwnie postrzegam świat ;P ), czułem się trochę jak struty kot. Może to przez to że naprawdę mam rozdmuchane ego, a może przez to że naprawdę chciałem wziąć udział w sesji. Kto wie? W każdym razie byłem chętny, potem zrezygnowałem i teraz znowu jestem chętny.
Powiedzmy że jestem skomplikowany ;]
Od razu deklaruję że mam zamiar stanąć po stronie Pancernej Policji.
Profil umiejętności (Profesja?): Strzelec/Snajper
Większość rzeczy która mnie trapiła została rozstrzygnięta i wyjaśniona w powyższych postach, ale mam jeszcze kilka pytań (no... nie wszystko to pytania).
1) Nie zauważyłem we wzorze karty magicznego punktu Historia:, nie wiem czy to zamierzone czy nie (maybe w notatkach winno to być?), ale u mnie w karcie i tak znajdzie się takie "coś".
2) Jak wielkie możemy mieć wpływy w Znajomościach? Kochanka pracująca w głównym Dzienniku Omegi? Przyjaciel wynalazca? Kumpel barman? Czy może brat - wpływowy radny?
Nie żebym miał jakieś super-ekstra-wypasione-yada-yada pomysły, ale chciałbym znać tego granicę.
3) Przykład Poziomu 1 - Cybernetyczne oko, +1 do Spostrzegawczości [kara jak w przykładzie MG] i widzenie w ciemności/nocy. To za dużo? Za mało? Za długo chyba grałem w standardowe systemy ;P
A) Tym samym, czy im wyżej tym lepsze bonusy winno się dawać? Wszczep -> Biokombinezon -> Jetpack -> Ostrza energetyczne -> System biokinetyczny (regenerator tkanek?). Coś takiego?
Na ten moment tyle, resztę poruszę w karcie postaci.
Powiedzmy że jestem skomplikowany ;]
Od razu deklaruję że mam zamiar stanąć po stronie Pancernej Policji.
Profil umiejętności (Profesja?): Strzelec/Snajper
Większość rzeczy która mnie trapiła została rozstrzygnięta i wyjaśniona w powyższych postach, ale mam jeszcze kilka pytań (no... nie wszystko to pytania).
1) Nie zauważyłem we wzorze karty magicznego punktu Historia:, nie wiem czy to zamierzone czy nie (maybe w notatkach winno to być?), ale u mnie w karcie i tak znajdzie się takie "coś".
2) Jak wielkie możemy mieć wpływy w Znajomościach? Kochanka pracująca w głównym Dzienniku Omegi? Przyjaciel wynalazca? Kumpel barman? Czy może brat - wpływowy radny?
Nie żebym miał jakieś super-ekstra-wypasione-yada-yada pomysły, ale chciałbym znać tego granicę.
3) Przykład Poziomu 1 - Cybernetyczne oko, +1 do Spostrzegawczości [kara jak w przykładzie MG] i widzenie w ciemności/nocy. To za dużo? Za mało? Za długo chyba grałem w standardowe systemy ;P
A) Tym samym, czy im wyżej tym lepsze bonusy winno się dawać? Wszczep -> Biokombinezon -> Jetpack -> Ostrza energetyczne -> System biokinetyczny (regenerator tkanek?). Coś takiego?
Na ten moment tyle, resztę poruszę w karcie postaci.
Ostatnio zmieniony piątek, 22 stycznia 2010, 17:51 przez MarcusdeBlack, łącznie zmieniany 2 razy.
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."
Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.

-
- Bombardier
- Posty: 729
- Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2005, 09:56
- Numer GG: 4464308
- Lokalizacja: Free City Vratislavia
- Kontakt:
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Kilka osób zadeklarowało już przynależność do Prohound, ja też należę do tej grupy, ale nie słyszę głosów żadnych Proxy - czyżby nie było chętnych?

-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Drogi MarcusdeBlack'u, z racji tego, że ja i Zaknafein gramy facetami (powiedzmy) z Panzer Police, to zgodnie z tym, że w ekipie ma być 1 kobieta, chyba wiesz, co Ci przypada w udziale, nie? 

Tak, tak wynika z moich rozmów z MG: na 1. kijek, na 5. Megazłord. Mnie też interesuje zakres znajomości (na średnim szczeblu urzędnik może być, nie?).A) Tym samym, czy im wyżej tym lepsze bonusy winno się dawać? Wszczep -> Biokombinezon -> Jetpack -> Ostrza energetyczne -> System biokinetyczny (regenerator tkanek?). Coś takiego?
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!

-
- Marynarz
- Posty: 327
- Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
- Numer GG: 10004592
- Lokalizacja: Pałac Złudzeń
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
MG da radę poprowadzić czteroosobowe zespoły więc jest jeszcze szansa że nie będzie żadnych podtekstów.Matysz pisze:Drogi MarcusdeBlack'u, z racji tego, że ja i Zaknafein gramy facetami (powiedzmy) z Panzer Police, to zgodnie z tym, że w ekipie ma być 1 kobieta, chyba wiesz, co Ci przypada w udziale, nie?


Dlatego mój char po mydło się schylać nie będzie, nie dzięki.


"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."
Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
@MarcusdeBlack
Odpowiadając na pytania :3
Czego nie ma w karcie postaci:
Jako MG nie wymagam żadnej dogłębnej historii postaci, zwłaszcza w sesji PvP. Sama często mam problemy z dopieszczaniem takowych detali, więc nie chce nikogo zniechęcać. W sekcji osobowość/charakter postaci nakłaniam do wrzucenia paru faktów z przeszłości jeśli owe zdarzenia wpłynęły na postać z psychicznego punktu widzenia. Chodzi o to że dla mnie najważniejsze są suche informacje, a wy jako Gracze macie jak najbardziej prawo do czarowania kłamstwami bądź prawdą siebie na wzajem by uprzyjemnić sobie grę :3 O to czy postaciom uda się skorelować fakty z fikcją o przeszłości swoich znajomych z grupy, lub przeciwnikom zależy wyłącznie od nich. Jedyna osoba zdolna rozjaśnić ciemności przeszłości postaci o której chcemy się dowiedzieć jak najwięcej to ich znajomy/i.
Znajomości:
Prosiłam o jedną osobę bądź jedną grupę etniczną, a także miejsce w którym bohater ma przewagę nad przeciwną grupą. Może to być ktokolwiek, nawet prezydent, gwiazda rocka, mafiozo, skrytobójca, niania czy policjant z drogówki, od was zależy czy wasz bohater naprawdę dobry bądź zły, niezależnie w której grupie gra. Bo tak naprawdę nie jest to walka pomiędzy złem i dobrem, a Policjom i Skazańcami z czego żadna ze stron nie jest pozbawiona prawa do bycia niewinnymi bądź skorumpowanymi.
Poziom:
Mam problemy z wyjaśnieniem tego zagadnienia jednemu z graczy. Powiem tylko iż;
a) Pierwszy poziom zdecydowanie nie jest tak fajny jak ostatni.
b) Nikomu nie nakazuje żadnego ogranicznika, jeśli wysłana postać będzie zbyt słaba w porównaniu do innych zasugeruje nowe możliwości. Wszystko to jest weryfikowane indywidualne. Nie jestem nawet pewna czy ostatecznie podczas gry zechcecie przystać przy tych poziomach, więc na tą chwilę chce jedynie dowiedzieć się w jakim kierunku chcecie zmierzać.
c) Zaczynając grę najpierw startujecie na poziomie zerowym, by zapoznać się ze zdolnościami które dają wam wasze atrybuty. A wszystko co postaci będą posiadać w specjalnych jednostkach jako podstawa to, to o czym jako gracze zapomnicie wspomnieć w poziomach czy wyglądzie.
Odpowiadając na pytania :3
Czego nie ma w karcie postaci:
Jako MG nie wymagam żadnej dogłębnej historii postaci, zwłaszcza w sesji PvP. Sama często mam problemy z dopieszczaniem takowych detali, więc nie chce nikogo zniechęcać. W sekcji osobowość/charakter postaci nakłaniam do wrzucenia paru faktów z przeszłości jeśli owe zdarzenia wpłynęły na postać z psychicznego punktu widzenia. Chodzi o to że dla mnie najważniejsze są suche informacje, a wy jako Gracze macie jak najbardziej prawo do czarowania kłamstwami bądź prawdą siebie na wzajem by uprzyjemnić sobie grę :3 O to czy postaciom uda się skorelować fakty z fikcją o przeszłości swoich znajomych z grupy, lub przeciwnikom zależy wyłącznie od nich. Jedyna osoba zdolna rozjaśnić ciemności przeszłości postaci o której chcemy się dowiedzieć jak najwięcej to ich znajomy/i.
Znajomości:
Prosiłam o jedną osobę bądź jedną grupę etniczną, a także miejsce w którym bohater ma przewagę nad przeciwną grupą. Może to być ktokolwiek, nawet prezydent, gwiazda rocka, mafiozo, skrytobójca, niania czy policjant z drogówki, od was zależy czy wasz bohater naprawdę dobry bądź zły, niezależnie w której grupie gra. Bo tak naprawdę nie jest to walka pomiędzy złem i dobrem, a Policjom i Skazańcami z czego żadna ze stron nie jest pozbawiona prawa do bycia niewinnymi bądź skorumpowanymi.
Poziom:
Mam problemy z wyjaśnieniem tego zagadnienia jednemu z graczy. Powiem tylko iż;
a) Pierwszy poziom zdecydowanie nie jest tak fajny jak ostatni.
b) Nikomu nie nakazuje żadnego ogranicznika, jeśli wysłana postać będzie zbyt słaba w porównaniu do innych zasugeruje nowe możliwości. Wszystko to jest weryfikowane indywidualne. Nie jestem nawet pewna czy ostatecznie podczas gry zechcecie przystać przy tych poziomach, więc na tą chwilę chce jedynie dowiedzieć się w jakim kierunku chcecie zmierzać.
c) Zaczynając grę najpierw startujecie na poziomie zerowym, by zapoznać się ze zdolnościami które dają wam wasze atrybuty. A wszystko co postaci będą posiadać w specjalnych jednostkach jako podstawa to, to o czym jako gracze zapomnicie wspomnieć w poziomach czy wyglądzie.

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Oficjalnie ogłaszam iż nabór na postaci ze strony Prohound został zakończony o ile nikt nie stworzy kobiety. Mamy w teamie Prohound 3 facetów :3 Pilnie poszukuję postaci ze strony Proxy. Mimo iż miłą przeciwnością byłby team stworzony z samych kobiet, proszę nie popadać w skrajności. Nadal nalegam na stworzenie drużyny z przynajmniej jedną osoba płci przeciwnej.

-
- Bombardier
- Posty: 639
- Rejestracja: niedziela, 1 października 2006, 17:54
- Numer GG: 10499479
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Takie małe pytanko, bo mi się na filozoficzne rozważania zebrało:
Czy jeśli nasze moce opierają się na transformacji, to czy atrybuty stanowią dla nich nieprzekraczalne ramy i ograniczenie?
Czy jeśli nasze moce opierają się na transformacji, to czy atrybuty stanowią dla nich nieprzekraczalne ramy i ograniczenie?

-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Karta przyjęła się
Co do braku proxy: chyba nikt nie chce mieć całego Omega przeciw sobie.

Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
@Szasza
hm.. zaiste, poważny problem. Tak, atrybuty bazowe nie ulegają zmianie. Ale! (bo zawsze jest jakieś - ale) postać posiadająca możliwość przemiany będzie nadal mogła rozdysponowywać dodatkowe 4 punkty zaplanowane na 5 poziomów. Mimo to lepiej już na starcie mądrze rozdysponować bazowe punkty do atrybutów, by później nie żałować jeśli chcemy przemienić się w super szybką postać o nadludzkiej sile, podczas gdy na nasze atrybuty siły oraz szybkości nie wydamy ani jednego punktu bazowego. W takiej sytuacji, jeśli dodamy po 2 do każdego, i tak jeśli napotkamy na przeciwnika o punktach większych od naszych, będzie to z góry przegrana walka, nawet w naszej super formie.
hm.. zaiste, poważny problem. Tak, atrybuty bazowe nie ulegają zmianie. Ale! (bo zawsze jest jakieś - ale) postać posiadająca możliwość przemiany będzie nadal mogła rozdysponowywać dodatkowe 4 punkty zaplanowane na 5 poziomów. Mimo to lepiej już na starcie mądrze rozdysponować bazowe punkty do atrybutów, by później nie żałować jeśli chcemy przemienić się w super szybką postać o nadludzkiej sile, podczas gdy na nasze atrybuty siły oraz szybkości nie wydamy ani jednego punktu bazowego. W takiej sytuacji, jeśli dodamy po 2 do każdego, i tak jeśli napotkamy na przeciwnika o punktach większych od naszych, będzie to z góry przegrana walka, nawet w naszej super formie.

-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Zaraz zaraz, to mechanika testów przeciwstawnych wygląda "kto ma więcej * wygrywa"?
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!

-
- Bombardier
- Posty: 729
- Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2005, 09:56
- Numer GG: 4464308
- Lokalizacja: Free City Vratislavia
- Kontakt:
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Matysz, brzmisz jakby Ci to nie odpowiadało...
Co innego w pnp, ale w przypadku pbf'ów nie jest to takie złe rozwiązanie - brak elementu losowego charakterystycznego dla papierowych rpgów i crpg zrzuca z MG ciężar "odpowiedzialności za los" i czyni rozgrywkę obiektywniejszą - zwłaszcza, że to ma być pvp.
Co innego w pnp, ale w przypadku pbf'ów nie jest to takie złe rozwiązanie - brak elementu losowego charakterystycznego dla papierowych rpgów i crpg zrzuca z MG ciężar "odpowiedzialności za los" i czyni rozgrywkę obiektywniejszą - zwłaszcza, że to ma być pvp.

-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Zalety i wady opierania gry na atrybutach:
O ile gra oparta na czystym story-tellingu pozwala na pozornie, w pełni kontrolowaną rozgrywkę w którym to gracze ustępują sobie pierwszeństwa przy kolejnych ciosach. Uznając iż ich postać w miarę po równo doznaje obrażeń w stosunku do teoretycznej siły ciosu pozorowanego przez konkurenta
-Jednak tak naprawdę nikt niczego nic, nie może udowodnić-
O tyle gra oparta na atrybutach wyklucza możliwość zaistnienia problemów wynikających z nieporozumienia pomiędzy graczami i ustępstwami na które sobie zezwalają. Atrybuty jednocześnie ułatwiają ujawnienie się we wczesnej grze, zalet i wad każdego z bohaterów, jednocześnie pozwalając na bardziej taktyczne podejście do wszelkich potyczek.
Skoro gra jest PvP, to jak sądzisz, czemu wprowadziłam atrybuty?
Także fakt iż postaci w uścisku różni pewna ilość punktów siły, nie oznacza iż jedna zostanie zgnieciona. Zawsze może okazać się szybsza, zręczniejsza, posiadać pewną umiejętność albo być w większej liczbie przeciwko pojedynczemu przeciwnikowi.
O ile gra oparta na czystym story-tellingu pozwala na pozornie, w pełni kontrolowaną rozgrywkę w którym to gracze ustępują sobie pierwszeństwa przy kolejnych ciosach. Uznając iż ich postać w miarę po równo doznaje obrażeń w stosunku do teoretycznej siły ciosu pozorowanego przez konkurenta
-Jednak tak naprawdę nikt niczego nic, nie może udowodnić-
O tyle gra oparta na atrybutach wyklucza możliwość zaistnienia problemów wynikających z nieporozumienia pomiędzy graczami i ustępstwami na które sobie zezwalają. Atrybuty jednocześnie ułatwiają ujawnienie się we wczesnej grze, zalet i wad każdego z bohaterów, jednocześnie pozwalając na bardziej taktyczne podejście do wszelkich potyczek.
Skoro gra jest PvP, to jak sądzisz, czemu wprowadziłam atrybuty?
Także fakt iż postaci w uścisku różni pewna ilość punktów siły, nie oznacza iż jedna zostanie zgnieciona. Zawsze może okazać się szybsza, zręczniejsza, posiadać pewną umiejętność albo być w większej liczbie przeciwko pojedynczemu przeciwnikowi.

-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]
Załóżmy, iż A ma 2 szybkości i 4 siły, a B 3 szybkości i 3 siły. Czyli w wolnym biegu B zawsze prześcignie A, a A zawsze przesiłuje B na rękę? ZAWSZE o ile jest to test "sterylny", bez żadnych dodatkowych czynników?
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
