[A Teraz Ludzie] I: Początek.

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

[A Teraz Ludzie] I: Początek.

Post autor: Arxel »

To teraz ja zacznę sesję:D W której będziemy kierować wybrańcami ludzi. Ktoś chętny?
1. Wygląd: [opis]
2. Kolor: do wybrania jeden z: [Czerwony, Niebieski, Zielony, Żółty, Czarny, Biały, Fioletowy.
3.Staty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 0 (max.5)
Umiejętności wiary 0 (max.5
Umiejętności technologiczne 0 (max.5)
Umiejętności walki 0 (max.5)
Umiejętności przywódcy 0 (max.5)
Charyzma 0 (max.10) (każdy punkt daje możliwość rekrutacji 3 podwładnych, łatwiej znajdujesz sojuszników)

Bonus do wyboru:
1. Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako WŻT z 25 sługami, 5 losowymi mocami i poznanymi ludzkimi zdolnościami z jednej dziedziny.
2. Likantropia - po zniszczeniu Wodza Stada możesz zająć jego miejsce(Jednak twoi cię zaatakują). Zaczynasz z Losowym sojusznikiem, 6 ludzkimi mocami i 7 zdolnościami do wyboru.
3. Charyzmatyczny - Z każdym levelem zyskujesz +1 sojusznik do maksymalnego limitu.

Zasady zdobywania poziomów doświadczenia:
1. Zdobycie 1 podwładnego pozwala wybrać 1 umiejętność (zgodnie ze statystykami) i automatycznie dodaje 3 punkty żywotności.
2. Zniszczenie 10 żywych trupów lub wilkołaka pozwala wybrać 1 umiejętność i automatycznie dodaje 3 punkt żywotności.
3. Zniszczenie Władcy Żywych Trupów, Wodza Plemienia, Cyborga bądź Upiora pozwala wybrać 5 umiejętności (zgodnie ze statystykami) i automatycznie dodaje 5 punktów żywotności.
4. Zdobycie "Karty Doświadczenia" pozwala wybrać 1 umiejętność (zgodnie ze statystykami) i automatycznie dodaje 1 punkt żywotności.


Moce!
Wybrańcy Ludzcy:


Umiejętności magiczne:

Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)
Woda level 5 - masz całkowitą kontrolę nad wodą w zasięgu 15m
Woda level 6 - masz całkowitą kontrolę nad każdą wodą w okolicy

Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
Nekromancja level 5 - 5 razy na turę możesz wskrzeszać zupełnie martwych
Nekromancja level 6 - 10 razy na turę możesz wskrzeszać zupełnie martwych

Wytchnienie level 1 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Wytchnienie level 2 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Wytchnienie level 3 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Wytchnienie level 4 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
Wytchnienie level 6 - jeżeli się nie poruszasz to jesteś całkowicie Niewidzialny
Wytchnienie level 7 - możesz sprawić, że 15 twoich podwładnych razem z tobą jest Niewidzialnych

Przemiana level 1 - Zamieniasz się w szczura na 1 turę (+10 do szybkości, łatwo się schować)
Przemiana level 2 - Potrafisz zamienić się w wilka na 1 turę (+2szybkość, +5siła)
Przemiana level 3 - Przemieniasz się w niedźwiedzia na 1 turę (+10 siła)
Przemiana level 4 - Przyjmujesz postać kruka na 1 turę (+10 do szybkości, umiesz latać i widzisz ze znacznych odległości)
Przemiana level 5 - Przemieniasz się na dowolny okres czasu

Witualizm level 1 - raz na 2 tury możesz odzyskać 5 punktów żw
Witualizm level 2 - możesz odnawiać swoim podwładnym 2 punkty żw w każdej turze (no chyba, że są martwi)
Witualizm level 3 - co turę możesz odnawiać sobie 5 punktów żw, a podwładnym 3
Witualizm level 4 - wym.Nekromancjalvl6; 15 razy na turę możesz wskrzeszać zupełnie martwych
Witualizm level 5 - możesz nadawać Nekromancja5 czterem swoim podwładnym
Witualizm level 6 - wym.Wytchnienie5; wszyscy twoi podwładni są odporni na moc Ponurego Żniwiarza

Trans level 1 - raz na 5 tur możesz teleportować się ze swoimi zwolennikami w dowolne miejsce planszy
Trans level 2 - raz na 3 tury możesz chować się razem ze swoimi zwolennikami na turę w Świecie Drugim (nic tam nie możecie robić)
Trans level 3 - raz na 4 tury możesz teleportować jednego wroga z jego zwolennikami w dowolne miejsce planszy
Trans level 4 - w Świecie Drugim możecie lokalizować i walczyć z Upiorami (ale tylko 2 tury)
Trans level 5 - możesz zamknąć dostęp do Świata Drugiego w ogóle

Moc level 1 - możesz tworzyć w dowolnym momencie małą tarczę, która będzie blokować ciosy wroga (1 na turę)
Moc level 2 - możesz tworzyć wokół siebie klosz pola siłowego, który zablokuje 2 ciosy na turę (ale nie blokuje mocy z leveli 4 i 5)
Moc level 3 - wytrzymałość twojego pola siłowego wzrasta do 5 ciosów na turę
Moc level 4 - możesz otaczać również do 25 swoich zwolenników i nadawać 10 na turę Moclvl1
Moc level 5 - wym.Translvl5; twój klosz blokuje 10 uderzeń na turę z każdej broni i mocy magicznej


Umiejętności wiary:

Artefakty level 1 - ty i twoi podwładni macie amulety chroniące przed animacją
Artefakty level 2 - wym.Strzelanie2; ty i twoi podwładni macie rewolwery ze 6 srebrnymi pociskami
Artefakty level 3 - wym.BrońBiała3; masz niezniszczalną katanę
Artefakty level 4 - wym.Psychochemia5; każdy z narkotyków możesz brać dowolną ilość razy
Artefakty level 5 - posiadasz amulet, który niweluje działania każdej magii w obrębie 5 metrów

Psychokinetyka level 1 - możesz otwierać drzwi/skrzynie na odległość
Psychokinetyka level 2 - wym.Szybkość+2; zawsze podwaja twoją szybkość
Psychokinetyka level 3 - wym.Strzelanie5; twoje pociski zawsze docierają do celu (nie działa unikanie)
Psychokinetyka level 4 - możesz rzucać kule kinetyczne (jak kamienie rzucane z dowolną prędkością)
Psychokinetyka level 5 - możesz latać

Psychosonika level 1 - możesz sprawić że ty i twoi podwładni jesteście całkowicie cisi
Psychosonika level 2 - raz na turę możesz odbić dźwiękiem pocisk lecący w twoją stronę
Psychosonika level 3 - raz na cztery tury możesz sprawić że w danej turze nie będzie w ogóle dźwięków
Psychosonika level 4 - twoje wibracje mogą niszczyć mózgi 20 istotom (lub niszczyć 2 obwody lub 5żw WŻT)
Psychosonika level 5 - raz na turę możesz burzyć budynki wibracjami sonicznymi

Chaos level 1 - jedna z mocy magicznych użyta przez wroga działa w nieprzewidziany sposób w twoim otoczeniu
Chaos level 2 - masz 20% szansy, że magiczna moc użyta przeciwko tobie zamiast krzywdy da ci jeden poziom
Chaos level 3 - wybrany rozkaz jednego z twoich wrogów nie dociera do jego sług
Chaos level 4 - jeśli ktoś dysponuje Infernalistą5 możesz użyć jego mocy i postawić Wrota Piekieł tam gdzie chcesz
Chaos level 5 - możesz zesłać raz na 5 tur na plansze Przypadek - w danej turze wydarzy się coś nieprzewidywalnego

Ogień level 1 - jesteś trochę odporny na ogień
Ogień level 2 - możesz tworzyć iskry w zasięgu 1m
Ogień level 3 - twoje dłonie mogą płonąć a ty nie płoniesz od tego ognia
Ogień level 4 - wybuchy nie robią na tobie wrażenia
Ogień level 5 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy

Fanatyzm level 1 - nie znasz strachu, niczego się nie boisz
Fanatyzm level 2 - 5 twoich podwładnych możesz obdarzyć Fanatyzmem1
Fanatyzm level 3 - +10 twoich podwładnych możesz obdarzyć Fanatyzmem1
Fanatyzm level 4 - +20 twoich podwładnych możesz obdarzyć Fanatyzmem1
Fanatyzm level 5 - wszyscy twoi podwładni to Fanatycy

Rambo level 1 - wym.Strzelanie5&Fanatyzm5; amunicja zdaje się nie kończyć w karabinach
Rambo level 2 - broń nie ma odrzutu, gdy z niej strzelasz
Rambo level 3 - tylko pociski, które trafią w twoją głowę robią na tobie wrażenie (acz nie zdziw się jak jakaś część ciała odpadnie)
Rambo level 4 - +10żw, stajesz się jednak wolniejszy
Rambo level 5 - +10żw (dodatkowo), siła zwiększa się o 5


Umiejętności technologiczne:

Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 3 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 4 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Strzelanie level 5 - trafisz z czegokolwiek w cokolwiek o ile to możliwe

Kierowca level 1 - rozwijasz zawrotne szybkości bez wypadkowo
Kierowca level 2 - mistrz kierownicy
Kierowca level 3 - możesz jeździć wszystkim co jeździ - od deski po samobierzną wyrzutnie rakiet i czołgi

Pilot level 1 - wym.Kierowcalvl3; umiesz wystartować i latać samolotami i śmigłowcami
Pilot level 2 - teraz lądowanie ci też trochę wychodzi
Pilot level 3 - latasz dość dobrze i umiesz kilka sztuczek
Pilot level 4 - w powietrzu możesz robić wszystko co możliwe
Pilot level 5 - szczęście ci dopisuje w powietrzu

Chemik level 1 - znasz się na składnikach wszystkiego wokół
Chemik level 2 - mając laboratorium możesz robić: semtex, zasłony dymne, gaz musztardowy
Chemik level 3 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Chemik level 4 - umiesz zrobić semtex ze śmieci
Chemik level 5 - możesz zrobić prawie wszystko co zechcesz ze śmieci

Rusznikarstwo level 1 - Potrafisz zbudować pistolet/rewolwer z części
Rusznikarstwo level 2 - Wiesz jak stworzyć proch i naboje
Rusznikarstwo level 3 - Możesz tworzyć karabiny z części
Rusznikarstwo level 4 - Potrafisz tworzyć małe działa
Rusznikarstwo level 5 - Nie potrzebujesz części - ze śmieci robisz broń palną i amunicję

Fortyfikacje level 1 - potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Fortyfikacje level 2 - umiesz kopać rowy i fosy (twoi podwładni też) - 15m na turę
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Fortyfikacje level 4 - twoi podwładni pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Fortyfikacje level 5 - w magiczny sposób możesz budować w jedną turę wielkie mury obronne

Cybernetyka level 1 - w laboratorium możesz odzyskać utracone ręce lub nogi
Cybernetyka level 2 - w laboratorium możesz zainstalować sobie zmysły supermana
Cybernetyka level 3 - w laboratorium możesz zbudować sobie lekko ale twardą zbroję kompozytową
Cybernetyka level 4 - w laboratorium możesz zainstalować sobie Antygrawitacyjne Skrzydła
Cybernetyka level 5 - wym.strzelanie4; w laboratorium możesz zainstalować sobie karabin zamiast ramienia

Palenie level 1 - palenie papierosów może odnowić ci co turę 1 punkt żywotności i 2 punkty spokoju
Palenie level 2 - palenie papierosów może odnowić ci co turę 2 punkty żywotności i 4 punkty spokoju
Palenie level 3 - umiesz robić skręty, dzięki czemu nie musisz mieć paczki żeby palić
Palenie level 4 - umiesz robić zasłony dymne
Palenie level 5 - twoje płuca potrzebują dużo mniej gazów do życia - możesz żyć pod wodą (i tracisz 10 punktów żw na stałe)
Palenie level 6 - dostajesz 5 punktów żw na stałe

Psychochemia level 1 - wym.chemik3; narkotyki cię nie zabijają
Psychochemia level 2 - w laboratorium możesz zrobić Amfetaminę (raz na turę: +5siły, +5szybkości)
Psychochemia level 3 - w laboratorium możesz zrobić Kokainę (raz na turę: użyć ostatnio widzianej mocy magicznej)
Psychochemia level 4 - w laboratorium możesz zrobić Heroinę (raz na turę: odzyskujesz 15żw, ale po 2 turach tracisz 20żw)
Psychochemia level 5 - wym.Palenie6; za 5 punktów żw możesz zyskać wszystkie levele Chaos

Alkoholizm level 1 - wypity alkohol zwiększa ci na jedną turę żywotność o 5 punktów
Alkoholizm level 2 - alkohol odzyskuje ci 4 punkty spokoju na turę
Alkoholizm level 3 - umiesz robić koktajl mołotowa (2 na turę)
Alkoholizm level 4 - wym.BrońBiała6; jesteś mistrzem nawet pod wpływem alkoholu
Alkoholizm level 5 - alkohol sprawia że stajesz się Niewidzialny dopóki się nie poruszysz

Mutagen level 1 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Mutagen level 2 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Mutagen level 3 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Mutagen level 4 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Mutagen level 5 - wym.Skrzadlaty5; możesz mutować swoich podwładnych aby też mieli skrzydła

Skrzydlaty level 1 - wym.Mścicielstwo4; wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydlaty level 3 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Skrzydlaty level 4 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Skrzydlaty level 5 - na ziemi twoje skrzydła mogą cię całkowicie zasłonić przed magicznymi atakami

Biolog level 1 - możesz sprawić, że na betonie, murze itp. wyrośnie trawa
Biolog level 2 - możesz stworzyć roślinę wszystkożerną która urośnie na wskazanym terenie pokrytym trawą. Może istnieć taka tylko jedna.
Biolog level 3 - możesz przywołać jakieś zwierzę (raz na turę)
Biolog level 4 - masz pełną kontrolę nad roślinami
Biolog level 5 - możesz przywołać konkretne zwierzę (raz na dwie tury)



Umiejętności walki:

Zwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych ludzi, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych ludzi, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy

Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)

Broń biała level 1 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 2 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 3 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 4 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Broń biała level 5 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
Broń biała level 6 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu

A zasadził ci kto kiedy kopa? level 1- wym.SztukiWalki5&BrońBiała6 jednym ciosem można pokonać w jednej turze jednego Władcę lub Wybrańca, wybrany cel w danej turze jest pozbawiony wszystkich swoich mocy
A zasadził ci kto kiedy kopa? level 2 - +10 jego sług idzie do piachu
A zasadził ci kto kiedy kopa? level 3 - +25 jego sług idzie do piachu
A zasadził ci kto kiedy kopa? level 4 - działa na dwóch wybranych Władców/Wybrańców
A zasadził ci kto kiedy kopa? level 5 - nielimitowana wersja kopania

Gromienie duchów level 1 - odporność na moce ofensywne Upiorów z levelu 1 i 2
Gromienie duchów level 2 - możliwości walki wręcz z Upiorami
Gromienie duchów level 3 - możliwości walki bronią białą z Upiorami
Gromienie duchów level 4 - wym.Strzelanie2; pojawia się dla ciebie Karabin Protonowy, który więzi i odpiera na turę 10żw Upiorom, 15żw Cyborgom (5żw innym)
Gromienie duchów level 5 - pojawiają się dla ciebie Gogle Upiorytowe, dzięki którym widzisz Niewidzialnych

Łowiectwo wampirów tradycyjne level 1 - możliwość walki wręcz i bronią białą z Wampirami
Łowiectwo wampirów tradycyjne level 2 - czosnek daje ci dodatkową siłę w walce z Wampirami
Łowiectwo wampirów tradycyjne level 3 - otacza cię sfera 2m*2m w której nie działają moce Wampiryzm
Łowiectwo wampirów tradycyjne level 4 - krzyż może w twoich rękach zionąć ogniem na 5m (który zadaje dodatkowe obrażenia Wampirom)
Łowiectwo wampirów tradycyjne level 5 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz

Łowiectwo wampirów technologiczne level 1 - wym.Rusznikarstwo2; twoje naboje ranią dodatkowo Wampiry i Wilkołaki
Łowiectwo wampirów technologiczne level 2 - wym.Chemia3; możesz zrobić proszek który paraliżuje na turę Wampiry
Łowiectwo wampirów technologiczne level 3 - w Laboratorium możesz sobie zrobić rozpylacz z czosnkiem
Łowiectwo wampirów technologiczne level 4 - pojawia się dla ciebie medalion który wzmacnia moc słoneczną i strzela do Wampirów
Łowiectwo wampirów technologiczne level 5 - w Laboratorium możesz sobie zrobić hełm, który niweluje działanie mocy Wampiryzm w obrębie 20m*20m

Mścicielstwo level 1 - znasz podświadomie lokalizację głównych wrógów
Mścicielstwo level 2 - wym.BrońBiała4; pojawia się dla ciebie Cybernetyczny Miecz
Mścicielstwo level 3 - wym.Strzelanie4; Cybernetyczny Miecz 2 razy na turę może strzelać pociskami plazmy
Mścicielstwo level 4 - wym.Mutagen3; (moc wymagana, żeby wykształcić moc Skrzydlaty, sama w sobie nic nie daje)
Mścicielstwo level 5 - pozwala ranić istoty ze Wskrzeszeniem z ominięciem ich bonusów



Umiejętności przywódcy:

Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich umiejętności poziomu 1 pięciu swoim sługom; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
Pedagogika level 2 - można przekazać umiejętności poziomu 2; bonus +10 (nie sumuje się)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Pedagogika level 4 - można przekazać umiejętności poziomu 4; bonus +20 (nie sumuje się)
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)

Perswazja - każdy poziom Perswazji daje ci możliwość posiadania dodatkowych 10 podwładnych
Uczenie się level 1 - Za każdego sojusznika dostajesz 2 levele
Uczenie się level 2 - Za każdego sojusznika dostajesz 3 levele
Uczenie się level 3 - Za każdego sojusznika dostajesz 4 levele
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

1. Wygląd: http://digilander.libero.it/gruppociak/rc150.jpg :P
2. Kolor: Czarny
3.Staty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne: 0
Umiejętności wiary: 5
Umiejętności technologiczne: 5
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 3
Charyzma: 4

Bonus do wyboru:
3. Charyzmatyczny - Z każdym levelem zyskujesz +1 sojusznik do maksymalnego limitu.
Ostatnio zmieniony wtorek, 22 sierpnia 2006, 19:52 przez Memo, łącznie zmieniany 4 razy.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

1. Wygląd: Nie-Typowy dresiarz, jego różnica polega na tym ze potrafi myśleć, reszta jak u dresiarza.
2. Kolor: Żółty
3.Staty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne: 5
Umiejętności wiary: 5
Umiejętności technologiczne: 0
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 5
Charyzma: 2

Bonus do wyboru:
3. Charyzmatyczny - Z każdym levelem zyskujesz +1 sojusznik do maksymalnego limitu.


Nie wiem czy sesja z samymi ludźmi wypali co jest spowodowane trudnością zdobywania przez nich towarzyszy ale można spróbować :) no i mam nadzieję, ze jest autoryzacja od AC?
Meniyaki tsukete shinugaii!
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Aaa zapomniałem się zapytać AC. Hej a jaka trudnosć dać się zamienić w WŻT? Wystarczy, że cię dzibną zombiaki które spotkać możesz już w 2 updatecie.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

t0m3ek pisze:Nie wiem czy sesja z samymi ludźmi wypali co jest spowodowane trudnością zdobywania przez nich towarzyszy ale można spróbować :) no i mam nadzieję, ze jest autoryzacja od AC?
Mhm.

Moja odpowiedź na prośbę Arxela (na gg kilka minut temu):
dobra, ale jak niedokończysz tej (i ma mieć minimum 4 strony, nie spamu i jako moderator w tej sesji będę akurat tego bardzo pilnował) to będziesz przeklęty i nigdy nie dopuszczony do APW ani WŻT więcej
A ja akurat nie zagram :wink:
Ale będę obserwował :mrgreen:
Obrazek
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Ok gracze. To mam nadzieję, ze będzie komplet. I, że rozgrywka będzie trwała conajmniej 5 stron:D
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

1. Wygląd: 185cm wzrostu, na nogach adidasy, spodnie jeansowe, czarny T-Shirt z białym napisem S.W.A.T. kupiony na Allegro, na ręku zegarek elektroniczny. Krótkie czarne włosy, oczy szare.
2. Kolor: Niebieski
3.Staty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 5 (max.5)
Umiejętności wiary 5 (max.5
Umiejętności technologiczne 5 (max.5)
Umiejętności walki 0 (max.5)
Umiejętności przywódcy 5 (max.5)
Charyzma 2 (max.10) (każdy punkt daje możliwość rekrutacji 3 podwładnych, łatwiej znajdujesz sojuszników)

Bonus do wyboru:
Charyzmatyczny - Z każdym levelem zyskujesz +1 sojusznik do maksymalnego limitu.
I tak nikt tego nie czyta...
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Tha games had begun. Chcecie zagrać? Do trzeciego upa jest jeszcze bardzo duża szansa się dostać.
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

To mam nadzieje, ze mnie jeszcze dołączysz ;)

1. Wygląd: Obrazek
2. Kolor: do wybrania jeden z: Zielony
3.Staty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 5 (max.5)
Umiejętności wiary 5 (max.5
Umiejętności technologiczne 0 (max.5)
Umiejętności walki 5 (max.5)
Umiejętności przywódcy 0 (max.5)
Charyzma 7 (max.10) (każdy punkt daje możliwość rekrutacji 3 podwładnych, łatwiej znajdujesz sojuszników)

Bonus do wyboru:
1. Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako WŻT z 25 sługami, 5 losowymi mocami i poznanymi ludzkimi zdolnościami z jednej dziedziny.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Ja też sie chcę dorwać!

Post autor: scorez »

Ja też sie chcę dorwać!

Parsival Gaveriell Galadium
1. Wygląd: Mały, brzydki, myszowaty. Mięśniak.
2. Kolor: do wybrania jeden z: Fioletowy.
3.Staty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 5
Umiejętności wiary 2
Umiejętności technologiczne 5
Umiejętności walki 5
Umiejętności przywódcy 5
Charyzma 0

Bonus do wyboru:
1. Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako WŻT z 25 sługami, 5 losowymi mocami i poznanymi ludzkimi zdolnościami z jednej dziedziny.
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Dobra, to ja też spróbuję :P

Rufus

1. Wygląd: Obrazek
2. Kolor: biały
3. Staty:
Zyw 10
Siła 1
Szybkość 1

Umiejętności magiczne 5
Umiejętności wiary 5
Umiejętności technologiczne 5
Umiejętności walki 5
Umiejętności przywódcy 1
Charyzma 1

Bonus: Przetrwaniec
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Taka mała sugestia dla Scorez'a.
Daj sobie cokolwiek w Charyzmę bo żadnego człowieka nie zrekrutujesz.
Meniyaki tsukete shinugaii!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

To jak masz pewność że umiesz prowadzić dla 7 graczy i robić codzienne lub raz na dwa dni update/y to mnie też możesz zapisać (w innym przypadku lepiej zakończ rekrutację bo już masz 6)

pozatym zgłoś się do mnie bo od czasu twojej rekrutacji umiejętności ludzi się zmieniły, możemy grać oczywiście na tych ale stanowczo radzę wykasować moc "A zasadził ci kto kiedy kopa?"



1. Wygląd: z umięśnienia jest to raczej postać przeciętna, 185cm wzrostu, 75kg wagi, trochę brzucha, sylwetka pływaka - szerokie, silne ramiona. Ma zielone oczy i zawsze krótko przystrzyżone włosy koloru bardzo ciemny blond. Na nosie ma bliznę w kształcie krzyża - pamiątka dzieciństwa.
2. Kolor: Czerwony
3.Staty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 5
Umiejętności wiary 4
Umiejętności technologiczne 4
Umiejętności walki 5
Umiejętności przywódcy 3
Charyzma 1

Bonus do wyboru:
1. Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako WŻT z 25 sługami, 5 losowymi mocami zombie i poznanymi ludzkimi zdolnościami z jednej dziedziny.
Obrazek
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Okii dziś po południu up ze wszystkimi
Tylko podwyższe smiertelność. Żeby nie było za łatwo
scorez
Kok
Kok
Posty: 1183
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
Numer GG: 3374868
Lokalizacja: otchłań

Post autor: scorez »

Ok poprawiona wersja

Parsival Gaveriell Galadium
1. Wygląd: Mały, brzydki, myszowaty. Mięśniak.
2. Kolor: do wybrania jeden z: Fioletowy.
3.Staty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 5
Umiejętności wiary 2
Umiejętności technologiczne 5
Umiejętności walki 5
Umiejętności przywódcy 2
Charyzma 3

Bonus do wyboru:
1. Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako WŻT z 25 sługami, 5 losowymi mocami i poznanymi ludzkimi zdolnościami z jednej dziedziny.
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
Zablokowany