Afterbomb Madness RPG
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 30 września 2012, 09:25
Afterbomb Madness RPG
Cześć, zakładam wątek poświęcony nowej postapokaliptycznej grze fabularnej, której tytuł podałem w temacie wątku. Premiera systemu: listpad/grudzień 2012. Jako typ biorący odpowiedzialność za ostateczny kształt gry chętnie udzielę Wam dodatkowych informacji, chociaż sporo ich już jest na oficjalnej stronie (nie wypada mi bombardować forum linkami, ale google zna już adres).
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Pomywacz
- Posty: 36
- Rejestracja: piątek, 20 lipca 2012, 20:04
- Numer GG: 179228
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Temu panu dziękujemy.Diabeł pisze:Spoko, a będzie można kupić w tej grze spodnie?
Z tego co widzę po róznych wstepnych materiałach internetowych do gry oraz samej prelekcji Afterbomb na Avangardzie, zapowiada się nawet lepiej od Roboticy Szczególnie, że zapowiada się więcej postapo w stylu Fallouta, niż "udajemy, że to nie Trzewiczkowski Warhammer w sosie postapo" Neuroshima.
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Jeśli ten system będzie tak samo fajny jak Robotica, to... nigdy w życiu nie wydam kasy na taką kupę gówna.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 30 września 2012, 09:25
Re: Afterbomb Madness RPG
Diabeł, ludzie sami ocenią ile warta jest twoja opinia pozbawiona jakiejkolwiek rzeczowej, merytorycznej argumentacji.
von Mansfeld, tak, zdecydowanie więcej klimatu Fallouta i stanowczo nie ma żadnego trzewiczkowania.
von Mansfeld, tak, zdecydowanie więcej klimatu Fallouta i stanowczo nie ma żadnego trzewiczkowania.
Ostatnio zmieniony czwartek, 31 stycznia 2013, 13:57 przez Drone, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 6
- Rejestracja: czwartek, 28 lutego 2008, 18:10
- Numer GG: 7018296
Re: Afterbomb Madness RPG
Jeśli system będzie napisany przystępniej niż Robotica i przejdzie jakąś redakcję/korektę, to pewnie kupię. Same założenia wydają się fajne, chętnie porównam sobie z Fallout PnP.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 30 września 2012, 09:25
Re: Afterbomb Madness RPG
Gdyby ktoś chciał bliżej poznać system to zapraszam na oficjalną stronę gry http://afterbomb.pl/articles/1/gra-fabu ... adness-rpg Można tam znaleźć zarówno informacje wprowadzające do uniwersum AFTERBOMB MADNESS jak i materiały dodatkowe oraz raporty z sesji. Są tam także klimatyczne galerie, wideoteka, informacje o ścieżce dźwiękowej (autorem muzy jest twórca podkładu do Planescape Torment). Nie brakuje też linków do recenzji gry, które są generalnie pozytywne lub wręcz entuzjastyczne.
Z bieżących aktualności, trwają prace nad pierwszym dodatkiem - COMBAT ZONE. Oto kilka informacji na jego temat:
COMBAT ZONE jest dodatkiem do AFTERBOMB MADNESS. Zawiera szereg praktycznych informacji na temat ziem okupowanych i terenów sporny, istot z innego wymiaru kolonizujących Ziemię, żądnych krwi komunistów dążących do eksterminacji demokratów, zakonspirowanych społeczności oraz ruchu oporu. Dostarcza też nowych procedur, rozszerzających mechanikę między innymi o zasady walki zaawansowanej, reguły wszczepiania implantów bazujących na technologii obcych, wytyczne na temat atrybutów chroniących podczas konfliktów społecznych. Nie brakuje też dalszych informacji o realiach świata, anomaliach, miejscach szczególnych i retrofuturystycznym ekwipunku. Załączony bestiariusz skrupulatnie opisuje osobliwe jednostki i zbiorowości sowietów, różne rasy obcych i ich bioinżynieryjne eksperymenty, a także zmutowane monstra powstałe na skutek atomowego skażenia. Podręcznik zawiera również klimatyczny scenariusz oraz suplement fanowski, w którym znajdują się wyróżnione teksty wielbicieli groteskowego uniwersum AFTERBOMB MADNESS!
Dodatek ukaże się w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Z bieżących aktualności, trwają prace nad pierwszym dodatkiem - COMBAT ZONE. Oto kilka informacji na jego temat:
COMBAT ZONE jest dodatkiem do AFTERBOMB MADNESS. Zawiera szereg praktycznych informacji na temat ziem okupowanych i terenów sporny, istot z innego wymiaru kolonizujących Ziemię, żądnych krwi komunistów dążących do eksterminacji demokratów, zakonspirowanych społeczności oraz ruchu oporu. Dostarcza też nowych procedur, rozszerzających mechanikę między innymi o zasady walki zaawansowanej, reguły wszczepiania implantów bazujących na technologii obcych, wytyczne na temat atrybutów chroniących podczas konfliktów społecznych. Nie brakuje też dalszych informacji o realiach świata, anomaliach, miejscach szczególnych i retrofuturystycznym ekwipunku. Załączony bestiariusz skrupulatnie opisuje osobliwe jednostki i zbiorowości sowietów, różne rasy obcych i ich bioinżynieryjne eksperymenty, a także zmutowane monstra powstałe na skutek atomowego skażenia. Podręcznik zawiera również klimatyczny scenariusz oraz suplement fanowski, w którym znajdują się wyróżnione teksty wielbicieli groteskowego uniwersum AFTERBOMB MADNESS!
Dodatek ukaże się w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 30 września 2012, 09:25
Re: Afterbomb Madness RPG
Istnieje możliwość nieodpłatnego zapoznania się z podręcznikiem AFTERBOMB MADNESS RPG.
Więcej informacji: http://afterbomb.pl/articles/23/afterbo ... f-za-darmo
Więcej informacji: http://afterbomb.pl/articles/23/afterbo ... f-za-darmo
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
Re: Afterbomb Madness RPG
Powiem wprost, że klimaty postapokaliptyczne kompletnie mnie nie interesują, bo nie lubię babrać się w błocie - moje myśli dążą ku gwiazdom. I coraz bardziej mi się wydaje, że jestem w tym kraju sam.
Tym niemniej zupełnie szczerze życzę sukcesu na naszym trudnym rynku.
Tym niemniej zupełnie szczerze życzę sukcesu na naszym trudnym rynku.
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Majtek
- Posty: 79
- Rejestracja: poniedziałek, 3 grudnia 2007, 11:56
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: 5th layer of Hell (Szczecin)
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Wybaczcie offtop, ale chcę pogratulować twórcy tego, że dostał się do CD-Action jako dodatek. Co jak co, ale fanów to wy się wkrótce dorobicie, nie ma co
http://www.cdaction.pl/news-32741/cd-ac ... kowej.html
http://www.cdaction.pl/news-32741/cd-ac ... kowej.html
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Wybacz, ale obecnie to chyba nikogo już nie rusza. Na pewno nie mnie. W dobie internetu, płyta CD w CDA to bardzo średni nośnik i raczej wątpię, żeby ktokolwiek kupował gazetkę dla tego typu rzeczy. Prędzej dla pełniaków za taniochę.
-
- Majtek
- Posty: 79
- Rejestracja: poniedziałek, 3 grudnia 2007, 11:56
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: 5th layer of Hell (Szczecin)
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Pozwól, że jako student dziennikarstwa po praktyce w gazecie powiem Tobie, że CD-Action nie miałoby prawa się utrzymać, gdyby chodziło TYLKO o gry. I co, jak co, ale lepsza to reklama, niż post na półmartwym forum ^^''' Zwłaszcza, że tam wiele osób zobaczy tego pdf-a. A tutaj? Szkoda gadać.
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Ja śmiem twierdzić, że generalnie, większość ludzi kupuje CDA z przywyczajenia, ale ta grupa systematycznie maleje. Wystarczy porównać wyniki sprzedaży z ostatnich 2 lat.
I skoro ci tak nie pasuje, że tak mało osób tu piszę, to po co w ogóle dalej tu piszesz i narzekasz? Gwarantuje ci, że takim podejściem zniechęcasz ludzi, żeby w ogóle z tobą dyskutowali.
A i jeszcze jedno pytanie - praktyke jak rozumiem robiłeś w CDA albo innym piśmie branżowym (ofc chodzi o branże gier komputerowych), że znasz doskonale mechanizmy dzięki którym te gazety jeszcze utrzymują się na rynku?
I skoro ci tak nie pasuje, że tak mało osób tu piszę, to po co w ogóle dalej tu piszesz i narzekasz? Gwarantuje ci, że takim podejściem zniechęcasz ludzi, żeby w ogóle z tobą dyskutowali.
A i jeszcze jedno pytanie - praktyke jak rozumiem robiłeś w CDA albo innym piśmie branżowym (ofc chodzi o branże gier komputerowych), że znasz doskonale mechanizmy dzięki którym te gazety jeszcze utrzymują się na rynku?
-
- Majtek
- Posty: 79
- Rejestracja: poniedziałek, 3 grudnia 2007, 11:56
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: 5th layer of Hell (Szczecin)
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Lecimy po kolei:Diabeł pisze:Ja śmiem twierdzić, że generalnie, większość ludzi kupuje CDA z przywyczajenia, ale ta grupa systematycznie maleje. Wystarczy porównać wyniki sprzedaży z ostatnich 2 lat.
I skoro ci tak nie pasuje, że tak mało osób tu piszę, to po co w ogóle dalej tu piszesz i narzekasz? Gwarantuje ci, że takim podejściem zniechęcasz ludzi, żeby w ogóle z tobą dyskutowali.
A i jeszcze jedno pytanie - praktyke jak rozumiem robiłeś w CDA albo innym piśmie branżowym (ofc chodzi o branże gier komputerowych), że znasz doskonale mechanizmy dzięki którym te gazety jeszcze utrzymują się na rynku?
Ja śmiem twierdzić, że tendencja spadkowa sprzedaży pism papierowych tyczy się KAŻDEGO tytułu, nawet specjalistycznych miesięczników, czy kwartalników, które są popularne tylko wśród bardzo hermetycznych grup. (Spowodowane jest to głównie zmianą celu, jaki wypełniają takie pisma) Więc twój argument o przyzwyczajeniu wymagałby jakiś większych badań, wśród samych czytelników CDA.
Ja tylko stwierdziłem fakt, czasem mam wrażenie, że na forum wchodzą 4 osoby, wliczając modów xD''' Smutne, ale prawdziwe.
Nie, robiłem w normalnym dzienniku, ale jakbyś spędził łącznie jakieś 120h analizując wyniki sprzedaży i dodatki do pism o różnych grupach docelowych i tematyce (już nie pamiętam wszystkich tytułów, na bank był Popcorn, Komputer Świat, Bravo, CDA i Chip) to mógłbyś wyciągnąć wniosek, że rodzaj dodatków, bądź ich brak ma niewielki wpływ na sprzedaż, mieszczący się do jakiś 15%. Takie wartości jeszcze nikogo nie zabiły (chyba).
Wracając do tematu: miałeś już styczność z tym systemem?
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Oho, spędziłeś 120 godzin na analizie wyników sprzedaży. A teraz powiedz mi, czy miałeś dla przykładu numer CDA bez płyty, żeby stwierdzić, że pismo bez płyty sprzedawało by się 15% gorzej? Bo ja tak z tego co pamiętam, to CDA od zawsze sprzedawane jest z płytą. Bo porównywanie z dodatkami Popcornu czy Bravo to chyba sobie kpisz. Ja w swoim życiu spędziłem kilkanaście miesięcy w analizach i nigdy bym nie wyskoczył z takimi bzdurami w miejscu publicznym.
A z Afterbombem nie miałem styczności i nie mam zamiaru. Kogoś może bawią takie gierki od trolli, ja pozostanę przy graniu w to co mi się podoba. Komuniści i obcy to nie jest nic fajnego, tylko kicz lat 60.
A z Afterbombem nie miałem styczności i nie mam zamiaru. Kogoś może bawią takie gierki od trolli, ja pozostanę przy graniu w to co mi się podoba. Komuniści i obcy to nie jest nic fajnego, tylko kicz lat 60.
-
- Majtek
- Posty: 79
- Rejestracja: poniedziałek, 3 grudnia 2007, 11:56
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: 5th layer of Hell (Szczecin)
- Kontakt:
Re: Afterbomb Madness RPG
Sprawdzaliśmy nie tyle wpływ płyty, albo jego braku, ale patrzyło się na oceny/opinie na forach w porównaniu do sprzedaży. Czyli sprawdzaliśmy np. jak dobrze sprzedaje się CDA gdy dodają My Little Pony, a jak gdy dodają Quake'a. Wiem, obu gier nie było, ale pokazuje o co mi chodziło.
Aha, czyli oceniłeś system na podstawie... niczego? Bo krótki opis to na dobrą sprawę jest nic. Nawet Zmierzch trzeba przejrzeć, by móc z czystym sumieniem uznać to za syf
Aha, czyli oceniłeś system na podstawie... niczego? Bo krótki opis to na dobrą sprawę jest nic. Nawet Zmierzch trzeba przejrzeć, by móc z czystym sumieniem uznać to za syf