Strona 1 z 2

Anhalor

: środa, 26 września 2007, 10:13
autor: Temporal
No wiec jestem sobie Temp i sie nudze :D. No dobra krotsza wersja: robie silnik cRPG na ktorym zamierzam stworzyc gre proste fajne i cudowne.

Download: http://www.kalisz.mm.pl/~kain/download/Engine.rar
To niby jest tylko narazie silnik co nie oznacza ze nic ciekawego tu nie ma odwazni beda mogli dac sie w boj z przerazliwym jaszczurem i wyprobowac na nim duza czesc wyposazenie jak i czarow. Wiem ze to nie jest jakis poziom pro z komercyjnych gier ale chyba tragicznie nie jest wiec mam mala prosbe zassajcie i dajcie jakiegos komenta.

Na zachete z pare screenow:
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen2.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen3.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen4.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen5.png

W rarze jest plik readme wiec mam nadzieje ze obczaicie co i jak ale jak beda jakies problemy, pytania smialo pisac tutaj. Pozdro dla Tawerny.

EDIT: na http://www.swarm.4.pl macie jeszcze troche wiecej infa, conceptow i innych bajerow ze swiata "Secret"

Re: Anhalor

: środa, 26 września 2007, 19:46
autor: everan
Niby fajnie ale czemu zamiast atakować jaszczurkę to on drepta w miejscu, a potem ginie??????

Re: Anhalor

: czwartek, 27 września 2007, 10:28
autor: Temporal
Przeczytaj plik Readme i dowiedz sie cos o atakowaniu. Domyslam sie ze poprostu kliknales na przeciwnika a on poszedl w to miejsce, oberwal i death. Logicznie myslac mozna dojsc do wniosku ze potrzebna nam jest jakas bron badz czar ktorym zabijemy wroga. W kochanym pliku ReadMe masz opisane jak uzywac kodow by odblokowac sobie bronie, zdobyc czary i jak tego uzywac. Czytacie ksiazki prawda? ReadMe to tez fajne opowiadanko.

Re: Anhalor

: czwartek, 27 września 2007, 14:19
autor: kajtek Raulin
Grafika bardzo dobra,widziałem tutorial jak robisz grafike tego to jaszczura i musze powiedzieć jedno "szacun" :)

Grywalne to jest...(nie ma to jak wypowiedziec się lakonicznie)

Czy gra robiona jest w klikach? Jeżeli tak to w jakim?

PS Mam nadzieje iż ta grafika ikonek czarów i uzbrojenia to tylko tak dla przykładu :)

Re: Anhalor

: czwartek, 27 września 2007, 15:27
autor: Temporal
O fajnie ze jednak ktos sie jeszcze wypowiedzial :) Nie wiem czemu temat jest tak ignorowany bo wstepne info, screeny sa a jakos wszyscy sie boja tego pobrac. No wiec grafa itemkow, inventarza i okna skillow bedzie poprawiona a to wlasnie bylo by bylo :D Tak gra jest robiona w klikach a dokladniej w MMF2 dzieki ktoremu smialo moge wstawiac renderki z kanalem alhpa.

Re: Anhalor

: czwartek, 27 września 2007, 15:44
autor: kajtek Raulin
Mam jeszcze jedno pytanie:
Jak moge(i czy w ogóle mogę pomóc)?

Przepraszam za tak krótkiego posta lecz nie mam pomysłu jak go rozwinąć ^_^

Re: Anhalor

: czwartek, 27 września 2007, 17:37
autor: Temporal
W_sumie szukam concept artystow i grafikow 3d oraz ludkow od tworzenia muzyki mp3.

Re: Anhalor

: czwartek, 27 września 2007, 18:10
autor: everan
Nom czytam książki. Przyznaje się, że pliku redme nie przeczytałem. Dobra gra fajna, lecz moim zdaniem ta jaszczurka chodzi jak zombie, a ten człwiek (bohater) troche zasztywno. Nie znam się na robieniu gier. Być może nie da się tego zmienić. Ogólnie bardzo przyjemna giera :D

Re: Anhalor

: czwartek, 27 września 2007, 18:46
autor: Temporal
Daloby sie zrobic lepsza animacje ale ja nie jestem pro wiec wyglada jak wyglada :P To jak juz czytnales ReadMe to przetestowales czarki i itemki?

Re: Anhalor

: czwartek, 27 września 2007, 21:18
autor: everan
Nom przetestowałem. Muszę przyznać, że całkiem, całkiem. Tylko gdyby trochę lepiej okno ekwipunku wyglądało byłby świetnie ale skoro pisałeś, że to zmienisz to nie zawraam głowy :D

Re: Anhalor

: piątek, 28 września 2007, 11:59
autor: Temporal
No zmienie chociaz teraz jest takie klimatyczne :D

Anhalor

: sobota, 23 lutego 2008, 15:37
autor: Temporal
Anhalor - silinik cRPG, twor tworzony w programie Multimedia Fusion 2 majacy na celu przysluzyc sie powstaniu klikowych gier fabularnych. Silnik ten ma dac nowatorskie rozwiazania w systemie gier fabularnych. Na tym silniczku ma powstac gra o nazwie roboczej "Duster".

http://pl.youtube.com/watch?v=zYDwoXgahbM (akcja z silnika/gry part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=8fBhQg5Be ... re=related (akcja z silnika/gry part2)
http://pl.youtube.com/watch?v=fFqgk55p_ ... re=related (video tutorial part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=1h3DXEny9 ... re=related (video tutorial part 2)
http://pl.youtube.com/watch?v=x0xx-kULGis (video o tym jak powstawal anhalor part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=Fv4ceXxItmM (video o tym jak powstawal anhalor/akcja part 2)

Strona projektu: http://www.swarm.4.pl oraz http://www.swarm.ir.pl

Dzisiaj badz jutro na stronce bedzie dostepny silnik pokazowy z 5 lokacjami (walka z 4 rodzajami wrogow oraz rozmowa z NPC).

Re: Anhalor

: sobota, 23 lutego 2008, 17:22
autor: Fanotherpg
Projekt z dnia na dzień wygląda coraz lepiej. Nie mogę doczekać się tej wersji pokazowej.

Re: Anhalor

: sobota, 23 lutego 2008, 18:14
autor: Ardel
nie jest źle, ale:

"tu se obchodzi (...) a to moje gg..."

Re: Anhalor

: sobota, 23 lutego 2008, 18:17
autor: Temporal
Az taki ci przeszkadza to moje GG?:>

Re: Anhalor

: sobota, 23 lutego 2008, 18:24
autor: Sihamaah
Az taki ci przeszkadza to moje GG?:>
Tak!

Ale fajne to. Przypomina cRPGi sprzed 10 lat... Mam nadzieję, że będzie chodziło równie szybko jak one chodzą dziś... :P

Re: Anhalor

: sobota, 23 lutego 2008, 21:16
autor: Fanotherpg
Takie polskie Diablo I ^^