Neverwinter Nights 2
-
- Bosman
- Posty: 1719
- Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
- Numer GG: 11803348
- Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)
Re: Neverwinter Nights 2
Próbowałeś zmieniać ustawienia kamery w opcjach na inne typy? Z tego co pamiętam klawiszem * zmieniało się tryb kamery, ale to chyba już dodatek wprowadził, może to pomoże. Nie wiem.
-
- Kok
- Posty: 1304
- Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
- Numer GG: 28552833
- Lokalizacja: Police
Re: Neverwinter Nights 2
Hmm muszę spróbować, i w orginale da się zmieniać w ten sposób...
00088888000
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 19
- Rejestracja: środa, 14 lipca 2010, 17:11
Re: Neverwinter Nights 2
NWN 2 jest bardzo dobrą grą RPG w starym stylu. Jednak trochę jest infantylna...taka...brak jej klimatu.Ja osobiścię wolę Drakensang: The dark Eye i Dragon Age: Początek.
Pozdrawiam serdecznie.
Pozdrawiam serdecznie.
Historię piszą zwycięscy.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 1
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2010, 20:45
- Numer GG: 18896823
- Lokalizacja: Zadupie
Re: Neverwinter Nights 2
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jak rozwinąć górnictwo w Warowni na Rozstajach? Jestem w kropce, bo mam ograniczone możliwości działania(nie mogę ulepszyć armii, wybudować niektórych budynków).
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 5
- Rejestracja: środa, 17 marca 2010, 14:04
Re: Neverwinter Nights 2
Gdzieś w Internecie wisi chyba poradnik tam na pewno coś o górnictwie znajdziesz.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: piątek, 21 stycznia 2011, 09:05
- Numer GG: 7956767
Re: Neverwinter Nights 2
NWN2 nie jest szczególnie dobre fabularnie, bo skupiono się na przeniesieniu mechaniki D&D 3.5 do gry oraz przystosowaniu jej do silnika - stąd widać, że nacisk położony został na ogólny gameplay niż na historię. Dlatego dopiero Maska Zdrajcy pokazuje, co Obsidian potrafi... głównie przez to, że w końcu Chris Avellone pomagał przy jej tworzeniu. :')
-
- Pomywacz
- Posty: 51
- Rejestracja: niedziela, 17 kwietnia 2011, 16:21
- Numer GG: 5303286
- Kontakt:
Re: Neverwinter Nights 2
NWN2, jak już wspomniałam w innym wątku, jest moja ulubioną grą, więc oszczędzę Państwu moich zachwytów, ale mam inne pytanie. Właściwie kiedy grałam w tę grę, a to było sporo lat temu, skupiłam się tylko i wyłącznie na single player. Zwykle tylko na tym się skupiam, bo to daje mi największą radość. Ostatnio jednak oglądałam jakąś tam recenzję tej gry i tam wspominano o czymś, na co nie zwróciłam wcześniej uwagi. Ponoć gra ta jest dobrym podłożem do rozgrywania sesji RPG. Czy ktoś z Państwa próbował się w to bawić i czy warto w ogóle się tym interesować?
Palmira Nache
http://jezykoznawstwo.blogspot.com/
http://jezykoznawstwo.blogspot.com/
-
- Marynarz
- Posty: 207
- Rejestracja: niedziela, 27 listopada 2005, 20:14
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz(HQ)/Gdańsk(studia)
- Kontakt:
Re: Neverwinter Nights 2
Nie wiem jak w drugiej części ale w pierwszej było to jak najbardziej możliwe. Oczywiście wymaga to trochę specyficznego przygotowania.
Na początek należy najlepiej stworzyć swój własny moduł (świat w, którym się poruszamy. Kampanie single player w NWN to też moduły) lub poszukać w internecie gotowy. Osoba, która chce zostać mistrzem gry musi odpalić grę w specjalnym trybie (poszukaj w instrukcji gry ).
Mistrz gry może dowolnie manipulować otoczeniem - ustawiać czas, środowisko (oświetlenie, muzykę, mgłę), wprowadzać potwory oraz postacie NPC a także na bieżąco modyfikować ich doświadczenie, ekwipunek oraz przynależność (przynależność do określonej grupy wpływa na zachowanie względem gracza oraz innych grup). Powyższe modyfikacje tyczą się także samych graczy. Istnieje także możliwość wcielenia się w dowolną postać/potwora w grze i kierowania jej/jego losami (np. jako przeciwnik graczy, bądź też ich sojusznik).
Tryb oferuje bardzo dużo możliwości i zapewne nie wymieniłem ich wszystkich. Wiele z nich jest na szczęście łatwo dostępna (w ten sam sposób w jaki odpalało się specjalne zdolności), część z nich dostępna jest jedynie po wpisaniu odpowiednich komend do konsoli.
Na początek należy najlepiej stworzyć swój własny moduł (świat w, którym się poruszamy. Kampanie single player w NWN to też moduły) lub poszukać w internecie gotowy. Osoba, która chce zostać mistrzem gry musi odpalić grę w specjalnym trybie (poszukaj w instrukcji gry ).
Mistrz gry może dowolnie manipulować otoczeniem - ustawiać czas, środowisko (oświetlenie, muzykę, mgłę), wprowadzać potwory oraz postacie NPC a także na bieżąco modyfikować ich doświadczenie, ekwipunek oraz przynależność (przynależność do określonej grupy wpływa na zachowanie względem gracza oraz innych grup). Powyższe modyfikacje tyczą się także samych graczy. Istnieje także możliwość wcielenia się w dowolną postać/potwora w grze i kierowania jej/jego losami (np. jako przeciwnik graczy, bądź też ich sojusznik).
Tryb oferuje bardzo dużo możliwości i zapewne nie wymieniłem ich wszystkich. Wiele z nich jest na szczęście łatwo dostępna (w ten sam sposób w jaki odpalało się specjalne zdolności), część z nich dostępna jest jedynie po wpisaniu odpowiednich komend do konsoli.
-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 24 sierpnia 2006, 13:16
- Lokalizacja: Łódź
Re: Neverwinter Nights 2
NWN 2 to klasa sama w sobie. Jeden z ostatnich prawdziwych cRPG. Znacznie lepsza od jedynki, ma klimat starych cRPG od Black Isle, świetnych towarzyszy (Neeshka!Khelgar! Ale reszta też fajna), ładną grafikę, bardzo dobrą muzykę i oczywiście system D&D w najlepszym wydaniu. Plus kilkadziesiąt godzin gry i dobra (może nie genialna ale właśnie dobra) fabuła. Z dodatków posiadam tylko Maskę Zdrajcy ale ogólna opinia jest taka że to najlepszy dodatek do NWN 2. Stanowi niejako kontynuację z podstawki. Towarzysze bardzo oryginalni, specyficzny klimat Rashemenu (jeśli dobrze pamiętam) i fabuła która stoi na mistrzowskim poziomie - chyba tylko Torment ją przebija.
-
- Majtek
- Posty: 79
- Rejestracja: poniedziałek, 3 grudnia 2007, 11:56
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: 5th layer of Hell (Szczecin)
- Kontakt:
Re: Neverwinter Nights 2
Wyskoczę niczym Filip z Konopi i przypomnę wam o dwóch grach za pomocą jednego postu, HAHA!
http://neverwinter2.nexusmods.com/mods/794/ Oto link do moda, który zamienia Neverwinter Nights 2 na Baldur's Gate 1. Czyli jedna genialna gra staje się drugą genialną grą.
Ktoś już wypróbował to?
http://neverwinter2.nexusmods.com/mods/794/ Oto link do moda, który zamienia Neverwinter Nights 2 na Baldur's Gate 1. Czyli jedna genialna gra staje się drugą genialną grą.
Ktoś już wypróbował to?
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Neverwinter Nights 2
Co najwyżej gra z gniotliwym silnikiem otrzymuje fajną fabułę, ale dalej ma gniotliwy silnik.
-
- Bosman
- Posty: 1864
- Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
- Numer GG: 5454998
Re: Neverwinter Nights 2
Baldur's Gate jako semi-rogue-like, to by było