Mody do gier

cRPG Corner

Czym dla Ciebie są mody do najlepszych cRPG (Baldur, Fallout, Torment etc.)?

Dobrem - większą ilością wspaniałych przygód
29
48%
Dobrem - możliwością poznania gry na nowo
9
15%
Złem - poddaniem w wątpliwość zdolności twórców
1
2%
Złem - próbą poprawy doskonałego
2
3%
Złem - przykrawaniem sobie ideału do własnych potrzeb i gustów
1
2%
Dobrem z jakiegoś innego powodu
2
3%
Złem z jakiegoś innego powodu
0
Brak głosów
Nie mam zdania
4
7%
Czymś innym, pośrednim między dobrem a złem
13
21%
 
Liczba głosów: 61
Max Smirnov
Marynarz
Marynarz
Posty: 201
Rejestracja: środa, 8 marca 2006, 11:40
Numer GG: 0
Lokalizacja: Domek bez Klamek
Kontakt:

Re: Mody do gier

Post autor: Max Smirnov »

Sir_herrbatka pisze:Świetny ten kombajn, nie mogę przestać się śmiać :D

BTW: Te modele 3D są na użytek moda?
Dzięki! Tak, te modele faktycznie zostaną użyte w modzie. Co prawda limitacje grafiki gry sprawiają, że mają tam o wiele niższą rozdzielczość (największa strata przy modelach takich jak ABC Clone), ale może przynajmniej zamaskuje to moją amatorszczyznę :)

Nowy poster :)

Obrazek
Sir_herrbatka
Mat
Mat
Posty: 518
Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:51

Re: Mody do gier

Post autor: Sir_herrbatka »

A opublikujesz te modele na jakieś licencji w stylu CC? Świetne modele, na oko High-Poly - można by je przekonwertować na użytek innych gier, jak np. morrowind :D

PS
Piesek też jest rewelacyjny.
Max Smirnov
Marynarz
Marynarz
Posty: 201
Rejestracja: środa, 8 marca 2006, 11:40
Numer GG: 0
Lokalizacja: Domek bez Klamek
Kontakt:

Re: Mody do gier

Post autor: Max Smirnov »

Sir_herrbatka pisze:A opublikujesz te modele na jakieś licencji w stylu CC? Świetne modele, na oko High-Poly - można by je przekonwertować na użytek innych gier, jak np. morrowind :D

PS
Piesek też jest rewelacyjny.
Nie, no, schlebiasz mi :) Modele nie są moje. Obiekty 3d high-poly to darmowe downloady ze strony www-roc.infria.fr (można tam sprawdzić, czyje to dokładnie, ale przeważnie abandonware - generalnie można ich używać jako non-profit :) ). Ja tylko je koloruję i pozuję, ew. uzupełniam prostymi bryłami (widać to zwłaszcza przy Swarmie).
Sir_herrbatka
Mat
Mat
Posty: 518
Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:51

Re: Mody do gier

Post autor: Sir_herrbatka »

A ja już myślałem że jesteś takim uber grafikiem który potrafi w pół dnia zrobić model i jeszcze go oteksturować, zawiodłeś mnie smirnov. ;) Z drugiej strony dziwiło mnie to, że bawisz się w taką jakość do strategi w której i tak nikt nie zauważy różnicy :mrgreen:

Zajrzę na stronę i spróbuję przeblenderować co nieco :-)
Awatar użytkownika
Solarius Scorch
Bosman
Bosman
Posty: 1859
Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
Numer GG: 0
Skype: solar_scorch
Lokalizacja: Cyprysowe Źródła

Re: Mody do gier

Post autor: Solarius Scorch »

Panie i panowie,

Lo & Behold! Nasz mod, ostatecznie nazwany Forever Future, po latach prac właśnie ujrzał światło dzienne!

Nie jest to jeszcze wersja ostateczna, mogą być jakieś błędy, ale jest w pełni grywalna i nie brakuje w niej niczego ważnego. Zapraszam do testów i zgłaszania uwag. :)

EDIT: Nasz mod znalazł nowy dom na Apolytonie, znanej stronie poświęconej civkom. Obecnie można go pobrać stąd.
ODPOWIEDZ